Kun je mannen anders over je laten denken?

maandag 27 juli 2020 om 17:28
ik vind het wel overzichtelijk eigenlijk

maandag 27 juli 2020 om 17:31

maandag 27 juli 2020 om 17:38
Misschien kun je madame Mikmak vragen een liefdesdrankje te brouwen dat jij dan in zijn bier doet.
Of je enorm gaan interesseren in zijn passie. Voetbalt hij in een vriendenteam? Word dan een getalenteerde voetbalster bij dezelfde club, maar laat je wel door hem poorten. Wellicht vindt hij dat geweldig.
Of accepteer dat je een 2 bent en dus geen 3 voor hem.
Of je enorm gaan interesseren in zijn passie. Voetbalt hij in een vriendenteam? Word dan een getalenteerde voetbalster bij dezelfde club, maar laat je wel door hem poorten. Wellicht vindt hij dat geweldig.
Of accepteer dat je een 2 bent en dus geen 3 voor hem.
maandag 27 juli 2020 om 17:38

maandag 27 juli 2020 om 17:43
Dat kunnen wij vrouwen andersom toch ook? Althans, ik weet binnen enkele seconden of ik überhaupt ooit seks met de persoon in kwestie zou kunnen hebben. En meestal is er niet veel meer dan een gesprekje voor nodig om ook te weten of iemand potentieel relatiemateriaal zou kunnen zijn.Kusjevanmij schreef: ↑27-07-2020 17:31Zo denk jij er dus niet over? Heb het er ook wel eens met mannen in de kroeg over gehad. Ik vond het bijzonder dat zij zo konden 'screenen' en binnen een aantal seconden al wel wisten wat ze met een vrouw wilde.
maandag 27 juli 2020 om 17:56
Dit is ook mijn ervaring. Ook van vriendinnen trouwens. Extra pijnlijk als ze dan tijdens de seksperiode met jou iemand vinden met wie ze wel gelijk in het diepe duiken. Dan weet je weer even waar je ‘goed’ voor was.
maandag 27 juli 2020 om 18:00
Meestal is dit wel zo idd. Hier alleen de uitzondering: ik ben getrouwd met mijn scharrel/fwb hoewel dat in het begin echt niet de intentie was.
Gaat dit over je oudere ex-collega TO?

maandag 27 juli 2020 om 18:12
idk zet je serieus op?
laat zien dat je volwassen, verantwoordelijk en verzorgend bent?
Ik denk dat geen man bewust vrouwen in die categorieën plaatst. Maar de meestte mannen zoeken wel een verantwoordelijke, volwassen vrouw voor een relatie, en helemaal als potentieele moeder van hun kinderen.
Maar het is niet iets bewust, je word niet in een hokje geplaatst.
Plaats jij mannen in soortgelijke hokjes? Nee?
Toch zijn er zat vrouwen die mannen indelen op relatie materiaal of seks materiaal. Het is iets onbewust. Het heeft waarschijnlijk ook met leeftijd te maken, verschillende mannen van verschillende leeftijden zoeken andere dingen in het leven; een 18 jarige zoekt niet naar een vrouw met een vaste baan of huis, een 26 jarige misschien weer wel.
dus IDK, laat zien dat je volwassen, verantwoordelijk en verzorgend bent I guess?
Je denkt een beetje te simplistisch, zo simpel als 3 officieele categorieën is het niet, er is geen officieele handleiding die alle mannen handhaven omtrent relaties lol
laat zien dat je volwassen, verantwoordelijk en verzorgend bent?
Ik denk dat geen man bewust vrouwen in die categorieën plaatst. Maar de meestte mannen zoeken wel een verantwoordelijke, volwassen vrouw voor een relatie, en helemaal als potentieele moeder van hun kinderen.
Maar het is niet iets bewust, je word niet in een hokje geplaatst.
Plaats jij mannen in soortgelijke hokjes? Nee?
Toch zijn er zat vrouwen die mannen indelen op relatie materiaal of seks materiaal. Het is iets onbewust. Het heeft waarschijnlijk ook met leeftijd te maken, verschillende mannen van verschillende leeftijden zoeken andere dingen in het leven; een 18 jarige zoekt niet naar een vrouw met een vaste baan of huis, een 26 jarige misschien weer wel.
dus IDK, laat zien dat je volwassen, verantwoordelijk en verzorgend bent I guess?
Je denkt een beetje te simplistisch, zo simpel als 3 officieele categorieën is het niet, er is geen officieele handleiding die alle mannen handhaven omtrent relaties lol

maandag 27 juli 2020 om 18:14
Ik vind dat je jezelf tekort doet als je je stinkende best gaat doen om een man te overtuigen dat jij leuk genoeg bent voor een relatie.Kusjevanmij schreef: ↑27-07-2020 17:29Nee bedoel over het algemeen. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe mannen hierover denken![]()
Dat merk je vanzelf in de eerste periode of je elkaar leuk genoeg vindt. En als de ander niet overtuigd is, lekker laten gaan.