Bloedverlies 27 weken zwanger

22-07-2020 00:34 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Zojuist ben ik me rot geschrokken. Tijdens geslachtsgemeenschap na mijn orgasme een bloedbad! Het was helderrood. Ik heb geen buikpijn. De baby schopt nu ook gewoon. Volgens de recente echo’s zou mijn placenta gewoon boven liggen. Ik heb wel een erg gevoelige baarmoedermond die snel bloed. Ik bel sowieso morgenvroeg meteen. Maar ik ben natuurlijk nu klaarwakker :( . Iemand ervaring met bloedverlies later in de zwangerschap?
Fijn dat alles goed is :daisy:
Ervaring mee, meerdere keren opgenomen geweest en nooit de oorzaak gevonden. Bij mij liep het eenmaal langs mijn benen naar beneden (bij 32 weken). Ik heb ook een erg gevoelige baarmoedermond. Het was niet mijn placenta, het kwam niet uit mijn baarmoeder en mijn kind deed het uitstekend. Tijdens mijn bevalling ook geen extreem bloedverlies gehad (ik was vanwege het bloedverlies namelijk overgedragen naar de gynaecoloog door de verloskundige).

Volgens mijn gynaecoloog komt het vaker voor en wordt er zelden ook oorzaak gevonden. Het is wel vervelend want je hebt er toch elke keer stress van.
:cheer: fijn!!
Heftig Miek!
OkkiePetite schreef:
22-07-2020 13:09
Heftig Miek!
Ik had een prima zwangerschap gelukkig :) Alleen dat bloedverlies af en toe was heel vervelend. Achteraf bleken mijn tantes en moeder dit ook gehad te hebben tijdens hun zwangerschappen. Dat had ik liever eerder geweten dan was ik niet elke keer zo in de stress geschoten.
Jeetje Miek! Gelukkig goed gekomen! Ja ik heb ooit een operatie aan de baarmoedermond gehad ivm slechte cellen. Toen zeiden ze al dat het snel bloedde. Daar ga ik maar vanuit. Inmiddels is het bloeden ook zo goed als over.
Bedankt voor alle berichtjes!! :heart:
Fijn dat alles goed is Principessa!

Ik heb ook zo'n soort operatie gehad en had daardoor tijdens mijn vorige zwangerschap regelmatig last van bloedverlies. Op een gegeven moment was ik daar aan gewend, met 33 weken was het wel een keer wat meer dan eerder keren, en dat bleek (toen ik het een paar dagen later meldde bij de verloskundige) bij mij wel een voorteken te zijn van een vroegtijdige bevalling. Is allemaal goed gekomen, maar daarom als tip: als het weer gebeurt en je twijfelt, altijd gewoon bellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven