Meisje stelt geen vragen
zondag 2 augustus 2020 om 17:19
hallo,
Ik(Jongen) op tinder een meisje gematched en kort gesprek mee gevoerd. Nummer gekregen en doorgaan via Whatsapp. Ze vraagt alleen niks terug. Ze geeft dan antwoord en dan staat er af en toe en jij?
Aangezien ik toch al dacht dat het niet ging werken gevraagd van waarom ze redelijk kortaf en geen vragen stelt en ze zegt bedoel het niet sorry sorry.
Is het dan geen interesse of verlegen. Want waarom zou je je nummer geven als je geen interesse hebt.
Ook gevraagd of ze ieta wilt gaan drinken maar ze wilt elkaar eerst beter leren kennen
Ik(Jongen) op tinder een meisje gematched en kort gesprek mee gevoerd. Nummer gekregen en doorgaan via Whatsapp. Ze vraagt alleen niks terug. Ze geeft dan antwoord en dan staat er af en toe en jij?
Aangezien ik toch al dacht dat het niet ging werken gevraagd van waarom ze redelijk kortaf en geen vragen stelt en ze zegt bedoel het niet sorry sorry.
Is het dan geen interesse of verlegen. Want waarom zou je je nummer geven als je geen interesse hebt.
Ook gevraagd of ze ieta wilt gaan drinken maar ze wilt elkaar eerst beter leren kennen
anoniem_63f9116596ba7 wijzigde dit bericht op 02-08-2020 18:03
15.06% gewijzigd
zondag 2 augustus 2020 om 17:55
Volgende keer bel je gewoon zelf even of je spreekt snel wat af. Al is het 1 drankje ergens.
Ook leuke mensen vinden appen niet zo interessant of een fijn medium.
Als ze dan op de date of aan de lijn nog boe of bah zeg of vraagt... weet je dat ook weer.
Ik snap niets van dat lange geap, zo niet nuttig.
Als ze dan op de date of aan de lijn nog boe of bah zeg of vraagt... weet je dat ook weer.
zondag 2 augustus 2020 om 17:58
Ik heb geen ervaring met tindergedoe, maar mij lijkt het ook niet echt lekker rielekst om ineens gezellig te moeten gaan zitten appen met een wildvreemde. Zeker niet als die wildvreemde iemand is die blijkbaar verwacht dat ik dan helemaal in de gloria ben omdat ik met zo'n godsgeschenk mag appen, of zo.
zondag 2 augustus 2020 om 17:59
Vanochtend gevraagd wil je iets drinken. Maar ze wil elkaar eerst beter leren kennen. Maarja waarom zou je je nummer geven en daarna niks vragen o.i.dLuci_Morgenster schreef: ↑02-08-2020 17:55Volgende keer bel je gewoon zelf even of je spreekt snel wat af. Al is het 1 drankje ergens.
zondag 2 augustus 2020 om 18:00
Je zeurt wel een beetje hoor. Misschien is dat het probleem wel.butterfly1234 schreef: ↑02-08-2020 17:59Vanochtend gevraagd wil je iets drinken. Maar ze wil elkaar eerst beter leren kennen. Maarja waarom zou je je nummer geven en daarna niks vragen o.i.d
zondag 2 augustus 2020 om 18:02
Dan lekker mee stoppen inderdaad. Die is te verlegen gok ik. Of ze heeft gewoon niet zin om de hele dag te appen. Kan.butterfly1234 schreef: ↑02-08-2020 17:59Vanochtend gevraagd wil je iets drinken. Maar ze wil elkaar eerst beter leren kennen. Maarja waarom zou je je nummer geven en daarna niks vragen o.i.d
Blijkbaar geen match voor jou. Niet erg verder toch?
En dit soort info volgende keer ook in de OP zetten, veel handiger.
zondag 2 augustus 2020 om 18:17
Dan zeg je: Klinkt goed, vertel, wat wil je van me weten?butterfly1234 schreef: ↑02-08-2020 18:00Dat heb ik aan haar gevraagd om iets te gaan drinken maar ze wil elkaar eerst beter leren kennen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 2 augustus 2020 om 18:23
Precies. Ze vindt je niet zo interessant (meer) maar is te beleefd om dat te zeggen. Ze hoopt stiekem dat jij ook ophoudt met vragen stellen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
zondag 2 augustus 2020 om 18:27
zondag 2 augustus 2020 om 18:48
Ik ben ook niet echt goed in het eerste contact leggen meestal. Als zei dat ook heeft maakt mij niet uit als het daarna maar redelijk weg is.lollypopje schreef: ↑02-08-2020 18:27Ze klinkt als iemand die sociaal niet heel sterk is. Ze wil misschien wel vanalles weten, maar als het zo ver is weet ze niet wat te zeggen of te vragen.
De vraag is of je daar zin in hebt?
zondag 2 augustus 2020 om 18:51
Tja, wat is "daarna"? Hoe lang duurt "daarna"? Als jullie al weken met mekaar praten, zou ik er niet meer op hopen.butterfly1234 schreef: ↑02-08-2020 18:48Ik ben ook niet echt goed in het eerste contact leggen meestal. Als zei dat ook heeft maakt mij niet uit als het daarna maar redelijk weg is.
leeg
zondag 2 augustus 2020 om 18:55
Dat zou kunnen. gesprek op tinder was niet heel lang maar ze gaf het nummer vrij snel dus blijft gek.
zondag 2 augustus 2020 om 18:58
zondag 2 augustus 2020 om 19:03
Alleen heb je in dit geval dan wel een probleem, want iemand moet het op gang brengen. Anders kom je niet verder dan hoi en doeibutterfly1234 schreef: ↑02-08-2020 18:48Ik ben ook niet echt goed in het eerste contact leggen meestal. Als zei dat ook heeft maakt mij niet uit als het daarna maar redelijk weg is.
Het lijkt mij dodelijk vermoeid als ik degene ben die het gesprek op gang moet houden. Een zo'n date gehad, we hadden weinig gechat van te voren en daarin was ik al de actiefste, was meteen de laatste. Het chatten had een hint moeten zijn, het zat er niet in.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 2 augustus 2020 om 19:04
Dat is waar echter lopen al mijn chats zo met tinder etc.lollypopje schreef: ↑02-08-2020 19:03Alleen heb je in dit geval dan wel een probleem, want iemand moet het op gang brengen. Anders kom je niet verder dan hoi en doeiEn daarna is het wel handig als er ook iets van de ander komt.
Het lijkt mij dodelijk vermoeid als ik degene ben die het gesprek op gang moet houden. Een zo'n date gehad, we hadden weinig gechat van te voren en daarin was ik al de actiefste, was meteen de laatste. Het chatten had een hint moeten zijn, het zat er niet in.