Gezondheid alle pijlers

Sonic pick, werkt dat echt?

21-08-2020 20:05 16 berichten
Ik zie net bij de reklame een sonic pick voorbij komen; een soort hoge druk apparaatje om je tanden mee schoon de houden naast het poetsen.
Werkt dat ding echt?
Hij is te koop voor €12,95 bij het Kruidvat dus dank ik al snel dat het niet echt zal werken....
Stoken werkt beter.
Ik gebruik nu van die floss harpjes.
Vraag aan je tandarts wat die adviseert. Die kent jouw gebit.
Alle reacties Link kopieren
Met ragertjes en flossdraad gaat het volgens mij beter.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Lees het review eens.

https://www.bol.com/nl/p/ave-teeth-elek ... 116472114/
Ik heb weleens zo'n waterpik gehad. Een rare naam voor een apparaat wat onhandig te hanteren was. Grote kans op een waterballet en druppels in je ogen. En resten zoals stukjes vlees en noten haalde hij echt niet tussen je tanden vandaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb net een filmpje bekeken. Ze gaf het apparaatje 10 sterren, maar ze zag geen resultaat èn er zitten geen instructies bij!
Dat ijzeren haakje lijkt me doodeng om te doen, voor je het weet breek je er een vulling mee af via de achterzijde.

Ik heb al het e.e.a. getest in mijn leven, maar vind het meeste niks.
Nu heb ik nog een monddouche-flosser staan, maar die heb ik nog niet geprobeerd hoor.
Als ik electrisch poets doe ik op het laatst nog gewoon mijn mond onder de kraan en poets dan door. Zelfde idee denk.
Vriendin van me zet er de douchekop op. Ook een manier...

Als je hem koopt laat dan graag hier een review achter!
Cateautje schreef:
21-08-2020 20:35
Lees het review eens.
Gelukkig beschreef ik net een andere review, dus al 2 slechte.
11 sterren is toch gemiddeld 5,5. Is 0,5 meer dan hoogste score.
LīlyRose schreef:
21-08-2020 20:17
Vraag aan je tandarts wat die adviseert. Die kent jouw gebit.
Mijn tandarts laat zich absoluut niet uit over merken of apparaten.
rumforviva schreef:
21-08-2020 21:17
Mijn tandarts laat zich absoluut niet uit over merken of apparaten.
Ik mag toch hopen wel over hoe je gebit te onderhouden. Soort tandpasta, soort tandenborstel, soort tandenstoker, etc.
LīlyRose schreef:
21-08-2020 21:48
Ik mag toch hopen wel over hoe je gebit te onderhouden. Soort tandpasta, soort tandenborstel, soort tandenstoker, etc.
Dat wel. Maar de vraag uit dit topic zou hij niet beantwoorden.

Maar bij mij hoeft hij niet over verzorging te beginnen, ik ben heel precies met mijn tanden, bijna neurotisch, haha!
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 21-08-2020 22:27
18.74% gewijzigd
rumforviva schreef:
21-08-2020 22:25
Dat wel. Maar de vraag uit dit topic zou hij niet beantwoorden.
Hij zou niet beantwoorden of het werkt of niet? Waarom niet?
M’n ouders hebben lange tijd zo’n ding gehad, op zich wel prima om etensrestjes uit je tanden te krijgen en was geen onwijs waterballet bij die van hen. Stoken is alleen net zo snel en werkt ook ;)
Ik heb een waterflosser van het merk waterpik. Ik heb deze gekocht op advies van mijn tandarts. Heb een heel broos glazuur en dan moet je met reguliere flisdraadjes etc erg oppassen.

Als review kan ik zeggen dat die van mij goed werkt en doet wat het moet doen. Wel is het vervelend als je even bijvoorbeeld niet oplet, je de hele boel onder water zet. Groot voordeel is dat ik het idee heb dat het wel goed reinigt. Juist op de moeilijk bereikbare plekken. Ik heb er een waar je reinigingstabletten in kan doen voor extra witte tanden. Dit heb ik uitgetest en zie hierin niet heel veel verschil. Wel geeft het een extra fris en schoon gevoel.
Bedankt allemaal; ik denk dat ik hem aan me voorbij laat gaan...
Ondanks jouw goede ervaring salprofi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven