Dagje uit om iets te vieren

21-08-2020 10:26 11 berichten
Vandaag heb ik heel erg goed nieuws gekregen! Om dit te vieren wil ik morgen samen met mijn vriend iets gaan doen. Maar we hebben dus geen idee wat. :proud:

We wonen in het oosten maar vinden het ook niet erg om een uur ergens heen te rijden. We houden van: winkelen in steden met terrasjes met mooi uitzicht, zee, uiteten gaan, sauna (maar dan wel badkleding dag) en het bos. Wie oh wie heeft er een tip? We blijven zelf een beetje hangen in de dingen die we al een keer gedaan hebben of waar we al naar toe geweest zijn (Bos in Wezep, Nijmegen stad, IJmuiden strand, Zandvoort etc).

Misschien heeft iemand dé tip? :yes:
Het wordt morgen slecht weer. Winkelen zou ik alleen in het noorden doen, waar nog niet zoveel besmettingen zijn.

Als het slechte weer je niet uitmaakt dan zou je surflessen kunnen nemen en aansluitend een hapje eten, bv in Harderwijk bij Horst. daar zit een surfschool met restaurant.
net wat minder ver dan IJmuiden...
Alle reacties Link kopieren
Suppen

Kanovaren giethoorn

Bootje huren

High tea

Amsterdam look out + schommelen

This is Holland

Gefeliciteerd met je goede nieuws
Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen, geniet er van en fijne dag morgen!
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Loosdrecht, maar dan wel op een overdekt terras.
Op de terugweg wandelen in de Soester duinen.
Er gaat niets boven Groningen.

Zelfs zonder Keiweek, Noorderzonfestival etc.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Jammer genoeg dus slecht weer morgen. Dat beperkt de opties een beetje misschien. Is Zwolle wat? Museum De Fundatie en wat eten op het centrale plein. Je kunt daar ook een Escape Room doen waarbij je tegelijk een stadswandeling maakt.
Super al deze tips! Ik ga ze zo even allemaal rustig opzoeken en kijken wat het wordt. En bedankt voor de felicitaties!
Sauna in badkleding is nooit een goed idee. Gezien de weersverwachting, iets binnen gaan doen? Museum ofzo?
Wat ik een leuke ervaring vond om bij een sterrenrestaurant eens te gaan eten (als het budget het toelaat)
Een afternoon tea in een luxe hotel, chique kleding aan en mooie foto's maken
Suppen als je lekker actief wilt doen
Openluchtmuseum ook altijd leuk en lekker ruim
Varen op de Biesbosch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven