Advies gevraagd! Geen OP

woensdag 22 juli 2020 om 18:04

woensdag 22 juli 2020 om 18:15
Gezonde mensen worden niet dik van de lucht!jeroen069 schreef: ↑22-07-2020 17:01Mooi gezegd. Ik weet zelf alles van afvallen en fitness, maar bij haar heeft het wss een andere reden, want ze eet al amper en loopt elke dag super veel op het werk. Dus als zal ik daarnaar moeten kijken met haar. En met sporten bedoel ik dan meer dat het allemaal wat strakker wordt ofzo.
En zeg haar dat je nog niet toe bent aan vastigheid. Dat is het beste. Denk ik.

woensdag 22 juli 2020 om 18:19
Nou ja, hoe het is is het maar er zit natuurlijk wel een gat in.huurvrouwtje schreef: ↑22-07-2020 18:04
hoe kan de sex geweldig zijn als je fysiek niet tot haar aangetrokken bent?

woensdag 22 juli 2020 om 18:21
Het blijft toch cru.forumdame2011 schreef: ↑22-07-2020 18:15Gezonde mensen worden niet dik van de lucht!
En zeg haar dat je nog niet toe bent aan vadsigheid. Dat is het beste. Denk ik.

woensdag 22 juli 2020 om 18:21
"pak alles wat je kan" zou Drétje zeggenLady*Voldemort schreef: ↑22-07-2020 18:19Nou ja, hoe het is is het maar er zit natuurlijk wel een gat in.

woensdag 22 juli 2020 om 18:43
Kinderen ? Goed nieuws ! Je kunt bij je vriendin blijven . Na de zwangerschap zou je wensen dat ze er nog uitzag als voor de zwangerschap .
woensdag 22 juli 2020 om 18:50
Ik ben nu wel heel benieuwd hoe dik TO’s vriendin is, want ik moet nu telkens denken aan een meisje van 1.60cm en 120 kilo.
Heeft ze geen last van haar schildklier? Ik bedoel niets eten en veel bewegen en nog steeds dik zijn is niet mogelijk voor perfect gezonde menssn. En oja na een zwangerschap wordt het hoogstwaarschijnlijk veel erger.
Heeft ze geen last van haar schildklier? Ik bedoel niets eten en veel bewegen en nog steeds dik zijn is niet mogelijk voor perfect gezonde menssn. En oja na een zwangerschap wordt het hoogstwaarschijnlijk veel erger.

woensdag 22 juli 2020 om 18:59
Idd, begin maar nooit aan kinderen Jeroen! Zelfs dat super slanke mokkeltje blijft niet super slank en/of strak na het werpen van een paar koters. Ga je straks beginnen over een onderbuik rolletje op je slanke vrouw die maar niet weggaat na 3 zwangerschappen en bevallingen

woensdag 22 juli 2020 om 19:02
woensdag 22 juli 2020 om 19:08
Je hoeft toch niet bij iemand te blijven die je niet aantrekkelijk vindt? Daar is geen wet voor. Als jij met iemand anders wil zijn is dat jouw goed recht. Dus maak het uit en geef aan dat je vindt dat jullie niet bij elkaar passen. Dat je het leuk hebt gehad maar dat je niet voelt wat je wil voelen. En dat je haar het allerbeste gunt.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
woensdag 22 juli 2020 om 19:16
Je houdt van haar en de seks is geweldig? Jij vindt haar dus gewoon aantrekkelijk, het probleem ben jijzelf. Je schaamt je voor je vriendin naar anderen toe. Je bent bang voor het oordeel van een ander omdat je een dikke vriendin hebt. Dat is op zoveel manieren fout dat ik niet snap dat je dat zelf niet begrijpt. Jouw minderwaardigheidscomplex gaat niet weg als je vriendin afvalt hoor.
Ik hoop van harte dat je niet ook nog eens zo stom bent om dit aan je vriendin te gaan vertellen. Om even aan te geven hoe dat overkomt, hoe zou jij het vinden als zij vanavond met je wil praten en dan zegt dat ze ervan baalt dat jij niet het lichaam heeft van een bodybuilder? Dat ze daar eigenlijk op valt en dat ze zich schaamt als ze naast je moet lopen in het openbaar? En dat ze alleen bij je wil blijven als je asap een paar serieuze spieren gaat kweken?
Maak het alsjeblieft uit.
Ik hoop van harte dat je niet ook nog eens zo stom bent om dit aan je vriendin te gaan vertellen. Om even aan te geven hoe dat overkomt, hoe zou jij het vinden als zij vanavond met je wil praten en dan zegt dat ze ervan baalt dat jij niet het lichaam heeft van een bodybuilder? Dat ze daar eigenlijk op valt en dat ze zich schaamt als ze naast je moet lopen in het openbaar? En dat ze alleen bij je wil blijven als je asap een paar serieuze spieren gaat kweken?
Maak het alsjeblieft uit.
woensdag 22 juli 2020 om 19:57
Je bent niet verliefd op je vriendin maar je ziet haar als een middel om je huisje, boompje en beestje (baby) te krijgen.
Zij doet alles voor jou, maar jij niet voor haar omdat je iemand anders aantrekkelijker vindt.
Ik zou geen open kaart spelen want de reden is voor je vriendin enorm rot. Daarnaast doet je verleden niet echt ter zake.
Ik denk trouwens niet dat afvallen het punt is. Er is altijd wel iemand net een beetje meer aantrekkelijk of spontaner dan jouw vriendin, dan kun je haar proberen te veranderen, wat ik niet echt eerlijk vind want je wist waar je aan begon en je wilde toch een relatie.
Of je accepteert dat trouw nog niet echt je ding is, omdat je verliefd wil zijn en wil testen hoe je in de markt ligt.
Je bent nog niet toe aan een vaste relatie.
Zij doet alles voor jou, maar jij niet voor haar omdat je iemand anders aantrekkelijker vindt.
Ik zou geen open kaart spelen want de reden is voor je vriendin enorm rot. Daarnaast doet je verleden niet echt ter zake.
Ik denk trouwens niet dat afvallen het punt is. Er is altijd wel iemand net een beetje meer aantrekkelijk of spontaner dan jouw vriendin, dan kun je haar proberen te veranderen, wat ik niet echt eerlijk vind want je wist waar je aan begon en je wilde toch een relatie.
Of je accepteert dat trouw nog niet echt je ding is, omdat je verliefd wil zijn en wil testen hoe je in de markt ligt.
Je bent nog niet toe aan een vaste relatie.
viva-amber wijzigde dit bericht op 22-07-2020 19:58
0.00% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 22 juli 2020 om 19:58
Niets mis mee en op termijn nog gezonder ook. Daarnaast hoeft ze ook niet alleen te gaan sporten, maar kan het samen.doornroosje9 schreef: ↑22-07-2020 17:07NIET vragen of ze wil afvallen!!! Damn zeg!
TO, uitmaken en haar iemand gunnen die haar prachtig vindt en zich niet schaamt.
Mijn hemel...
Als er qua karakter een grote klik is, dan lijkt het mij het proberen waard. En TO heeft al aangegeven dat het allemaal niet onoverkomelijk is, dus de meeste adviezen in de trant van `maak het uit´ begrijp ik niet zo goed. Natuurlijk spreekt het wel voor zich, dat als hij deze keuze maakt, de slanke mokkeltjes (zoveel ze hier door iemand genoemd worden) passé zijn. Althans zolang hij de huidige relatie wil behouden.
woensdag 22 juli 2020 om 20:02
Vandaag aangemeld op dit forum zie ik.... Ga jij eens heel gauw terug naar Fok!MFLFL80 schreef: ↑22-07-2020 19:58Niets mis mee en op termijn nog gezonder ook. Daarnaast hoeft ze ook niet alleen te gaan sporten, maar kan het samen.
Als er qua karakter een grote klik is, dan lijkt het mij het proberen waard. En TO heeft al aangegeven dat het allemaal niet onoverkomelijk is, dus de meeste adviezen in de trant van `maak het uit´ begrijp ik niet zo goed. Natuurlijk spreekt het wel voor zich, dat als hij deze keuze maakt, de slanke mokkeltjes (zoveel ze hier door iemand genoemd worden) passé zijn. Althans zolang hij de huidige relatie wil behouden.
beaudelaire wijzigde dit bericht op 22-07-2020 20:03
Reden: Kan niet tellen
Reden: Kan niet tellen
1.36% gewijzigd
woensdag 22 juli 2020 om 20:06
Nope, voor jou was er vast ook een eerste dagBeaudelaire schreef: ↑22-07-2020 20:02Vandaag aangemeld op dit forum zie ik.... Ga jij eens heel gauw terug naar Fok!