Advies gevraagd! Geen OP
woensdag 22 juli 2020 om 15:30
Hij schaamt zich voor zijn te dikke vriendin, seks is geweldig maar hij voelt zich niet aangetrokken tot haar. Hij houdt wel van haar.
Nu toont een slanke vrouw interesse en moet hij steeds aan haar denken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

woensdag 22 juli 2020 om 15:42
woensdag 22 juli 2020 om 15:43
woensdag 22 juli 2020 om 15:43
Lijkt het jou niet beter om het eerst met mijn vriendin te proberen, bijvoorbeeld door toch aan te kaarten om samen te gaan sporten oid? Ik gooi heel veel weg nml..uitmaken is ook niet wat ik eigenlijk wil natuurlijk.
woensdag 22 juli 2020 om 15:46
Weet je wat ze zelf van haar lichaam vindt ? Is ze bereid om af te vallen/ hier mee bezig ?
woensdag 22 juli 2020 om 15:46
Nou Jeroen069 in mijn ogen val je voor een persoon,. Als het uiterlijk van je vriendin een onoverkomelijk iets is of was, dan moet je daar je bedenkingen bij hebben. Weet dan ook direct wat je laat schieten, want ze heeft immers ook veel goede eigenschappen. En bedenk je ook, dat als je het over uiterlijk hebt, het gras niet altijd groener is bij de andere meid. Dat zou in de praktijk best tegen kunnen vallen na een tijdje.
woensdag 22 juli 2020 om 15:50
Ja, dat weet ze. Ze is ook erg onzeker daarover en vind bepaalde dingen moeilijk, daar heb ik respect voor ook. Ze wilt gaan fitnessen, maar vanwege drukte en ook wat persoonlijke dingetjes, doet zij dit niet momenteel. Ze eet juist amper, terwijl ze niet afvalt, ik snap er niks van haha.
woensdag 22 juli 2020 om 15:51
Het is niet onoverkomelijk nee, en daar heb je helemaal gelijk in..MFLFL80 schreef: ↑22-07-2020 15:46Nou Jeroen069 in mijn ogen val je voor een persoon,. Als het uiterlijk van je vriendin een onoverkomelijk iets is of was, dan moet je daar je bedenkingen bij hebben. Weet dan ook direct wat je laat schieten, want ze heeft immers ook veel goede eigenschappen. En bedenk je ook, dat als je het over uiterlijk hebt, het gras niet altijd groener is bij de andere meid. Dat zou in de praktijk best tegen kunnen vallen na een tijdje.
woensdag 22 juli 2020 om 15:52
Nou, stel je houd enorm veel van je moeder, maar ze loopt erbij als een tokkie. Dan schaam jij je misschien wel als je haar ergens mee naar toe moet nemen?nadine1988 schreef: ↑22-07-2020 15:49Ik snap dat nooit zo goed, dat hand in hand gaan van 'houden van' en schamen...
woensdag 22 juli 2020 om 15:55
4 maanden daten is vaak een termijn waarop men stilstaat of de ander wel echt bij je past. Veel prille relaties sneuvelen dan ook. Ik heb het gevoel dat je een leuke, lieve man bent die wellicht fijn is om als vaste vriend te hebben, maar ik heb ook het gevoel dat je nog wat moet rondfladderen.
Je bent 26, nog hartstikke jong. Je vindt vast wel iemand met wie het 100% klikt om aan huisje, boompje, beestje te doen. Sterkte.
Je bent 26, nog hartstikke jong. Je vindt vast wel iemand met wie het 100% klikt om aan huisje, boompje, beestje te doen. Sterkte.
charlotte717 wijzigde dit bericht op 22-07-2020 16:14
0.93% gewijzigd
Veritas vos liberabit
woensdag 22 juli 2020 om 16:00
Ik denk dat er nog een verschil bestaat tussen je moeder en de acceptatie van je lover. Maar ik begrijp wel wat je wil zeggen. Vraag is alleen wat je ermee gaat doen? Zou het een verschil voor je maken als ze iets kan afvallen? M.a.w. is die andere (slankere) meid dan geen verleiding meer voor je? Zo ja, dan zou het nog een idee kunnen zijn om het afvallen serieus voor te stellen (mede onder het mom van "gezondheid"). En anders dan moet je wellicht een pijnlijke, maar voor haar op termijn een betere keuze maken.
woensdag 22 juli 2020 om 16:02
Dat heb ik dan totaal niet gebaseerd op wat hij hier schrijft. Het zal je vriend maar zijn zeg.Charlotte717 schreef: ↑22-07-2020 15:554 maanden daten is vaak een termijn waarop men stilstaat of de ander wel echt bij je past. Veel prille relaties sneuvelen dan ook. Ik heb het gevoel dat je een leuke, lieve man bent die wellicht fijn is om als vaste vriend te hebben, maar ik heb ook het gevoel dat je nog wat moet rondfladderen.
Je bent 26, je bent nog hartstikke jong. Je vindt vast wel iemand met wie het 100% klikt om aan huisje, boompje, beestje te doen. Sterkte.
Honey, you should see me in a crown
woensdag 22 juli 2020 om 16:04
Als zij in mijn ogen wat slanker/strakker ofzo zou zijn, dat zou heel veel uitmaken denk ik. Ik vind haar niet lelijk qua uitzien en uitstraling etc. Dan denk ik dat nog steeds andere meiden mij misschien zouden triggeren, maar niet zoals nu. Ik denk dat ik het dan kan accepteren en ook meer naar haar uiterlijk in het zwembad zal kijken of aandacht zal geven bijvoorbeeld. Het probleem is echter dat ik haar enorm zal kwetsen en misschien nog onzekerder maak als ik aan haar zou vragen om te sporten/afvallen. Ze zal het zeker weten doorhebben dan..MFLFL80 schreef: ↑22-07-2020 16:00Ik denk dat er nog een verschil bestaat tussen je moeder en de acceptatie van je lover. Maar ik begrijp wel wat je wil zeggen. Vraag is alleen wat je ermee gaat doen? Zou het een verschil voor je maken als ze iets kan afvallen? M.a.w. is die andere (slankere) meid dan geen verleiding meer voor je? Zo ja, dan zou het nog een idee kunnen zijn om het afvallen serieus voor te stellen (mede onder het mom van "gezondheid"). En anders dan moet je wellicht een pijnlijke, maar voor haar op termijn een betere keuze maken.

woensdag 22 juli 2020 om 16:05
Misschien kom je er nu achter dat je nog wil feesten/ontdekken/ervaring op doen met andere dames voordat je je echt gaat binden. Als je nog wat gaat daten o.i.d. dan kom je er ook beter achter wat nu écht je type is. Jaja, het innerlijk is belangrijker, maar meisjes die je qua uiterlijk erg aantrekkelijk vindt kunnen ook een mooi karakter hebben. Misschien is het de moeite waard om jezelf nog wat meer ervaring te geven? Zoals iemand hierboven al schreef ben je wellicht nog wat 'jong' voor je leeftijd. Je geeft aan dat je wat gemist hebt toen je jonger was, wil je dat nog ervaren?
Edit nav je laatste bericht: als je écht met je vriendin verder wil dan vind ik wel dat je zaken als gewicht op een volwassen, rustige manier moet kunnen bespreken. Het gaat om dingen die ongezond zijn, dat is ook uit liefde voor elkaar.
Edit nav je laatste bericht: als je écht met je vriendin verder wil dan vind ik wel dat je zaken als gewicht op een volwassen, rustige manier moet kunnen bespreken. Het gaat om dingen die ongezond zijn, dat is ook uit liefde voor elkaar.
anoniem_653512462fca1 wijzigde dit bericht op 22-07-2020 16:09
16.97% gewijzigd
woensdag 22 juli 2020 om 16:05
woensdag 22 juli 2020 om 16:07
woensdag 22 juli 2020 om 16:08
Waarmee kwets je haar meer? Door eerlijk open kaart te spelen en te vragen of ze een beetje wil afvallen? Of door haar direct aan de kant te zetten? Of door zo door te modderen en uiteindelijk een fout begaan, waardoor ze nog meer wordt gekwetst?jeroen069 schreef: ↑22-07-2020 16:04Als zij in mijn ogen wat slanker/strakker ofzo zou zijn, dat zou heel veel uitmaken denk ik. Ik vind haar niet lelijk qua uitzien en uitstraling etc. Dan denk ik dat nog steeds andere meiden mij misschien zouden triggeren, maar niet zoals nu. Ik denk dat ik het dan kan accepteren en ook meer naar haar uiterlijk in het zwembad zal kijken of aandacht zal geven bijvoorbeeld. Het probleem is echter dat ik haar enorm zal kwetsen en misschien nog onzekerder maak als ik aan haar zou vragen om te sporten/afvallen. Ze zal het zeker weten doorhebben dan..