Wannneer en hoe begon jouw bevalling?

16-08-2020 15:32 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha!

Ik weet het, ik heb er totaal geen controle over en iedere bevalling is anders....maar toch ben ik benieuwd. Hoe en wanneer begon jouw bevalling?

Ik ben nu 40 weken en 2 dagen zwanger en hoewel ik ontzettend uitkijk naar mijn baby, denk ik bij voorweeën in de nacht: "Oh nee ik kan dit niet :-o !!" En "Moet ik nu de verloskundige bellen?"

En ik verveel me.....dat ook.
Ha allemaal.

Dank jullie wel voor de felicitaties!

Grote zus is even boodschappen doen met de kraamverzorgster. Kleine zus ligt schoongewassen op mij te slapen.

De bevalling was heftig. Ik ben oprecht blij dat ik geen wens voor een derde heb. Er kwam behoorlijk wat duw werk van het ziekenhuispersoneel bij kijken en het hechten nadien duurde een half uur. Dus nu nog niet heel erg mobiel maar wel...

...dolgelukkig. man man ze is perfect. Prachtig. Grappig. Lief. Borstvoeding loopt al sinds een uur na de bevalling. Ze is tussen voeding en slaap heel helder en bekijkt zich alles. Ze trekt de gekste snuiten in haar slaap en ik kan alleen maar staren.

:heart:
Hoe lief hoe je haar beschrijft :heart:
Moest je een fotoboekje bijhouden zou ik zeggen deze beschrijving afprinten en opplakken ;)

Goed dat je van het bevallen vanaf bent!

Heeeel veel plezier en geluk samen gewenst !
Wat heerlijk ! :flirting:
Hopelijk op naar een snel herstel.
Wat heerlijk dat je zo van haar kan genieten! Sterkte met het herstel!
Wat klinkt dat heerlijk!
Hopelijk voel je je snel weer de oude en ben je al het geduw en getrek tijdens de bevalling snel weer vergeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven