Uitgerekend eind februari begin maart

maandag 22 juni 2020 om 13:22
Wie vindt het leuk om alles wat bij onze (nu nog prille) zwangerschap hoort te delen?

Er is al een topic van februari, maar die is al erg vol. Dus ik dacht, laat ik een nieuwe aanmaken voor eind feb/begin maart! Je kunt zelf de tabel bijwerken. De gegevens daarvoor zijn:
Gebruikersnaam: Babyeindfeb
Wachtwoord: Babyeindfeb
Ambracia 
Cakejes
Tijdje niks van gehoord, maar altijd welkom terug: Lathyrusjes

Er is al een topic van februari, maar die is al erg vol. Dus ik dacht, laat ik een nieuwe aanmaken voor eind feb/begin maart! Je kunt zelf de tabel bijwerken. De gegevens daarvoor zijn:
Gebruikersnaam: Babyeindfeb
Wachtwoord: Babyeindfeb
Naam | Lft | #kind | UD | Geslacht |
---|---|---|---|---|
Numberonejasmin | 31 | 2e | 18 feb | meisje |
pampusgras12 | 30 | 2e | 24 feb | jongen |
Frigga | 29 | 2e | 26 feb | verrassing |
Pimpelmusje | 32 | 2e | 27 feb | meisje |
GreenBean | 35 | 1e | 27 feb | meisje |
Artemiz | 26 | 1e | 1 mrt | ... |
Sterrenmunt--- | 28 | 2e | 1 mrt | verrassing |
Helmgras | 31 | 3e | 2 mrt | meisje |
Bankkussen | 27 | 1e | 2 mrt | meisje |
Zebrastrepen | 36 | 2e | 5 mrt | ... |
. | . | . | . | ...... |

Cakejes

Tijdje niks van gehoord, maar altijd welkom terug: Lathyrusjes
anoniem_637a886e2b1aa wijzigde dit bericht op 29-10-2020 10:56
68.39% gewijzigd

dinsdag 4 augustus 2020 om 12:49
Ik wilde net ook schrijven dat ik aan je dacht cakejes maar je hebt zelf net gereageerd. Goed om wat van je te horen. ik hoopte idd ook dat het toch nog goed zou komen bij jou maar helaas. Denk maar aan mijn ervaring met de tabletten, het stelde echt niets voor. Bij jou zal het wellicht wel iets meer zijn omdat je iets verder bent maar het hoeft echt niet vreselijk te zijn. krijg je volgende week gelijk alweer een echo? Ik maandag, 3 weken na miskraam, pas een telefonische afspraak. Ga dan wel aandringen op een controle echo want de gyn deed vorige keer voorkomen alsof dat niet nodig was, maar ik vind het zelf wel fijn om even te laten checken.
dinsdag 4 augustus 2020 om 14:24
Nee, ze gaf aan na tien dagen al een echo te doen om te kijken of ik "schoon" was. Eerder was niet zinvol. En voor zover ik weet anders alsnog een curettage. Ik zou dus ook zeker aandringen op een echo ter controle.ambracia schreef: ↑04-08-2020 12:49Ik wilde net ook schrijven dat ik aan je dacht cakejes maar je hebt zelf net gereageerd. Goed om wat van je te horen. ik hoopte idd ook dat het toch nog goed zou komen bij jou maar helaas. Denk maar aan mijn ervaring met de tabletten, het stelde echt niets voor. Bij jou zal het wellicht wel iets meer zijn omdat je iets verder bent maar het hoeft echt niet vreselijk te zijn. krijg je volgende week gelijk alweer een echo? Ik maandag, 3 weken na miskraam, pas een telefonische afspraak. Ga dan wel aandringen op een controle echo want de gyn deed vorige keer voorkomen alsof dat niet nodig was, maar ik vind het zelf wel fijn om even te laten checken.
Verder gaf ze wel het advies één cyclus te wachten met weer proberen. Terwijl ik overal lees dat dat niet perse hoeft.
Hoe voel jij je verder nu?

dinsdag 4 augustus 2020 om 14:45
Ja ik ga erop aandringen.
Bij mij gaf ze idd ook dat advies en zei erbij dat het goed is omdat de baarmoeder dan nog een keer even helemaal schoon kan worden. Maar ik lees idd ook overal dat het niet nodig is, ook in bijv foldertjes van (andere) ziekenhuizen. Ik denk wel dat ik de controle echo afwacht iig, dat lijkt me wel verstandig. Maar als alles dan schoon is en de ovulatie zou nog moeten komen, weet ik niet zeker of ik nog wacht.
Met mij gaat het wel goed. Met vlagen voel ik me wel iets meer verdrietig dan aan het begin, anderzijds houd ik me maar voor dat ik alles nu nog een keer tegoed heb. En mijn vakantie is wel leuker nu ik niet misselijk ben denk ik.
Ik hoop dat het bij jou erg meevalt.
Bij mij gaf ze idd ook dat advies en zei erbij dat het goed is omdat de baarmoeder dan nog een keer even helemaal schoon kan worden. Maar ik lees idd ook overal dat het niet nodig is, ook in bijv foldertjes van (andere) ziekenhuizen. Ik denk wel dat ik de controle echo afwacht iig, dat lijkt me wel verstandig. Maar als alles dan schoon is en de ovulatie zou nog moeten komen, weet ik niet zeker of ik nog wacht.
Met mij gaat het wel goed. Met vlagen voel ik me wel iets meer verdrietig dan aan het begin, anderzijds houd ik me maar voor dat ik alles nu nog een keer tegoed heb. En mijn vakantie is wel leuker nu ik niet misselijk ben denk ik.
Ik hoop dat het bij jou erg meevalt.
dinsdag 4 augustus 2020 om 15:15
Cakejes hopelijk valt het mee en heb je niet teveel krampen. Hoop ook dat je daarna schoon bent en weer verder kunt gaan als je daar alweer aan toe bent
Ambracia ik zou er inderdaad ook op aandringen. Kan volgens mij nog wel voor problemen zorgen als er nog een restje is achtergebleven? Ik had de laatste keer meerdere controle echo’s gekregen omdat het eerst ook nog niet helemaal weg was. Fijn dat het verder goed met je gaat. Dat je je af en toe verdrietig voelt is natuurlijk hartstikke logisch.
Wbt meteen weer proberen na mk: mij is elke keer verteld bij de laatste controle dat ze de eitjes weer zagen groeien en alles weg was en er dus geen belemmering was om meteen te proberen
Ambracia ik zou er inderdaad ook op aandringen. Kan volgens mij nog wel voor problemen zorgen als er nog een restje is achtergebleven? Ik had de laatste keer meerdere controle echo’s gekregen omdat het eerst ook nog niet helemaal weg was. Fijn dat het verder goed met je gaat. Dat je je af en toe verdrietig voelt is natuurlijk hartstikke logisch.
Wbt meteen weer proberen na mk: mij is elke keer verteld bij de laatste controle dat ze de eitjes weer zagen groeien en alles weg was en er dus geen belemmering was om meteen te proberen

dinsdag 4 augustus 2020 om 15:52
Sterkte de komende dagen Cakejes! Ik hoop dat de cytotec snel zijn werk gaat doen en dat het bloeden, net als bij ambracia, meevalt. Hopelijk ben je lichamelijk snel weer de oude!
Ambracia lijkt me inderdaad niet meer dan logisch dat je af en toe nog verdrietig bent. Het klinkt verder wel alsof je redelijk van de vakantie kunt genieten. Dat is fijn!
Hoe is het met de rest van de dames?
Ambracia lijkt me inderdaad niet meer dan logisch dat je af en toe nog verdrietig bent. Het klinkt verder wel alsof je redelijk van de vakantie kunt genieten. Dat is fijn!
Hoe is het met de rest van de dames?
woensdag 5 augustus 2020 om 11:38
Hi dames,
Hier even een goed bericht. Vorige weer de termijnecho gehad en alles ziet er super goed uit! Afgelopen maandag de nipt geprikt dus die uitslag krijg ik ergens volgende week. We hebben het ondertussen ook verteld en dat vind ik wel erg prettig. Geen avonddiensten meer op mijn werk en iedereen weet waarom ik voor 11 uur geen afspraken inplande
.
Cakejes en ambracia, ik hoop zo dat jullie het snel weer raak is! Wij zijn volgens mij de ronde na de curretage weer begonnen. Niemand zei dat dat niet mocht. Wel ook nog een controle echo gehad idd. Zou ik ook op aandringen! Bij mij zat er dus nog waardoor in gecurreteerd moest worden. Dat was overigens helemaal niet naar.
Hier even een goed bericht. Vorige weer de termijnecho gehad en alles ziet er super goed uit! Afgelopen maandag de nipt geprikt dus die uitslag krijg ik ergens volgende week. We hebben het ondertussen ook verteld en dat vind ik wel erg prettig. Geen avonddiensten meer op mijn werk en iedereen weet waarom ik voor 11 uur geen afspraken inplande

Cakejes en ambracia, ik hoop zo dat jullie het snel weer raak is! Wij zijn volgens mij de ronde na de curretage weer begonnen. Niemand zei dat dat niet mocht. Wel ook nog een controle echo gehad idd. Zou ik ook op aandringen! Bij mij zat er dus nog waardoor in gecurreteerd moest worden. Dat was overigens helemaal niet naar.
woensdag 5 augustus 2020 om 13:31
Cakejes en Ambracia Dikke knuffel voor jullie! Hopelijk is alles lichamelijk snel achter de rug en kunnen jullie het een plekje geven!
Numberonejasmin heerlijk een goede termijnecho! Nu nog even de NIPT afwachten, ben benieuwd hoe snel de uitslag er is. Ik laat volgende week bloedprikken. Heb je met of zonder nevenbevindingen gedaan?
Hier alles goed, af en toe even om vermoeidheid en misselijkheid heen werken, maar als ik verhalen om me heen hoor, mag ik zeker niet klagen! Volgende week termijnecho, merk dat ik het nu weer wat spannender begin te vinden, na 2 weken met redelijk veel vertrouwen. Maar dat zal bij het proces horen
!
Morgen weer afspraken voor Pimpelmusje en Frigga zie ik in de tabel. Succes dames, laten jullie weten hoe het ging?
Numberonejasmin heerlijk een goede termijnecho! Nu nog even de NIPT afwachten, ben benieuwd hoe snel de uitslag er is. Ik laat volgende week bloedprikken. Heb je met of zonder nevenbevindingen gedaan?
Hier alles goed, af en toe even om vermoeidheid en misselijkheid heen werken, maar als ik verhalen om me heen hoor, mag ik zeker niet klagen! Volgende week termijnecho, merk dat ik het nu weer wat spannender begin te vinden, na 2 weken met redelijk veel vertrouwen. Maar dat zal bij het proces horen

Morgen weer afspraken voor Pimpelmusje en Frigga zie ik in de tabel. Succes dames, laten jullie weten hoe het ging?

donderdag 6 augustus 2020 om 09:51
donderdag 6 augustus 2020 om 10:58
donderdag 6 augustus 2020 om 11:15
De poli belde twee weken geleden om deze afspraak te maken en de assistente zei toen zelf dst ik alleen moest komen. Dus ik neem aan dat dat dan de regel is. Ik vraag het wel aan de gynaecoloog tijdens de afspraak. Maar precies dit, dat het in een ander ziekenhuis wel mag, vind ik zo belachelijk. Ik laat het weten hoe de afspraak ging!

donderdag 6 augustus 2020 om 13:27
Mooi nieuws numberonejasmin! En fijn dat je het nu ook kan delen.
Wat balen dat je man niet mee mag naar de gyn frigga! Misschien kun je de echo filmen, zodat hij het later kan zien? Als is dat natuurlijk nooit hetzelfde...
Hier vanmorgen een supermooie termijnecho gehad. Zoals verwacht begin maart uitgerekend!
Wat balen dat je man niet mee mag naar de gyn frigga! Misschien kun je de echo filmen, zodat hij het later kan zien? Als is dat natuurlijk nooit hetzelfde...
Hier vanmorgen een supermooie termijnecho gehad. Zoals verwacht begin maart uitgerekend!
donderdag 6 augustus 2020 om 13:50
Sorry even een ego post. Zag net met toeiletbezoek (op het werk) dat ik bloedverlies heb. Helderrood maar alleen met afvegen. Weet dat het niks hoeft te betekenen maar ben super geschrokken. Heb met vorige zwangerschap rond 6 weken wat bruinverlies gehad maar nu dus zo'n 10 weken rood bloed. En ook wat zeurende pijn in onderbuik (afgelopen dagen ook al wat kramperig).
Heb de gynaecoloog gebeld en na aandringen mag ik rond 4 uur naar een verloskundige in het ziekenhuis. Die kan dan hopelijk een echo doen. Gatver wat een stress. Geen idee hoe ik zo vrolijk verder moet werken. Sorry dames, reageer later weer op jullie!
Heb de gynaecoloog gebeld en na aandringen mag ik rond 4 uur naar een verloskundige in het ziekenhuis. Die kan dan hopelijk een echo doen. Gatver wat een stress. Geen idee hoe ik zo vrolijk verder moet werken. Sorry dames, reageer later weer op jullie!
donderdag 6 augustus 2020 om 15:38
Gefeliciteerd met de goede termijnecho's No1Jasmin en Helmgras!
Hoe gaat het met jou cakejes? Ik hoop dat de pillen hun werk hebben gedaan en dat het meeviel.
Wat schrikken Sterrenmunt! Ik hoop op goed nieuws bij de echo zometeen.
Stom hoor Frigga, dat man niet mee mag! Hier mag het volgens mij ook niet bij termijnecho, wel bij vitaliteitsecho (8 weken) en 20weken.
Hier moe en misselijk, een zieke dreumes met 40 graden koorts en man voor werk in het buitenland. Dus ik ben nogal gaar..... ik lees mee, maar heb weinig puf om te reageren.
Hopelijk snel allemaal mooie termijnechos en goede NIPT uitslagen!
Hoe gaat het met jou cakejes? Ik hoop dat de pillen hun werk hebben gedaan en dat het meeviel.

Wat schrikken Sterrenmunt! Ik hoop op goed nieuws bij de echo zometeen.
Stom hoor Frigga, dat man niet mee mag! Hier mag het volgens mij ook niet bij termijnecho, wel bij vitaliteitsecho (8 weken) en 20weken.
Hier moe en misselijk, een zieke dreumes met 40 graden koorts en man voor werk in het buitenland. Dus ik ben nogal gaar..... ik lees mee, maar heb weinig puf om te reageren.
Hopelijk snel allemaal mooie termijnechos en goede NIPT uitslagen!
donderdag 6 augustus 2020 om 16:47
Cakejes en Ambracia 
Jasmin en Frigga wat fijn van jullie goede termijnechos!
Succes allemaal met de komende echos!
Zebra pff wat naar dat je je zo voelt. Echt zwaar zo'n zieke dreumes zonder je man en dan ook nog misselijk
hoop dat jij en je dreumes jullie gauw beter voelen! Slaapt dreumes wel goed?
Hier gelukkig alles goed. Prachtig kloppend hartje, die ik zelfs al heb gehoord. En het was goed gegroeid. Vk kwam zelfs op 10+4 uit en zei dat alles er goed uit ziet.

Jasmin en Frigga wat fijn van jullie goede termijnechos!
Succes allemaal met de komende echos!
Zebra pff wat naar dat je je zo voelt. Echt zwaar zo'n zieke dreumes zonder je man en dan ook nog misselijk

Hier gelukkig alles goed. Prachtig kloppend hartje, die ik zelfs al heb gehoord. En het was goed gegroeid. Vk kwam zelfs op 10+4 uit en zei dat alles er goed uit ziet.

donderdag 6 augustus 2020 om 20:02
Gefeliciteerd alle meiden met goed bericht!! Sterrenmunt, dat was even schrikken voor je, wat vervelend. Gelukkig niets aan de hand! Frigga, hoe was het bij jou? Wat een rottige combi Zebrastrepen, zet hem op!
Sorry, heb niet veel tijd om op iedereen te reageren, want morgen vertrekken we op vakantie, maar de echo was goed gelukkig! Zo bijzonder wat er in 2 weken en 2 dagen verandert, nu echt duidelijk een minimensje! Nog een dagje cadeau gekregen, dus 27 februari wordt de datum om naar af te tellen
Sorry, heb niet veel tijd om op iedereen te reageren, want morgen vertrekken we op vakantie, maar de echo was goed gelukkig! Zo bijzonder wat er in 2 weken en 2 dagen verandert, nu echt duidelijk een minimensje! Nog een dagje cadeau gekregen, dus 27 februari wordt de datum om naar af te tellen

donderdag 6 augustus 2020 om 20:49
Bedankt dames. Erg opgelucht. En het voelt ineens veel echter nu! Het leek inderdaad meer op een mini mensje, wat een verschil met 2 weken geleden! Heb het idee dat buik ook echt al begint te groeien. Zal blij zijn als we het straks kunnen delen, hoef ik mijn buik niet meer in te houden op het werk
Wat fijn Pimpelmusje. Geniet van jullie vakantie!

Wat fijn Pimpelmusje. Geniet van jullie vakantie!
donderdag 6 augustus 2020 om 21:29
Sterrenmunt gefeliciteerd!!
Nou, de gyn wilde me eigenlijk nu al medisch hebben, maar ik blijf liever bij de verloskundige lopen en dat mocht gelukkig. 20 weken echo sowieso in het ziekenhuis omdat ze dan de doorbloeding van de placenta kunnen bekijken en vanaf 24 weken groeiecho's. Zolang het goed blijft gaan, kan ik bij de verloskundige blijven. Bij de 20 weken echo mag mijn man ook niet mee op dit moment (heeft nu telefinisch met video meegekeken). Maar dat komt door de wachtkamercapaciteit... dus in oktober even bellen en vragen..
we hebben zelf al bedacht dat hij best buiten kan wachten, of in de gang waar t compleet stil was, ik m bel als ik naar binnen mag en hij dan even gauw naar ons toe komt. Hopelijk mag dat dan wel.
Ook een snelle echo en alles zag er goed uit! Inderdaad al meer een minimensje! Maandag intake en termijnecho bij de verloskundige.
En ik heb medicijnen gekregen om de doorbloeding te verbeteren dus ik hoop dat dat goed zal helpen.
Nou, de gyn wilde me eigenlijk nu al medisch hebben, maar ik blijf liever bij de verloskundige lopen en dat mocht gelukkig. 20 weken echo sowieso in het ziekenhuis omdat ze dan de doorbloeding van de placenta kunnen bekijken en vanaf 24 weken groeiecho's. Zolang het goed blijft gaan, kan ik bij de verloskundige blijven. Bij de 20 weken echo mag mijn man ook niet mee op dit moment (heeft nu telefinisch met video meegekeken). Maar dat komt door de wachtkamercapaciteit... dus in oktober even bellen en vragen..
we hebben zelf al bedacht dat hij best buiten kan wachten, of in de gang waar t compleet stil was, ik m bel als ik naar binnen mag en hij dan even gauw naar ons toe komt. Hopelijk mag dat dan wel.
Ook een snelle echo en alles zag er goed uit! Inderdaad al meer een minimensje! Maandag intake en termijnecho bij de verloskundige.
En ik heb medicijnen gekregen om de doorbloeding te verbeteren dus ik hoop dat dat goed zal helpen.
vrijdag 7 augustus 2020 om 09:30
Sterrenmunt wat fijn dat je een goede echo had! Raar idee zo’n minimensje in je terwijl je het nog helemaal niet voelt hè. Ben wel jaloers dat er bij jou al een buikje komt haha. Maar dat gaat sowieso sneller vanaf de 2e lees ik altijd
Frigga wat jammer dat je man niet mee mag naar de 20 weken echo. Dat lijkt me we echt iets wat je samen wil doen. Wie weet is het tegen die tijd alweer veranderd!
Hier ook maandag de termijnecho. Ben dan 10+3 als het goed is. Ik begin wel weer onzeker te worden. Symptomen zijn zo goed als weg maar lees dat dat wel vaker voorkomt? Hebben jullie dat ook? Ging vanmorgen op de weegschaal staan en volgens mij ben ik zelfs afgevallen. We gaan het morgen aan (een deel van) onze ouders/broers/zussen vertellen. Word daar toch een beetje zenuwachtig van
had liever maandag afgewacht maar dan zijn een aantal op vakantie
Frigga wat jammer dat je man niet mee mag naar de 20 weken echo. Dat lijkt me we echt iets wat je samen wil doen. Wie weet is het tegen die tijd alweer veranderd!
Hier ook maandag de termijnecho. Ben dan 10+3 als het goed is. Ik begin wel weer onzeker te worden. Symptomen zijn zo goed als weg maar lees dat dat wel vaker voorkomt? Hebben jullie dat ook? Ging vanmorgen op de weegschaal staan en volgens mij ben ik zelfs afgevallen. We gaan het morgen aan (een deel van) onze ouders/broers/zussen vertellen. Word daar toch een beetje zenuwachtig van
vrijdag 7 augustus 2020 om 09:58
Jaa heel spannend Bankkussen! Ik ben nog wel erg moe, maar eigenlijk nauwelijks meer misselijk. Gezien het volgens de echo van gister (toen 10+3 à 4)) écht goed lijkt te gaan kan dat dus best! Ik ben ook een kilo afgevallen overigens, heel normaal in het eerste trimester hoor. Die kilo's komen er straks vanzelf weer bij
Wat spannend, veel plezier met vertellen!

maandag 10 augustus 2020 om 08:21
Sterrenmunt Fijn dat het bloed gelukkig niets ernstigs was! Aftellen naar woensdag nu!
Helmgras en Pimpelmusje De termijnecho gehad zie ik, lekker genieten nu van het goede nieuws en Pimpelmusje: fijne vakantie!
Zebrastrepen Hopelijk gaat het inmiddels wat beter met je. Veel last van het warme weer ook?
Frigga Fijn dat je man toch mee heeft kunnen kijken, maar is toch anders dan 'in het echt' helaas. Bij ons is inderdaad de regel dat partner buiten wacht in geval van een drukke wachtkamer en dat ik hem dan bel als ik naar binnen mag. Hopelijk mag dat bij jullie volgende keer ook. Maar nog even lekker bij de verloskundige lijkt me ook wel heel prettig! Dat zit er voor mij niet in helaas. Veel plezier vandaag met de echo!
Bankkussen Succes vandaag ook, hoe reageerde je familie afgelopen weekend? Ik ben ook een halve kilo afgevallen ten opzichte van een week of 10 geleden. Denk dat het warme weer ook niet bijdraagt, heb echt geen honger met die hitte.
Ik ben aan het aftellen naar donderdag, heel benieuwd hoeveel de baby gegroeid is inderdaad. En herken het onzekere ook wel. Was de afgelopen weken helemaal weg, maar begin nu wel weer een beetje te twijfelen. Maar laten we maar uit gaan van goed nieuws allemaal
!
Helmgras en Pimpelmusje De termijnecho gehad zie ik, lekker genieten nu van het goede nieuws en Pimpelmusje: fijne vakantie!
Zebrastrepen Hopelijk gaat het inmiddels wat beter met je. Veel last van het warme weer ook?
Frigga Fijn dat je man toch mee heeft kunnen kijken, maar is toch anders dan 'in het echt' helaas. Bij ons is inderdaad de regel dat partner buiten wacht in geval van een drukke wachtkamer en dat ik hem dan bel als ik naar binnen mag. Hopelijk mag dat bij jullie volgende keer ook. Maar nog even lekker bij de verloskundige lijkt me ook wel heel prettig! Dat zit er voor mij niet in helaas. Veel plezier vandaag met de echo!
Bankkussen Succes vandaag ook, hoe reageerde je familie afgelopen weekend? Ik ben ook een halve kilo afgevallen ten opzichte van een week of 10 geleden. Denk dat het warme weer ook niet bijdraagt, heb echt geen honger met die hitte.
Ik ben aan het aftellen naar donderdag, heel benieuwd hoeveel de baby gegroeid is inderdaad. En herken het onzekere ook wel. Was de afgelopen weken helemaal weg, maar begin nu wel weer een beetje te twijfelen. Maar laten we maar uit gaan van goed nieuws allemaal

maandag 10 augustus 2020 om 17:56
Wij hebben een goede termijnecho gehad: uitgerekende datum is 26 februari, as vrijdag ben ik 12 weken zwanger en we gaan het mogelijk komend weekend aan familie vertellen
. Echt al een mooi kindje nu, fijn! Ook een uitgebreide intake gehad, dus dat was fijn. Daarna in het ziekenhuis bloed laten prikken voor de 12 weken en ook de nipt, dus hopelijk daar ook gauw de uitslag van. Mijn misselijkheid lijkt wat af te nemen naar alleen de ochtend, dus hopelijk is dat een goed teken.
Greenbean, fijn dat dat in jullie ziekenhuis zo mag! Dat stemt mij hoopvol, thanks!!

Greenbean, fijn dat dat in jullie ziekenhuis zo mag! Dat stemt mij hoopvol, thanks!!