Ervaringen gezocht midweek in hotel i.c.m welness

10-08-2020 13:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds maart heb ik vanwege het thuiswerken geen verlof meer opgenomen, nu merk ik dat ik erdoorheen zit.
Daarom willen mijn man en ik een welness midweek weg, ik ben nu al dagen internet aan het afspeuren, maar er is zoveel aanbod, dus daarom kom ik hier om jullie ongezouten mening vragen.
Wij wonen in de randstad, dus als het even kan niet helemaal in Groningen.

Zijn er hier dames en heren die er op deze manier tussenuit zijn geweest?
En hoe hebben jullie dit ervaren? En zijn er nog handvaten die jullie mee willen geven?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Bussloo? Ook mooie omgeving
Check van te voren of er niet alleen een sauna IS, maar of hij ook fatsoenlijk gebruikt kan worden.

50 graden voor een Finse sauna is namelijk belachelijk...

Misschien kun je beter een B&B in de buurt van een wellnessresort/saunacomplex boeken?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
10-08-2020 14:15
Check van te voren of er niet alleen een sauna IS, maar of hij ook fatsoenlijk gebruikt kan worden.

50 graden voor een Finse sauna is namelijk belachelijk...

Misschien kun je beter een B&B in de buurt van een wellnessresort/saunacomplex boeken?
bijvoorbeeld een leuk hotel in Den Bosch boeken zodat je die week 1-2 dagen naar sauna Devarana kunt gaan. een prachtige grote en luxe sauna met alles wat je kunt bedenken maar niet dat massale (er zijn bv geen kortingsbonnen te krijgen via veiling-sites). En dan de overige dagen leuke dingen in Den Bosch doen, lekker ergens gaan lunchen/dineren enzovoort.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik heb hier eens een heerlijk lang weekend met man doorgebracht (met zo’n welnessarrangement dus). Wij vonden het echt een prachtige plek! Heel relaxt.

https://www.westerburcht.nl/
gruffalo schreef:
10-08-2020 15:03
bijvoorbeeld een leuk hotel in Den Bosch boeken zodat je die week 1-2 dagen naar sauna Devarana kunt gaan. een prachtige grote en luxe sauna met alles wat je kunt bedenken maar niet dat massale (er zijn bv geen kortingsbonnen te krijgen via veiling-sites). En dan de overige dagen leuke dingen in Den Bosch doen, lekker ergens gaan lunchen/dineren enzovoort.
Hmmm, dit ziet er goed uit.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Wij zijn enorm fan van de Carolus Thermen in Aken of de Thermen in Euskirchen! Heeeeeerlijk! Via weekendesk vindt je soms combinatie deals hotel + thermen die interessant zijn.
Grand hotel Ter duin, Burg- Haamstede. Wij hadden mooi appartement, geweldig ontbijt.Sauna kleinschalig maar heerlijk.Op loopafstand van het strand en Middelburg is kwartiertje rijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven