Kun je mannen anders over je laten denken?

dinsdag 28 juli 2020 om 13:03
Wil je een serieuze reactie? Daar heb je geen invloed op, voor de een ben je een scharrel en de ander ziet meer in je als persoon. De vraag is ook een beetje waar je zelf genoegen mee neemt. Vindt je het wel prima of zoek je toch meer? Als je meer zoekt in het leven zou ik niet verwachten dat bepaalde mensen ineens hun mening over je gaan bijstellen, maar gewoon verder gaan.
dinsdag 28 juli 2020 om 13:28
Wat een gedoe om alle mensen in een hokje te proppen.
Je kan het niet garanderen.
Probeer erachter te komen of hij ooit met iemand wil trouwen. Dan met wat voor persoon hij zou willen trouwen. Dan zien of je jezelf in dat plaatje ziet. Dan hem tonen dat je in dat plaatje past.
Veel van dingen hangen van jullie beiden af, dus je hebt het niet in de hand.
Je kan het niet garanderen.
Probeer erachter te komen of hij ooit met iemand wil trouwen. Dan met wat voor persoon hij zou willen trouwen. Dan zien of je jezelf in dat plaatje ziet. Dan hem tonen dat je in dat plaatje past.
Veel van dingen hangen van jullie beiden af, dus je hebt het niet in de hand.

dinsdag 28 juli 2020 om 14:40
Hexopbezemsteel schreef: ↑28-07-2020 12:18En in welke categorie vallen dan de vrouwen die jou niet zien zitten? 3?
Lesbiennes

dinsdag 28 juli 2020 om 14:56
ik denk dat je eigen visie op jezelf daarvoor moet veranderen...
En hoe zij je indelen is totaal niet boeiend.
Ik val overigens volgens jouw lijstje altijd in de categorie ; serieuze relatie
Zelf bij scharrels haha .... die niet geloven dat een vrouw er ook lekker op los kan scharrelen
Maar dat komt omdat IK dat zelf vind van mezelf
Wat zij vinden boeit me niet zo heel erg
Als je dat van jezelf gaat vinden, zul je merken dat je veel sneller in het contact geen genoegen zult nemen met bepaalde dingen
En daardoor wordt je ook serieuzer genomen ....
En hoe zij je indelen is totaal niet boeiend.
Ik val overigens volgens jouw lijstje altijd in de categorie ; serieuze relatie
Zelf bij scharrels haha .... die niet geloven dat een vrouw er ook lekker op los kan scharrelen
Maar dat komt omdat IK dat zelf vind van mezelf
Wat zij vinden boeit me niet zo heel erg
Als je dat van jezelf gaat vinden, zul je merken dat je veel sneller in het contact geen genoegen zult nemen met bepaalde dingen
En daardoor wordt je ook serieuzer genomen ....

woensdag 29 juli 2020 om 09:20
Precies.appelientjex schreef: ↑29-07-2020 07:30Dan wordt je automatisch nummer 0: óók niet geschikt als vriend.
woensdag 29 juli 2020 om 13:36
Ik ben opgegroeid tussen de mannen en dit klopt ergens echt wel. Mijn ervaring is dat ik altijd in 3 ingedeeld word ingedeeld als ik zelf interesse in iemand heb. De rest negeer ik keihard. Ik heb weleens aan mijn huidige vriend gevraagd hoe dit komt dat er elke keer wel wat achter me aanhobbelen en volgens hem komt dat omdat ik een bepaalde aantrekking/uitstraling heb en dat ik uitstraal dat ik juist NIET op zoek ben. Iets met mannen en de jacht gok ik zo.
woensdag 29 juli 2020 om 17:40
Zou zomaar kunnen, want ik ervaar zelf dat als een vrouw te gemakkelijk is en/of meteen erg hard van stapel loopt, het op mij een contraproductieve uitwerking heeft (en dus nooit voorbij de 2 komt). Maar dat is misschien weer het andere uiterste.madamabanana schreef: ↑29-07-2020 13:36Ik ben opgegroeid tussen de mannen en dit klopt ergens echt wel. Mijn ervaring is dat ik altijd in 3 ingedeeld word ingedeeld als ik zelf interesse in iemand heb. De rest negeer ik keihard. Ik heb weleens aan mijn huidige vriend gevraagd hoe dit komt dat er elke keer wel wat achter me aanhobbelen en volgens hem komt dat omdat ik een bepaalde aantrekking/uitstraling heb en dat ik uitstraal dat ik juist NIET op zoek ben. Iets met mannen en de jacht gok ik zo.
Ik zou me nog eerder kunnen voorstellen dat een 1 een 3 kan worden, bij mannen én bij vrouwen.

woensdag 29 juli 2020 om 23:16
madamabanana schreef: ↑29-07-2020 13:36Ik ben opgegroeid tussen de mannen en dit klopt ergens echt wel. Mijn ervaring is dat ik altijd in 3 ingedeeld word ingedeeld als ik zelf interesse in iemand heb. De rest negeer ik keihard. Ik heb weleens aan mijn huidige vriend gevraagd hoe dit komt dat er elke keer wel wat achter me aanhobbelen en volgens hem komt dat omdat ik een bepaalde aantrekking/uitstraling heb en dat ik uitstraal dat ik juist NIET op zoek ben. Iets met mannen en de jacht gok ik zo.
Of je bent gewoon een lekker ding?

vrijdag 31 juli 2020 om 07:23
Het is achterhaald dat vrouwen van seks houden?Het-groepje schreef: ↑28-07-2020 18:53Vooral omdat omdat daar 9 van de 10 keer achterhaalde ideeën over vrouwen die van sex houden aan vastzaten.

vrijdag 31 juli 2020 om 07:27
Ik vind dat wel een bijzondere gedachte. Terwijl ik juist heb ervaren dat als je echt bij elkaar past het juist wel als vanzelf gaat en al dit soort zaken als veroveren en hard to get helemaal niet spelen.DillKarlings schreef: ↑29-07-2020 17:40Zou zomaar kunnen, want ik ervaar zelf dat als een vrouw te gemakkelijk is en/of meteen erg hard van stapel loopt, het op mij een contraproductieve uitwerking heeft (en dus nooit voorbij de 2 komt).