Weekend weg met familie

23-08-2020 15:29 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ivm het huwelijksjubilieum van mijn schoonouders, zijn wij op zoek naar een leuk vakantiehuis om met 8 volwassenen en 4 kinderen (leeftijd tussen 0 en 8 jaar) een weekendje weg te gaan. Het is de bedoeling om volgend jaar in het voorjaar te gaan. We houden van rust en best een beetje luxe, maar er moet ook wel wat te beleven zijn qua natuur of leuk stadje. Ik heb nog niet zo'n beeld van het budget, maar het hoeft in ieder geval niet super goedkoop te zijn. Hebben jullie nog leuke ideeën?
Nederland of buitenland?
Vliegen of auto?
Lange of korte reisafstand?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Beekse Bergen
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nederland of België, auto en korte afstand (het gaat maar om een weekendje, dan reizen we niet te ver).

Beekse Bergen klinkt als een leuk idee, ik ga het eens bekijken!
Wij hebben zoiets gedaan in een Landal park in Limburg. Lekker in de natuur, allerlei uitstapjes gedaan. We hebben een keer in een groot huis met z’n alle gezeten maar ook een keer in aparte huisjes. Had allebei zijn voor en nadelen.
Beekse Bergen is als wij willen gaan helaas al volgeboekt.

Wij zaten ook te twijfelen over wat handig was, met zn allen in 1 huis of kleinere huisjes. We hebben nu voor het eerste gekozen.
Ik zou per huishouden een huisje nemen (of gewoon hotelkamers)
Covid is dan vast nog niet voorbij en dan wil je geen brandhaard worden voor je schoonouders door met 12 man boven op elkaar te aan hokken neem ik aan.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 23-08-2020 15:58
5.13% gewijzigd
Als je met zijn allen in een huis gaat zitten zorg dan dat iedereen zijn eigen badkamer bij de slaapkamer heeft. Scheelt veel ergernis.

Wij hebben nl wel eens met schoonouders en zwager en vrouw in een centre Parks huisje gezeten en dat was niet fijn. Grootouders zaten in ander huisje met oom en tante en in derde huisje het derde gezin met zijn vijven. In de avond bij elkaar zitten is dan ook niet handig.
viva_mama schreef:
23-08-2020 15:49
Beekse Bergen is als wij willen gaan helaas al volgeboekt.

Wij zaten ook te twijfelen over wat handig was, met zn allen in 1 huis of kleinere huisjes. We hebben nu voor het eerste gekozen.
Ik zou er een mailtje aan wagen. Soms lijkt het lang van tevoren volgeboekt, maar is het gewoon nog niet vrijgegeven.
Ameland of Terschelling
redbulletje schreef:
23-08-2020 15:57
Covid is dan vast nog niet voorbij

Lijkt mij ook het verstandigst, ik neem aan dat je graag hebt dat het doorgaat namelijk. Dan loop je met 1 huis gewoon met een veel groter risico dan met ieder gezin een eigen huisje.
Buitenpark de Leistert in Roggel
redbulletje schreef:
23-08-2020 15:57
Covid is dan vast nog niet voorbij en dan wil je geen brandhaard worden voor je schoonouders door met 12 man boven op elkaar te aan hokken neem ik aan.
Slim, daar had ik nog niet aan gedacht, lekker naïef :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven