Meisje stelt geen vragen

02-08-2020 17:19 102 berichten
hallo,

Ik(Jongen) op tinder een meisje gematched en kort gesprek mee gevoerd. Nummer gekregen en doorgaan via Whatsapp. Ze vraagt alleen niks terug. Ze geeft dan antwoord en dan staat er af en toe en jij?

Aangezien ik toch al dacht dat het niet ging werken gevraagd van waarom ze redelijk kortaf en geen vragen stelt en ze zegt bedoel het niet sorry sorry.

Is het dan geen interesse of verlegen. Want waarom zou je je nummer geven als je geen interesse hebt.

Ook gevraagd of ze ieta wilt gaan drinken maar ze wilt elkaar eerst beter leren kennen
anoniem_63f9116596ba7 wijzigde dit bericht op 02-08-2020 18:03
15.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Soms klikt t gewoon toch niet.

Stel je open vragen of gesloten?
Been there, done that, got the T-shirt.
Waarom vraag je dit nog? Je hebt zelf toch al besloten dat het niet gaat werken?
Volgende keer bel je gewoon zelf even of je spreekt snel wat af. Al is het 1 drankje ergens.
Ook leuke mensen vinden appen niet zo interessant of een fijn medium.

Als ze dan op de date of aan de lijn nog boe of bah zeg of vraagt... weet je dat ook weer.

Ik snap niets van dat lange geap, zo niet nuttig.
Ik heb geen ervaring met tindergedoe, maar mij lijkt het ook niet echt lekker rielekst om ineens gezellig te moeten gaan zitten appen met een wildvreemde. Zeker niet als die wildvreemde iemand is die blijkbaar verwacht dat ik dan helemaal in de gloria ben omdat ik met zo'n godsgeschenk mag appen, of zo.
Luci_Morgenster schreef:
02-08-2020 17:55
Volgende keer bel je gewoon zelf even of je spreekt snel wat af. Al is het 1 drankje ergens.
Ook leuke mensen vinden appen niet zo interessant of een fijn medium.

Als ze dan op de date of aan de lijn nog boe of bah zeg of vraagt... weet je dat ook weer.

Ik snap niets van dat lange geap, zo niet nuttig.
Vanochtend gevraagd wil je iets drinken. Maar ze wil elkaar eerst beter leren kennen. Maarja waarom zou je je nummer geven en daarna niks vragen o.i.d
Misschien wil ze al haar vragen houden voor op een date?

En is ze aan 't wachten op een uitnodiging?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
butterfly1234 schreef:
02-08-2020 17:59
Vanochtend gevraagd wil je iets drinken. Maar ze wil elkaar eerst beter leren kennen. Maarja waarom zou je je nummer geven en daarna niks vragen o.i.d
Je zeurt wel een beetje hoor. Misschien is dat het probleem wel.
Wissewis schreef:
Misschien wil ze al haar vragen houden voor op een date?

En is ze aan 't wachten op een uitnodiging?
Dat heb ik aan haar gevraagd om iets te gaan drinken maar ze wil elkaar eerst beter leren kennen.
butterfly1234 schreef:
Dan lekker mee stoppen inderdaad. Die is te verlegen gok ik. Of ze heeft gewoon niet zin om de hele dag te appen. Kan.

Blijkbaar geen match voor jou. Niet erg verder toch?

En dit soort info volgende keer ook in de OP zetten, veel handiger.
Misschien is ze niet zo handig met contact.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
butterfly1234 schreef:
02-08-2020 18:00
Dat heb ik aan haar gevraagd om iets te gaan drinken maar ze wil elkaar eerst beter leren kennen.
Dan zeg je: Klinkt goed, vertel, wat wil je van me weten?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik vind het klinken alsof ze niet erg geïnteresseerd is. Waarom ze dan toch haar nummer heeft gegeven is me niet duidelijk. Misschien bedacht ze pas daarna dat ze toch niet zo veel interesse heeft.
Jufjoke schreef:
02-08-2020 18:20
Ik vind het klinken alsof ze niet erg geïnteresseerd is. Waarom ze dan toch haar nummer heeft gegeven is me niet duidelijk. Misschien bedacht ze pas daarna dat ze toch niet zo veel interesse heeft.
Precies. Ze vindt je niet zo interessant (meer) maar is te beleefd om dat te zeggen. Ze hoopt stiekem dat jij ook ophoudt met vragen stellen. :idee:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
next
Ze klinkt als iemand die sociaal niet heel sterk is. Ze wil misschien wel vanalles weten, maar als het zo ver is weet ze niet wat te zeggen of te vragen.

De vraag is of je daar zin in hebt?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
02-08-2020 18:27
Ze klinkt als iemand die sociaal niet heel sterk is. Ze wil misschien wel vanalles weten, maar als het zo ver is weet ze niet wat te zeggen of te vragen.

De vraag is of je daar zin in hebt?
Ik ben ook niet echt goed in het eerste contact leggen meestal. Als zei dat ook heeft maakt mij niet uit als het daarna maar redelijk weg is.
Waarschijnlijk klikt het voor haar toch niet zo goed op dit moment, maar wil ze het nog een kans geven en kapt ze het daarom nog niet af.

En zelfs als dat het niet is, de vraag blijft dezelfde:

Heb je hier wel zin in, TO?
leeg
butterfly1234 schreef:
02-08-2020 18:48
Ik ben ook niet echt goed in het eerste contact leggen meestal. Als zei dat ook heeft maakt mij niet uit als het daarna maar redelijk weg is.
Tja, wat is "daarna"? Hoe lang duurt "daarna"? Als jullie al weken met mekaar praten, zou ik er niet meer op hopen.
leeg
Jufjoke schreef:
02-08-2020 18:20
Dat zou kunnen. gesprek op tinder was niet heel lang maar ze gaf het nummer vrij snel dus blijft gek.
Helena_z schreef:
02-08-2020 18:51
Tja, wat is "daarna"? Hoe lang duurt "daarna"? Als jullie al weken met mekaar praten, zou ik er niet meer op hopen.
het is 2 dagen pas
Ik zou dit opvatten als desinteresse. Als een ander geen vragen stelt loopt een gesprek snel dood en als je telkens moeite moet doen om het gaande te houden dan is dat een teken aan de wand dat het geen goede match is.

Ik zou het afkappen en verder kijken naar een leuker type.
Vaak zijn ze dan niet meer geïnteresseerd.

Waar dat aan ligt weet ik niet. Dat kan verschillende oorzaken hebben.

Ik zou zeggen next. En als ze weer contact wilt dan hoot je t wel.
butterfly1234 schreef:
02-08-2020 18:48
Alleen heb je in dit geval dan wel een probleem, want iemand moet het op gang brengen. Anders kom je niet verder dan hoi en doei ;) En daarna is het wel handig als er ook iets van de ander komt.

Het lijkt mij dodelijk vermoeid als ik degene ben die het gesprek op gang moet houden. Een zo'n date gehad, we hadden weinig gechat van te voren en daarin was ik al de actiefste, was meteen de laatste. Het chatten had een hint moeten zijn, het zat er niet in.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
    lollypopje schreef:
    02-08-2020 19:03
    Alleen heb je in dit geval dan wel een probleem, want iemand moet het op gang brengen. Anders kom je niet verder dan hoi en doei ;) En daarna is het wel handig als er ook iets van de ander komt.

Het lijkt mij dodelijk vermoeid als ik degene ben die het gesprek op gang moet houden. Een zo'n date gehad, we hadden weinig gechat van te voren en daarin was ik al de actiefste, was meteen de laatste. Het chatten had een hint moeten zijn, het zat er niet in.
    Dat is waar echter lopen al mijn chats zo met tinder etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven