geadresseerde reclame van Viva
dinsdag 21 juli 2020 om 19:11
Tot mijn verbazing lag er vandaag een brief van Viva in de brievenbus, gestuurd naar: zakdoek *mijn NAW*.
Beste zakdoek *mijn achternaam*,
blablabla... geweldige aanbieding... blablabla.
In mijn onnozelheid was ik best verbaasd omdat zakdoek niet mijn voornaam is maar wel gekoppeld werd aan mijn achternaam en adres.
Het is voor het eerst dat ik geadresseerde reclame op mijn nick krijg en ik vraag me af hoe dat aan mijn NAW gelinkt werd.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Beste zakdoek *mijn achternaam*,
blablabla... geweldige aanbieding... blablabla.
In mijn onnozelheid was ik best verbaasd omdat zakdoek niet mijn voornaam is maar wel gekoppeld werd aan mijn achternaam en adres.
Het is voor het eerst dat ik geadresseerde reclame op mijn nick krijg en ik vraag me af hoe dat aan mijn NAW gelinkt werd.
Hebben jullie hier ervaring mee?
dinsdag 21 juli 2020 om 19:18
dinsdag 21 juli 2020 om 19:29
Laat me lekker.
dinsdag 21 juli 2020 om 19:35
Bizar zeg. Heb je een abo op een Sanoma blad en daar hetzelfde emailadres opgegeven als voor het forum? Dat is het enige dat ik kan verzinnen.
Maar ik vind het echt niet ok om post te gaan versturen op naam van je nick hier. En dus je nick te koppelen aan je echt NAW! Zijn ze nou helemaal gek geworden.
Maar ik vind het echt niet ok om post te gaan versturen op naam van je nick hier. En dus je nick te koppelen aan je echt NAW! Zijn ze nou helemaal gek geworden.
impala wijzigde dit bericht op 21-07-2020 20:06
15.15% gewijzigd
.
dinsdag 21 juli 2020 om 19:37
Ja, dat Google alle info over je verzameld en facebook, daar staat niemand van te kijken, oud nieuws....
dinsdag 21 juli 2020 om 19:39
Ik zou een klacht neerleggen in het modtopic. Benieuwd wat zij erop te zeggen hebben. Koppelen van nick aan NAW is een doodzonde. Niet alleen voor forummers.
NB: ik zeg niet dat mods de schuldigen zijn. Wel dat zij, cq de CM hierop intern actie moeten ondernemen.
NB: ik zeg niet dat mods de schuldigen zijn. Wel dat zij, cq de CM hierop intern actie moeten ondernemen.
impala wijzigde dit bericht op 21-07-2020 19:44
28.64% gewijzigd
.
dinsdag 21 juli 2020 om 19:40
Nou nee, ik laat je helemaal niet lekker.
Je zit de mods hier een beetje te beschuldigen van het doorgeven van NAW-gegevens, die ze godbeterhet niet eens hebben want het zijn maar mods.
Als je werkelijk geen idee hebt wat de werkzaamheden van een mod zijn kun je maar beter helemaal je mond houden in plaats van rare verdachtmakingen neer te poten.
dinsdag 21 juli 2020 om 19:42
Nee!!! Dat doe ik niet!!!Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2020 19:40Nou nee, ik laat je helemaal niet lekker.
Je zit de mods hier een beetje te beschuldigen van het doorgeven van NAW-gegevens, die ze godbeterhet niet eens hebben want het zijn maar mods.
Als je werkelijk geen idee hebt wat de werkzaamheden van een mod zijn kun je maar beter helemaal je mond houden in plaats van rare verdachtmakingen neer te poten.
Je string zit nogal strak de laatste dagen en daar schijn ik verantwoordelijk voor te zijn. Als je niet normaal kunt doen, zou je me dan helemaal met rust willen laten, want op dit soort gezeik zit ik niet te wachten.
dinsdag 21 juli 2020 om 19:47
Dit is jouw topic niet he, dus je hoeft hier niet ook eens de dienst uit te komen maken.
Ik vind je verdachtmaking echt buiten alle perken gaan en dat wil ik best nog een paar keer komen roepen hoor.
dinsdag 21 juli 2020 om 19:49
Er zijn geen verdachtmakingen Sherlock. Leer lezen!!!Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2020 19:47Dit is jouw topic niet he, dus je hoeft hier niet ook eens de dienst uit te komen maken.
Ik vind je verdachtmaking echt buiten alle perken gaan en dat wil ik best nog een paar keer komen roepen hoor.
dinsdag 21 juli 2020 om 19:51
Jij krijgt van mij helemaal je gelijk. Jij blij en ik rust.
Toedeloe.
dinsdag 21 juli 2020 om 20:05
Beste forummers,
Wij hebben ook geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren. Maar we hebben overleg gehad met de Community Manager en deze zal dit morgen oppakken en neemt contact op met de to. Ik hoop dat we snel een antwoord kunnen geven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Wij hebben ook geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren. Maar we hebben overleg gehad met de Community Manager en deze zal dit morgen oppakken en neemt contact op met de to. Ik hoop dat we snel een antwoord kunnen geven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 21 juli 2020 om 20:14
Goed dat jullie precies weten hoe haar te bereiken, gaan jullie haar bellen?ModeratorViva schreef: ↑21-07-2020 20:05Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Ok, die is een beetje flauw.
Maar de CM is het er wel mee eens dat dit absoluut niet zou mogen? En gaat ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt, sterker nog: niet meer kán gebeuren?
.
dinsdag 21 juli 2020 om 20:15
Ook aan andere forummers?
dinsdag 21 juli 2020 om 20:27
Beste Huisduif, Impala en andere forummers,
Ja, we zullen dit ook naar jullie communiceren. Maar we gaan eerst uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Aangezien we geen idee hebben hoe dit is ontstaan gaan we nog nergens blaam neerleggen. Het moet eerst uitgezocht worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Ja, we zullen dit ook naar jullie communiceren. Maar we gaan eerst uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Aangezien we geen idee hebben hoe dit is ontstaan gaan we nog nergens blaam neerleggen. Het moet eerst uitgezocht worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 21 juli 2020 om 20:39
Ik heb al jaren een Sanoma account en word al jaren aangesproken als Cateautje.
Nooit een probleem van gemaakt, ben het nu ook niet van plan, maar dat neemt niet weg dat het wel al jaren aan de gang is en ik naar aanleiding daarvan denk dat alles en iedereen binnen Sanoma alles en nog wat weet over de forummers met een Sanoma account.
Nooit een probleem van gemaakt, ben het nu ook niet van plan, maar dat neemt niet weg dat het wel al jaren aan de gang is en ik naar aanleiding daarvan denk dat alles en iedereen binnen Sanoma alles en nog wat weet over de forummers met een Sanoma account.