Bloedverlies 27 weken zwanger
woensdag 22 juli 2020 om 00:34
Hi allemaal,
Zojuist ben ik me rot geschrokken. Tijdens geslachtsgemeenschap na mijn orgasme een bloedbad! Het was helderrood. Ik heb geen buikpijn. De baby schopt nu ook gewoon. Volgens de recente echo’s zou mijn placenta gewoon boven liggen. Ik heb wel een erg gevoelige baarmoedermond die snel bloed. Ik bel sowieso morgenvroeg meteen. Maar ik ben natuurlijk nu klaarwakker
. Iemand ervaring met bloedverlies later in de zwangerschap?
Zojuist ben ik me rot geschrokken. Tijdens geslachtsgemeenschap na mijn orgasme een bloedbad! Het was helderrood. Ik heb geen buikpijn. De baby schopt nu ook gewoon. Volgens de recente echo’s zou mijn placenta gewoon boven liggen. Ik heb wel een erg gevoelige baarmoedermond die snel bloed. Ik bel sowieso morgenvroeg meteen. Maar ik ben natuurlijk nu klaarwakker

woensdag 22 juli 2020 om 00:49
Ik ben toen ik bloedverlies in het begin had naar de spoedeisende hulp gegaan (ook buitenland). Wel eerst de hulplijn van de verzekering gebeld voor advies omdat ik ook niet wist wat gebruikelijk was. Ik zou eigenlijk niet wachten tot morgen, vooral omdat je 27 weken bent.Principessa3 schreef: ↑22-07-2020 00:45Ik woon niet in Nederland. Heb hier een gynaecoloog. Geen idee dus of dat kan..

woensdag 22 juli 2020 om 06:22

woensdag 22 juli 2020 om 08:42
Jeetje wat schrikken!Principessa3 schreef: ↑22-07-2020 08:36Inmiddels in ziekenhuis aan de monitor. Hartje klopt en gelukkig geen weeen!!
Wel nog steeds bloed. Hoor straks meer. Pfff wat is dat schrikken zeg![]()

woensdag 22 juli 2020 om 09:28
Hier zijden de gelijk ooo dat is een adertje, hoefde daar niet voor op controle. Wel bloedverlies in de gaten houden. Als dat zou aanhouden wel op controle.Principessa3 schreef: ↑22-07-2020 08:57Niks aan de hand, alles goed! Moet het bloeden wel even in de gaten houden. Wrs inderdaad een adertje. Nou dat wordt geen gemeenschap meer denk ik zo![]()

woensdag 22 juli 2020 om 09:43
Ja vanmorgen vroeg toch maar naar spoedeisende hulp , omdat het nog bloedde. Eerste zwangerschap had ik het ook maar niet zoveel. Hier heb je geen verloskundige.
Ik mis de empathie van het Nederlandse zorgsysteem wel. Ik moest er nu echt naar vragen of alles goed was. Kan ook de taalbarriere zijn. Italianen zijn niet zo afwachtend
Ik mis de empathie van het Nederlandse zorgsysteem wel. Ik moest er nu echt naar vragen of alles goed was. Kan ook de taalbarriere zijn. Italianen zijn niet zo afwachtend