Na tweede date vragen wat hij van mij vindt? [Geen OP]
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:28

dinsdag 25 augustus 2020 om 22:34
Nee.
Waarom? En wat is voorlopig? Een week? Een maand?
Vraag anders gewoon om die 3e date. Ook al heeft hij een huurhuisje, als hij je wel ziet zitten kan hij vast ergens een paar uur vrij kunnen plannen.
Ik zat midden in een verbouwing en kon ook alleen maar 1x in de week ofzo, want werk en klussen en rust en andere sociale verplichtingen. Maar voor mijn toen nieuwe prille liefde/date maakte ik een avondje vrij. Soms ging ik vanuit werk eerst schilderen en keuken in elkaar zetten om daarna nog 2/3 uurtjes wat te gaan drinken of eten met hem.
Vraag anders gewoon om die 3e date. Ook al heeft hij een huurhuisje, als hij je wel ziet zitten kan hij vast ergens een paar uur vrij kunnen plannen.
Ik zat midden in een verbouwing en kon ook alleen maar 1x in de week ofzo, want werk en klussen en rust en andere sociale verplichtingen. Maar voor mijn toen nieuwe prille liefde/date maakte ik een avondje vrij. Soms ging ik vanuit werk eerst schilderen en keuken in elkaar zetten om daarna nog 2/3 uurtjes wat te gaan drinken of eten met hem.
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:37
Dat heb ik ook gedaan en daarop reageert hij hetzelfde. Ik heb het gevoel dat hij het even rustig aan wilt doen. Hij komt ook uit een lange relatie. Mannen moeten ook een beetje jagen toch?
What comes around, goes around
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:38
Maar niet als het hier stopt tussen ons.

dinsdag 25 augustus 2020 om 22:39
Daar heb je een punt inderdaad. Als je iemand leuk vindt, dan máák je tijd. Misschien begreep ik hem verkeerd en zei hij gewoon dat hij nog niet wist wánneer we elkaar weer zouden zien ivm huis etc.Luci_Morgenster schreef: ↑25-08-2020 22:34Nee.
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:40
Je zou hem een vragenlijst kunnen sturen...
Tsja, nee ik zou het niet zo op de man af vragen. Dat moet toch een beetje blijken. Je kunt eens proberen om het contact even vanuit hem te laten komen.
En wat je ook kunt doen is natuurlijk gewoon vragen om op een date te gaan. Als hij dan zegt nee, zeg je: ok, maar dan ligt de bal nu bij jou. Dan is voor iedereen duidelijk wie er aan zet is. Voor jou ook fijn, want als die vraag om die derde date er niet komt, weet jij precies waar je aan toe bent ipv dat je denkt dat hij misschien verwacht dat jij het nog drie keer gaat vragen.
Tsja, nee ik zou het niet zo op de man af vragen. Dat moet toch een beetje blijken. Je kunt eens proberen om het contact even vanuit hem te laten komen.
En wat je ook kunt doen is natuurlijk gewoon vragen om op een date te gaan. Als hij dan zegt nee, zeg je: ok, maar dan ligt de bal nu bij jou. Dan is voor iedereen duidelijk wie er aan zet is. Voor jou ook fijn, want als die vraag om die derde date er niet komt, weet jij precies waar je aan toe bent ipv dat je denkt dat hij misschien verwacht dat jij het nog drie keer gaat vragen.

dinsdag 25 augustus 2020 om 22:52

dinsdag 25 augustus 2020 om 22:54
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Als de eerste en tweede date leuk waren, is dat geen garantie dat er een derde date komt. TO zal echt niet de eerste zijn als ze na de tweede date gedumpt wordt.froufrou80 schreef: ↑25-08-2020 22:52Waarom ga je er dan vanuit dat het stopt. Het is toch leuk tussen jullie?

dinsdag 25 augustus 2020 om 23:01

dinsdag 25 augustus 2020 om 23:02
Waar slaat dat nou weer op?