Een beetje in de war
dinsdag 18 augustus 2020 om 13:41
Ik heb iemand ontmoet begin juni. Een dame welke in het buitenland woont en zij was hier op vakantie. Het contact gaat altijd vanuit haar. Sinds een tijdje is het een relatie, althans dat denk ik?
Niet echt specifiek besproken of zo.
De eerste keer dat we elkaar zagen vroeg zij mij of ik ook op dating sites zat en ik zei dat ik op Tinder zat maar daar niet serieus kijk (is de waarheid, ik had het gewoon maar deed er niks mee, ook nooit gedatet via Tinder) zij vertelde mij dat ze niet op dating sites zit omdat dat alleen maar voor seks is en zij dat maar raar vindt.
Nu begint het nogal vreemd te worden. Elke keer is zij opeens in de buurt en vertelt mij dat ze speciaal voor mij naar Nederland is gekomen en dan huurt ze een hotelkamer. Zonder mij iets van te voren te vertellen. Elke keer als we afspreken kan ze pas heel laat, midden in de nacht. Maar vertelt mij dat ze speciaal voor mij de hotelkamer heeft gehuurd.
De laatste keer toen we elkaar enkele dagen hebben gezien (wederom in een hotel). Vroeg ze mijn wederom of ik op een dating site zat en ik zei ja op Tinder (zoals ik al eerder had verteld). Op een avond moest ik weer naar huis (werken de dag erna) en ben naar huis gegaan. Die avond berichtte een vriend van mij met h et verhaal dat hij haar op Tinder en op nog een datingsite ziet staan. Ik was hier verbaasd over omdat ze mij vertelde dat ik ze daar niet op zat. Toen ik haar confronteerde zei ze mij dat ik lieg en dat ik zelf op datingsites zit. Waarop ik antwoordde ja ik zit op Tinder, dit weet je want dat heb ik verteld. Ik weet niet zeker maar door de taalbarriere is dit misschien de eerste keer niet helemaal goed overgekomen? Geen idee. Maar ze zei dat ze op die sites is gaan kijken om mij te controleren. Mijn kameraad zei dat dit onzin is aangezien ze een volledig profiel met tekst en allerlei foto's heeft. Dus ik had zoiets van bekijk het maar. Maar ze blijf aandringen en vertelde dat ze van mij houdt en dat ik de enige ben en dat ze stapel verliefd op mij is.
Goed ik keek het nog even aan. Maar de laatste tijd merk ik dat ze wel altijd zelf een bericht stuurt (zij bericht altijd eerst) maar dat ze elke keer pas uren later reageert , waardoor ik eigenlijk ook geen echt gesprek kan beginnen aangezien het uren duurt eer zij weer reageert. Toch zegt ze dat ze gek op mij is en ze zei dat ze hoopt dat zij de enige voor mij is en uiteraard heb ik dat bevestigd, zij is de enige. Omdat ze zo raar deed over dat Tinder profiel heb ik het verwijderd, ik doe er niks mee dus is niet belangrijk. Heb dit haar vertelt , maar daar reageerde ze eigenlijk niet op.
Onlangs was mijn kameraad weer bij mij en hij begon weer over deze dame en hij zei dat het niet klopt, wederom liet hij mij op zijn telefoon de 2 verschillende dating sites zien met haar profiel, waar ze heel toevallig op 1 zelfs online kwam. Ik heb dit verder genegeerd. Maar de laatste dagen zit dit even wat in mijn hoofd. Wat is hier aan de hand? Waarom heeft ze een volledig profiel (profielen) op verschillende (2 waarvan ik weet) terwijl ze het niet leuk vond dat ik op 1 zat en dat ze het naar eigen zeggen alleen had aangemaakt om te kijken of ik eerlijk ben (ik ben 100% eerlijk).
Ik zit er een beetje mee in m'n maag en ondertussen vertrouw ik het ook niet meer helemaal en krijg het gevoel dat ze niet eerlijk is, vooral omdat ze vaak uren doet over een antwoord en soms gewoon geen reactie. Terwijl zij dus wel altijd als eerste een bericht stuurt..Een beetje verwarrend.
GIsteravond wilde ik haar hier over bellen om even wat duidelijkheid te krijgen. Maar ze nam niet op. Uren later stuurde ze een bericht met had je mij gebeld? Waarop ze vertelde dat ze was gaan slapen en nu toevallig even wakker werd omdat ze naar de wc moest.
Wederom raar, normaal vertelde ze altijd dat ze ging slapen en wenste mij dan een goede nachtrust. De laatste week doet ze dat niet meer.
Uiteindelijk heb ik haar de vraag gesteld of ze nog op datingsites zit. Dit om te kijken of ze eerlijk antwoord. Hier heb ik nog geen antwoord op gekregen, maar goed ze is dan ook aan het werk momenteel (En ik heb nu pauze). Ik ben erg benieuwd naar wat haar reactie is. Ik hoop dat ze eerlijk antwoord en vertelt dat ze inderdaad nog op datingsites zit (eerlijkheid vind ik beter dan liegen, sja wie niet?
). Verder zou het mij niet uitmaken dat ze op datingsites zit, echter nu wel omdat ze "boos" was dat ik op Tinder zat. En dat verandert de situatie voor mij. (Ik niet maar zij wel? Waarom zit ze er nog steeds op? En is ze zelfs actief??? Terwijl ze claimt helemaal verliefd op mij te zijn en zelfs zegt dat ze van mij houdt).

De eerste keer dat we elkaar zagen vroeg zij mij of ik ook op dating sites zat en ik zei dat ik op Tinder zat maar daar niet serieus kijk (is de waarheid, ik had het gewoon maar deed er niks mee, ook nooit gedatet via Tinder) zij vertelde mij dat ze niet op dating sites zit omdat dat alleen maar voor seks is en zij dat maar raar vindt.
Nu begint het nogal vreemd te worden. Elke keer is zij opeens in de buurt en vertelt mij dat ze speciaal voor mij naar Nederland is gekomen en dan huurt ze een hotelkamer. Zonder mij iets van te voren te vertellen. Elke keer als we afspreken kan ze pas heel laat, midden in de nacht. Maar vertelt mij dat ze speciaal voor mij de hotelkamer heeft gehuurd.
De laatste keer toen we elkaar enkele dagen hebben gezien (wederom in een hotel). Vroeg ze mijn wederom of ik op een dating site zat en ik zei ja op Tinder (zoals ik al eerder had verteld). Op een avond moest ik weer naar huis (werken de dag erna) en ben naar huis gegaan. Die avond berichtte een vriend van mij met h et verhaal dat hij haar op Tinder en op nog een datingsite ziet staan. Ik was hier verbaasd over omdat ze mij vertelde dat ik ze daar niet op zat. Toen ik haar confronteerde zei ze mij dat ik lieg en dat ik zelf op datingsites zit. Waarop ik antwoordde ja ik zit op Tinder, dit weet je want dat heb ik verteld. Ik weet niet zeker maar door de taalbarriere is dit misschien de eerste keer niet helemaal goed overgekomen? Geen idee. Maar ze zei dat ze op die sites is gaan kijken om mij te controleren. Mijn kameraad zei dat dit onzin is aangezien ze een volledig profiel met tekst en allerlei foto's heeft. Dus ik had zoiets van bekijk het maar. Maar ze blijf aandringen en vertelde dat ze van mij houdt en dat ik de enige ben en dat ze stapel verliefd op mij is.
Goed ik keek het nog even aan. Maar de laatste tijd merk ik dat ze wel altijd zelf een bericht stuurt (zij bericht altijd eerst) maar dat ze elke keer pas uren later reageert , waardoor ik eigenlijk ook geen echt gesprek kan beginnen aangezien het uren duurt eer zij weer reageert. Toch zegt ze dat ze gek op mij is en ze zei dat ze hoopt dat zij de enige voor mij is en uiteraard heb ik dat bevestigd, zij is de enige. Omdat ze zo raar deed over dat Tinder profiel heb ik het verwijderd, ik doe er niks mee dus is niet belangrijk. Heb dit haar vertelt , maar daar reageerde ze eigenlijk niet op.
Onlangs was mijn kameraad weer bij mij en hij begon weer over deze dame en hij zei dat het niet klopt, wederom liet hij mij op zijn telefoon de 2 verschillende dating sites zien met haar profiel, waar ze heel toevallig op 1 zelfs online kwam. Ik heb dit verder genegeerd. Maar de laatste dagen zit dit even wat in mijn hoofd. Wat is hier aan de hand? Waarom heeft ze een volledig profiel (profielen) op verschillende (2 waarvan ik weet) terwijl ze het niet leuk vond dat ik op 1 zat en dat ze het naar eigen zeggen alleen had aangemaakt om te kijken of ik eerlijk ben (ik ben 100% eerlijk).
Ik zit er een beetje mee in m'n maag en ondertussen vertrouw ik het ook niet meer helemaal en krijg het gevoel dat ze niet eerlijk is, vooral omdat ze vaak uren doet over een antwoord en soms gewoon geen reactie. Terwijl zij dus wel altijd als eerste een bericht stuurt..Een beetje verwarrend.
GIsteravond wilde ik haar hier over bellen om even wat duidelijkheid te krijgen. Maar ze nam niet op. Uren later stuurde ze een bericht met had je mij gebeld? Waarop ze vertelde dat ze was gaan slapen en nu toevallig even wakker werd omdat ze naar de wc moest.
Wederom raar, normaal vertelde ze altijd dat ze ging slapen en wenste mij dan een goede nachtrust. De laatste week doet ze dat niet meer.
Uiteindelijk heb ik haar de vraag gesteld of ze nog op datingsites zit. Dit om te kijken of ze eerlijk antwoord. Hier heb ik nog geen antwoord op gekregen, maar goed ze is dan ook aan het werk momenteel (En ik heb nu pauze). Ik ben erg benieuwd naar wat haar reactie is. Ik hoop dat ze eerlijk antwoord en vertelt dat ze inderdaad nog op datingsites zit (eerlijkheid vind ik beter dan liegen, sja wie niet?

dinsdag 18 augustus 2020 om 19:17
Edwincns schreef: ↑18-08-2020 17:56Boeit mij geen eens meer. Ben er wel klaar mee
Verder hoef ik niemand (ook niet in de buurt). Ik was helemaal niet op zoek of zo. Kwam haar toevallig tegen en het klikte gelijk en vond haar mega aantrekkelijkIk vermaak me al jaren in mijn eentje, en ik weet nu weer waarom ik helemaal gekapt was met daten.
Lijkt me een goede houding. En verder heb je een paar keer goede seks gehad, lijkt me ook prima
dinsdag 18 augustus 2020 om 22:20
Het was voor mij leuk, en spannend en aangezien ik langzaam aan wilde vond ik het wel best. Het was dan ook leuk.. Maar dan komen de gevoelens en dan nadenken. En toen kwam ik tot de conclusie dat dit totaal niet kloot, nou ja dat had ik direct al. Alleen na de laatste keer hebben we een paar dagen opgetrokken en toen voelde ik opeens vlinders.Hunebed schreef: ↑18-08-2020 18:52Elke keer is zij opeens in de buurt en vertelt mij dat ze speciaal voor mij naar Nederland is gekomen en dan huurt ze een hotelkamer. Zonder mij iets van te voren te vertellen. Elke keer als we afspreken kan ze pas heel laat, midden in de nacht. Maar vertelt mij dat ze speciaal voor mij de hotelkamer heeft gehuurd.
Hier haakte ik in elk geval af. Maar verder is het best ok en hou ik het wel een paar maanden met haar vol

dinsdag 18 augustus 2020 om 22:34
Vind je vrienden overigens ook stoken hoor maar dat terzijde. Beiden stoppen met tinder en thuis asfpreken ipv rare hotels en weet ik het , en stoppen met uitzoeken of ze eerlijk is en bla bla dat ze geen geld van je wilt is opzich wel een goed teken in de zin van dat het haar daar iig niet om te doen is.
dinsdag 18 augustus 2020 om 22:36
Heel vreemd dit. Zou oppassen dat je straks niet in een of andere oplichtingssituatie oid terecht komt, misschien lokt of paait ze mannen om vervolgens criminele dingen te doen.
Of gaat het in Polen gewoon anders in relaties.....? Cultuurdingetje. Haha, geen idee.
Of gaat het in Polen gewoon anders in relaties.....? Cultuurdingetje. Haha, geen idee.
sssweet wijzigde dit bericht op 18-08-2020 22:41
44.17% gewijzigd

dinsdag 18 augustus 2020 om 22:37
haha ja dat dacht ik ook meteen! wat zit die ´vriend´ te stoken zeg mijn god, laat hem lekker bemoeien met zn eigen single leventje

dinsdag 18 augustus 2020 om 22:42
hahaha condoon moet uitspoelen? lol zaad sterft hoo rna 5 min als het niet eerder is, in de mond kan het langer overleven ( warm etc) en op de huid zelf nog langer..Ellerlilalinne schreef: ↑18-08-2020 15:31TO, neem bovenstaand advies serieus.
Dus, alleen eigen condooms gebruiken waar zij niet bij kan, voor het zingen de kerk uit, condoom niet uit het oog verliezen, onder de douche goed uitspoelen en thuis weggooien.
woensdag 19 augustus 2020 om 00:24
Je zegt dit he. Maar ik dacht inderdaad het zelfde vanavond. Hij zei dat hij haar ook wel zou willen toen hij haar zag.huurvrouwtje schreef: ↑18-08-2020 22:37haha ja dat dacht ik ook meteen! wat zit die ´vriend´ te stoken zeg mijn god, laat hem lekker bemoeien met zn eigen single leventje
woensdag 19 augustus 2020 om 00:29
Ik Tinder niet. Ik had het gewoon op m'n telefoon staan als lolletje toen ik met vrienden was. Ik heb verder niet gedatet via Tinder. Ik was een "matchverzamelaar" om deze na een tijdje weer te verwijderen zonder wat te zeggen. Daarom zag ik er ook niets raars in, maar zij dacht daar anders over. Maar ja het zij zo. En misschien is het inderdaad waar dat ze mij heeft willen controleren zoals ze vertelde. Maar dan is het wel raar dat ze daar later over liegt, dat klopt niet en ik heb een gruwelijk hekel aan liegen. Dan ben ik er klaar mee.huurvrouwtje schreef: ↑18-08-2020 22:34Vind je vrienden overigens ook stoken hoor maar dat terzijde. Beiden stoppen met tinder en thuis asfpreken ipv rare hotels en weet ik het , en stoppen met uitzoeken of ze eerlijk is en bla bla dat ze geen geld van je wilt is opzich wel een goed teken in de zin van dat het haar daar iig niet om te doen is.
woensdag 19 augustus 2020 om 00:40
Ze zit in dat hotel en maakt daar bergen geld. Wat ze vervolgens in je hand stopt. Ze verdiend dat niet met haar 'arts' praktijken want dat beroep bestaat niet en betaald ook niet zo goed dat zij elke week een paar keer naar Nederland kan reizen en een duur hotel kan betalen. Vraag haar adres en maak een afspraak. Haakt ze af dan weet je genoeg.Edwincns schreef: ↑18-08-2020 15:20Volgens haar dating profiel komt ze echt uit Polen(kun je zien) . Mijn kameraad liet het zien, je ziet ook de afstand en plaats. Deze plaats komt overeen met wat ze mij vertelt heeft.
Dat kun je instellen
Ze is arts maar niet in de traditionele zin, ze gaat bij doktoren en ziekenhuizen langs om medicatie "aan te smeren" en behandel plannen op te stellen, enz (ik ken het beroep niet in Nederland).
Omdat ze iets leuks heeft bedacht wat ook in Polen niet bestaat en jij niet kunt achterhalen. Ze is geen arts, maar behandelaar. In hotels welteverstaan. Lees je eens in in de trucjes die vrouwen uithalen om een 'rijke' nederlander aan de haak te slaan, en wat ze daarvoor investeren. Iets wat jij niet zal doen als zij niet eerst doet alsof ze het niet nodig heeft. Je wordt uitgeknepen waar je bijstaat en dan niet eens uitgeknepen bij je piemel.
Ze zegt ook dat ze al die moeite voor mij doet en wel verwacht dat ik bij haar langs kom. Ze was wat teleurgesteld toen ik vertelde dat dat voorlopig voor mij niet haalbaar is,maar dat wanneer het kan dat ik langs kom. Ik ga mijn baan niet riskeren.
..
woensdag 19 augustus 2020 om 02:19
Ze zeurde juist constant of ik naar haar wilde komen. Maar zoals ik al eerder schreef kan dat momenteel niet qua werk. Dat beroep bestaat wel. Ik heb het toentertijd gegoogled. Ik kan geen Pools dus moest het via google opzoeken, maar is inderdaad een beroep (en zo te zien goed betaald ook). Ze vond trouwens, omdat ik niet naar haar kwam, dat ik weinig voor haar over heb. Maar ja ik heb inderdaad mijn baan er niet voor over, en al helemaal niet als het nog pril is. Ze is "pusherig" en claimend, dat stond mij dan ook erg tegen en heb ik haar toen ook verteld.Volhouder666 schreef: ↑19-08-2020 00:40Ze zit in dat hotel en maakt daar bergen geld. Wat ze vervolgens in je hand stopt. Ze verdiend dat niet met haar 'arts' praktijken want dat beroep bestaat niet en betaald ook niet zo goed dat zij elke week een paar keer naar Nederland kan reizen en een duur hotel kan betalen. Vraag haar adres en maak een afspraak. Haakt ze af dan weet je genoeg.
Maar goed, eindstand het is nu klaar en over. Al zie ik haar er wel voor aan om opeens voor m'n neus te staan. Maar ze heeft toch geen vrije dagen meer voorlopig.
PS: ze heeft ook eens geoppert om een privejet voor mij te laten komen (het klinkt echt belachelijk, maar dat zei ze echt LOL). Maar ik zei toen dat ze niet zo moest pushen.
donderdag 20 augustus 2020 om 11:25
Ja doei, zoveel verdien je ook weer niet als artsenbezoeker. Zeker niet als je niet online vindbaar bent. Dit moet idd een of andere vorm van binnen hengelen zijn. Maar goed, lijkt me dus prima dat je het hebt afgekapt.