Uitgerekend eind februari begin maart

maandag 22 juni 2020 om 13:22
Wie vindt het leuk om alles wat bij onze (nu nog prille) zwangerschap hoort te delen?

Er is al een topic van februari, maar die is al erg vol. Dus ik dacht, laat ik een nieuwe aanmaken voor eind feb/begin maart! Je kunt zelf de tabel bijwerken. De gegevens daarvoor zijn:
Gebruikersnaam: Babyeindfeb
Wachtwoord: Babyeindfeb
Ambracia 
Cakejes
Tijdje niks van gehoord, maar altijd welkom terug: Lathyrusjes

Er is al een topic van februari, maar die is al erg vol. Dus ik dacht, laat ik een nieuwe aanmaken voor eind feb/begin maart! Je kunt zelf de tabel bijwerken. De gegevens daarvoor zijn:
Gebruikersnaam: Babyeindfeb
Wachtwoord: Babyeindfeb
Naam | Lft | #kind | UD | Geslacht |
---|---|---|---|---|
Numberonejasmin | 31 | 2e | 18 feb | meisje |
pampusgras12 | 30 | 2e | 24 feb | jongen |
Frigga | 29 | 2e | 26 feb | verrassing |
Pimpelmusje | 32 | 2e | 27 feb | meisje |
GreenBean | 35 | 1e | 27 feb | meisje |
Artemiz | 26 | 1e | 1 mrt | ... |
Sterrenmunt--- | 28 | 2e | 1 mrt | verrassing |
Helmgras | 31 | 3e | 2 mrt | meisje |
Bankkussen | 27 | 1e | 2 mrt | meisje |
Zebrastrepen | 36 | 2e | 5 mrt | ... |
. | . | . | . | ...... |

Cakejes

Tijdje niks van gehoord, maar altijd welkom terug: Lathyrusjes
anoniem_637a886e2b1aa wijzigde dit bericht op 29-10-2020 10:56
68.39% gewijzigd
dinsdag 28 juli 2020 om 17:17
I.v.m. mijn eerdere miskramen mochten wij vandaag weer een echo en het zag er perfect uit! Zo blij mee. We dachten precies op 9 weken te zitten, en klopte volgens de echo ook. De gynaecoloog draagt ons nu over naar de verloskundige en hoopt ons nooit meer te zien.
Bij thuiskomst wilden we ‘voorzichtig oriënteren’ op wat we allebei leuke namen vonden, en toen bleek dat we bij zowel onze meisjesnamen als bij de jongensnamen dezelfde naam in onze top 3 hadden staan. Dus dat is ook binnen vijf minuten geregeld.
Erg opgelucht en gelukkig nu!

Bij thuiskomst wilden we ‘voorzichtig oriënteren’ op wat we allebei leuke namen vonden, en toen bleek dat we bij zowel onze meisjesnamen als bij de jongensnamen dezelfde naam in onze top 3 hadden staan. Dus dat is ook binnen vijf minuten geregeld.

Erg opgelucht en gelukkig nu!
dinsdag 28 juli 2020 om 17:23
dinsdag 28 juli 2020 om 21:31
Artemiz gefeliciteerd!
Hier helaas geen goed nieuws. Vanmorgen hebben ze twee keer met een inwendige echo gekeken maar geen hartactiviteit meer zichtbaar. Zou vandaag 8w2-3d moeten zijn, vruchtje is 8w1d. Was net gebeurd gaf de gynaecoloog aan. Klote dus en mijn grootste angst is waarheid geworden. Naar huis en maandag weer komen. Hopelijk stoot mijn lichaam het voor die tijd af en anders medicatie. Ik ben helemaal lam geslagen en verschrikkelijk labiel. Duik voor nu mijn bed in en morgen maar even kijken wat te doen.
Ga in elk geval voor nu offline. En zal af en toe even spieken hier. Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap en gezonde baby's

Hier helaas geen goed nieuws. Vanmorgen hebben ze twee keer met een inwendige echo gekeken maar geen hartactiviteit meer zichtbaar. Zou vandaag 8w2-3d moeten zijn, vruchtje is 8w1d. Was net gebeurd gaf de gynaecoloog aan. Klote dus en mijn grootste angst is waarheid geworden. Naar huis en maandag weer komen. Hopelijk stoot mijn lichaam het voor die tijd af en anders medicatie. Ik ben helemaal lam geslagen en verschrikkelijk labiel. Duik voor nu mijn bed in en morgen maar even kijken wat te doen.
Ga in elk geval voor nu offline. En zal af en toe even spieken hier. Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap en gezonde baby's

dinsdag 28 juli 2020 om 21:49
He nee he cakejes, wat een ontzettend naar bericht. Ik weet (een beetje) hoe je je voelt. Hele dikke knuffel voor jou. Ik hoop ook dat de miskraam voor die tijd vanzelf begint, het is een vervelend gevoel zo te moeten rondlopen, dan kun je het echt beter achter de rug hebben. Ik weet niet of je al ervaring hebt met die medicatie maar bij mij viel dat dus echt heel erg mee, misschien goed om te weten. Heeeeeel veel sterkte en de komende tijd lekker alles doen waar je zelf behoefte aan hebt.

woensdag 29 juli 2020 om 14:16
Ach wat verdrietig voor jullie lieve cakejes! Had zo gehoopt een positief bericht van je te lezen.... veel sterkte en liefde toegewenst de komende tijd! 
En verdriet en vreugde dichtbij elkaar hier, want wat super dat het bij jullie goed was, Artemiz! Na die hele geschiedenis van jullie... wat zullen jullie blij zijn! En wat heerlijk om die gyn uit te zwaaien!
Op naar een hopelijk voorspoedig vervolg van je zwangerschap 
En verdriet en vreugde dichtbij elkaar hier, want wat super dat het bij jullie goed was, Artemiz! Na die hele geschiedenis van jullie... wat zullen jullie blij zijn! En wat heerlijk om die gyn uit te zwaaien!

donderdag 30 juli 2020 om 14:09
Het gaat. Lichamelijk voel ik mij nog steeds zwanger. Er gebeurt ook nog niet veel. Heel af en toe iets steken in de buik of een krampje. Maar dat had ik anders aan de zwangerschap toe geschreven. Het is dus nog erg onwerkelijk allemaal. En maakt dat je ergens nog hoopt dat ze het verkeerd hebben gezien. Mentaal is het zwaar. Ik hoop dan ook echt dat het op gang komt en anders dan ga ik volgende week overleggen over medicatie. Iemand vroeg het, weet alleen zo niet meer wie. Ik zie niet op tegen die medicatie maar wel tegen de bloeding. Bij mijn vorige miskraam vloeide ik heel erg hevig met duizeligheid en zwarte vlekken voor de ogen etc. Deze zwangerschap is weer een paar weken verder dus bang dat deze nog iets heviger zal worden. Maar is koffie dik kijken ik weet het. Waar je steeds geen bloed wou zien de afgelopen weken, kan ik nu amper afwachten.
Artemiz voel je absoluut niet schuldig hoor. Ik ben voor iedereen blij dat het goed gaat
Artemiz voel je absoluut niet schuldig hoor. Ik ben voor iedereen blij dat het goed gaat
donderdag 30 juli 2020 om 15:48

zondag 2 augustus 2020 om 13:38
Hoi dames, hoe gaat het met jullie? Cakejes, heb aan je moeten denken. Hoe voel je je?
Verder iedereen genoten van het mooie weer? Ik ben blij dat we nog vroeg in de zwangerschap zitten, dit weer is niet fijn met 30+ weken. Aan de andere kant tel ik af naar de volgende echo. Hopelijk wordt de spanning of het allemaal goed gaat wat minder dan. Heb het tot dusver met niemand gedeeld en ben er aan toe familie en vrienden in te lichten. Ook omdat mijn broeken niet meer lekker zitten haha.
Fijne zondag!
Verder iedereen genoten van het mooie weer? Ik ben blij dat we nog vroeg in de zwangerschap zitten, dit weer is niet fijn met 30+ weken. Aan de andere kant tel ik af naar de volgende echo. Hopelijk wordt de spanning of het allemaal goed gaat wat minder dan. Heb het tot dusver met niemand gedeeld en ben er aan toe familie en vrienden in te lichten. Ook omdat mijn broeken niet meer lekker zitten haha.
Fijne zondag!
zondag 2 augustus 2020 om 20:09
Ja Cakejes, hoe gaat het? 
Hier ook regelmatig aan je gedacht de afgelopen dagen...
Pampusgras: herkenbaar van de broeken! Mijn buik groeit ook echt zoveel sneller dan bij de eerste! Als dat in dit tempo doorgaat.....
Idd fijn dat we nog niet zover zijn met dit warme weer!
Ik had maandag geschreven dat ik me zo goed voelde en ik hoopte toen echt dat het ergste voorbij was, toen dinsdag en woensdag meerdere keren overgeven weer en donderdag en vrijdag ook enorm beroerd..... er zijn nu ook al heel wat mensen op de hoogte, want mijn man had belangrijke dingen op zijn werk, dus we hadden oppas nodig, want kon echt niet voor dochter zorgen.. dus telefonische aankondigingen aan onze ouders oa
Had ik me wel anders voorgesteld, maar kon me toen helemaal niet meer schelen, als er maar hulp kwam! Nu gelukkig weer iets beter, dus nu maar heel rustig aan blijven doen en hopen dat het overgeven dan achterwege blijft. Ook steeds maar huilen omdat ik niet voor dochter kon zorgen, echt, stomme hormonen!!! Maar werd daar echt zo verdrietig van telkens weer
Nou ja, tot zover het klaagmomentje van mijn kant, wat ook weer mega misplaatst voelt, omdat we hier ook hebben gelezen hoe het ook kan gaan....
Benieuwd hoe het met jullie gaat!
Oh en nog een vraagje, gaan jullie de NIPT doen?
Pampusgras: herkenbaar van de broeken! Mijn buik groeit ook echt zoveel sneller dan bij de eerste! Als dat in dit tempo doorgaat.....
Ik had maandag geschreven dat ik me zo goed voelde en ik hoopte toen echt dat het ergste voorbij was, toen dinsdag en woensdag meerdere keren overgeven weer en donderdag en vrijdag ook enorm beroerd..... er zijn nu ook al heel wat mensen op de hoogte, want mijn man had belangrijke dingen op zijn werk, dus we hadden oppas nodig, want kon echt niet voor dochter zorgen.. dus telefonische aankondigingen aan onze ouders oa

Benieuwd hoe het met jullie gaat!
Oh en nog een vraagje, gaan jullie de NIPT doen?
zondag 2 augustus 2020 om 20:20
Hoe gaat het Cakejes? Sterkte morgen.
Pampusgras idd erg blij dat ik niet hoogzwanger de zomer door hoef. Vorige keer was ik in mijn 2e trimester toen het zomer was, dat vond ik zo nu en dan al pittig. Vind dit weer nu heerlijk! Hoewel de temperaturen a.s. week me waarschijnlijk iets té zijn
Herkenbaar van de echo en het willen delen! Hier ook al het idee dat mijn buik soms al zichtbaar is, raar want soms denk ik ook dat ik helemaal niet zwanger ben. Zal blij zijn als het eerste trimester voorbij is, alles goed gaat en iedereen op de hoogte is. Wanneer heh jij weer een echo?
Pimpelmusje ach wat naar. Kan me idd voorstellen dat je het niet zo had willen delen. Hoop dat je je gauw beter voelt!
Wij gaan zeker de NIPT doen. Ook met nevenbevindingen. Met dochter ook gedaan. Wil het ook na die uitslag pas delen op het werk en met verdere familie. Wel veel zwangeren om me heen, vind het dan moeilijk om niet te roepen 'ik ook!!!' haha.
Hier super moe. Drukke dreumes helpt ook niet mee. Ben 's avonds steeds zo blij als ze op bed ligt. Voel ik me dan ook wel schuldig over, maar goed dat gaat wel weer over. Misselijkheid is momenteel minimaal, soms een vlaag. Maakt ook wel weer onzeker.
Pampusgras idd erg blij dat ik niet hoogzwanger de zomer door hoef. Vorige keer was ik in mijn 2e trimester toen het zomer was, dat vond ik zo nu en dan al pittig. Vind dit weer nu heerlijk! Hoewel de temperaturen a.s. week me waarschijnlijk iets té zijn

Herkenbaar van de echo en het willen delen! Hier ook al het idee dat mijn buik soms al zichtbaar is, raar want soms denk ik ook dat ik helemaal niet zwanger ben. Zal blij zijn als het eerste trimester voorbij is, alles goed gaat en iedereen op de hoogte is. Wanneer heh jij weer een echo?
Pimpelmusje ach wat naar. Kan me idd voorstellen dat je het niet zo had willen delen. Hoop dat je je gauw beter voelt!
Wij gaan zeker de NIPT doen. Ook met nevenbevindingen. Met dochter ook gedaan. Wil het ook na die uitslag pas delen op het werk en met verdere familie. Wel veel zwangeren om me heen, vind het dan moeilijk om niet te roepen 'ik ook!!!' haha.
Hier super moe. Drukke dreumes helpt ook niet mee. Ben 's avonds steeds zo blij als ze op bed ligt. Voel ik me dan ook wel schuldig over, maar goed dat gaat wel weer over. Misselijkheid is momenteel minimaal, soms een vlaag. Maakt ook wel weer onzeker.

zondag 2 augustus 2020 om 20:32
Pimpelmusje vervelend dat je zo ziek bent geweest en je het daarom hebt moeten vertellen. Zo had je het je niet voorgesteld maar tegelijkertijd een hele opluchting dat ze op de hoogte zijn nu lijkt me. En ja... hormonen sucks ! Ik word er met vlagen ook door opgezogen.
Sterrenmunt, over anderhalve week heb ik weer een echo. Dus nog even deze hitte door en dan is het zover haha. En jij?
Misselijkheid is hier ook minder geworden gelukkig! Borsten ook minder gevoelig. Maakt me met vlagen ook onzeker. Maar hoort ook wel bij deze termijn denk ik.
Sterrenmunt, over anderhalve week heb ik weer een echo. Dus nog even deze hitte door en dan is het zover haha. En jij?
Misselijkheid is hier ook minder geworden gelukkig! Borsten ook minder gevoelig. Maakt me met vlagen ook onzeker. Maar hoort ook wel bij deze termijn denk ik.
dinsdag 4 augustus 2020 om 12:37
Lief dat jullie aan mij denken. Gisteren bij de gynaecoloog geweest. Stiekem hoop je dan toch nog dat ze het mis hadden, maar helaas. Gisterenavond tabletje ter voorbereiding genomen en morgenochtend de cytotec. Best spannend. Je leest de meest verschrikkelijke verhalen, dus dat doe ik maar niet meer. Verwacht alleen wel flink bloedverlies gezien mijn menstruaties en andere miskraam. Hopelijk komt alles goed los en verdwijnen ook de zwangerschapssymptomen. Volgende week dan weer controle.