Schijnbaar enthousiaste date zit toch nog op tinder

26-08-2020 09:53 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Na mijn relatiebreuk een tijdje terug date ik nu kort (maand ongeveer) met een jongen die al langere tijd achter me aan zat. Hij vroeg of we iets af konden spreken en sindsdien hebben we elkaar regelmatig gezien. Waar ik eerst de intentie had om alleen met hem te scharrelen werd dat langzaam anders en begon ik meer in hem te zien. Al vanaf het begin af aan liet hij blijken serieuze interesse in meer te hebben. Hij zegt dat hij verliefd op me aan het worden is, neemt initiatief om af te spreken. Appt me elke dag en is erg lief en zorgzaam als we samen zijn.

Een week of 2 geleden kreeg hij een melding van tinder op zijn telefoon. Ik vond er niet veel van, we waren immers niet serieus en nog maar aan het daten. Hij zei dat hij tinder zou verwijderen, hij vond het niet meer gepast en was gek op mij. Ik dacht;prima. Het maakte wel dat ik hem anders en meer serieuzer begon te zien als relatiemateriaal en me daarna daar ook meer voor open begon te stellen.

Nu 2 weken later, liet hij iets zien op zijn telefoon. En daar zag ik tussen de tabbladen ook tinder staan, en ook op zo’n manier dat je kon zien dat hij er recent nog op had gezeten. Ik vroeg ernaar, en hij zei dat hij zich kapot schaamt, maar het nog niet verwijderd had. Dat hij serieus met mij is, en niet op tinder met andere meiden praat. Dat hij soms nog Wel swipete voor tijdverdrijf en kijkt als hij een melding krijgt. Maar dat hij serieus met mij is. Hij heeft tinder meteen verwijderd en toen hij merkte dat ik het niet zo leuk vond zn excuus aangeboden. Ik zei dat ik niet weet of ik hem nog wil zien en dat ik teleurgesteld ben. Daarna bleef hij net zo lang om uitleg te geven en te tonen hoe gek hij op me is tot ik hem kon vergeven, maar dat voelde ook een beetje ongemakkelijk omdat ik gewoon even de tijd nodig heb om erover na te denken.Hij zei dat hij mij niet kwijt wil om zo’n ‘domme app’. Dat hij het veel eerder had moeten verwijderen maar dat het, net als Facebook, een betekenisloze tijdverdrijver is geworden.

Hij zegt dat hij snapt dat ik het stom vind, maar dat ik hem echt moet vertrouwen dat hij er niet meer opgaat. Dat hij voor mij wil gaan, mij superleuk vindt en zelfs al van me begint te houden,.

En toch, vind ik het een beetje een afknapper.als je echt verliefd bent hoef je toch niet meer op tinder? Wat vinden jullie?
lindasnelle wijzigde dit bericht op 26-08-2020 09:56
11.25% gewijzigd
Ik herken het wel een beetje, als je een hele poos ergens je tijd hebt verdreven dan doorbreek je die gewoonte niet zomaar.
Ik heb een man die gedachteloos 9 gag filmpjes kijkt, kaartspelletjes doet en zo uren en uren kan verdrijven terwijl hij dat eigenlijk zelf best heel stom vindt.

Ik heb het idee dat hij te goeder trouw is, hij heeft het van zijn telefoon gegooid en zijn excuses gemaakt. Geef het nog een kans zou ik zo zeggen!
.
Ik vind hem oprecht overkomen.
jullie zijn nog gewoon aan het daten.

heb je al over exclusiviteit gesproken, dat je serieus aan een relatie wilt werken?

swipen als tijdverdrijf kan ik me best voorstellen. het is iets wat hij al langer doet, en mensen kijken is altijd leuk. ik kan me nog herinneren toen ik een relatie kreeg met mijn vriend en ik nog ingeschreven stond op een datingsite dat ik af en toe uit nieuwsgierigheid ook ging kijken. verder nooit meer gechat of contact gehad met die mannen, alleen uit nieuwsgierigheid even kijken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik had mooi Tinder open laten staan sowieso, zolang mijn date niet zeker weet of ik wel goed genoeg ben voor een relatie.

Dat hij erover liegt is natuurlijk fout, maar dat jij hem op alle manieren probeert vast te pinnen, niet wetende wat jij nu wil, is zo mogelijk nog fouter.

Aan het lijntje houden, heet dat
Ik zou het nog een kans geven
Als het alleen maar wat swipen is geweest en gesprekken voeren zie ik het probleem niet.

Tinder meteen verwijderen na een paar dates vind ik dan weer wat overdreven. Vaak genoeg dat je na een korte tijd merkt dat jij, de andere, of jullie beiden toch niet echt goed bij elkaar passen. Dan is het toch makkelijk als je dan al meteen weer voor het volgende weekend iets kan afspreken. :)
Ah een dubbelnicker.
Ik zou je aanraden om wat je minder druk te maken om iemand die je een maand kent. Je bent nog in de fase van elkaar leren kennen. Het kan best zijn dat je er echter komt dat je niet bij elkaar past.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ben je nou aan het dubbelnicken??
.
Haarcavia schreef:
26-08-2020 11:17
Ik zou het nog een kans geven
Ben je lekker tegen jezelf aan het praten?
Ik heb eens meegemaakt dat een jongen tijdens een afspraakje een berichtje kreeg van een meisje via tinder, toen we ongeveer een maand aan het daten waren. Ik heb hem laten merken dat ik dat niet zo leuk vond. Inmiddels zijn we al een paar jaar en twee kinderen verder :D
Ik zie geen dubbelnicker. Haarcavia zegt dat ze het nog een kans zou geven. Ze zegt niet dat ze het nog een kans ZAL geven. In dat geval lijkt het op dubbelnicken.
Julus schreef:
26-08-2020 11:23
Ik zie geen dubbelnicker. Haarcavia zegt dat ze het nog een kans zou geven. Ze zegt niet dat ze het nog een kans ZAL geven. In dat geval lijkt het op dubbelnicken.
Jawel hoor, ze had eerst een hele reactie als antwoord getypt. Over exclusiviteit, dat hij had uitgesproken dat hij het als verraad zou voelen als ze met een ander zou daten.

Dat heeft ze snel veranderd.
O dan heb ik niks gezegd. Niet gezien.
Julus schreef:
26-08-2020 11:25
O dan heb ik niks gezegd. Niet gezien.
Snap ik, ze was supersnel, dat moet ik haar nageven.
je mag niet onder een andere nick op je eigen topic reageren volgens mij. Zou wat zijn. Dan kon je jezelf bijvallen.
vivautrecht85 schreef:
26-08-2020 11:27
Oepsie
vivautrecht85 schreef:
Vandaar lindasnelle dus.
Julus schreef:
je mag niet onder een andere nick op je eigen topic reageren volgens mij. Zou wat zijn. Dan kon je jezelf bijvallen.
Dat gebeurt wel eens. Ik kan me een topic herinneren waarbij iedereen vrij kritisch was over TS (ging over een ex steunen ofzo) en 1 iemand haar te opvallend ging verdedigen. Ze werd ernaar gevraagd en zei zoiets als "nee joh, dat zou wel heel sneu zijn". Paar dagen later was ze geband :facepalm:
Wat een drama. Als je zo reageert na een maand... Dan zie ik in mijn glazen bol dat je over een paar jaar alleenstaande moeder bent met een narcistische man :fortune:
Volgens mij vind je die gozer gewoon niet leuk genoeg en is dit een mooie reden om er een punt achter te zetten zonder dat je iets met de gevoelens van de ander moet. De 'eigen schuld, dikke bult' escape. Lekker veilig, zelf 0 verantwoordelijkheid.
vivautrecht85 schreef:
26-08-2020 11:29
Dat gebeurt wel eens. Ik kan me een topic herinneren waarbij iedereen vrij kritisch was over TS (ging over een ex steunen ofzo) en 1 iemand haar te opvallend ging verdedigen. Ze werd ernaar gevraagd en zei zoiets als "nee joh, dat zou wel heel sneu zijn". Paar dagen later was ze geband :facepalm:
Het komt toch wel uit natuurlijk. Stom stom. En dit is gewoon een vrij standaard probleem dus het lijkt me overbodig om te dubbelnicken. Niks unieks aan en geen bijzonder verhaal.
Dat hele Tinder moet nog gewoon uit zijn systeem joh. Hij is waarschijnlijk gewend om dagelijks gedachteloos een beetje te swipen, een ander gaat zitten Candycrushen. Maak je er verder maar niet druk om en zorg dat je het samen een beetje leuk hebt.
Tja, als ik met iemand ga samenwonen schrijf ik me ook niet meteen uit bij een woningcorporatie...
60 uur per week werken, daten met jou en tinderen. Druk baasje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven