Vrouwelijke collega die wilde daten

24-07-2020 16:47 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik wil hier graag even mijn verhaal kwijt over hetgeen wat mij is overkomen.

Twee en een halve maand geleden kreeg ik via facebook een berichtje van een vrouwelijke collega, zij werkt normaal op een andere plek maar ik kende haar wel. Zij was tijdelijk bij ons team komen werken ter ondersteuning van een ziekte collega.

Het berichtje was werk gerelateerd maar we raakten aan de praat, twee avonden lang. Na deze twee avonden kreeg ik van haar haar privenummer, zei zei hierbij als je zin hebt om morgen te whatsappen lijkt me leuk. De dag erna heb ik haar eenberichtje gestuurd, dit resulteerde in twee weken lang heen en weer appen, echt de hele dag door. Ze heeft na die twee weken me beetje uit zitten dagen, ik vroeg wanneer zie ik je weer en ze zei, vraag je me nou op een date? Dat heb ik toen gedaan en we hebben afgesproken in haar vakantie ( twee weken later te gaan daten. We bleven maar whatsappen en toen kreeg ze via via het coronavirus, het contact werd minder maar bleef wel. Ook was het contact erg flirterig. Toen ze weer ging werken werd het contact steeds weer beter, ik had haar alleen nog steeds niet gezien, ook hadden we nog geen date gehad. Xe heeft een paar sexy foto's gestuurd, stuurde voor het slapen gaan vaak xx of kussmiley en heropende het gesprek steeds. Ik had intussen een andere baan en twee weken geleden was mijn laatste dienst. Ik kreeg in de ochtend van haar een heel lief berichtje met succes met je laatste werkdag en we waren weer de hele dag aan het whatsappen, ik kreeg hierbij van haar ook regelmatig weer kussmileys. Ook vroeg ze of ik over drie weken weken op vakantie ging ( ik had vakantie opgenomen )dit omdat ze een afscheidsfeestje aan het organiseren was voor mij en andere collega's die weggingen, ik zei dat ik in mijn vakantie thuis bleef. Toen ik klaar was met mijn werk stuurde ik haar dat ik naar huis ging en dat ik hoopte haar snel weer te zien, ze zei dat komt goed! ten ik thuis eenmaal thuis was ( denk twee uur later ) kreeg ik een whatsapje dat ze niet met me wilde afspreken en dat we ook niet gingen daten, ik was echt met stomheid geslagen. Ik kreeg alleen maar een sorry, meer heb ik niet van haar gehoord. Een paar dagen later kreeg ik van mijn teamleider een mail dat ze een afscheidsfeestje had georganiseerd, dit had ze voor de collega's georganiseerd die weggingen en niet voor mij, ook heeft ze mij hiervoor niet uitgenodigd. Ik heb nu al twee en een halve week niets meer geoord, ik denk ook niet dat ik ooit nog wat van haar ga horen, ik moet zeggen dat ik er best kapot van ben.
chocolol schreef:
25-07-2020 11:17
Netjes? Heb ik het niet goed gelezen dan? Ze zegt dat ze voor hem en wat andere collega's die weggaan een afscheidsfeestje organiseert maar vervolgens mag hij niet eens komen. Ook doet ze nog helemaal lief en aardig van 'ik zie je later' en daarna als hij thuis is, is ze 180 graden gedraaid en is het ineens over. Zonder te laten weten waarom. En dat vind jij netjes?
Hij mocht gewoon komen he. Lees even terug. Manager nodigde hem uit. Die dame die het organiseerde organiseerde het. Dan hoeft ze niet uit te nodigen. Dat deed de manager en to wist er al van. Dus beetje drama dat zij dan perse persoonlijk nogmaals moest mailen.

In een uur tijd kan veel gebeuren. Haar moeder kan dood zijn gegaan of ze heeft begrepen dat ze over de tong ging. Ze hadden niets, geeneens 1 date. Ze zei netjes dat ze ervan af zag. Niets op aan te merken dus.
Ik heb haar een aantal keer uitgenodigd in die twee maanden, het was in de tijd van corona al lastig ( we zijn allebei verpleegkundige en werkten wisselende diensten van gemiddeld 50 uur per week ) elke keer zei ze komt goed! en bleef ze erg liefdevol naar mij toe. Ik heb haar zeker niet aan het lijntje gehouden. Ik kan mij niet voorstellen op wat voor een manier ik haar gekwetst zou kunnen hebben, omdat we collega's waren weet ik ook zeker dat ze echt corona heeft gehad.
bel
vraag het
of laat het los
Bedankt allemaal voor het reageren en de steun! Ik heb goed nagedacht of ik haar een bericht moest sturen, maar net na mijn laatste bericht op dit forum kwam ik erachter dat ze twee dagen na mijn vertrek ( ze had al het contact al verbroken ) een gesprek heeft aangevraagd met de aanwezige wijkverpleegkundigen ( dat zijn de teamleiders ) om het over mij te hebben, hierbij heeft ze aangegeven dat ze weleens privé contact met me had gehad en dat ze bang was dat ik dacht dat er misschien meer was, ik was echt stom verbaasd dat ze dit gedaan had en het heeft me extra pijn gedaan, om deze reden heb ik ook besloten geen contact meer met haar te zoeken en haar te verwijderen van al mijn sociale media. Deze situatie ( waar ik niet voor gekozen heb ) moet slijten en moet ik alleen doen hoe moeilijk ik het er ook mee heb af en toe.
Wat een gek!
Je hoeft in elk geval niet te twijfelen of zij wel goed doorhad dat je haar leuk vond.
Murrmurr schreef:
24-07-2020 23:29
Ja via via. Ik zou haar niet zomaar geloven
Nee? Bijzonder weer.
Nee inderdaad, nadat zij begon met contact zoeken en sexy foto's sturen,ik vind het echt heel erg wat er is gebeurd en het erge is dat ik vaker heb meegemaakt dat een meisje me leuk vond en me na een korte periode dump het is voor mij echt een terugkerend probleem ( ik heb geen idee waarom dat gebeurd ) en het heeft er ook voor gezorgd dat elke keer als ik iemand ontmoet ik ontzettend wantrouwend ben in het begin. Het feit dat zij zo ontzettend met mij bezig was en het weer gebeurd maakt me erg verdrietig. Ik denk dat ik in mijn leven twee normale relaties heb gehad en alles er omheen vergelijkbare verhalen zijn....
manamsterdam1 schreef:
23-08-2020 19:03
Bedankt allemaal voor het reageren en de steun! Ik heb goed nagedacht of ik haar een bericht moest sturen, maar net na mijn laatste bericht op dit forum kwam ik erachter dat ze twee dagen na mijn vertrek ( ze had al het contact al verbroken ) een gesprek heeft aangevraagd met de aanwezige wijkverpleegkundigen ( dat zijn de teamleiders ) om het over mij te hebben, hierbij heeft ze aangegeven dat ze weleens privé contact met me had gehad en dat ze bang was dat ik dacht dat er misschien meer was, ik was echt stom verbaasd dat ze dit gedaan had en het heeft me extra pijn gedaan, om deze reden heb ik ook besloten geen contact meer met haar te zoeken en haar te verwijderen van al mijn sociale media. Deze situatie ( waar ik niet voor gekozen heb ) moet slijten en moet ik alleen doen hoe moeilijk ik het er ook mee heb af en toe.

Die was dus knetter. Heb je die sexy foto's nog? En de apjes? Zou alles even ergens anders goed opslaan mocht het nodig zijn.

Verder :hug: .
manamsterdam1 schreef:
23-08-2020 19:29
Nee inderdaad, nadat zij begon met contact zoeken en sexy foto's sturen,ik vind het echt heel erg wat er is gebeurd en het erge is dat ik vaker heb meegemaakt dat een meisje me leuk vond en me na een korte periode dump het is voor mij echt een terugkerend probleem ( ik heb geen idee waarom dat gebeurd ) en het heeft er ook voor gezorgd dat elke keer als ik iemand ontmoet ik ontzettend wantrouwend ben in het begin. Het feit dat zij zo ontzettend met mij bezig was en het weer gebeurd maakt me erg verdrietig. Ik denk dat ik in mijn leven twee normale relaties heb gehad en alles er omheen vergelijkbare verhalen zijn....
Zolang je nog uitgaat met meisjes is je hele leven toch niet zo heel lang? Hoe oud ben je?
Ik heb nog een aantal foto's en alle apjes bewaard.
Verder ben ik 39 en het is een terugkerend patroon, ik vond het heel bijzonder dat ze zich kwetsbaar opstelde ( aangeven dat ze een trauma had van een ex) en dat ze in het begin heel liefdevol naar me was. Dat maakte dat ik mij ook kwetsbaar op durfde te stellen en haar te vertrouwen.
manamsterdam1 schreef:
23-08-2020 19:36
Ik heb nog een aantal foto's en alle apjes bewaard.
Verder ben ik 39 en het is een terugkerend patroon, ik vond het heel bijzonder dat ze zich kwetsbaar opstelde ( aangeven dat ze een trauma had van een ex) en dat ze in het begin heel liefdevol naar me was. Dat maakte dat ik mij ook kwetsbaar op durfde te stellen en haar te vertrouwen.
Elders opslaan en dan van je telefoon verwijderen.

En als je al zo oud ben, dan heten de vrouwen gewoon vrouwen. En geen meisjes mag ik hopen?
En misschien moet je ander soort dames gaan daten of mee flirten?
Ze klinkt als een type dat nogal van het aantrekken en afstoten is en graag aandacht zoekt. Sexy foto's sturen met iemand met wie je eigenlijk niet eens wat hebt is naast onverstandig ook eem beetje wanhopig in mijn ogen.
Daarna is ze in de afstoot-modus gegaan door een nare streek te leveren met het afscheid en het informeren van leidinggevenden over...ja over wat eigenlijk? Dat zij uitdagende foto's stuurt?

Sommige mensen zijn gewoon van het padje, die moet je niet willen begrijpen. Probeer het wat te relativeren
Je zegt bijvoorbeeld dat ze ontzettend met je bezig was, maar het lijkt erop dat ze vooral met jou als bron van aandacht en bevestiging bezig was. Je mist er volgens mij niet veel aan.
Zou het echt niet kunnen dat jij er meer van gemaakt hebt dan zij bedoelde?
Frankly my dear, I don"t give a damn
manamsterdam1 schreef:
23-08-2020 19:03
😳😳😳Manipulatief mokkel! Jemig. Ik graag me af of dat wat ze met haar ex meegemaakt heeft ze dat niet zelf gecreëerd heeft. Nul aandacht meer aan schenken ja.
calvijn1 schreef:
24-08-2020 12:50
Zelfreflectie is altijd goed😄
Kan goed zijn dat zij het ander bedoelde als dat jij het interpreteerde. Voor haar was het een leuk contact met een collega en meer niet en jij dacht er meer in zat. Laten gaan en je richten op iemand anders.
calvijn1 schreef:
24-08-2020 12:50
Dit komt eigenlijk ook een beetje in mij op.
Jullie hebben toch nooit daadwerkelijk afgesproken? Uberhaupt nooit afspraken gemaakt over wat jullie voor of van elkaar zijn?
App contact, beetje over en weer onschuldig flirten en meer niet?
Hoe kun je nou "kapot" zijn van iets wat er helemaal nooit was?

Als dit omgekeerd zou zijn en een vrouw zou op deze manier met een man contact hebben en hij geeft netjes aan dat hij niet wil daten en zij zou er kapot van zijn dan zouden hier de reacties overigens wel anders zijn; laat het los, he's not that into you, wat is nou het probleem? Stel je niet aan etc.
Wellicht horen we inderdaad driekwart niet maar t als we t moeten geloven sexy foto's sturen en dan bij leidinggevende gaan klagen dat iemand wellicht wat meer wil? T wordt mij een te grote brij hier, verdacht haar er van weird te zijn maar wellicht is er wel meer gezegd en gedaan? Lijkt me ook wel fijn als je 39 bent en t gaat blijkbaar nooit goed met de vrouwen daar eens naar te laten kijken. Dat ligt echt niet alleen maar aan die vrouwen.
Maar wat is sexy? Wat versta jij onder sexy foto's TO?
En heb je het misschien met collega's over haar gehad? Dat ze daar van geschrokken is? Omdat het echt niet haar bedoeling was om meer te doen dan leuk appen en that's it?
Het is vervelend, maar het was erger geweest als je al echt een relatie met haar had gehad. Dan kan zo iemand je echt een enorme dreun geven.

Nu zou ik snel mijn aandacht verleggen en snel vergeten. Het heeft niet zo mogen zijn.
Suy schreef:
24-08-2020 13:24
Maar wat is sexy? Wat versta jij onder sexy foto's TO?
En heb je het misschien met collega's over haar gehad? Dat ze daar van geschrokken is? Omdat het echt niet haar bedoeling was om meer te doen dan leuk appen en that's it?
En dit idd

Klinkt alsof ze nogal van je geschrokken is
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat een stom wijf. En dat vind ik door dat laatste gedeelte, dat ze een gesprek heeft gehad met de manager over jou.
Dat stuk zou ik zelf wel oppakken als ik jou was, ik zou zelf een gesprek aanvragen en uitleggen hoe dat zat, voordat ze een verkeerd beeld van jou krijgen. Dat zou me wel dwarszitten.
Verder denk ik dat het goed voor jezelf is als je dit niet te 'groot' maakt.
Bijna iedereen die gedate heeft of meerdere relaties heeft gehad hebben wel gekke en vervelende ervaringen daarin opgedaan, vaak zelfs meerdere.
Daar 'moet' je toch doorheen en gebeurd is gebeurd, laat het verder niet tyeveel invloed hebben!
Hoi, met sexy foto's bedoel ik bijna topless foto's en het woord daten kwam steeds van haar vandaan.

Ik heb zeker nog nagekeken of ik het niet anders heb gelezen allemaal, ik heb die twee maanden tijd zelfs een goede vriendin van me laten meelezen of ik het niet verkeerd zag.

Daarnaast 's nachts appen ( als ik al lag te slapen) lieve berichtjes met goedemorgen of slaap lekker xx ( inclusief alle kussmileys en koosnaampjes die ik opeens had en mij regelmatig bellen.

Ik heb geen enkele collega iets verteld over haar en heb hier zeker ook geen intentie voor gehad.

Het feit dat dit mij regelmatig is overkomen is idd iets wat uiteraard ook bij mij ligt, daar ben ik al een keer voor in therapie geweest ( waar mij alleen werd verteld dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn) en dat ga ik zeker weer doen. De reden dat ik mij er zo slecht bij voel is dat is niet alleen dat ik haar leuk vond maar ook vertrouwde en dat ze steeds erg liefdevol naar mij was, ze hield bij wanneer ik moest werken en las clienten rapportages die ik schreef om te kijken of mijn werkdag niet te zwaar was geweest, hier kreeg ik dan weer een apje over of ik wel een beetje fijn had gewerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven