Kun je mannen anders over je laten denken?

27-07-2020 17:26 77 berichten
Hoi,

Ik heb gelezen dat mannen vrouwen kunnen verdelen in drie categorieën;
1. Niet meer dan een vriend
2. Leuk voor seks, FWB idee
3. Marriage material

Ik vraag me of je, als je in categorie 2 wordt geplaatst, ooit naar categorie 3 kan? Wat is daar voor nodig?
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
31-07-2020 07:27
Ik vind dat wel een bijzondere gedachte. Terwijl ik juist heb ervaren dat als je echt bij elkaar past het juist wel als vanzelf gaat en al dit soort zaken als veroveren en hard to get helemaal niet spelen.
Vind ik ook :-)
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
31-07-2020 07:27
Ik vind dat wel een bijzondere gedachte. Terwijl ik juist heb ervaren dat als je echt bij elkaar past het juist wel als vanzelf gaat en al dit soort zaken als veroveren en hard to get helemaal niet spelen.
Goed punt. En ik ben het met je eens.

Waarschijnlijk had ik bij die vrouwen onbewust al besloten dat het niet meer zou kunnen worden – en dat ook verteld. Wat meer dan eens is gebeurd, is dat daarna een fase aanbrak, waarin de ander toch stiekem bleef hopen dat mijn gevoelens zouden veranderen. En ik mezelf ging afvragen waarom ik toch niet... Tot nu toe is dat nooit gebeurd. De keren dat ik serieuze relaties heb gehad, ging het haast als vanzelf.

En ik vermoed dat het voor veel mannen niet anders is, hoewel ik laatst een mannelijke collega sprak die net een nieuwe relatie heeft. Op mijn vraag of hij verliefd is, antwoordde hij ontkennend. Om eraan toe te voegen dat dat bij hem altijd pas veel later komt. Wat dat betreft is er dus hoop. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven