Vriend van vriendin op datingsite
woensdag 26 augustus 2020 om 16:21
Een vriendin van mij heeft zich aangemeld op een datingsite. Toen ik met haar samen mee aan het kijken was kwam ik ineens de vriend van een andere vriendin (mijn andere vriendin kent haar niet) van mij tegen
Er stond niet zoveel bij zijn account. Alleen naam, leeftijd en een foto. Geen aanmeldingsdatum of verdere info. Ze zijn bijna 10 jaar samen, hebben een kind en hun relatie gaat met ups en downs. Moet ik dit aan haar vertellen of niet mee bemoeien? Wat vinden jullie? Als je zijn naam al bij Google intikt zie je bij afbeeldingen die foto gelijk en als je daar op klikt kom je al op die pagina terecht. Dus het is niet zo dat hij niet gevonden wil worden ofzo lijkt mij.

Er stond niet zoveel bij zijn account. Alleen naam, leeftijd en een foto. Geen aanmeldingsdatum of verdere info. Ze zijn bijna 10 jaar samen, hebben een kind en hun relatie gaat met ups en downs. Moet ik dit aan haar vertellen of niet mee bemoeien? Wat vinden jullie? Als je zijn naam al bij Google intikt zie je bij afbeeldingen die foto gelijk en als je daar op klikt kom je al op die pagina terecht. Dus het is niet zo dat hij niet gevonden wil worden ofzo lijkt mij.

woensdag 26 augustus 2020 om 16:24
[quote=Kittenxx post_id=31823057 time=1598451821 user_id=27844]
ik ben dan zo'n kreng: ik zou een screenshot ervan maken en deze naar je vriendin appen .
[/quote
Dat doe je toch niet via de app????
ik ben dan zo'n kreng: ik zou een screenshot ervan maken en deze naar je vriendin appen .
[/quote
Dat doe je toch niet via de app????
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

woensdag 26 augustus 2020 om 16:25
Toen ik nieuwe liefde van een goede vriendin tegenkwam op een datingsite heb ik dat acuut vertelt. Ik zou geen goede vriendin zijn als ik dat niet vertelt zou hebben.
Ze wist het gelukkig en nieuwe liefde had iemand willen zoeken en heeft me enorm bedankt dat ik het had gezegd want het had ook anders kunnen zijn dan iets onschuldigs..
Ze wist het gelukkig en nieuwe liefde had iemand willen zoeken en heeft me enorm bedankt dat ik het had gezegd want het had ook anders kunnen zijn dan iets onschuldigs..
anoniem_64be5886666e7 wijzigde dit bericht op 26-08-2020 16:26
9.45% gewijzigd

woensdag 26 augustus 2020 om 16:26
Ligt eraan hoe goed je die vriendin kent.
Ik ben weleens een vriend-van tegengekomen. Toen heb ik een 'tussenliggende' vriendin dat vertelt, die dichter bij haar stond. Die heeft het gevraagd en toen bleek het een grapje op een vriendenavond te zijn. Niets aan het handje.
Als het een goede vriendin is, dan zou ik gewoon zeggen 'hee ik zie Piet op Tinder....'. Kun je vanaf daar weer verder. Wel screenshots maken.
Ik ben weleens een vriend-van tegengekomen. Toen heb ik een 'tussenliggende' vriendin dat vertelt, die dichter bij haar stond. Die heeft het gevraagd en toen bleek het een grapje op een vriendenavond te zijn. Niets aan het handje.
Als het een goede vriendin is, dan zou ik gewoon zeggen 'hee ik zie Piet op Tinder....'. Kun je vanaf daar weer verder. Wel screenshots maken.

woensdag 26 augustus 2020 om 16:27

woensdag 26 augustus 2020 om 16:30
Nee dat weet ik dus niet. Het gaat overigens om de site B.adoo. Mijn vriendin zit er op een aantal waaronder dus deze. Ik had trouwens nog nooit eerder gehoord van deze site.
woensdag 26 augustus 2020 om 16:31
bedoel je nu te zeggen dat als ik een naam Google van iemand die toevallig op Tinder zit, ik een zoekresultaat krijg met een link naar Tinder? Dat lijkt me sterk.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑26-08-2020 16:27Dat doet Facebook en Tinder haalt je foto's van Facebook.

woensdag 26 augustus 2020 om 16:37
Dit. Kijk even of je daar iets wijzer over kunt worden. En anders melden aan vriendin.

woensdag 26 augustus 2020 om 16:38
Ik zou het zeggen. Maar niet direct super serieus, maar precies zoals je het hier meld. En dan zie je wel wat er aan reactie terugkomt.

woensdag 26 augustus 2020 om 17:16
woensdag 26 augustus 2020 om 17:20
woensdag 26 augustus 2020 om 17:21
woensdag 26 augustus 2020 om 17:24
MarvelousMrsMaisel schreef: ↑26-08-2020 16:26
of een slecht verzonnen smoes.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..