Vrouwelijke collega die wilde daten

24-07-2020 16:47 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik wil hier graag even mijn verhaal kwijt over hetgeen wat mij is overkomen.

Twee en een halve maand geleden kreeg ik via facebook een berichtje van een vrouwelijke collega, zij werkt normaal op een andere plek maar ik kende haar wel. Zij was tijdelijk bij ons team komen werken ter ondersteuning van een ziekte collega.

Het berichtje was werk gerelateerd maar we raakten aan de praat, twee avonden lang. Na deze twee avonden kreeg ik van haar haar privenummer, zei zei hierbij als je zin hebt om morgen te whatsappen lijkt me leuk. De dag erna heb ik haar eenberichtje gestuurd, dit resulteerde in twee weken lang heen en weer appen, echt de hele dag door. Ze heeft na die twee weken me beetje uit zitten dagen, ik vroeg wanneer zie ik je weer en ze zei, vraag je me nou op een date? Dat heb ik toen gedaan en we hebben afgesproken in haar vakantie ( twee weken later te gaan daten. We bleven maar whatsappen en toen kreeg ze via via het coronavirus, het contact werd minder maar bleef wel. Ook was het contact erg flirterig. Toen ze weer ging werken werd het contact steeds weer beter, ik had haar alleen nog steeds niet gezien, ook hadden we nog geen date gehad. Xe heeft een paar sexy foto's gestuurd, stuurde voor het slapen gaan vaak xx of kussmiley en heropende het gesprek steeds. Ik had intussen een andere baan en twee weken geleden was mijn laatste dienst. Ik kreeg in de ochtend van haar een heel lief berichtje met succes met je laatste werkdag en we waren weer de hele dag aan het whatsappen, ik kreeg hierbij van haar ook regelmatig weer kussmileys. Ook vroeg ze of ik over drie weken weken op vakantie ging ( ik had vakantie opgenomen )dit omdat ze een afscheidsfeestje aan het organiseren was voor mij en andere collega's die weggingen, ik zei dat ik in mijn vakantie thuis bleef. Toen ik klaar was met mijn werk stuurde ik haar dat ik naar huis ging en dat ik hoopte haar snel weer te zien, ze zei dat komt goed! ten ik thuis eenmaal thuis was ( denk twee uur later ) kreeg ik een whatsapje dat ze niet met me wilde afspreken en dat we ook niet gingen daten, ik was echt met stomheid geslagen. Ik kreeg alleen maar een sorry, meer heb ik niet van haar gehoord. Een paar dagen later kreeg ik van mijn teamleider een mail dat ze een afscheidsfeestje had georganiseerd, dit had ze voor de collega's georganiseerd die weggingen en niet voor mij, ook heeft ze mij hiervoor niet uitgenodigd. Ik heb nu al twee en een halve week niets meer geoord, ik denk ook niet dat ik ooit nog wat van haar ga horen, ik moet zeggen dat ik er best kapot van ben.
Ze zal wel gefrustreerd geraakt zijn. Zo lang flirten en appen. Maar neuken,ho maar.

Ik vermoed dat ze intussen een man gevonden heeft die haar wel gepakt heeft......
VelvetVolvo schreef:
24-07-2020 17:02
Ze zal wel gefrustreerd geraakt zijn. Zo lang flirten en appen. Maar neuken,ho maar.

Ik vermoed dat ze intussen een man gevonden heeft die haar wel gepakt heeft......
Ik dacht wtf maar ik had de nick gelezen als mama Amsterdam :) en het verhaal dus als een meeslepend lesbisch drama
VelvetVolvo schreef:
24-07-2020 17:02

Wat een klote reactie.

Kan me voorstellen dat dit rauw op je dak komt TO.
Zou de eer aan mezelf houden en laat het haar lekker bekijken.
Wat stom van haar. Ik snap dat dit je niet in de koude kleren gaat zitten.
Niet leuk. Je gaat geen antwoord meer van haar krijgen denk ik maar ik snap dat dit nogal hard op je overkomt. Sterkte!
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Als je niet per ongeluk iets weglaat uit je verhaal, is het inderdaad heel erg vreemd. En balen. Neemt ze haar telefoon niet op als je haar opbelt?
Klinkt raar.

Mocht jij nou niet op het afscheidsfeestje komen? Of heeft de teamleider je nog wel uitgenodigd oid? Want dit is super lullig.

Als je je niet kan herinneren dat er iets is voorgevallen en zij neemt haar telefoon niet meer op, dan zit er niks anders op dan het er te bij laten zitten. Snap dat dit vervelend voelt.
Bedankt allemaal voor de reacties!

Het valt inderdaad erg rauw op mijn dak, ik heb haar niet geprobeerd te bellen hierna.

Ik denk niet dat ze eerlijk gaat zijn in wat er gebeurd is of wat ze denkt. Ze heeft een keer in een whatsapp gesprek gezegd dat ze een beetje getraumatiseerd is door iets wat met een ex is voorgevallen, ik weet niet wat precies maar vond het juist erg fijn dat ze zich kwetsbaar opstelde, dat betekende voor mij ook dat ik mij kwetsbaar kon opstellen, ik heb namelijk erg nare dingen meegemaakt in de liefde.

Het meest nare vind ik dat ze echt wel eerder had bedacht dat ze niet meer wilde daten, dat heeft ze niet op de dag bedacht dat ze me in de ochtend lieve berichtjes stuurde en later apte dat ze niet meer wilde. Ze is al die tijd met me aan het flirten geweest. Ook het feit dat het afscheidsfeestje ( dat vandaag was) niet voor mij was georganiseerd en ik van mijn teamleider een uitnodiging moest ontvangen via de mail heeft me extra gekwetst.

Ik heb ook de eer aan mezelf gehouden door niet meer te reageren en door geen boze berichten te gaan sturen of ellenlange gesprekken/apjes met waarom dan, die tijd heb ik echt gehad, maar pijn doet het wel.....
Wat ontzettend lullig zeg. Dat ze niet meer wil daten is haar goed recht maar zo'n afscheidsfeestje organiseren en dan niet voor jou of je uberhaupt uitnodigen vind ik echt niet fatsoenlijk.
Afgaande op je verhaal zou ik haast denken dat er iets is gebeurd wat haar erg heeft geraakt, misschien heb je haar beledigd zonder dat je het wist?
Ben je wel naar dat feestje geweest?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Huh, je appt en je flirt 2 1/2 maand maar je komt niet over de brug met een afspraak, en nu ben je verdrietig dat ze geen zin meer heeft om op je te wachten? Wanneer wilde je gaan daten dan?
en haar bellen
of langs gaan
je komt sullig over
froufrou80 schreef:
24-07-2020 19:57
Huh, je appt en je flirt 2 1/2 maand maar je komt niet over de brug met een afspraak, en nu ben je verdrietig dat ze geen zin meer heeft om op je te wachten? Wanneer wilde je gaan daten dan?

Misschien moet je wat beter lezen want in de OP staat dat ze wel afgesproken hebben. Sowieso vind ik je reactie onnodig onaardig. Ook al zou TO te laks zijn geweest, dan nog is dit een rotstreek van die vrouw.
Ik zou zelf wel gebeld hebben, zou wel nieuwsgierig zijn naar waarom ze deze rare actie doet. Maar als jij het er bij wil laten zitten, moet je dat gewoon doen natuurlijk.
Nee, ik lees dat zouden daten maar dat niet gedaan hebben.

Ze heeft het tenminste nog afgekapt, ze had hem ook kunnen ghosten.
froufrou80 schreef:
24-07-2020 20:02
Nee, ik lees dat zouden daten maar dat niet gedaan hebben.

De collega had corona.
Of vind je dat ManAmsterdam dan toch gewoon met haar af had moeten spreken? :facepalm:
C⨀urage schreef:
24-07-2020 23:25
De collega had corona.
Ja via via. Ik zou haar niet zomaar geloven
Murrmurr schreef:
24-07-2020 23:29
Ja via via. Ik zou haar niet zomaar geloven

Dat is weer een ander verhaal.
Kan inderdaad zijn dat ze toen al omtrekkende bewegingen aan het maken was.
Of misschien heeft ze het wel die dag besloten. Is er wat voor gevallen of realiseerde zij zich iets. Ze heeft het netjes afgerond en dat het anders is gelopen dan dat jij wou is jammer maar ze heeft mi niet zoveel verkeerd gedaan hoor.
-
anoniem_399867 wijzigde dit bericht op 30-07-2020 21:23
0.00% gewijzigd
LoveLucy schreef:
25-07-2020 08:48
Of misschien heeft ze het wel die dag besloten. Is er wat voor gevallen of realiseerde zij zich iets. Ze heeft het netjes afgerond en dat het anders is gelopen dan dat jij wou is jammer maar ze heeft mi niet zoveel verkeerd gedaan hoor.

Netjes? Heb ik het niet goed gelezen dan? Ze zegt dat ze voor hem en wat andere collega's die weggaan een afscheidsfeestje organiseert maar vervolgens mag hij niet eens komen. Ook doet ze nog helemaal lief en aardig van 'ik zie je later' en daarna als hij thuis is, is ze 180 graden gedraaid en is het ineens over. Zonder te laten weten waarom. En dat vind jij netjes?
Wat wil je dan? Afspreken kan elke dag wel toch? Je houdt haar 2.5mnd aan het lijntje.... komop..

Toon wat meer initiatief de volgende keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven