Nog geen spark... nog een poging wagen?

zondag 30 augustus 2020 om 21:15
Hey allen,
Nog een date-me-suf topic, mijn allereerste topic. Ondanks dat ik een man ben op een Viva forum, wil ik graag jullie oprechte mening. Ik probeer via een soort interview jullie een blik te geven op de huidige situatie:
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Via een dating app (en nee het is geen Tinder
)
Vertel iets over je date?
Ze is een hele lieve alleenstaande moeder (ze was volgens mij al op jonge leeftijd al moeder geworden, maar dat maakt voor mij niets uit - bij mij gaat het met name om de klik en dat er ook initiatief getoond wordt vanuit beide kanten). Zij toont initiatieven met dingen om samen te doen, maar ook wanneer ik geen bericht heb gestuurd, vraagt ze ook hoe het met mij is die dag. Daarnaast ook wel gemeenschappelijke interesses (zoals reizen en lekker eten/koken).
Hoeveel dates heb je al gehad?
In totaal 5 dates waar we het volgende allemaal al gedaan hebben (helaas niet gezoend...):
- Wandelen in een park
- Wezen picknicken waarbij we beiden eigengemaakte hapjes hebben meegenomen. Ze had echt super lekkere hapjes gemaakt en met mij teruggelopen naar station (waarbij ik alleen een goede zoen op de wang heb gegeven).
- 3 gangen gekookt voor haar (bij mij thuis) waarbij ze het zo lekker vond, dat ze het thuis het ook heeft gemaakt (met haar teruggelopen naar de metrohalte).
- Ze had voor mij gekookt (waar ik voor het eerst dochter heb ontmoet), waarbij ik een taart (incl. bakvorm) had meegenomen wat ze ook erg lekker vond.
- Geen date: ze kwam de bakvorm terugbrengen door de weeks omdat ze vlakbij mij werkt en heeft ze zelfs eigengemaakte kokoskoekjes gegeven in een hele leuke pakje met 'home made en 'for me to you'
- Haar meegenomen naar een leuke muziekvoorstelling en daarna naar een leuke pizzeria geweest. Daarna nog een toetje bij mij gedaan en heel leuk gekletst. Ze bracht toen de vraag hoe ik er tegenaan kijk over 'ons'. Ik gaf aan dat ik haar erg leuk vindt en dat ik haar eigenlijks wel vaker wil zien (we zagen elkaar eens in de 1,5 week).
Zij gaf aan dat ze elke keer als we samen zijn dat ze het ook erg leuk vindt met mij, maar dat ze de 'spark' nog niet voelt. Daarnaast vindt ze dat ik niet genoeg open stel en mijn gevoelens deel. Ik was beetje verrast hoe ze reageerde, want ik kreeg andere signalen van haar (haar leuke initiatieven en berichtjes via Whatsapp). Wegens mijn reactie (mijn wereld zakte in, zo leek het wel), vroeg ze om te knuffelen... We hebben elkaar een goede knuffel gegeven. Ik heb verder gereageerd dat ik haar beter wil leren kennen met de hoop dat de spark wel komt, alleen heb wel mijn twijfels of het nog wat gaat worden...
Hoe kijken jullie tegenaan? Kom ik nog uit deze soort van 'friend zone' en zal ik nog een poging wagen?
Alvast bedankt voor jullie mening! En vraag maar raak wat je nog mist uit deze verhaal...
Nog een date-me-suf topic, mijn allereerste topic. Ondanks dat ik een man ben op een Viva forum, wil ik graag jullie oprechte mening. Ik probeer via een soort interview jullie een blik te geven op de huidige situatie:
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Via een dating app (en nee het is geen Tinder

Vertel iets over je date?
Ze is een hele lieve alleenstaande moeder (ze was volgens mij al op jonge leeftijd al moeder geworden, maar dat maakt voor mij niets uit - bij mij gaat het met name om de klik en dat er ook initiatief getoond wordt vanuit beide kanten). Zij toont initiatieven met dingen om samen te doen, maar ook wanneer ik geen bericht heb gestuurd, vraagt ze ook hoe het met mij is die dag. Daarnaast ook wel gemeenschappelijke interesses (zoals reizen en lekker eten/koken).
Hoeveel dates heb je al gehad?
In totaal 5 dates waar we het volgende allemaal al gedaan hebben (helaas niet gezoend...):
- Wandelen in een park
- Wezen picknicken waarbij we beiden eigengemaakte hapjes hebben meegenomen. Ze had echt super lekkere hapjes gemaakt en met mij teruggelopen naar station (waarbij ik alleen een goede zoen op de wang heb gegeven).
- 3 gangen gekookt voor haar (bij mij thuis) waarbij ze het zo lekker vond, dat ze het thuis het ook heeft gemaakt (met haar teruggelopen naar de metrohalte).
- Ze had voor mij gekookt (waar ik voor het eerst dochter heb ontmoet), waarbij ik een taart (incl. bakvorm) had meegenomen wat ze ook erg lekker vond.
- Geen date: ze kwam de bakvorm terugbrengen door de weeks omdat ze vlakbij mij werkt en heeft ze zelfs eigengemaakte kokoskoekjes gegeven in een hele leuke pakje met 'home made en 'for me to you'
- Haar meegenomen naar een leuke muziekvoorstelling en daarna naar een leuke pizzeria geweest. Daarna nog een toetje bij mij gedaan en heel leuk gekletst. Ze bracht toen de vraag hoe ik er tegenaan kijk over 'ons'. Ik gaf aan dat ik haar erg leuk vindt en dat ik haar eigenlijks wel vaker wil zien (we zagen elkaar eens in de 1,5 week).
Zij gaf aan dat ze elke keer als we samen zijn dat ze het ook erg leuk vindt met mij, maar dat ze de 'spark' nog niet voelt. Daarnaast vindt ze dat ik niet genoeg open stel en mijn gevoelens deel. Ik was beetje verrast hoe ze reageerde, want ik kreeg andere signalen van haar (haar leuke initiatieven en berichtjes via Whatsapp). Wegens mijn reactie (mijn wereld zakte in, zo leek het wel), vroeg ze om te knuffelen... We hebben elkaar een goede knuffel gegeven. Ik heb verder gereageerd dat ik haar beter wil leren kennen met de hoop dat de spark wel komt, alleen heb wel mijn twijfels of het nog wat gaat worden...
Hoe kijken jullie tegenaan? Kom ik nog uit deze soort van 'friend zone' en zal ik nog een poging wagen?
Alvast bedankt voor jullie mening! En vraag maar raak wat je nog mist uit deze verhaal...

anoniem_64e012e5b7c97 wijzigde dit bericht op 30-08-2020 22:46
0.38% gewijzigd

zondag 30 augustus 2020 om 21:20
Klopt, ik heb haar dochter al ontmoet toen ik bij haar kwam eten - dochter woont immers bij haar moeder.Luci_Morgenster schreef: ↑30-08-2020 21:18Je hebt haar kind al ontmoet?
Wow.
Waarom ga je daar mee akkoord? Helemaal omdat je dus een 'spark' mist?
Het is niet dat ik de 'spark' mis, maar het is dat zij de 'spark' nog mist gaf ze aan op de laatste date.
zondag 30 augustus 2020 om 21:25
Wat vreemd om jezelf vragen te stellen....
Je brengt haar nooit thuis met de auto?
Het komt allemaal een beetje kinderlijk over, beste maatjes ofzo???
Geen spannend moves: zoals zal ik thuis brengen...zelfs geen wild gezoen na 5 dates.
Geen spannend moves: zoals zal ik thuis brengen...zelfs geen wild gezoen na 5 dates.
viva-amber wijzigde dit bericht op 30-08-2020 21:28
70.00% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 30 augustus 2020 om 21:26
Haha dacht ik doe het eens wat anders, maar niet leuk dus
zondag 30 augustus 2020 om 21:27
Wat doet dat met jou, het feit dat zij de spark mist? Het lijkt erop dat zij wel haar best heeft gedaan om die "spark" te gaan voelen, maar dat dit tot op heden nog niet zo is. Er valt haar verder niets te verwijten, jou evenmin. Ik zou zelf even goed nadenken over wat jij nu wilt met deze informatie en dit met haar bespreekt. Initiatief nemen tot afspreken en/of whatsapp berichtjes zijn geen bewijzen voor een spark.

zondag 30 augustus 2020 om 21:27
Ik mis in je verhaal het stukje affectie zoals zoenen, seks? Als in: als je het gevoel hebt dat het klikt, waarom dan niet zoenen? Of zie ik het verkeerd?
Als ik de ander leuk vind en ik voel dat het wederzijds is, dan ga ik zelf niet wachten tot 5 dates.. na de 2e, uiterlijk de 3e date wil ik zelf wel wat meer diepgang. Maar dat is mijn persoonlijke mening..
Als ik de ander leuk vind en ik voel dat het wederzijds is, dan ga ik zelf niet wachten tot 5 dates.. na de 2e, uiterlijk de 3e date wil ik zelf wel wat meer diepgang. Maar dat is mijn persoonlijke mening..
zondag 30 augustus 2020 om 21:29

zondag 30 augustus 2020 om 22:07
Gay= niet mannelijk?Firedragon schreef: ↑30-08-2020 22:03Nope. Je zit in de friendzone. Wat mij betreft zou het hem niet worden in elk geval. De spark is er of hij is er niet. (en wat mij betreft mag het wat mannelijker allemaal, je klinkt nogal gay, sorry).

De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

zondag 30 augustus 2020 om 22:11
Je hoeft niet bij iemand thuis af te spreken he? Bizar om dit al zo snel te doen, helemaal van haar
Zij is de moeder en zij mist de spark en dan doet ze dit? Wat een afknapper.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 30-08-2020 22:17
0.21% gewijzigd
zondag 30 augustus 2020 om 22:16
^Dit inderdaad.vivautrecht85 schreef: ↑30-08-2020 22:11Je hoeft niet bij iemand thuis af te spreken he? Bizar om dit al zo snel te doen, helemaal vam haar
Zij is de moeder en zij mist de spark en dan doet ze dit? Wat een afknapper.

zondag 30 augustus 2020 om 22:17
Ik snap wel dat ze je afstandelijk vindt als je haar na 5 dates nog niet hebt gezoend. Niet dat het moet maar je wil ook weten of er ook een fysieke aantrekkingskracht is en als iemand zich dan opstelt alsof dit zijn eerste date ooit is....... Wat wil je nou eigenlijk en hoe lang duurt het voor je iemand zou willen kussen, op welk gevoel wacht je?
zondag 30 augustus 2020 om 22:18
zij kust hem ook niet.Geronimo2 schreef: ↑30-08-2020 22:17Ik snap wel dat ze je afstandelijk vindt als je haar na 5 dates nog niet hebt gezoend. Niet dat het moet maar je wil ook weten of er ook een fysieke aantrekkingskracht is en als iemand zich dan opstelt alsof dit zijn eerste date ooit is....... Wat wil je nou eigenlijk en hoe lang duurt het voor je iemand zou willen kussen, op welk gevoel wacht je?
wij slapen nooit.

zondag 30 augustus 2020 om 22:28
Maar de man moet jagen! Anders is er heen hol aan voor hem.
Wordt hier vaak gezegd in date-topics....
zondag 30 augustus 2020 om 22:31
oja, sorry, mag ze hem wel aanleiding tot zoenen geven?vivautrecht85 schreef: ↑30-08-2020 22:28Maar de man moet jagen! Anders is er heen hol aan voor hem.
Wordt hier vaak gezegd in date-topics....
wij slapen nooit.

zondag 30 augustus 2020 om 22:47
viva-amber schreef: ↑30-08-2020 21:25Wat vreemd om jezelf vragen te stellen....
Ik zou haar naar huis brengen als ik een auto heb

zondag 30 augustus 2020 om 22:48
Haha nee zeker niet