knuffelen met andere jongen

19-08-2020 10:36 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop sinds 2 maanden met een jongen en waarschijnlijk krijgen we binnenkort een relatie.
Nu ben ik alleen vorige week een jongen tegen gekomen waar ik eerder mee gezoend heb en hij probeerde het weer bij me. we hebben wel nogal intens geknuffeld, maar voor de rest is er niks gebeurd. moet ik me hier schuldig over voelen?
sandra120 schreef:
19-08-2020 11:32
ik wil het hem graag vertellen, maar ben bang dat hij er dan klaar mee is.
Terwijl ik zeker weet dat ik dit niet nog een keer zou doen.
Waarom wil je het hem graag vertellen?
madamzonderm schreef:
19-08-2020 11:33
Waarom wil je het hem graag vertellen?
omdat ik me er wel rot over voel
sandra120 schreef:
niet vertellen hoor
Jullie hebben niks, geen verkering, geen afspraken
Hij mag nu ook nog gewoon knuffelen met wie hij wil

Pas als je afgesproken hebt, dat je verkering hebt en exclusief, ben je elkaar een verklaring verschuldigd.

Laat het los
sandra120 schreef:
19-08-2020 11:35
Vertel het dan gewoon op een later moment, anders blijft het aan je knagen.

Ik weet nog dat ik jouw leeftijd had en mijn vriendje destijds na het eindexamenfeest vrienden liet slapen in zijn bed (een meisje en zijn beste vriend) en de rest van de vriendengroep lag op de bank/vloer/balkon. Had hij me 4 jaar later pas verteld. Toen kon ik er gelukkig om lachen, maar als hij het me destijds had verteld had ik het gelijk uit gemaakt.
vivautrecht85 schreef:
19-08-2020 11:15
Ze heeft (nog) geen relatie hoor.

Nee, dat weet ik. Ik vond 'vriend' gewoon een duidelijkere verwijzing dan 'die ene jongen' en 'die andere jongen'. Verder begint het toch op een relatie te lijken met één van hen. 'Bijna-vriend' dan.
sandra120 schreef:

Hmm, een vriendin van mij heeft ooit eens gezegd dat ze het niet zou willen weten als haar man haar éénmalig bedroog tijdens een dronken avond. Bij jou is er nog niet echt sprake van vreemdgaan, dus hoef je het niet te vertellen als je zeker weet dat hij wel degelijk op jou kan rekenen en jullie het samen erg leuk hebben. Het zou er inderdaad voor kunnen zorgen dat zijn vertrouwen in jou wankelt, terwijl het niet per se terecht is. Weet gewoon dat je veel losser bent als je gedronken hebt en dat je dus zeker moet vermijden om dat punt weer te bereiken. Drink met mate, zodat je nog in staat bent om goede keuzes te maken.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
sandra120 schreef:
en dus?? moet hij zich maar rot voelen?
denk je echt, dat vertellen ook maar iets op gaat lossen?
lilalinda schreef:
19-08-2020 11:45
en dus?? moet hij zich maar rot voelen?
denk je echt, dat vertellen ook maar iets op gaat lossen?
Neen, maar dan ligt de bal in zijn kamp.

Wat is intens knuffelen?
Moirmel schreef:
19-08-2020 11:50
Neen, maar dan ligt de bal in zijn kamp.

Wat is intens knuffelen?
knuffelen en iets tegen elkaar aan schuren
sandra120 schreef:
Wat zou het je brengen als je het hem vertelt?

Je noemt al dat je denkt dat hij dan misschien niet met je wil zijn. Is het het risico waard het te zeggen? Zou je je echt beter voelen?

Probeer te bedenken wat je kan doen om niet meer in de situatie te komen dat je zo knuffelt met een ander dan een (aanstaande) vriend.
Je zegt dat je het niet meer zal doen. Hou je daaraan vast en geniet van de ontluikende verkering met de jongen die je wél leuk vindt.
sandra120 schreef:
19-08-2020 11:52
Droogneuken dus?
sandra120 schreef:
En uiteindelijk heb je zelf besloten niet verder te gaan?
Dan hoef je je al helemaal niet schuldig te voelen toch (sowieso niet, maar je had nog veel verder kunnen gaan)
Sinned77 schreef:
19-08-2020 12:03
Droogneuken dus?
ja
Man_87_7 schreef:
19-08-2020 12:03
En uiteindelijk heb je zelf besloten niet verder te gaan?
Dan hoef je je al helemaal niet schuldig te voelen toch (sowieso niet, maar je had nog veel verder kunnen gaan)
ja ik zei toen dat hij moest gaan, omdat ik het niet wilde.
sandra120 schreef:
Je hoeft je niet schuldig te voelen, maar misschien kun je toch bekijken voor welke jongen je nu uiteindelijk gaat.

Edit: droogneuken, blijf dan bij die eerste jongen.
anoniem_64a73836ab974 wijzigde dit bericht op 19-08-2020 12:17
10.17% gewijzigd
sandra120 schreef:
19-08-2020 12:14
Dan kan je volgens mij gewoon trots op jezelf zijn :) Stop met zorgen maken en hou het vooral voor jezelf.....
sandra120 schreef:
19-08-2020 12:14
er is dus eigenlijk niks gebeurd
maak het dan ook niet groter, door het die wellicht, aanstaande verkering te vertellen

Laat het lekker los. En zorg dat je niet meer zoveel drinkt, dat je je eigen grenzen vergeet
het is nog gevaarlijk ook wat je doet! Wat als zo'n jongen niet stopt, als je het vraagt? Dan is het fijn om zover bij kennis te zijn, dat je hem een knietje kan geven :) Of, dat je dronken van de fiets valt?
denk wel aan je eigen veiligheid!
Wat is intens knuffelen?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Intens knuffelen :P

En verder, je bent 19, laat je niet zo aan de ketting leggen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
LaFolie schreef:
19-08-2020 12:33
En verder, je bent 19, laat je niet zo aan de ketting leggen.
19 or 21.
sandra120 schreef:
19-08-2020 10:36
Ik loop sinds 2 maanden met een jongen en waarschijnlijk krijgen we binnenkort een relatie.
Kreeft zeker? Ik las het ook ja
Murrmurr schreef:
19-08-2020 12:52
Kreeft zeker? Ik las het ook ja
kreeft?
En met die jongen waarmee je al een tijdje loopt ben je wel verder gegaan neem ik aan?
Man_87_7 schreef:
19-08-2020 12:59
En met die jongen waarmee je al een tijdje loopt ben je wel verder gegaan neem ik aan?
jazeker
Wijze les, hier voel je je niet prettig bij. Niet meer doen dus. Je weet nou dat je echt niks met die ene wilt en wel met die andere. Ik zou het niet vertellen. Je hebt nog geen relatie en er is in feite weinig gebeurd. Alleen jij hebt er wat van geleerd. Prima toch?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Trek er een les uit en niet meer doen dus. Ik zou het niet zeggen, daar doe je alleen maar kwaad mee. Zolang het echt bij knuffelen is gebleven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven