Kun je mannen anders over je laten denken?

27-07-2020 17:26 77 berichten
Hoi,

Ik heb gelezen dat mannen vrouwen kunnen verdelen in drie categorieën;
1. Niet meer dan een vriend
2. Leuk voor seks, FWB idee
3. Marriage material

Ik vraag me of je, als je in categorie 2 wordt geplaatst, ooit naar categorie 3 kan? Wat is daar voor nodig?
Alle reacties Link kopieren
eh..over het algemeen of bij 1 bepaalde persoon die je dus in cat. 2 plaatst en jij wil naar 3?
Jezus wat simplistisch :rofl:
mindervanmij schreef:
27-07-2020 17:27
Jezus wat simplistisch :rofl:
ik vind het wel overzichtelijk eigenlijk ;-)
:-D Zou wel kunnen verklaren dat ik 9 van de 10 keer in categorie 1 val
guppekop schreef:
27-07-2020 17:27
eh..over het algemeen of bij 1 bepaalde persoon die je dus in cat. 2 plaatst en jij wil naar 3?
Nee bedoel over het algemeen. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe mannen hierover denken 😂
Dan is het logisch om dat aan een kudde vrouwen te vragen .....of toch niet?
guppekop schreef:
27-07-2020 17:28
ik vind het wel overzichtelijk eigenlijk ;-)
Zo denk jij er dus niet over? Heb het er ook wel eens met mannen in de kroeg over gehad. Ik vond het bijzonder dat zij zo konden 'screenen' en binnen een aantal seconden al wel wisten wat ze met een vrouw wilde.
Van categorie 1 naar 2 lijkt me trouwens ook niet zo moeilijk. Of je het zo wilt aanpakken is een tweede.
En 4. Wat een trut
En 5. Run Forest run!
Kies leukere mannen.

Veel makkelijker.
Het ligt eraan of er een nummer drie in beeld is. Soms denken ze bij gebrek aan beter dat nummer twee ook wel kan doorgaan voor nummer drie, tot er een nummer drie langskomt en dan degradeer je naar nummer 1. Of naar nummer 2 als de vent in kwestie een eikel is.
Misschien kun je madame Mikmak vragen een liefdesdrankje te brouwen dat jij dan in zijn bier doet.

Of je enorm gaan interesseren in zijn passie. Voetbalt hij in een vriendenteam? Word dan een getalenteerde voetbalster bij dezelfde club, maar laat je wel door hem poorten. Wellicht vindt hij dat geweldig.

Of accepteer dat je een 2 bent en dus geen 3 voor hem.
Nicotientje schreef:
27-07-2020 17:32
En 4. Wat een trut
En 5. Run Forest run!
:rofl:
Nee, als hij van begin af aangeeft dat hij enkel seks met je wilt en geen relatie, dan wordt het ook niet meer dan dat.
Kusjevanmij schreef:
27-07-2020 17:31
Zo denk jij er dus niet over? Heb het er ook wel eens met mannen in de kroeg over gehad. Ik vond het bijzonder dat zij zo konden 'screenen' en binnen een aantal seconden al wel wisten wat ze met een vrouw wilde.
Dat kunnen wij vrouwen andersom toch ook? Althans, ik weet binnen enkele seconden of ik überhaupt ooit seks met de persoon in kwestie zou kunnen hebben. En meestal is er niet veel meer dan een gesprekje voor nodig om ook te weten of iemand potentieel relatiemateriaal zou kunnen zijn.
Daveotion schreef:
27-07-2020 17:41
Nee, als hij van begin af aangeeft dat hij enkel seks met je wilt en geen relatie, dan wordt het ook niet meer dan dat.
Dit is ook mijn ervaring. Ook van vriendinnen trouwens. Extra pijnlijk als ze dan tijdens de seksperiode met jou iemand vinden met wie ze wel gelijk in het diepe duiken. Dan weet je weer even waar je ‘goed’ voor was.
Daveotion schreef:
27-07-2020 17:41
Meestal is dit wel zo idd. Hier alleen de uitzondering: ik ben getrouwd met mijn scharrel/fwb hoewel dat in het begin echt niet de intentie was.

Gaat dit over je oudere ex-collega TO?
Als je zijn zwakke plek kent.. ;-)
was het maar zo simpel
Nou als jij als FWB een ontzettend leuke persoonlijkheid blijkt te hebben en de indruk geeft dat hij op je kan bouwen, zou het volgens mij heel goed tot een volwaardige relatie kunnen uitgroeien.
Je mag niet van 1 naar twee maar wel van 2 naar 3 als je dubbel hebt gegooid en het is boven de 4
Murrmurr schreef:
27-07-2020 18:11
Je mag niet van 1 naar twee maar wel van 2 naar 3 als je dubbel hebt gegooid en het is boven de 4
Stift.
idk zet je serieus op?

laat zien dat je volwassen, verantwoordelijk en verzorgend bent?

Ik denk dat geen man bewust vrouwen in die categorieën plaatst. Maar de meestte mannen zoeken wel een verantwoordelijke, volwassen vrouw voor een relatie, en helemaal als potentieele moeder van hun kinderen.

Maar het is niet iets bewust, je word niet in een hokje geplaatst.

Plaats jij mannen in soortgelijke hokjes? Nee?
Toch zijn er zat vrouwen die mannen indelen op relatie materiaal of seks materiaal. Het is iets onbewust. Het heeft waarschijnlijk ook met leeftijd te maken, verschillende mannen van verschillende leeftijden zoeken andere dingen in het leven; een 18 jarige zoekt niet naar een vrouw met een vaste baan of huis, een 26 jarige misschien weer wel.

dus IDK, laat zien dat je volwassen, verantwoordelijk en verzorgend bent I guess?
Je denkt een beetje te simplistisch, zo simpel als 3 officieele categorieën is het niet, er is geen officieele handleiding die alle mannen handhaven omtrent relaties lol
Kusjevanmij schreef:
27-07-2020 17:29
Nee bedoel over het algemeen. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe mannen hierover denken 😂
Ik vind dat je jezelf tekort doet als je je stinkende best gaat doen om een man te overtuigen dat jij leuk genoeg bent voor een relatie.

Dat merk je vanzelf in de eerste periode of je elkaar leuk genoeg vindt. En als de ander niet overtuigd is, lekker laten gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven