Proberen zwanger worden

dinsdag 21 juli 2020 om 19:45
Hallo allemaal...
ik wil heel graag mijn verhaal kwijt...
Ik heb 4 jaar de pil geslikt nou ben ik sinds vorig jaar 21 juli 2019 gestopt met de pil omdat we zwanger willen worden... het is precies een jaar dat we bezig zijn maar toch lukt het elke keer weer niet... ik weer geen raad meer.. het maakt me boos en verdrietig... ik word jaloers en verdrietig als ik zie dat andere mensen in me omgeving zwanger zijn en hun eigen gezinnetje hebben.... ik heb heel veel gehuild... naar de dokter gaan in deze tijd is ook niet zo verstandig... ik weet geen raad meer...
ik wil heel graag mijn verhaal kwijt...
Ik heb 4 jaar de pil geslikt nou ben ik sinds vorig jaar 21 juli 2019 gestopt met de pil omdat we zwanger willen worden... het is precies een jaar dat we bezig zijn maar toch lukt het elke keer weer niet... ik weer geen raad meer.. het maakt me boos en verdrietig... ik word jaloers en verdrietig als ik zie dat andere mensen in me omgeving zwanger zijn en hun eigen gezinnetje hebben.... ik heb heel veel gehuild... naar de dokter gaan in deze tijd is ook niet zo verstandig... ik weet geen raad meer...

dinsdag 21 juli 2020 om 19:50
Maak een belafspraak dan.
dinsdag 21 juli 2020 om 19:51
Nou ik ben al 2 keer bij de huisarts geweest vanwege andere dingen hoor, geen enkel probleem. Je kunt gewoon een afspraak maken om een doorverwijzing te krijgen.
Als je praktijk moeilijk doet dan eens rondkijken voor een andere huisarts?
Gun jullie zelf dus een pas naar vruchtbaarheidsonderzoek en verder! Even doorzetten!
Als je praktijk moeilijk doet dan eens rondkijken voor een andere huisarts?
Gun jullie zelf dus een pas naar vruchtbaarheidsonderzoek en verder! Even doorzetten!
cosmopolitan2208 wijzigde dit bericht op 21-07-2020 19:51
0.46% gewijzigd

dinsdag 21 juli 2020 om 19:51
Denk je dat, of heb je gebeld en ben je afgepoeierd?
dinsdag 21 juli 2020 om 19:54
Ik heb vanwege een vergelijkbaar probleem in maart de huisarts gebeld en kon toen op het telefonisch spreekuur terecht. Er is bloedonderzoek gedaan en nu sta ik al 4 maanden op de wachtlijst voor de gynaecoloog. De wachtlijsten zijn enorm dus ik zou snel een afspraak maken, reken op zeker 3-6 maanden wachttijd!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!