Hij is onzeker.

maandag 31 augustus 2020 om 12:25
Hallo lieve lezers,
Ik weet niet zo goed hoe ik dit het beste onder woorden kan brengen. Gisteren vroeg ik mijn vriend of hij zich naast mij minder voelt waardoor ik een hele overtuigende JA! Als antwoord kreeg, Vrouwen zijn over het algemeen toch knapper kwam er achter aan.
Regelmatig kijkt hij mij aan en zegt
Ik ben dan wel niet de mooiste maar ik hou ontzettend veel van jou en omdat ik niet mooi ben compenseer ik dat door alles voor jou te doen. En eerlijk gezegt doet hij echt alles voor mij zonder dat ik het vraag.
Paar maanden geleden ging hij regelmatig uit en scoorde hier en daar wel een meisje om vervolgens mee naar huis te nemen, volgens hem waren die meiden een 13 en hij een 3.
Later die dag vroeg ik me af waarom hij dit tegen mij gezegt heeft ? ik had het idee dat hij zichzelf wilde bewijzen en wel mooie vrouwen kon krijgen, Daarin gaf hij gelijk.
Een tijdje geleden had hij iets heel rottigs gezegt dat ik niet meer aantrekkelijk was in zijn ogen ik maakte hem duidelijk dat dit mij totaal niet aanstond en gemeen vondt en eigenlijk werd ik nog kwader omdat hij zei dat het maar een grapje was , Ik laat mij nooit meer als een voetveeg door mannen behandelen! Gelukkig heeft hij er spijt van want ik vertrek bij zulke uitspraken.
Ik zie dat hij trots is om naast mij te lopen en dat zegt hij ook, Maar goed ik ben ook hartstikke trots om naast hem te lopen en niet alleen om zijn uiterlijk maar ook om zijn innerlijk en dit zeg ik ook regelmatig, ik vindt onze relatie super leuk en ik weet donders goed dat hij goed in de markt is bij de dames, Hij straalt en dat komt ook door zijn persoonlijkheid. Hij schaamt zich voor zijn lichaam en vindt zichzelf te dik als ik eerlijk ben is hij een beetje gezet maar ik vindt hem daar niet minder mooi door en hij heeft zoals bijna elke man een penis complex niettemin ik laat zien dat ik van zijn lichaam hou door complimentjes te geven en massages en door kusjes te geven maar op dit moment maakt het mij erg verdrietig dat hij zichzelf zo ziet.
Ik vraag mij af of ik hier überhaupt iets tegen kan doen? Ik kreeg het idee dat ik me minder mooi moest aankleden maar toen ik die gedachte had vondt ik het al meteen verkeerd.
Iemand tips? Ik denk persoonlijk dat ik zijn onzekerheid niet kan wegnemen en dit zijn eigen strijd is in zichzelf, Ik hoop alleen dat onze relatie niet kapot gaat door zijn onzekerheid.
Ik ben bereid om te reageren op serieuze berichten alles daar buiten vat ik niet persoonlijk op en ik blijf in mijn eigen positiviteit
Bedankt voor het lezen.
Ik weet niet zo goed hoe ik dit het beste onder woorden kan brengen. Gisteren vroeg ik mijn vriend of hij zich naast mij minder voelt waardoor ik een hele overtuigende JA! Als antwoord kreeg, Vrouwen zijn over het algemeen toch knapper kwam er achter aan.
Regelmatig kijkt hij mij aan en zegt
Ik ben dan wel niet de mooiste maar ik hou ontzettend veel van jou en omdat ik niet mooi ben compenseer ik dat door alles voor jou te doen. En eerlijk gezegt doet hij echt alles voor mij zonder dat ik het vraag.
Paar maanden geleden ging hij regelmatig uit en scoorde hier en daar wel een meisje om vervolgens mee naar huis te nemen, volgens hem waren die meiden een 13 en hij een 3.
Later die dag vroeg ik me af waarom hij dit tegen mij gezegt heeft ? ik had het idee dat hij zichzelf wilde bewijzen en wel mooie vrouwen kon krijgen, Daarin gaf hij gelijk.
Een tijdje geleden had hij iets heel rottigs gezegt dat ik niet meer aantrekkelijk was in zijn ogen ik maakte hem duidelijk dat dit mij totaal niet aanstond en gemeen vondt en eigenlijk werd ik nog kwader omdat hij zei dat het maar een grapje was , Ik laat mij nooit meer als een voetveeg door mannen behandelen! Gelukkig heeft hij er spijt van want ik vertrek bij zulke uitspraken.
Ik zie dat hij trots is om naast mij te lopen en dat zegt hij ook, Maar goed ik ben ook hartstikke trots om naast hem te lopen en niet alleen om zijn uiterlijk maar ook om zijn innerlijk en dit zeg ik ook regelmatig, ik vindt onze relatie super leuk en ik weet donders goed dat hij goed in de markt is bij de dames, Hij straalt en dat komt ook door zijn persoonlijkheid. Hij schaamt zich voor zijn lichaam en vindt zichzelf te dik als ik eerlijk ben is hij een beetje gezet maar ik vindt hem daar niet minder mooi door en hij heeft zoals bijna elke man een penis complex niettemin ik laat zien dat ik van zijn lichaam hou door complimentjes te geven en massages en door kusjes te geven maar op dit moment maakt het mij erg verdrietig dat hij zichzelf zo ziet.
Ik vraag mij af of ik hier überhaupt iets tegen kan doen? Ik kreeg het idee dat ik me minder mooi moest aankleden maar toen ik die gedachte had vondt ik het al meteen verkeerd.
Iemand tips? Ik denk persoonlijk dat ik zijn onzekerheid niet kan wegnemen en dit zijn eigen strijd is in zichzelf, Ik hoop alleen dat onze relatie niet kapot gaat door zijn onzekerheid.
Ik ben bereid om te reageren op serieuze berichten alles daar buiten vat ik niet persoonlijk op en ik blijf in mijn eigen positiviteit

Bedankt voor het lezen.
maandag 31 augustus 2020 om 12:32
maandag 31 augustus 2020 om 12:34
Huh?
Hij zegt over zichzelf dat hij jou niet waard is, maar daartussen zet je een alinea waarin hij zegt jou niet meer aantrekkelijk te vinden.
Wat een manipulatief gedoe zeg.
Lijkt me dat hij zijn minderwaardigheidscomplex niet echt onder controle heeft. Een onprettige eigenschap.
Hij zegt over zichzelf dat hij jou niet waard is, maar daartussen zet je een alinea waarin hij zegt jou niet meer aantrekkelijk te vinden.
Lijkt me dat hij zijn minderwaardigheidscomplex niet echt onder controle heeft. Een onprettige eigenschap.
Hips, hopsakee en pierlala.

maandag 31 augustus 2020 om 12:39
Ja dat vindt ik dus ookMerl0t schreef: ↑31-08-2020 12:34Huh?
Ik heb direct mijn grens aan gegeven
Ik wil een gezonde relatie,
Gelukkig heeft hij niet meer dit gedrag vertoont.

maandag 31 augustus 2020 om 12:41
Voor dat wij samen waren ging hij regelmatig uit en toen had hij wel eens een meisje mee genomen.Westerpaviljoen schreef: ↑31-08-2020 12:32Ik snap dat stukje over die meisjes meenemen naar huis niet; jullie hebben toch een relatie?
En nee je kan er geen reet aandoen. Hij moet stoppen met zeiken of in therapie gaan.

maandag 31 augustus 2020 om 12:44
Waarom is het uiterlijk zo belangrijk voor jullie?
Als híj onzeker is, zal híj daaraan moeten gaan werken. Of nou ja, hij moet niets, maar het is in ieder geval niet aan jou maar aan hem.
Ik zou het wat meer negeren. Het lijkt inmiddels een beetje een manipulatie middel te worden, en daar zou ik voor passen.
Jij hoeft niet te veranderen omdat hij onzeker is. Dat zou ik hem duidelijk maken. Als hij daarmee zit, gaat hij er iets aan doen. Therapie of zo. Maar hij moet er niet jouw probleem van maken en jij moet dat niet laten gebeuren.
Wat levert dit gedrag hem op? Aandacht? Bevestiging? Niet teveel in meegaan.
Als híj onzeker is, zal híj daaraan moeten gaan werken. Of nou ja, hij moet niets, maar het is in ieder geval niet aan jou maar aan hem.
Ik zou het wat meer negeren. Het lijkt inmiddels een beetje een manipulatie middel te worden, en daar zou ik voor passen.
Jij hoeft niet te veranderen omdat hij onzeker is. Dat zou ik hem duidelijk maken. Als hij daarmee zit, gaat hij er iets aan doen. Therapie of zo. Maar hij moet er niet jouw probleem van maken en jij moet dat niet laten gebeuren.
maandag 31 augustus 2020 om 12:46
maandag 31 augustus 2020 om 12:47
Ik was vroeger ook zon man en je hebt gelijk.Lavendel2 schreef: ↑31-08-2020 12:46Ik kan hier kort over zijn ik knap af op zulke mannen die non stop negatieve aandacht vragen door zich zo onzeker op te stellen evenal als vriendinnen die zo doen genoeg van zulke vriendinnen gehad.
Jij hoeft niets te veranderen hij gaat maar aan de slag met zijn isseus.

maandag 31 augustus 2020 om 12:51
Het is gewoon zonde mijn liefde is geen mode figuur niets boeit hem ik loop trots naast hem al 20 jaar omdat hij de liefste is leukste ogen heeft en ja mini buikje en niet een insta model who cares ik krijg ook veel aandacht maar geen haar op mijn hoofd dat ik mijn lief voor een ander in ruil.

maandag 31 augustus 2020 om 12:52
Dit vindt ik wel goed advies, Ik wil hem goed behandelen zoals je in een relatie doet maar ik moet inderdaad niet over de top gaan hij zal hier zelf iets aan moeten doen.Jufjoke schreef: ↑31-08-2020 12:44Waarom is het uiterlijk zo belangrijk voor jullie?

maandag 31 augustus 2020 om 12:53
Of ze hebben het niet verteld ?Firedragon schreef: ↑31-08-2020 12:51Hebben bijna alle mannen een peniscomplex?![]()
Heb ik wat gemist afgelopen jaren?

maandag 31 augustus 2020 om 12:55
Natuurlijk moet je hem goed behandelen. En hij jou ook. Maar niet meegaan in zijn hang naar bevestiging ís goed voor hem. Uiteindelijk.Lemonade99 schreef: ↑31-08-2020 12:52Dit vindt ik wel goed advies, Ik wil hem goed behandelen zoals je in een relatie doet maar ik moet inderdaad niet over de top gaan hij zal hier zelf iets aan moeten doen.

maandag 31 augustus 2020 om 13:05
Ik heb mijn tekst nog eens na gelezenSjaantje37 schreef: ↑31-08-2020 12:53Vind het ontzettend oppervlakkig en lijkt wel een soort van wedstrijdje tussen jullie.
Negativiteit in een relatie gaat jullie opbreken, ik kan het helaas weten.
Het gaat nu eenmaal over onzekerheid
En inderdaad het ziet er super oppervlakkig uit maar dat is nou een keer het onderwerp
Ik heb jongens gehad en die waren van persoonlijkheid super naar! Heel naar, Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik mijn huidige vriend er leuk uit vindt zien maar zijn innerlijk maakt het dat ik bij hem ben. En ik accepteer ieder mens zoals hij/zij is dus begrijp mij asjeblieft niet verkeerd.

maandag 31 augustus 2020 om 13:07
nee niet iedere man heeft een penis complex

maandag 31 augustus 2020 om 13:10
zoals bijna elke man zeg jijLemonade99 schreef: ↑31-08-2020 13:09Niet elke man en dat heb ik ook omschreven in de tekst maar uit eigen ervaring ben ik ze wel eens tegen gekomen.
ik ken ze niet