Kun je mannen anders over je laten denken?

27-07-2020 17:26 77 berichten
Hoi,

Ik heb gelezen dat mannen vrouwen kunnen verdelen in drie categorieën;
1. Niet meer dan een vriend
2. Leuk voor seks, FWB idee
3. Marriage material

Ik vraag me of je, als je in categorie 2 wordt geplaatst, ooit naar categorie 3 kan? Wat is daar voor nodig?
Alle reacties Link kopieren
En dat wil je graag weten omdat je nu een nummer 2 bent, maar gevoel hebt gekregen en wil promoveren naar nummer 3?

Mijn ervaring... het kan zeer zeker maar over het algemeen zal dat niet gebeuren.
Ik heb hele andere categorieën:

1. gedaan
2. nog te doen
3. niet te doen
-Shifty- schreef:
28-07-2020 11:00

1. gedaan
2. nog te doen
3. niet te doen
En in welke categorie vallen dan de vrouwen die jou niet zien zitten? 3?
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
-Shifty- schreef:

1. gedaan
2. nog te doen
3. niet te doen
:HA:
-Shifty- schreef:

1. gedaan
2. nog te doen
3. niet te doen
Dát is pas overzichtelijk, die houden we erin!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Wil je een serieuze reactie? Daar heb je geen invloed op, voor de een ben je een scharrel en de ander ziet meer in je als persoon. De vraag is ook een beetje waar je zelf genoegen mee neemt. Vindt je het wel prima of zoek je toch meer? Als je meer zoekt in het leven zou ik niet verwachten dat bepaalde mensen ineens hun mening over je gaan bijstellen, maar gewoon verder gaan.
Wat een gedoe om alle mensen in een hokje te proppen.
Je kan het niet garanderen.
Probeer erachter te komen of hij ooit met iemand wil trouwen. Dan met wat voor persoon hij zou willen trouwen. Dan zien of je jezelf in dat plaatje ziet. Dan hem tonen dat je in dat plaatje past.
Veel van dingen hangen van jullie beiden af, dus je hebt het niet in de hand.
Hexopbezemsteel schreef:
28-07-2020 12:18
En in welke categorie vallen dan de vrouwen die jou niet zien zitten? 3?

Lesbiennes :whistle:
Als nummer 3 geen optie is, dan ook niet beschikbaar zijn voor opties 1 & 2.
Lillybit schreef:
28-07-2020 14:44
nou dan beperk je jezelf wel heel erg, er mag in de tijd van zoeken naar een echtgenoot ook wel wat plezier gemaakt worden toch?
-Shifty- schreef:
28-07-2020 14:40
Nou die krijg je vast ook wel om!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
ik denk dat je eigen visie op jezelf daarvoor moet veranderen...

En hoe zij je indelen is totaal niet boeiend.
Ik val overigens volgens jouw lijstje altijd in de categorie ; serieuze relatie
Zelf bij scharrels haha .... die niet geloven dat een vrouw er ook lekker op los kan scharrelen

Maar dat komt omdat IK dat zelf vind van mezelf
Wat zij vinden boeit me niet zo heel erg

Als je dat van jezelf gaat vinden, zul je merken dat je veel sneller in het contact geen genoegen zult nemen met bepaalde dingen

En daardoor wordt je ook serieuzer genomen ....
guppekop schreef:
28-07-2020 14:46
nou dan beperk je jezelf wel heel erg, er mag in de tijd van zoeken naar een echtgenoot ook wel wat plezier gemaakt worden toch?
Natuurlijk maar dat vraagt TO niet, die wil categorie 3 kandidaten en niet in 1 en 2 blijven hangen.
Lillybit schreef:
28-07-2020 15:01
Natuurlijk maar dat vraagt TO niet, die wil categorie 3 kandidaten en niet in 1 en 2 blijven hangen.
Hoeft niet per se. Ze kan het voor een specifieke persoon willen en voor anderen wel best vinden.
-Shifty- schreef:
28-07-2020 14:40
:HA:
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Joh, heb gewoon sex zonder bijbedoelingen. Als iemand zo graag indeelt werd het bij mij ook vanzelf een 2.
Vooral omdat omdat daar 9 van de 10 keer achterhaalde ideeën over vrouwen die van sex houden aan vastzaten.
Toch niks voor mij.
Lillybit schreef:
28-07-2020 14:44
Dan wordt je automatisch nummer 0: óók niet geschikt als vriend.
appelientjex schreef:
29-07-2020 07:30
Dan wordt je automatisch nummer 0: óók niet geschikt als vriend.
Precies.
Ik ben opgegroeid tussen de mannen en dit klopt ergens echt wel. Mijn ervaring is dat ik altijd in 3 ingedeeld word ingedeeld als ik zelf interesse in iemand heb. De rest negeer ik keihard. Ik heb weleens aan mijn huidige vriend gevraagd hoe dit komt dat er elke keer wel wat achter me aanhobbelen en volgens hem komt dat omdat ik een bepaalde aantrekking/uitstraling heb en dat ik uitstraal dat ik juist NIET op zoek ben. Iets met mannen en de jacht gok ik zo.
madamabanana schreef:
29-07-2020 13:36
Ik ben opgegroeid tussen de mannen en dit klopt ergens echt wel. Mijn ervaring is dat ik altijd in 3 ingedeeld word ingedeeld als ik zelf interesse in iemand heb. De rest negeer ik keihard. Ik heb weleens aan mijn huidige vriend gevraagd hoe dit komt dat er elke keer wel wat achter me aanhobbelen en volgens hem komt dat omdat ik een bepaalde aantrekking/uitstraling heb en dat ik uitstraal dat ik juist NIET op zoek ben. Iets met mannen en de jacht gok ik zo.
Zou zomaar kunnen, want ik ervaar zelf dat als een vrouw te gemakkelijk is en/of meteen erg hard van stapel loopt, het op mij een contraproductieve uitwerking heeft (en dus nooit voorbij de 2 komt). Maar dat is misschien weer het andere uiterste.

Ik zou me nog eerder kunnen voorstellen dat een 1 een 3 kan worden, bij mannen én bij vrouwen.
madamabanana schreef:
29-07-2020 13:36

Of je bent gewoon een lekker ding? :idee:
Oh dat is simpel, laten zien dat je goed kan koken en huishouden.
Het-groepje schreef:
28-07-2020 18:53
Vooral omdat omdat daar 9 van de 10 keer achterhaalde ideeën over vrouwen die van sex houden aan vastzaten.
Het is achterhaald dat vrouwen van seks houden?
DillKarlings schreef:
29-07-2020 17:40
Zou zomaar kunnen, want ik ervaar zelf dat als een vrouw te gemakkelijk is en/of meteen erg hard van stapel loopt, het op mij een contraproductieve uitwerking heeft (en dus nooit voorbij de 2 komt).
Ik vind dat wel een bijzondere gedachte. Terwijl ik juist heb ervaren dat als je echt bij elkaar past het juist wel als vanzelf gaat en al dit soort zaken als veroveren en hard to get helemaal niet spelen.
Nou, de vraag is eerder: kunnen we jou nog anders over mannen laten denken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven