Vervelend gevoel.. Terecht?
zaterdag 18 juli 2020 om 21:25
Hoe zouden jullie het vinden als jullie prille relatie (paar maanden) nog wekelijks 'vriendschappelijk' appt met een scharrel van een half jaar terug en ze werkelijk alle posts van elkaar nog liken? Ps: 2 keer met elkaar naar bed geweest maar vriend vond het seksueel niet goed genoeg klikken, zo zegt hij.
Binnenkort gaan ze elkaar weer treffen bij een openingsborrel van een netwerk waar ze elkaar van kennen.
Binnenkort gaan ze elkaar weer treffen bij een openingsborrel van een netwerk waar ze elkaar van kennen.

zondag 19 juli 2020 om 09:08
Soms ben je zo hoteldebotel dat de tijd even stil staat, maar bij TS werkt dat andersom.
Ik heb wel een deja vu; een andere TS met ook een jong kindje die een beetje relatiehopte en waarbij de tijdslijn wat vragen opriep.
zondag 19 juli 2020 om 09:14
Die kan ik me zo even niet voor me halen. Maar dat ik dit topic las klonk het allemaal wel erg bekend!vivautrecht85 schreef: ↑19-07-2020 09:08Soms ben je zo hoteldebotel dat de tijd even stil staat, maar bij TS werkt dat andersom.
Ik heb wel een deja vu; een andere TS met ook een jong kindje die een beetje relatiehopte en waarbij de tijdslijn wat vragen opriep.
Ik hoop dat ze voor zichzelf en haar dochter kiest en gewoon even lekker een tijdje met zn tweetjes doorbrengen. Daar zou mijn prioriteit liggen
zondag 19 juli 2020 om 13:55
‘Gewoon vriendschappelijk’ zou ik dit niet noemen want imo heb je geen seks met vrienden. Zou het niet appreciëren mocht mijn vriend contact blijven houden met iemand met wie hij 2 van de amper 3 keer dat hij haar zag seks had.Because schreef: ↑18-07-2020 22:45Het kan natuurlijk zo zijn dat ze niet klikken in de liefde, maar wel klikken als vrienden. Ik begrijp niet zo goed waarom mannen geen vrouwen als vrienden mogen hebben.
Ik zou hem inderdaad vertellen hoe jij je erbij voelt. Aan hem wat hij ermee doet. Ik kan zomaar indenken dat hij gewoon met deze vriendschap doorgaat en waarom ook niet, als het gewoon vriendschappelijk is

zondag 19 juli 2020 om 19:41
Dus jij klaagt over zijn appjes met een scharrel. En hij neemt een weekje de tijd om alle vunzige praat ertussen te verwijderen en dan laat hij de "nette" appjes aan je zien.Radertje85 schreef: ↑18-07-2020 21:42Ik mocht de gesprekken lezen van hem, op zijn initiatief nadat we het er een week eerder over gehad hadden. Hij wilde laten zien dat er echt niks speelde. Nu lees ik uiteraard niet meer mee
Ik had t wel geloofd al hij gelijk de telefoon had laten zien.

zondag 19 juli 2020 om 19:42
ja ditkoekie1980 schreef: ↑19-07-2020 19:41Dus jij klaagt over zijn appjes met een scharrel. En hij neemt een weekje de tijd om alle vunzige praat ertussen te verwijderen en dan laat hij de "nette" appjes aan je zien.
Ik had t wel geloofd al hij gelijk de telefoon had laten zien.