Vriend van vriendin op datingsite

26-08-2020 16:21 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij heeft zich aangemeld op een datingsite. Toen ik met haar samen mee aan het kijken was kwam ik ineens de vriend van een andere vriendin (mijn andere vriendin kent haar niet) van mij tegen o_o

Er stond niet zoveel bij zijn account. Alleen naam, leeftijd en een foto. Geen aanmeldingsdatum of verdere info. Ze zijn bijna 10 jaar samen, hebben een kind en hun relatie gaat met ups en downs. Moet ik dit aan haar vertellen of niet mee bemoeien? Wat vinden jullie? Als je zijn naam al bij Google intikt zie je bij afbeeldingen die foto gelijk en als je daar op klikt kom je al op die pagina terecht. Dus het is niet zo dat hij niet gevonden wil worden ofzo lijkt mij.
ik ben dan zo'n kreng: ik zou een screenshot ervan maken en deze naar je vriendin appen .
Als het een goede vriendin was zou ik het vertellen.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
[quote=Kittenxx post_id=31823057 time=1598451821 user_id=27844]
ik ben dan zo'n kreng: ik zou een screenshot ervan maken en deze naar je vriendin appen .
[/quote

Dat doe je toch niet via de app????
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Toen ik nieuwe liefde van een goede vriendin tegenkwam op een datingsite heb ik dat acuut vertelt. Ik zou geen goede vriendin zijn als ik dat niet vertelt zou hebben.
Ze wist het gelukkig en nieuwe liefde had iemand willen zoeken en heeft me enorm bedankt dat ik het had gezegd want het had ook anders kunnen zijn dan iets onschuldigs..
anoniem_64be5886666e7 wijzigde dit bericht op 26-08-2020 16:26
9.45% gewijzigd
Kittenxx schreef:
26-08-2020 16:23
Ik ook.
welke datingsite heeft die gegevens zo openbaar dat je via google meteen een link krijgt???
Ligt eraan hoe goed je die vriendin kent.

Ik ben weleens een vriend-van tegengekomen. Toen heb ik een 'tussenliggende' vriendin dat vertelt, die dichter bij haar stond. Die heeft het gevraagd en toen bleek het een grapje op een vriendenavond te zijn. Niets aan het handje.

Als het een goede vriendin is, dan zou ik gewoon zeggen 'hee ik zie Piet op Tinder....'. Kun je vanaf daar weer verder. Wel screenshots maken.
guppekop schreef:
26-08-2020 16:25
welke datingsite heeft die gegevens zo openbaar dat je via google meteen een link krijgt???
Dat doet Facebook en Tinder haalt je foto's van Facebook.
guppekop schreef:
26-08-2020 16:25

Goeie vraag!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij staat dus geregistreerd op die dating site, maar heb je ook aanwijzingen dat hij daar ook actief is?
WitteHaai schreef:
26-08-2020 16:27
Hij staat dus geregistreerd op die dating site, maar heb je ook aanwijzingen dat hij daar ook actief is?
Nee dat weet ik dus niet. Het gaat overigens om de site B.adoo. Mijn vriendin zit er op een aantal waaronder dus deze. Ik had trouwens nog nooit eerder gehoord van deze site.
MarvelousMrsMaisel schreef:
26-08-2020 16:27
Dat doet Facebook en Tinder haalt je foto's van Facebook.
bedoel je nu te zeggen dat als ik een naam Google van iemand die toevallig op Tinder zit, ik een zoekresultaat krijg met een link naar Tinder? Dat lijkt me sterk.
oh Badoo, dat is toch een achterhaalde Hyves? Misschien sta ik daar ook nog wel op.
Het kan dus best zijn dat het bijv. al wat jaren geleden is dat dat account is aangemaakt. Vandaar dat ik dus twijfel. En dus ook dat er verder niet veel info bij staat.
ik heb inderdaad wel eens iemand gezocht en dan een link naar Badoo gekregen, ik dacht daar eigenlijk nooit iets van
Die site bestaat al een tijdje. Het kan dus heel goed zo zijn dat hij zich daar ooit geregistreerd heeft, maar er niet meer actief is sinds hij met zijn vriendin samen is.

Heb je enig idee hoe oud die foto is die op zijn profiel staat?
WitteHaai schreef:
26-08-2020 16:33
Die site bestaat al een tijdje. Het kan dus heel goed zo zijn dat hij zich daar ooit geregistreerd heeft, maar er niet meer actief is sinds hij met zijn vriendin samen is.

Heb je enig idee hoe oud die foto is die op zijn profiel staat?
Dit. Kijk even of je daar iets wijzer over kunt worden. En anders melden aan vriendin.
Sjiraf schreef:
26-08-2020 16:32
Het kan dus best zijn dat het bijv. al wat jaren geleden is dat dat account is aangemaakt. Vandaar dat ik dus twijfel. En dus ook dat er verder niet veel info bij staat.
Ik zou het zeggen. Maar niet direct super serieus, maar precies zoals je het hier meld. En dan zie je wel wat er aan reactie terugkomt.
Kittenxx schreef:
26-08-2020 16:23
Ja joh zonder direct na te denken dat dat profiel misschien al wel tig jaar oud is aangezien er geen datum bij staat, meteen rellen!
Misschien weet zijn vriendin dat hij een profiel op Badoo heeft, bijvoorbeeld omdat ze elkaar via Badoo ontmoet hebben.
Volgens mij is Badoo echt zo'n rotsite die jarenlang het profiel bewaard van mensen of ze nou veel of weinig deden met hun profiel... de moeilijkste om weer vanaf te komen dacht ik in ieder geval. Volgens mij heb ik het zelf eens opgegeven namelijk zo van pff... laat maar
Lorem Ipsum
Ik zou het mijn vriendin altijd vertellen als ik haar vriend op een datingsite/ app zou zien. Het is dan aan haar om met haar vriend te praten en uit te zoeken of het een oud profiel is of een recent profiel.
intie wijzigde dit bericht op 26-08-2020 17:26
Reden: Incorrecte info
28.52% gewijzigd
Ik zou het wel willen weten, als het om mijn vriend ging. En niet via een geappte foto maar ik zou wel de printscreen willen zien zodat ik die naar mijn vriend kan appen zodat hij weet waar hij slaapt die avond.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
MarvelousMrsMaisel schreef:
26-08-2020 16:26

Ik ben weleens een vriend-van tegengekomen. Toen heb ik een 'tussenliggende' vriendin dat vertelt, die dichter bij haar stond. Die heeft het gevraagd en toen bleek het een grapje op een vriendenavond te zijn. Niets aan het handje.

of een slecht verzonnen smoes.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven