Zij is 50 en hij is 20.
maandag 24 augustus 2020 om 22:47
Vandaag had ik een discussie met een vriendin.
We hebben een gemeenschappenlijke kennis, een leuke vrouw (vinden wij) van 50.
Gescheiden en een beetje beetje type Heleen v Rooyen. Ze werkt in een GGZ instelling en sinds een jaar heeft ze een mannelijke collega van 20 waar ze nu ongeveer 2 maanden mee date.
Ze zegt dat ze verliefd zijn op elkaar en heel gelukkig.
Ze zijn beiden single, hij woont nog bij zijn ouders en haar kinderen studeren en zijn de deur uit.
Mijn vriendin vindt het echt niet kunnen en vindt dat ze op haar leeftijd beter zou moeten weten.
Zelf heb ik meer zo-iets van; leven en laten leven..
Er wordt over geroddeld en geoordeeld en ik vraag me af hoe het viva forum denkt over zo een situtatie.
Gewoon benieuwd.. Bedankt vast voor jullie mening en groetjes!
We hebben een gemeenschappenlijke kennis, een leuke vrouw (vinden wij) van 50.
Gescheiden en een beetje beetje type Heleen v Rooyen. Ze werkt in een GGZ instelling en sinds een jaar heeft ze een mannelijke collega van 20 waar ze nu ongeveer 2 maanden mee date.
Ze zegt dat ze verliefd zijn op elkaar en heel gelukkig.
Ze zijn beiden single, hij woont nog bij zijn ouders en haar kinderen studeren en zijn de deur uit.
Mijn vriendin vindt het echt niet kunnen en vindt dat ze op haar leeftijd beter zou moeten weten.
Zelf heb ik meer zo-iets van; leven en laten leven..
Er wordt over geroddeld en geoordeeld en ik vraag me af hoe het viva forum denkt over zo een situtatie.
Gewoon benieuwd.. Bedankt vast voor jullie mening en groetjes!
februari wijzigde dit bericht op 24-08-2020 22:49
0.44% gewijzigd

dinsdag 25 augustus 2020 om 22:18
Ze zijn verliefd, maar ze wil hem niet belemmeren in het geval hij tegen iemand aanloopt van zijn eigen leeftijd.Attraverso schreef: ↑25-08-2020 13:37In de OP staat dat ze verliefd zijn op elkaar, even verder dat ze fwb zijn. Wel een heel verschil vind ik.

dinsdag 25 augustus 2020 om 22:30
Hoezo?
Ze zal ook wel snappen dat ze niet gaan trouwen en kinderen krijgen.
En als je verliefd bent wil je ook het beste voor iemand.

dinsdag 25 augustus 2020 om 22:31
Dat begrijp ik maar ik denk dat het emotioneel best zwaar is als hij inderdaad straks iemand vindt die dichterbij zijn leeftijd staat.
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:32
Nou nee. Als je verliefd bent, ben je egoistischer dan anders, dan wil je iemand voor jezelf.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:41