Storing op Funda?

29-08-2020 23:20 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,
Ik probeer al een aantal keren m'n bewaarde huizen te bekijken maar ik kom niet verder dan de 1e pagina. Is er een storing of heb ik te veel huizen bewaard en is Funda mij aan het "helpen"met kiezen?
Werkt bij mij prima. Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd? Of uitloggen en kijken of hij dan wel werkt?
Ik heb hetzelfde op mijn laptop maar in de app, die overigens vreselijk is, niet.
Sansi schreef:
30-08-2020 01:09
Werkt bij mij prima. Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd? Of uitloggen en kijken of hij dan wel werkt?
Ik heb het op de laptop en op m'n smartphone. Ik zal een andere browser proberen.
Klopt. Heb ik gemeld bij Funda. Ze bevestigden dat dit niet goed werkt.
Ik heb het in Chrome en Microsoft Edge geprobeerd en bij beide kom ik niet verder dan de eerste pagina. Op de Funda app kan ik ze wel allemaal zien.
forumdame2011 wijzigde dit bericht op 31-08-2020 05:42
10.00% gewijzigd
Sansi schreef:
30-08-2020 01:09
Welke browser?
Het gaat erom dat je alleen de eerste pagina van je bewaarde huizen kunt zien. Als je meer dan pagina hebt kom je niet bij de rest.
Foutje
forumdame2011 wijzigde dit bericht op 31-08-2020 05:43
Reden: Per ongeluk mezelf gequote.
98.03% gewijzigd
forumdame2011 schreef:
31-08-2020 05:39
Welke browser?
Het gaat erom dat je alleen de eerste pagina van je bewaarde huizen kunt zien. Als je meer dan pagina hebt kom je niet bij de rest.
Klopt, dat is bij mij ook het probleem. Andere browser helpt ook niet.
Het doet het weer!
forumdame2011 schreef:
03-09-2020 12:26
Het doet het weer!
:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven