moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-08-2020 20:09
Reden:
OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
Maakt hij je blij? Voel je je goed als jullie samen zijn? Wat heb je dan te verliezen?
Dit vraag ik me dus ook af. Eerst voelde het altijd fijn. Sinds deze week, sinds de paniek is toegeslagen, voel ik me opgefokt en niet echt blij. Maar ligt dat aan hem of gewoon aan het feit dat ik niet lekker in mijn vel zit?
Wat ik te verliezen heb? Dat het over een tijd uit gaat, dat ik dan 30 ben en alleen ben. Terwijl ik graag een man en gezin wil. Angst om alleen te blijven.
Ga je wel echt voor de persoon of ben je alleen bij hem omdat niet alleen wil zijn?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Anoniem_387696
zondag 9 augustus 2020 om 14:49
Eigenlijk is het enige wat veranderd is dat jullie jullie relatie nu "officieel" noemen. Dan noem je het toch niet meer "officieel" als jullie je daar allebei fijner bij voelen?
Anoniem_642da7e682a3f
zondag 9 augustus 2020 om 14:51
Wat ik te verliezen heb? Dat het over een tijd uit gaat, dat ik dan 30 ben en alleen ben. Terwijl ik graag een man en gezin wil. Angst om alleen te blijven.
Lijken mij geen goede redenen om een relatie, waarbij je twijfelt, voort te zetten.
Anoniem_393625
zondag 9 augustus 2020 om 15:13
Mensen moeten stoppen met bindingsangst voor gewoon niet de juiste match te gebruiken.
Anoniem_392700
zondag 9 augustus 2020 om 15:27
Ik heb het idee dat je nerveus wordt van de stempel “ relatie “ . Het is maar net hoe jullie de relatie definiëren . Heb het gewoon leuk met elkaar en wees exclusief met elkaar als jullie dat beiden willen . Dan gaat de druk er vanzelf af.
Ik denk dat het een heel groot verschil maakt of je ontzettend veel persoonlijke belangstelling hebt, helemaal opgetogen bent over de ontmoeting, verliefd bent, of dat jij en die ander geëntertaind moeten worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.