Vriendschap krijgen online? [Geen OP]

26-07-2020 11:27 40 berichten
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 16:18
Reden: OP verwijderd, dit mag niet.
0.00% gewijzigd
Online bevriend worden met een stel als stel?
#
anoniem_64d643925b79c wijzigde dit bericht op 26-07-2020 13:44
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat lijkt je dan precies leuk?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jij bent een man neem ik aan?
Er zijn wel wat sites maar daar zitten voornamelijk vrouwen op die vrouwelijke vrienden zoeken.

Misschien via NMLK? Of een leuke vereniging in de buurt?
daangroningen schreef:
26-07-2020 11:37
Zal uiteindelijk kunnen. Maar eerst gewoon 1 op 1 lijkt me wel leuk. Wel in het echt, dus niet online.

Dan moet het toevallig ook nog met de wederhelften klikken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Luci_Morgenster schreef:
26-07-2020 11:35
Online bevriend worden met een stel als stel?
Maar dan in het echt en 1 op 1...snap je?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je wil zeker vrienden worden met een een vrouw die 1 op 1 met je wil afspreken?
viva-amber schreef:
26-07-2020 11:49
Je wil zeker vrienden worden met een een vrouw die 1 op 1 met je wil afspreken?
Waarom zo insinuerend?
#
anoniem_64d643925b79c wijzigde dit bericht op 26-07-2020 13:44
0.00% gewijzigd
#
anoniem_64d643925b79c wijzigde dit bericht op 26-07-2020 13:45
0.00% gewijzigd
#
0.00% gewijzigd
..
viva-amber wijzigde dit bericht op 26-07-2020 12:25
0.00% gewijzigd
Al jouw posts hier gaan over contact maken/krijgen/hebben met vrouwen.
via werk, sport, hobby, vereniging, eetclub, vrijwilligerswerk, sites als nmlk of een forum dat bij je interesses past.
Sowieso begrijp ik de logica niet van het vinden van een mannelijk vriend op een vrouwenforum....
daangroningen schreef:
26-07-2020 12:00
Dat is een mogelijkheid, maar een man heeft wel mijn voorkeur als vriendschap. Mocht hij een aardige vriendin hebben, kan ik mijn vriendin ook meenemen.
Je wil kwartetten?
#
0.00% gewijzigd
We waren inderdaad nuttiger toen we je hielpen met daten en een vriendin heb je gevonden.
Op Facebook de groep Nieuwe Vrienden Gezocht.
Ik ga regelmatig wat doen met mensen M/V via die groep.
fluttershy schreef:
26-07-2020 12:33
Dat is een goede tip!
fluttershy schreef:
26-07-2020 12:33
Goede tip inderdaad, bedankt! Hoe kom je in contact met die mensen? Door te reageren op hun bericht? Is het een openbare groep of moet je je aanmelden?
Ik zie dat de site ‘NMLK’ zich richt op mensen die makkelijk in contact komen met andere mensen en voor HBO+. Ik heb 2 MBO diploma’s, is dit een probleem? Daarnaast vind ik de stap lastig om in contact te komen met mensen via events. Houd meer van 1 op 1 contact.
Ik zou facebook proberen en die groep zoeken op facebook.

NMLK is altijd in een groepje.

Je kunt evt wel aangeven dat je HBO niveau hebt..ze checken niet je diploma.

Je kan NMLK ook een maand gratis proberen. Wat wel een rustige activiteit is, is bijv een spelletjes avond met 6 mensen.
daangroningen schreef:
26-07-2020 12:42
Ik zie dat de site ‘NMLK’ zich richt op mensen die makkelijk in contact komen met andere mensen en voor HBO+. Ik heb 2 MBO diploma’s, is dit een probleem? Daarnaast vind ik de stap lastig om in contact te komen met mensen via events. Houd meer van 1 op 1 contact.
Geen idee.
Misschien zitten er wel mensen op die dan bij zo'n activiteit gaan vragen of je echt wel een hbo diploma hebt ;-)

In welke regio woon je? Op Facebook zijn ook wel groepen gericht op het maken van vriendschap. In Brabant zit b.v. brabantmaatjes. Daar zitten ook veel jongens/mannen op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven