knuffelen met andere jongen
woensdag 19 augustus 2020 om 10:36
Ik loop sinds 2 maanden met een jongen en waarschijnlijk krijgen we binnenkort een relatie.
Nu ben ik alleen vorige week een jongen tegen gekomen waar ik eerder mee gezoend heb en hij probeerde het weer bij me. we hebben wel nogal intens geknuffeld, maar voor de rest is er niks gebeurd. moet ik me hier schuldig over voelen?
Nu ben ik alleen vorige week een jongen tegen gekomen waar ik eerder mee gezoend heb en hij probeerde het weer bij me. we hebben wel nogal intens geknuffeld, maar voor de rest is er niks gebeurd. moet ik me hier schuldig over voelen?
woensdag 19 augustus 2020 om 13:51
Ik denk dat je je al schuldig voelt, anders begin je dit bericht niet.
Ik zou het in ieder geval als ik die jongen was niet op prijs stellen.
Zeker omdat ik in een ander bericht van je lees dat je hebt staan droog neuken.
Ik zou het in ieder geval als ik die jongen was niet op prijs stellen.
Zeker omdat ik in een ander bericht van je lees dat je hebt staan droog neuken.
-summer- wijzigde dit bericht op 19-08-2020 13:53
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
22.20% gewijzigd

woensdag 19 augustus 2020 om 13:56
Kan toch zonder relatie als je een keer iets teveel op hebt. Ze heeft het wel afgekapt uiteindelijk.
Niks om zich schuldig over te voelen dus....
Leuk verhaal om te vertellen als je straks 5 jaar samen bent

donderdag 20 augustus 2020 om 09:14

donderdag 20 augustus 2020 om 09:31

vrijdag 21 augustus 2020 om 16:18

vrijdag 21 augustus 2020 om 20:34
Schuldig voelen?
Waarom?
Daar schiet je nu toch niets meer mee op.
Als je met iemand rommelt terwijl je een ander leuk vindt, is het misschien niet netjes tegenover die andere jongen, maar in feite heb je niets verkeerd gedaan, jullie hebben toch nog geen relatie? dan ben je hem geen verantwoording schuldig hoor.
Laat het een gewoon een soort les voor je zijn, om de volgende keer niet meer over je grenzen heen te gaan, want als je je schuldig voelt, heb je misschien iets gedaan wat je eigenlijk niet echt wilde, of wat niet strookt met wie jij bent, dat soort dingen zul je wel vaker tegenkomen.
Niks zeggen, dat hoeft niet,
En niet weer doen, als je je er rot over gaat voelen,
Zet het uit je hoofd, en blijf voor de zekerheid bij die andere knul uit de buurt.
Je bent nog jong, en je zult echt nog wel vaker fouten maken, (als dit al fout is)
Laat je niet meteen uit t veld slaan door zoiets als dit, iedereen doet weleens stomme dingen, waar ze later spijt van hebben.
Waarom?
Daar schiet je nu toch niets meer mee op.
Als je met iemand rommelt terwijl je een ander leuk vindt, is het misschien niet netjes tegenover die andere jongen, maar in feite heb je niets verkeerd gedaan, jullie hebben toch nog geen relatie? dan ben je hem geen verantwoording schuldig hoor.
Laat het een gewoon een soort les voor je zijn, om de volgende keer niet meer over je grenzen heen te gaan, want als je je schuldig voelt, heb je misschien iets gedaan wat je eigenlijk niet echt wilde, of wat niet strookt met wie jij bent, dat soort dingen zul je wel vaker tegenkomen.
Niks zeggen, dat hoeft niet,
En niet weer doen, als je je er rot over gaat voelen,
Zet het uit je hoofd, en blijf voor de zekerheid bij die andere knul uit de buurt.
Je bent nog jong, en je zult echt nog wel vaker fouten maken, (als dit al fout is)
Laat je niet meteen uit t veld slaan door zoiets als dit, iedereen doet weleens stomme dingen, waar ze later spijt van hebben.