Tinder afstandbeperking werkt niet meer
vrijdag 24 juli 2020 om 00:28
Sinds een week ofzo krijg ik in Tinder de hele tijd mensen te zien die ver buiten mijn maximale afstand wonen. Ik heb mijn instellingen gecheckt, en een keer uitgelogd en weer ingelogd. Maar ik blijf overstelpt worden met mensen die in België of Duitsland wonen en ook op 150 km afstand zitten. Voorheen zaten er maar een stuk of 3 bij die te ver weg woonden. Nu tientallen, en dat maakt het swipen nogal veel werk.
Weet iemand een oplossing?
Weet iemand een oplossing?
You can never have too many hats, gloves and shoes
vrijdag 24 juli 2020 om 11:15

vrijdag 24 juli 2020 om 11:57
Het zijn niet alleen mensen die jou geliket hebben hoor.
Maar ook mensen met Tinder Passport aan (dat is of was gratis tijdens Corona). Dan kun je je locatie veranderen naar waar dan ook ter wereld.
Erg irritant idd, ik krijg nu steeds allemaal Chinese "fotomodellen" en Afrikaanse vrouwen. Daar heb je niks aan. De chineze meisjes zijn scammers en de Afrikaanse zoeken een man die hun wil onderhouden.
Maar ook mensen met Tinder Passport aan (dat is of was gratis tijdens Corona). Dan kun je je locatie veranderen naar waar dan ook ter wereld.
Erg irritant idd, ik krijg nu steeds allemaal Chinese "fotomodellen" en Afrikaanse vrouwen. Daar heb je niks aan. De chineze meisjes zijn scammers en de Afrikaanse zoeken een man die hun wil onderhouden.
vrijdag 24 juli 2020 om 12:17
Mijn maximale afstand staat op 60 km ingesteld. En ik zeg toch dat ik er nu tientallen meer te zien krijg dan eerst? Dat er opeens iets is veranderd.Volhouder666 schreef: ↑24-07-2020 01:00Het is vakantietijd. Die belgen en duitsers zitten daadwerkelijk op maximaal 150 km afstand.
Dat is geen hogere wiskunde.
patsy--stone wijzigde dit bericht op 24-07-2020 12:21
5.93% gewijzigd
vrijdag 24 juli 2020 om 14:55
Als jij een manier kan vinden, hoor ik die graag! Net als Uber, Facebook en meer van dat sort bedrijven, zorgen ze dat ze zo onbereikbaar mogelijk zijn.

vrijdag 24 juli 2020 om 14:59
Haha. Geen idee, ik heb nog nooit getinderd.patsy--stone schreef: ↑24-07-2020 14:55Als jij een manier kan vinden, hoor ik die graag! Net als Uber, Facebook en meer van dat sort bedrijven, zorgen ze dat ze zo onbereikbaar mogelijk zijn.