Na tweede date vragen wat hij van mij vindt? [Geen OP]

25-08-2020 22:23 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
;-)
anoniem_166861 wijzigde dit bericht op 29-08-2020 22:45
99.19% gewijzigd
What comes around, goes around
Wat mij betreft wel.
Hier komend weekend tweede date. Tot nu toe vind ik hem leuk (appen en dergelijke tussendoor ) maar ik wil aankomende date bekijken hoe ik hem vind en wat hij van mij vindt. Als hij me tijdens de date aanstaat en hij zelf niks uit daarover vraag ik het het ook gewoon
Ik vind zoiets vragen zo ontzettend laf. Wees een wijf en zeg wat jij van hem vindt. Stel je kwetsbaar op.
Waarom zou je met anderen gaan daten? Dat is toch raar?
ik geef mn bek ook maar een douw
Nee doe normaal. Je gaat gewoon verder met je leven en je plant een leuke derde date samen. Je hoeft niet te vragen of hij je leuk vindt, jij bént toch leuk? Als hij geen zin meer in je heeft merk je dat vanzelf.
Nee.

Waarom? En wat is voorlopig? Een week? Een maand?

Vraag anders gewoon om die 3e date. Ook al heeft hij een huurhuisje, als hij je wel ziet zitten kan hij vast ergens een paar uur vrij kunnen plannen.

Ik zat midden in een verbouwing en kon ook alleen maar 1x in de week ofzo, want werk en klussen en rust en andere sociale verplichtingen. Maar voor mijn toen nieuwe prille liefde/date maakte ik een avondje vrij. Soms ging ik vanuit werk eerst schilderen en keuken in elkaar zetten om daarna nog 2/3 uurtjes wat te gaan drinken of eten met hem.
je kunt toch gewoon eens polsen hoe hij het tussen jullie vindt gaan?
kindrebel schreef:
25-08-2020 22:28
Ik vind zoiets vragen zo ontzettend laf. Wees een wijf en zeg wat jij van hem vindt. Stel je kwetsbaar op.
Dat heb ik ook gedaan en daarop reageert hij hetzelfde. Ik heb het gevoel dat hij het even rustig aan wilt doen. Hij komt ook uit een lange relatie. Mannen moeten ook een beetje jagen toch?
Madeliefjees schreef:
25-08-2020 22:28
Waarom zou je met anderen gaan daten? Dat is toch raar?
Maar niet als het hier stopt tussen ons.
tessita schreef:
25-08-2020 22:37
Dat heb ik ook gedaan en daarop reageert hij hetzelfde. Ik heb het gevoel dat hij het even rustig aan wilt doen. Hij komt ook uit een lange relatie. Mannen moeten ook een beetje jagen toch?
Nee. Of is het een holbewoner. :facepalm: :facepalm:
Luci_Morgenster schreef:
25-08-2020 22:34
Nee.

Waarom? En wat is voorlopig? Een week? Een maand?

Vraag anders gewoon om die 3e date. Ook al heeft hij een huurhuisje, als hij je wel ziet zitten kan hij vast ergens een paar uur vrij kunnen plannen.

Ik zat midden in een verbouwing en kon ook alleen maar 1x in de week ofzo, want werk en klussen en rust en andere sociale verplichtingen. Maar voor mijn toen nieuwe prille liefde/date maakte ik een avondje vrij. Soms ging ik vanuit werk eerst schilderen en keuken in elkaar zetten om daarna nog 2/3 uurtjes wat te gaan drinken of eten met hem.
Daar heb je een punt inderdaad. Als je iemand leuk vindt, dan máák je tijd. Misschien begreep ik hem verkeerd en zei hij gewoon dat hij nog niet wist wánneer we elkaar weer zouden zien ivm huis etc.
tessita schreef:
25-08-2020 22:38
maar je hoeft toch niet per direct verder te zoeken?
Jullie hebben het nu leuk. Geniet daarvan. En zie volgende maand eens verder
Je zou hem een vragenlijst kunnen sturen...

Tsja, nee ik zou het niet zo op de man af vragen. Dat moet toch een beetje blijken. Je kunt eens proberen om het contact even vanuit hem te laten komen.

En wat je ook kunt doen is natuurlijk gewoon vragen om op een date te gaan. Als hij dan zegt nee, zeg je: ok, maar dan ligt de bal nu bij jou. Dan is voor iedereen duidelijk wie er aan zet is. Voor jou ook fijn, want als die vraag om die derde date er niet komt, weet jij precies waar je aan toe bent ipv dat je denkt dat hij misschien verwacht dat jij het nog drie keer gaat vragen.
Ehm je valt een beetje midden in het verhaal binnen zo, een medias resje. Zo kom ik er niet lekker in hoor, even stukje voorgschiedenis alsjeblieft.
Ik bedoel wie is 'hij'? De hoofdpersoon blijkbaar maar hij wordt niet eens voorgesteld. Ik hoef z'n stamboom niet te weten maar een soort naam en een paar basale kenmerken is toch wel fijn voor het plaatje.
Om maar niet te beginnen over "Ook deze date was erg gezellig en fijn" > HOEZO OOK? Ik weet niet eens over wie het gaat, blijkbaar is er dus eerder een date geweest maar daar heb ik ook niks van vernomen
Dan krijgen we ineens een abrupte tijdssprong

Toch zou ik in de tussentijd willen weten (we appen al een maand dagelijks) wat hij nou eigenlijk vindt van mij.

waar toch wel cruciale informatie tussen haakjes wordt gezet. Was daar dan mee begonnen denk ik dan.
Los van dat de hele opbouw me dus niet aanstaat en de personages niet zijn gaan leven zou ik ook geen tweede seizoen hoeven en waarschijnlijk komt dat er ook niet want 'ik ben de komende tijd te druk met verhuizen' = hij wilt niet meer.
Het beste wat je kunt doen is het volgende.

Je vraagt iemand uit je vriendenkring om enquêteur te spelen. Die belt dan je date op om namens een of ander onderzoeksbureau hem te vragen over zijn dating ervaring, of hij onlangs nog op date is geweest, hoe het was enz.
tessita schreef:
25-08-2020 22:38
Waarom ga je er dan vanuit dat het stopt. Het is toch leuk tussen jullie?
Gaan mensen tegenwoordig ook al met elkaar daten en zoenen als ze elkaar niet leuk vinden?
* begrijpt geen moer meer van internetdaten *
froufrou80 schreef:
25-08-2020 22:52
Waarom ga je er dan vanuit dat het stopt. Het is toch leuk tussen jullie?
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Als de eerste en tweede date leuk waren, is dat geen garantie dat er een derde date komt. TO zal echt niet de eerste zijn als ze na de tweede date gedumpt wordt.
WitteHaai schreef:
25-08-2020 22:54
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Als de eerste en tweede date leuk waren, is dat geen garantie dat er een derde date komt. TO zal echt niet de eerste zijn als ze na de tweede date gedumpt wordt.
Ok incel
froufrou80 schreef:
25-08-2020 23:01
Ok incel
Waar slaat dat nou weer op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven