Vrouwelijke collega die wilde daten

24-07-2020 16:47 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik wil hier graag even mijn verhaal kwijt over hetgeen wat mij is overkomen.

Twee en een halve maand geleden kreeg ik via facebook een berichtje van een vrouwelijke collega, zij werkt normaal op een andere plek maar ik kende haar wel. Zij was tijdelijk bij ons team komen werken ter ondersteuning van een ziekte collega.

Het berichtje was werk gerelateerd maar we raakten aan de praat, twee avonden lang. Na deze twee avonden kreeg ik van haar haar privenummer, zei zei hierbij als je zin hebt om morgen te whatsappen lijkt me leuk. De dag erna heb ik haar eenberichtje gestuurd, dit resulteerde in twee weken lang heen en weer appen, echt de hele dag door. Ze heeft na die twee weken me beetje uit zitten dagen, ik vroeg wanneer zie ik je weer en ze zei, vraag je me nou op een date? Dat heb ik toen gedaan en we hebben afgesproken in haar vakantie ( twee weken later te gaan daten. We bleven maar whatsappen en toen kreeg ze via via het coronavirus, het contact werd minder maar bleef wel. Ook was het contact erg flirterig. Toen ze weer ging werken werd het contact steeds weer beter, ik had haar alleen nog steeds niet gezien, ook hadden we nog geen date gehad. Xe heeft een paar sexy foto's gestuurd, stuurde voor het slapen gaan vaak xx of kussmiley en heropende het gesprek steeds. Ik had intussen een andere baan en twee weken geleden was mijn laatste dienst. Ik kreeg in de ochtend van haar een heel lief berichtje met succes met je laatste werkdag en we waren weer de hele dag aan het whatsappen, ik kreeg hierbij van haar ook regelmatig weer kussmileys. Ook vroeg ze of ik over drie weken weken op vakantie ging ( ik had vakantie opgenomen )dit omdat ze een afscheidsfeestje aan het organiseren was voor mij en andere collega's die weggingen, ik zei dat ik in mijn vakantie thuis bleef. Toen ik klaar was met mijn werk stuurde ik haar dat ik naar huis ging en dat ik hoopte haar snel weer te zien, ze zei dat komt goed! ten ik thuis eenmaal thuis was ( denk twee uur later ) kreeg ik een whatsapje dat ze niet met me wilde afspreken en dat we ook niet gingen daten, ik was echt met stomheid geslagen. Ik kreeg alleen maar een sorry, meer heb ik niet van haar gehoord. Een paar dagen later kreeg ik van mijn teamleider een mail dat ze een afscheidsfeestje had georganiseerd, dit had ze voor de collega's georganiseerd die weggingen en niet voor mij, ook heeft ze mij hiervoor niet uitgenodigd. Ik heb nu al twee en een halve week niets meer geoord, ik denk ook niet dat ik ooit nog wat van haar ga horen, ik moet zeggen dat ik er best kapot van ben.
manamsterdam1 schreef:
24-08-2020 17:41
Hoi, met sexy foto's bedoel ik bijna topless foto's en het woord daten kwam steeds van haar vandaan.

Ik heb zeker nog nagekeken of ik het niet anders heb gelezen allemaal, ik heb die twee maanden tijd zelfs een goede vriendin van me laten meelezen of ik het niet verkeerd zag.

Daarnaast 's nachts appen ( als ik al lag te slapen) lieve berichtjes met goedemorgen of slaap lekker xx ( inclusief alle kussmileys en koosnaampjes die ik opeens had en mij regelmatig bellen.

Ik heb geen enkele collega iets verteld over haar en heb hier zeker ook geen intentie voor gehad.

Het feit dat dit mij regelmatig is overkomen is idd iets wat uiteraard ook bij mij ligt, daar ben ik al een keer voor in therapie geweest ( waar mij alleen werd verteld dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn) en dat ga ik zeker weer doen. De reden dat ik mij er zo slecht bij voel is dat is niet alleen dat ik haar leuk vond maar ook vertrouwde en dat ze steeds erg liefdevol naar mij was, ze hield bij wanneer ik moest werken en las clienten rapportages die ik schreef om te kijken of mijn werkdag niet te zwaar was geweest, hier kreeg ik dan weer een apje over of ik wel een beetje fijn had gewerkt.
Vreemde manier van therapie geven. Ik hoop dat het verder wel over je eigen aandeel in relaties ging, en dan vooral je keuze van vrouwen? Want er kan wel degelijk een patroon zitten in je partnerkeuze wat iets zegt over jouw kaders.

Wat was de reden dat je een goede vriendin liet meelezen?
En wat een onprofessioneel gedoe zeg :facepalm: ik zou blij zijn dat je daar weg bent.
Nah. Alles bij elkaar vind ik haar gedrag wat je beschrijft best geschift klinken. Verder echt geen idee wat je er me an moet. 😂 . Hoop dat je hierna een leukere treft en dat t eens leuk gaat voor je. Succes!
Waren de sexy foto's niet gewoon selfies, waarbij ze er voor jou sexy uitzag maar voor haarzelf wellicht niet perse?

Sommige vrouwen hebben het over daten, terwijl het geen 'date' is op liefdesgebied. Een vriendschappelijke date zegmaar.

Misschien was ze al eerder uitgecheckt maar durfde ze dat niet aan te geven.

Of ze was een beetje gestoord, kan ook.
Hoe dan ook geen leuke ervaring voor je!

Wat ik me nog wel afvraag uit nieuwsgierigheid:
Je kreeg een werkgerelateerd bericht via Facebook, moet dat niet gewoon via een werkmail ofzo? Kan me niet voorstellen dat een collega mij via Facebook zou benaderen voor het werk.
Haarclipje schreef:
24-08-2020 20:54
Waren de sexy foto's niet gewoon selfies, waarbij ze er voor jou sexy uitzag maar voor haarzelf wellicht niet perse?

Sommige vrouwen hebben het over daten, terwijl het geen 'date' is op liefdesgebied. Een vriendschappelijke date zegmaar.

Misschien was ze al eerder uitgecheckt maar durfde ze dat niet aan te geven.

Of ze was een beetje gestoord, kan ook.
Hoe dan ook geen leuke ervaring voor je!

Wat ik me nog wel afvraag uit nieuwsgierigheid:
Je kreeg een werkgerelateerd bericht via Facebook, moet dat niet gewoon via een werkmail ofzo? Kan me niet voorstellen dat een collega mij via Facebook zou benaderen voor het werk.
Kan me ook niet voorstellen dat een professional dossier checkt puur om te kijken of haar collega het zwaar heeft gehad. Dus sowieso nogal een vreemde zooi daar.

Ik snap verder niet zo goed waarom veel lijken te denken of in elk geval suggereren dat TS signalen verkeerd oppakt terwijl deze dame zich gewoon echt heel vreemd draagt.
Haarclipje schreef:
24-08-2020 20:54
Stuur jij zonder verdere bedoelingen foto's waar je topless op staat? ;-D
Judy_Hopps schreef:
24-08-2020 22:38
Stuur jij zonder verdere bedoelingen foto's waar je topless op staat? ;-D
Oh ik dacht "bijna topless", weet niet wat ik me erbij moet voorstellen :-D
Hoi, met bijna toplesfoto's bedoel ik foto's van bijvoorbeeld in haar ochtendjas waarbij je haar borsten duidelijk kon zien (bijna alles) en het feit dat ze via facebook en later ook via mijn prive mobiel werk gerelateerde dingen stuurde was idd ook wat vreemd. Ze apte bijvoorbeeld dingen naar mij voor de volgende dag zo van gaat het lukken met die cliënt of denk je even hieraan? Dat had ze inderdaad niet hoeven doen en had ook op een werkdag zelf gekund naar mijn werk telefoon.
manamsterdam1 schreef:
25-08-2020 09:53
Hoi, met bijna toplesfoto's bedoel ik foto's van bijvoorbeeld in haar ochtendjas waarbij je haar borsten duidelijk kon zien (bijna alles) en het feit dat ze via facebook en later ook via mijn prive mobiel werk gerelateerde dingen stuurde was idd ook wat vreemd. Ze apte bijvoorbeeld dingen naar mij voor de volgende dag zo van gaat het lukken met die cliënt of denk je even hieraan? Dat had ze inderdaad niet hoeven doen en had ook op een werkdag zelf gekund naar mijn werk telefoon.
Zeker, alles bij elkaar is het echt vreemd gedrag. Ook in dossiers kijken van jouw cliënten, hoe haalt ze hetbin haar hoofd?

Apart dat zoveel mensen vragen stellen over de fotos en of die wel zo sexy waren.
Hoe weet jij dat ze contact heeft gehad over jouw bij jullie LG? Misschien kun je zelf ook eens contact met hun opnemen en jouw kant van het verhaal vertellen? Nu klinkt het alsof ze je bewust zwart probeert te maken. Lijkt me niet goed voor je imago en referenties op werkgebied.
Foto's trouwens opslaan en screenshots van de gesprekken maken. Die kunnen namelijk eenzijdig verwijderd worden in WA.
De sexy foto's heeft ze verwijderd de hele whatsapp geschiedenis heb ik opgeslagen in mijn mailbox. Ik heb ervoor gekozen zelf niet naar management te gaan om mijn verhaal te doen omdat ik bang ben voor een rare tegenreactie van haar. Ik vind haar acties tegenover mij niet fair en gemeen, ik weet van het feit dat ze dat gesprek heeft gehad omdat ik er in ben bevraagd door de wijkverpleegkundige, die vond het vreemd dat er voor mij geen afscheidsfeestje was georganiseerd.
Nou had ik haar van instagram en facebook verwijderd, ik wilde gewoon doorgaan met mijn leven. Gisteravond heb ik op een besloten facebookgroep voor verpleegkundigen een bericht geplaatst ( ik ben op zoek naar een nieuwe baan ) en 10 minuten later begon ze me met appjes sturen of ik mijn nieuwe werk niet leuk vond en waarom niet dan, ik was even verbijsterd dat ze dat deed, dus ik stuurde terug ik ga eerst slapen en daarna kreeg ik een bericht met slaap lekker! Ik heb daarna niet meer gereageerd. Erg vreemd vond ik het.
Ik zou maar uitkijken met wat je zegt, straks wordt het tegen je gebruikt.
Abundance-of-Freedom schreef:
09-09-2020 17:09
Ik zou maar uitkijken met wat je zegt, straks wordt het tegen je gebruikt.
Daarom moet je niet op die "sociale" media. Het gif van internet.
manamsterdam1 schreef:
09-09-2020 16:46
Nou had ik haar van instagram en facebook verwijderd, ik wilde gewoon doorgaan met mijn leven. Gisteravond heb ik op een besloten facebookgroep voor verpleegkundigen een bericht geplaatst ( ik ben op zoek naar een nieuwe baan ) en 10 minuten later begon ze me met appjes sturen of ik mijn nieuwe werk niet leuk vond en waarom niet dan, ik was even verbijsterd dat ze dat deed, dus ik stuurde terug ik ga eerst slapen en daarna kreeg ik een bericht met slaap lekker! Ik heb daarna niet meer gereageerd. Erg vreemd vond ik het.
en tegen haar zeggen
heey achterbakse trut laat mij eens met rust
ga roddelen bij je bazen
zoek een ander om mee te pleasen
of zoiets.....

ben je wel eens tegen haar heel duidelijk geweest ??
En van alles een screenshot maken!
clivia52 schreef:
09-09-2020 18:01
en tegen haar zeggen
heey achterbakse trut laat mij eens met rust
ga roddelen bij je bazen
zoek een ander om mee te pleasen
of zoiets.....

ben je wel eens tegen haar heel duidelijk geweest ??

Ja ik snap ook niet dat hij zo deurmatterig aardig doet tegen iemand die hem overduidelijk een kutstreek leverde.
Ik heb zeker van alles een screenshot gemaakt en ben ook van plan niet te reageren ( gisteren apte ze weer) ik was er echt verbaasd over, ik vraag me af wat ze hiermee wilt bereiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven