Tinder afstandbeperking werkt niet meer

24-07-2020 00:28 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een week ofzo krijg ik in Tinder de hele tijd mensen te zien die ver buiten mijn maximale afstand wonen. Ik heb mijn instellingen gecheckt, en een keer uitgelogd en weer ingelogd. Maar ik blijf overstelpt worden met mensen die in België of Duitsland wonen en ook op 150 km afstand zitten. Voorheen zaten er maar een stuk of 3 bij die te ver weg woonden. Nu tientallen, en dat maakt het swipen nogal veel werk.

Weet iemand een oplossing?
You can never have too many hats, gloves and shoes
App even verwijderen en opnieuw installeren. Bestaande matches hou je dan gewoon
Ik heb zelf geen Tinder, maar zijn het geen vakantiegangers die bij jou in de buurt zijn?
Het is vakantietijd. Die belgen en duitsers zitten daadwerkelijk op maximaal 150 km afstand.
Dat is geen hogere wiskunde.
..
Je hebt of match wereldwijd aanstaan, of deze mannen hebben jou geliked.
Tinder mailen? (of zoiets)
Waarschijnlijk bij jou in de buurt op vakantie geweest, of ze hebben jou naar rechts geswiped, dan zie je ze toch ondanks jouw afstand instelling.

Ik had dat ook, en daarom heb ik nu een vriend die in België woont, 150 km verderop 😁
Klopt, heb er ook last van. Ook leeftijdsbeperking werkt niet meer. Krijg allemaal vrouwen van eind dertig, begin veertig met een half gezin erbij, terwijl ik t/m 32 zoek. Best irritant.
Je krijgt altijd alle mensen te zien die jou geliked hebben. Ook als ze buiten je eigen range vallen.

App niet opnieuw installeren, dan ben je alles kwijt.

Ik zette wel eens de afstand op 0, dan krijg je iedereen die jou geliked heeft. Goed voor je zelfvertrouwen :-D
Ik krijg er een punthoofd van!
Het zijn niet alleen mensen die jou geliket hebben hoor.

Maar ook mensen met Tinder Passport aan (dat is of was gratis tijdens Corona). Dan kun je je locatie veranderen naar waar dan ook ter wereld.

Erg irritant idd, ik krijg nu steeds allemaal Chinese "fotomodellen" en Afrikaanse vrouwen. Daar heb je niks aan. De chineze meisjes zijn scammers en de Afrikaanse zoeken een man die hun wil onderhouden.
Volhouder666 schreef:
24-07-2020 01:00
Het is vakantietijd. Die belgen en duitsers zitten daadwerkelijk op maximaal 150 km afstand.
Dat is geen hogere wiskunde.
Mijn maximale afstand staat op 60 km ingesteld. En ik zeg toch dat ik er nu tientallen meer te zien krijg dan eerst? Dat er opeens iets is veranderd.
patsy--stone wijzigde dit bericht op 24-07-2020 12:21
5.93% gewijzigd
Hmm zo te zien is er niet veel aan te doen behalve proberen of het helpt om de app verwijderen...
Nope, ook app verwijderen en weer installeren helpt niet.
Kun je niet op een of andere manier contact opnemen met tinder?
Hunebed schreef:
24-07-2020 14:49
Kun je niet op een of andere manier contact opnemen met tinder?
Als jij een manier kan vinden, hoor ik die graag! Net als Uber, Facebook en meer van dat sort bedrijven, zorgen ze dat ze zo onbereikbaar mogelijk zijn.
patsy--stone schreef:
24-07-2020 14:55
Als jij een manier kan vinden, hoor ik die graag! Net als Uber, Facebook en meer van dat sort bedrijven, zorgen ze dat ze zo onbereikbaar mogelijk zijn.
Haha. Geen idee, ik heb nog nooit getinderd.
Ah, ik heb nu toch via via via een contactformulier gevonden, kijken of ik een antwoord krijg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven