Zwanger worden zomer 2020 (mei, juni, juli, aug -> 2e top

23-04-2020 17:26 929 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk zijn er veel dames die willen aansluiten! Over mezelf:
Ik ben 33 jaar en mijn vriend heeft afgelopen week aangegeven dat hij er graag voor wil gaan. Ik vind het superspannend en hoop zo erg dat het lukt. En uberhaupt al blij dat ik zo'n topic kan openen, dus hopelijk komen er heel veel meer dames bij. Geef het aan en ik zet je er ook bij in de tabel.

Ik lees al lange tijd mee op het forum, had al veel eerder moeder willen worden. Maar ik had geen partner, dus dat ging niet. Op mijn 30e was ik nog vrijgezel en heb ik zelfs alle topics over een kind in je uppie op dit forum doorgenomen. Ik overwoog dat serieus.
Maar kort na mijn 30e verjaardag kwam ik ineens mijn huidige vriend tegen en nu 3 jaar verder voelen we ons goed om een poging te wagen!

We willen 1 juni stoppen met de pil. We doen dat nog niet nu omdat ik nog heel mei nachtdiensten heb in het ziekenhuis waar ik werk. Dus als ik daar klaar mee ben gooi ik mn pilstrip weg!

NaamLeeftijd (V/M)Hoeveelste kindjeRonde/starten in NOD Bijzonderheden
-April-33/361eRonde 513 november Missed abortion in ronde 3
Schuimblusser26/322eRonde 320 september :cheer2:
Miriammm301eRonde 320 september :cheer2:
Nijn5352eRonde 26 juli :cheer2:
RosieinZwitserland281eRonde 2 21 juni :cheer2:
_Mathilde_353eRonde 522 september
Chayen93271eRonde 2 2 juni :cheer2:
-Janna-352eRonde 1? :cheer2:
Sophie-326/311eRonde 2 :cheer2: Missed abortion bij 9 weken
Madeliefje22728/281eRonde 3 22 augustus :cheer2:
DEM8931/392eRonde 327 juli :cheer2:
SueSylvester8731/321eRonde 410 november
Luuntje1941931/271eRonde 3?
Helmgras3131/393eRonde 120 juni :cheer2:
Hybris30/311eRonde 421 september
Lem8634/302eRonde 330 augustus :cheer2:
Juni-86341eRonde 1?

:cheer2: Zwanger! :cheer2:
-Janna-
Sue88
Chayen-93 uitgerekend 08.02.2021
RosieinZwitserland uitgerekend 27.02.2021
Helmgras31
Nijn5
Dem89 uitgerekend 05.04.2021
Madeliefje227 uitgerekend 01.05.2021
Lem-86
Schuimblusser
Miriammm
Sophie-3
-april- wijzigde dit bericht op 21-10-2020 22:57
39.15% gewijzigd
Wauw wat een mooie berichten allemaal! Gefeliciteerd!! Super tof en we gaan uit van het goede!

Hybris wat ontzettend vervelend en lastig zeg! Het is zo lastig om er niet mee bezig te zijn. Ik hoop met je mee dat het dan toch stiekem positief is!

Hier wacht ik ongeduldig tot zondag. Vanmorgen een early gedaan en daar was nog niks op te zien. Wat nog steeds alle kanten ook op zou kunnen gaan. Wel ben ik moe en heb super gevoelige borsten. Geen idee of dat ook echt iets is of nog steeds wennen aan hormonen. Ik probeer er niet te veel bij stil te staan, maar dat is toch wel heel lastig.
That’s how Sue c’s it
Ik heb geen idee of mijn cyclus na al die jaren nog steeds 4,5/5 weken is of nu toch 4 weken. Vandaar toch zondags testen 🙈
That’s how Sue c’s it
Vanmorgen getest en negatief, het is nu 11 dagen na mijn ovulatie en heb getest met Clear Blue digital. Er staat dat je vanaf 5 dagen voor je verwachte menstruatie kan testen en als die bloeding van mijn innesteling was, dan zou die al geweest moeten zijn. Ik ga er voor nu dus weer vanuit dat ik ongesteld wordt en anders test ik maandag of dinsdag weer.

Lastig hé sue dat wachten. Het liefst zou ik elke dag testen, maar ik weet dat dat weinig zin heeft.
Zo, ik kruip ook weer even onder mijn verbouwsteen vandaan :)

Hybris Jammer dat de test nog negatief was. Ik hoop dat je na het weekend wel positief test!

Sue Zo jammer dat je niet even in je buik kon kijken of er wat aan de hand is. Succes nog met wachten tot zondag.

April en Dem Gefeliciteerd!!

Hier gaan we morgen niet naar Kroatie, maar naar Griekenland! Het was een heel gedoe om alles voor elkaar te krijgen, maar het is toch gelukt :) Blijkbaar gaan er nog heel veel mensen gewoon naar Kroatie, reisorganisatie vroeg zich af waarom wij dat ook niet gewoon deden.. :facepalm:
Ik had vorige week een positieve ovulatietest (4 dagen voordat ik mijn ei verwacht had). Op de dag van de test nog gesport, maar verder echt geen energie meer gehad. Dus kans is klein, maar hij is er :)
Nu ga ik genieten van twee weken vakantie :hello: voordat de verhuizing begint..
Ja super lastig Hybris! Ik herken dat heel erg goed. Ik zou graag elke dag willen testen en doe dan toch meer testjes dan ik me eerst had bedacht haha. Ik ga zondag weer testen en anders donderdag weer. Lastig dat ik ook gewoon niet weet hoe mijn cyclus na 9 jaar is. Inderdaad schuimblusser! Haha ik had graag even naar binnen gekeken of een melding op mijn telefoon gehad: joehoeee het ei is gesprongen hoor! Tijd om te sporten! Joehoeee het eitje is bevrucht! Nog even geduld en dan mag je zondag testen 😅😂

Maar aan de zonnige kant, onze negatieve testen hoeven nog niks te zeggen. Bij ons beide kan het gewoon nog te vroeg zijn, ook voor een early test. Ik hoop dat je maandag of dinsdag weer kan testen.

Heerlijk schuimblusser dat je hebt om kunnen boeken! Kroatië zou ik inderdaad ook echt niet doen. Geniet van je vakantie!! En kleine kans is toch zeker wel kans!
That’s how Sue c’s it
Zo, weekend en eindelijk tijd om alles eens rustig te lezen en op iedereen te reageren.

Miriammm wat maak je me nu met je streepje! Hoe gaat het? Heb je al een 2e test gedaan? Ik zou het echt heerlijk vinden als je zwanger bent,. En hoe is je sollicitatiegesprek gegaan?

Luuntje1949 Geniet van je dagen weg! Zou ook wel graag een keer naar Leipzig willen. SUcces met sporten deze maand

Lem86 Lastige kwestie op je werk. Al enig idee wat je gaat doen? Op zich mogen ze je niet verbieden om zwanger te worden toch....
Enne.... nog veel belangrijker bij jou, je NOD is bijna! Al iets te bespeuren?

Janna wauw 17 weken al. Fijn dat t allemaal goed gaat

Chayen Oeh, laat weten hoe de reactie van je vrienden was bij de bbq. Ik las een verhaal op internet over iemand die papieren bordjes had gekocht bij prenatal met tekst erop. Mommy to be. En daar de broodjes op gelegd en toen zagen ze het tijdens het eten ineens. Misschien een idee haha

RosieinZwitserland Gefeliciteerd met je goede echo. Volgende station inderdaad de termijnecho. Ik zit het in mijn hoofd ook telkens op een rij te zetten haha. Hoe voel je je?

Sophie-3, een heftig verhaal hoor. Hopelijk is je snel een nieuwe zwangerschap gegund. Ik heb de tabel voor je aangepast

Schuimblusser Fijne vakantie!

Mathilde Ik zit hier keihard voor je te duimen.
Alle dames die deze week hun NOD hebben (best wat zag ik), daar moet toch wel wat aankomen. Het topic Uitgerekend April 2021 heeft meer schrijfsters nodig. Ik wens jullie veel succes en laat maar weten als er iets gewijzigd moet worden in de tabel

Hybris Kan echt nog wel dat de test te vroeg is. Heb me laten vertellen dat die early tests toch minder betrouwbaar zijn (dwz soms toch nog negatief). Ik weet in ieder geval 100% zeker dat ik 5 dagen voor NOD nog negatief had getest. Bij mij was t 1 dag voor NOD al nauwelijks te bespeuren op de test.

_Mathilde_ schreef:
28-07-2020 11:18
Hoe gaat het trouwens nu met de zwangeren? Hoe ver zijn jullie nu, echo's gepland/gehad, hoe voelen jullie je, nog leuke reacties van de omgeving/familie on te delen? :cheer2:

Ik voel me goed. Ik ben 5+1 weken en er is niets noemenswaardigs gebeurd, dus ik ga ervanuit dat het er nog in zit. Ik heb geen testen meer gedaan. Onze 1e vroege echo is op 12 augustus bij 6+6 weken, dus dan weet ik meer. Ik heb als enige klacht obstipatie en opgeblazen darmen maar verder gelukkig helemaal niks! Dem en ik schrijven ook in het topic Uitgerekend in april 2021, dus daar post ik ook hele verhalen. Ik heb het al aan meerdere vriendinnen verteld. Jullie hadden misschien al wel begrepen dat ik er makkelijk dingen uitflap ;-) daarnaast kan ik t gewoon niet verbergen. Zat ik deze week met mn vriendinnen op het terras, en het eerste wat we sinds ons 18e doen is de tafel volgooien met flessen wijn en cocktails. Nu zat ik aan mijn sapje. Kreeg meteen naar mijn hoofd van 5 kanten: WAT MOET DIT NOU WEER VOORSTELLEN
Zelfs eentje die zei: Een cocktail is ook sap, die vind je toch zo lekker? Of moet je iets opbiechten.
Nou klaar dan hoor, ik heb t gewoon verteld. Ze vielen allemaal zowat van hun stoel en we hebben heerlijk de hele avond erover gekletst. En ik vind t fijn want ze hebben al aangekondigd met zijn allen mij te gaan vertroetelen als mijn 1e echo niet goed mocht zijn.

Wat betreft het gebruik van ovulatietesten, is voor iedereen anders he.... Miriammm heeft er ook niet zo'n fijne ervaring mee gehad en madeliefje ook niet, maar ik weer wel. Ik had juist de maand ervoor problemen om op de juiste dagen te sporten. Voor mijn gevoel hebben de testen juist geholpen. Weer wat controle terug, ik test --> knaller --> sporten --> vriend schiet meteen raak.
Waarmee ik bedoel te zeggen: iedereen moet vooral doen waar ze zich goed bij voelt. Die testen hebben geen zin als je er nog gestresster van raakt. Er is geen goed of fout, toch?
Hier vandaag helaas ongesteld geworden.
Mijn nieuwe nod is 26 augustus

Ik zou het wel heel mooi vinden om deze ronde zwanger te worden, dan ben ik ongeveer 11 weken als ik in oktober trouw en zouden we het dan bekend kunnen maken. :heart:
Leuk Chayen die tekst bij de fles wijn! Ben heel erg benieuwd hoe jullie vrienden reageren! Weet je of er meer vrienden een kinderwens hebben?
Leuk al dat je ak moet gaan shoppen joh! Lijkt me bijzonder.

Nijn5 leuk om het met zo’n boekje te vertellen inderdaad 😊

April wat leuk dat jij er zo open en eerlijk over bent! Mooie reactie ook van je baas.
En natuurlijk hebben je vriendinnen je gelijk door 😉 Heerlijk toch dat je er dan samen over kan praten. Ik ben het even kwijt, heb jij vriendinnen die al een kind/kinderen hebben?
En willen jullie het jullie ouders ook vroeg gaan vertellen?

Madeliefje, ik denk een goede instelling om je niet teveel mee te laten slepen. Of je nu wel of geen ovulatietesten gebruikt, dat is echt aan jullie om te bepalen.
Hopelijk ervaren jullie komende ronde wat meer rust. Zeker na je miskraam lijkt me dat heel prettig.

Ik wilde net vragen hoe het bij jou gaat en toen zag ik je berichtje Hybris. Jammer dat het toch doorgezet heeft. Maar idd, in oktober bekend maken zou natuurlijk ook echt super mooi zijn op jullie bruiloft!

Schuimblusser héle fijne vakantie! Jullie hebben het enorm verdiend volgens mij. Ik wens jullie een heerlijke tijd toe.

Hier weet ik het even niet meer. De test vanochtend had een wel heeeeeeel erg nauwelijks zichtbaar tuurstreepje (om even een term van April te lenen 😉 ). Ik ben (nog) niet ongesteld en voel dat ook niet aankomen. Wel wat vage klachten die ik echt nog nooit in mijn leven heb gehad. Het weefsel net achter mijn tepels is pijnlijk. Ook word ik sinds gistermiddag soms ineens misselijk en dat trekt weg als ik iets eet. De kramp/steekjes rondom mijn baarmoeder zijn er nog, soms wat meer en soms wat minder.
Ik weet natuurlijk niet wanneer mijn NOD is, met mijn onregelmatige cyclus en die *$#^&($**# ovulatie testen die me niet hielpen. Vals positief (al is het dan licht) testen bestaat volgens mij niet. Vals negatief wel. Dus of er zat wat maar dat red het toch niet en er komt een menstruatie aan. Of ik moet geduld hebben en zal later positief testen.
Geduld is niet mijn sterkte punt dames.

Uiteraard wil ik ook gewoon heel graag met April en DEM mee schrijven in het April-topic!

Oh en voordat ik het vergeet! Sollicitatiegesprek ging blijkbaar goed, want ik ben uitgenodigd voor de volgende ronde. Er zijn serieus 3(!) rondes. Het voelt wat overdreven want het is geen hoge managementfunctie met veel verantwoordelijkheid ofzo.
Wel een leuke functie en intern bij waar ik al werk dus geen zorgen omtrent mogelijke zwangerschap, omdat ik een vast contract en goede arbeidsvoorwaarden heb.
Miriammm heb je overwogen zo’n clear blue test met weken indicator te doen? Die is meteen duidelijk. Wel duur, maar dan weet je het.

Heb je je testen binnen de afleestijd gecheckt? Volgens mij is een streep binnen de afleestijd een streep en anders kunnen ze wat onbetrouwbaar worden
Fijne vakantie schuimblusser geniet ervan!

Hybris dat moet wel heel lastig zijn. Maar goede hoop op deze ronde dan, dat zou wel een geweldig moment zijn om het aan te kondigen.

Wat spannend Miriam, wanneer ga weer testen? Fijn dat het gesprek goed ging!

Ik gebruik trouwens zo’n calculator voor mijn vruchtbare dagen en die is behoorlijk royaal qua dagen. Als mijn eisprong volgende week zaterdag is, zouden mijn vruchtbare dagen maandag al beginnen. We hebben voor nu afgesproken om vanaf maandag tot zondag dus om de dag te sporten. Dan zouden we deze ronde in ieder geval een goede kans maken.
Welkw calculator is dat Madeliefje?
Miriammm schreef:
01-08-2020 20:21
Welkw calculator is dat Madeliefje?
Die van 24baby:

https://www.24baby.nl/zwanger-worden/ho ... berekenen/
Dag lieve meiden,

Hier spot on ongesteld. Geen verrassing, wel een lichtelijke teleurstelling. Heb het er toch maar even met de man over gehad. Het bracht me namelijk plots weer even terug naar toen het met de 1e en eigenlijk ook 2e lang niet lukte: het gevoel dat je lichaam en dus jij faalt. "Zie je wel, je kan het (nog steeds) niet." Dat was even naar om weer mee te maken, al is het totaal irrationeel. Toen mijn meisjes wakker werden na hun middagslaap ben ik dan ook even bewust met ze in 1 bed gaan liggen, of zoals mijn man blij zei: "Mijn meisjes bij elkaar!" Ze vonden het fantastisch en ik had het echt even nodig om mezelf eraan te herinneren wat ik nu heb. Ik wil niet dat dit geluk beïnvloed wordt door de wens voor een derde die mogelijk niet wordt verwezenlijkt.

Ik zit nog maar in ronde 4 en ik ken de statistieken. Ook weet ik dat het zou moeten kunnen. Toch vind ik de bizar veel snelle zwangerschappen hier wat overweldigender dan ik had verwacht. Heel vervelend, want ik heb het er graag met jullie over. En... Ik gun het iedereen nog steeds evenveel. Wat heerlijk voor degenen bij wie het al is gelukt! Wees je daar erg bewust van :), al weet ik dat jullie dat al doen.

Op dit moment weer ik even niet goed wat te doen, maar neig er toch echt naar om me wat afzijdig te houden. Er zijn vlg mij nu sowieso meer zwangeren dan niet toch? ;-) Wellicht schrijf ik later weer fanatieker mee met een 6+/12+ maandentopic of pas als het is gelukt met een uitgerekend topic.
Ik blijf wel meelezen voor de rest!!

Bedankt voor jullie support de afgelopen maanden lieve meiden: op naar een heleboel mooie kindjes! Niets heeft mijn leven op zo'n bijzondere, indrukwekkende en vooral fantastisch prachtige manier beïnvloed als het krijgen en hebben van een kindje ♥️.
Aahh Mathilde, wat schrijf je mooi, het raakt me. Mooi is misschien niet de mooie benaming, maar het komt wel binnen. Mag in vragen hoelang je erover deed om zwanger te worden van je dochters?

Ik begrijp je gevoel heel goed hoor. Dat ik nu snel zwanger ben, betekent niet dat ik me niet kan verplaatsen in jou. Ik begrijp daarom jouw keuze ook wel. Er zijn nu indd 9 zwangeren en 7 niet. Heb even geteld.

Ik hoop dat het voor jou toch nog snel lukt. Ik gun het jullie ook zo! 😘
Hybris wat ontzettend klote! Al het geluk voor de nieuwe ronde! Het zou inderdaad super gaaf zijn om dat tijdens jullie bruiloft te kunnen vertellen ja. Dat zou wel heel bijzonder zijn!

Miriam hopelijk is het tuurstreepje snel een mooie dikke lijn! Super lastig van je cyclus. Geeft veel onduidelijkheid ook. Ik hoop heel erg met je mee dat het over een paar dagen een mooie dikke lijn is het en dat je toch echt de eerste symptomen voelt. Fijn ook dat je sollicitatiegesprek goed ging. Wat een hoop rondes nog! Zeker voor een interne functie vind ik dat wel veel.

Lieve Mathilde allereerst een dikke knuffel. Het is en blijft zo’n onzeker traject en je hebt het echt heel mooi omschreven. We zijn er voor je als je wel van je af wilt schrijven. Natuurlijk hoop ik vooral dat deze nieuwe ronde raak voor je is! Ik vind het heel erg mooi om te lezen dat jullie zo’n mooi gezin zijn samen en ik gun een nieuw kindje heel erg om daar bij te mogen. Dikke knuffel!

Hier net weer een witte test. Of ik word toch vanavond/morgen ongesteld of mijn cyclus duurt net als in de pubertijd 5 weken. Daarna aan de pil en spiraal, waardoor ik al 15 jaar geen normale cyclus heb gehad. Ik maak mezelf een beetje gek merk ik. Dat probeer ik niet te doen, maar het is denk ik nieuw en spannend/onzeker. Ik heb liever meer controle en tzja dat gaat gewoon niet. Deze week wil ik er zo min mogelijk over nadenken en dan vrijdag of zondag weer testen. Tenzij ik ongesteld wordt natuurlijk 🙈
That’s how Sue c’s it
Miriammm schreef:
01-08-2020 11:16
April wat leuk dat jij er zo open en eerlijk over bent! Mooie reactie ook van je baas.
En natuurlijk hebben je vriendinnen je gelijk door 😉 Heerlijk toch dat je er dan samen over kan praten. Ik ben het even kwijt, heb jij vriendinnen die al een kind/kinderen hebben?
En willen jullie het jullie ouders ook vroeg gaan vertellen?
Hee miriammm, ik heb meerdere vriendinnen die al kinderen hebben. Ongeveer 50-50 dus ik zit in de middenmoot met mijn zwangerschap. Dat vind ik ook wel leuk. We zijn wel gemiddeld wat ouder (veel vriendinnen 32 en nog geen kinderen). Hoe zit dat bij jou?
En je houdt ons wel in spanning hoor! Ik zit telkens te wachten op jouw streep.

Wij gaan het onze ouders vertellen als we elkaar weer face to face zien, dat is eind augustus. Dan ben ik 8-9 weken. Ik wil t eigenlijk nu al aan mijn moeder vertellen maar ik wil t niet via de telefoon doen. Dus dan maar geduld hebben.
Wat een lieve man heb je Mathilde! Fijn dat hij je steunt door je een spiegel voor te houden.
En ik snap je keuze echt heel goed. Belangrijkste is dat je gewoon doet wat goed voelt voor jou/jullie.

Sue, lastig he, die onzekerheid ook bij jou! Hoe gaat het met jouw geduld? ;-)

April ik snap dat je het idd het liefst live wil vertellen. Hopelijk bel je niet te vaak en lang met je (schoon-) ouders zodat de kans op flap uit acties beperkt blijft ;-)
Hoe voel je je verder?

Hier nog geen echte update helaas. Ik vind het echt wel pittig hoor! Ben nu twee ochtenden achter elkaar al om 6 uur wakker geworden met misselijkheid. Vanochtend zo erg dat ik ook echt naar beneden ben gegaan voor een cracker. Na wat eten en water gaat het dan weer wat beter.

Ik zat inderdaad ook te denken aan die Clearblue weken indicator test. Heb er één in huis. Na heel veel speuren online heb ik ergens op een forum gelezen dat die resultaat geeft vanaf waarde 25. (Handleiding en site van Clearblue zeggen er niets over, super irritant). De early testen van de Action zouden dat al vanaf 10 moeten doen. Daardoor ben ik geneigd om de dure Clearblue test te bewaren tot na een positieve Action test eerlijk gezegd.
Maar mijn ongeduld zit me echt in de weg hoor. Lees online allemaal verhalen van vrouwen die pas een/twee weken na de NOD positief testen. Maarja op internet lees je natuurlijk van alles.. Ik vind het lastig.
miriamm een streep is in principe een streep. Er is dus wel wat gaande.

Heb je getest met de kruidvat 2 voor 5 euro test? Hoor daar wel goede verhalen over en test zelf ook vaak met die.
Clearblue zou ik pas eind van deze week doen denk ik.
Hopelijk heb je snel een dikke streep!
En succes met je sollicitatie.

april wat fijn dat je er al met je vriendinnen over kan praten. Ik ben zelf ook iemand die dit niet lang voor mij kan houden.

suesylvester lastig is dat he als je niet weet wat je cyclus is. Vroeger had ik 25 dagen voor anticonceptie of als ik stopte. Vorige maand was het 28 dagen.
Ik zit nu op dag 25.

Hybris wat balen zeg. Ik duim met je mee voor volgende ronde. En wat leuk trouwen in de herfst.

mathilde balen van je ongesteldheid. Ik snap je keuze ook. Ik hoop dat het snel raak voor jullie is.

Hier zit ik dus op dag 25. Ik wacht sowieso tot woensdag. Misschien zelfs donderdag of vrijdag. Witte testen vind ik namelijk erger dan ongesteld worden.
Ik voel niets noemenswaardigs. Af en toe vage buikpijn en ik heb een paar puistjes. Dus de kans is groot dat ik ongesteld ga worden.

Over de vacature: zwanger worden mag uiteraard. Alleen de opleiding duurt 1.5 jaar met 80% aanwezigheidsplicht. Nu met corona zal het wel meer thuisonderwijs zijn. En ik heb ook een korte opleiding gevolgd na mijn verlof en ik was er sommige dagen echt niet bij door slaapgebrek en een geheugen als een zeef. Gelukkig was die opleiding niet zo zwaar maar deze opleiding is wel hoger dan de vorige.
Ik begin te denken dat het indroog streepjes zijn. Wel al die vage symptomen lekker aanwezig, maar binnen de tijd verkleuren de testen nog niet echt. Sommigen erna wel.

Of ik ben gewoon iemand met lagere hormoonwaardes, waardoor ik later positief test. De ovulatietesten sloegen natuurlijk ook niet echt uit.

Misschien heb ik wel geen eisprong gehad.

Pfff, zou zo graag duidelijkheid willen.
Spannend Miriammm...
Snap heel goed dat je wat duidelijkheid wil hebben! Die onzekerheid is niet niks!

April wat leuk dat je het de eerste vriendinnen al hebt kunnen vertellen! Dat geeft (gek gezegd) toch weer wat vertrouwen zekerheid.

Hier zijn wij helemaal gesloopt, omdat wij vrijdag t/m vandaag allerlei mensen hebben opgezocht, gebeld en geappt hebben. Iedereen super blij, maar ook enorm verrast. Mijn vriend zat vrijdag al in de zenuwen, omdat zijn vrienden (gek dat mannen dat toch ook hebben) een weddenschapje hielden met wie het eerst vader wordt 😂 en hij kwam nergens in het rijtje voor!!! En zaterdag uiteindelijk verteld... die reacties waren onbetaalbaar!

Dus wij zijn nog even aan het nagenieten en hoop in de loop vd week weer wat uitgebreider op de rest te reageren...

En nog even een knuffel voor Mathilde. Heel goed dat je nu even extra kunt genieten van jouw meisjes 💙 en hoop voor alsnog dat jullie wens uitkomt en jullie gezinnetje compleet mag zijn🥰
Gisteravond is mijn menstruatie begonnen. Dus toch een cyclus van ongeveer 4 weken. Ik heb toch wel veel last van hormonen. Daar baal ik het meeste van. Natuurlijk ben ik Nu wel teleurgesteld, maar weet ook dat het wel snel was geweest. Alleen die hormonen al twee maanden en dat menstruatie nog steeds ontzettend pijnlijk is, is gewoon k**. Ach ja het is wat is en ik zit de komende dagen gewoon uit.

Nieuwe NOD is 2 september
That’s how Sue c’s it
Balen Sue, dat is wel echt vervelend ja... maar het is voor een goed doel, houd moed!

Miriam misschien aan het einde van de week pas weer testen dan? Ik vond zelf die onduidelijke uitslagen vervelender dan het uiteindelijk niet zwanger zijn.

Hier zijn we goed en wel aan onze sportweek begonnen. Vriend houdt er ook goed rekening mee dus dat is erg fijn. Gepland sporten is toch wel een beetje raar, maar het voelt gelukkig niet als een moetje.
Ik heb inderdaad de afgelopen dagen niet getest. Geen zin in.
Het vreemde is.. Maandag veel steken onderin mijn buik gehad en sinds dinsdag echt behoorlijk pijnlijke tepels. Vorige cycli had ik dit zo 2 weken voor mijn menstruatie. Misschien heb ik maandag wel geovuleerd ineens?
Terug denkend heb ik ook veel afscheiding gehad in het weekend.

Overall voel ik me er de laatste dagen rustiger onder. Ben druk met werk en dat helpt. Vandaag sprak ik de huisarts over iets anders en heb ik ook nog even gevraagd of mijn klachten normaal zijn. Volgens haar past het allemaal in het plaatje en hoef ik me geen zorgen te maken. Dat ga ik dan ook nog even niet doen :-)

Oh en ze willen me hebben voor die baan! Ze zijn nu de aanbieding aan het opmaken.

Madeliefje hoe gaat het 'gepland' sporten?

Sue voel je je al weer wat beter?
Miriam wat fijn van de baan, gefeliciteerd! Van je cyclus is wel vervelend, goed dat je het hoofd koel probeert te houden!

Het sporten gaat goed hier, netjes volgens het boekje om de dag. Misschien houden we dit wel aan ook als ik zwanger zou zijn. Bevalt best goed zo :lol:
Ik weet trouwens dat ik had gezegd dat ik geen ovulatietesten meer zou doen, maar ik had er nog drie liggen dus besloot gister dat ik ze gewoon voor de leut zou doen in de drie dagen voor ik dacht dat de eisprong zou zijn.

Gister een streep, net iets lichter dan de controle streep. En net echt een knaller van een streep, direct zichtbaar en donkerder dan de controle streep. Ben benieuwd of die van morgen dan weer lichter is.

Dus misschien is mijn ei toch een dag eerder dan ik dacht. Als je om de dag sport maakt dat verder niet uit. Maar ik vond dit toch wel een interessante ontwikkeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven