Hij is onzeker.

31-08-2020 12:25 56 berichten
Hallo lieve lezers,

Ik weet niet zo goed hoe ik dit het beste onder woorden kan brengen. Gisteren vroeg ik mijn vriend of hij zich naast mij minder voelt waardoor ik een hele overtuigende JA! Als antwoord kreeg, Vrouwen zijn over het algemeen toch knapper kwam er achter aan.

Regelmatig kijkt hij mij aan en zegt
Ik ben dan wel niet de mooiste maar ik hou ontzettend veel van jou en omdat ik niet mooi ben compenseer ik dat door alles voor jou te doen. En eerlijk gezegt doet hij echt alles voor mij zonder dat ik het vraag.

Paar maanden geleden ging hij regelmatig uit en scoorde hier en daar wel een meisje om vervolgens mee naar huis te nemen, volgens hem waren die meiden een 13 en hij een 3.
Later die dag vroeg ik me af waarom hij dit tegen mij gezegt heeft ? ik had het idee dat hij zichzelf wilde bewijzen en wel mooie vrouwen kon krijgen, Daarin gaf hij gelijk.

Een tijdje geleden had hij iets heel rottigs gezegt dat ik niet meer aantrekkelijk was in zijn ogen ik maakte hem duidelijk dat dit mij totaal niet aanstond en gemeen vondt en eigenlijk werd ik nog kwader omdat hij zei dat het maar een grapje was , Ik laat mij nooit meer als een voetveeg door mannen behandelen! Gelukkig heeft hij er spijt van want ik vertrek bij zulke uitspraken.

Ik zie dat hij trots is om naast mij te lopen en dat zegt hij ook, Maar goed ik ben ook hartstikke trots om naast hem te lopen en niet alleen om zijn uiterlijk maar ook om zijn innerlijk en dit zeg ik ook regelmatig, ik vindt onze relatie super leuk en ik weet donders goed dat hij goed in de markt is bij de dames, Hij straalt en dat komt ook door zijn persoonlijkheid. Hij schaamt zich voor zijn lichaam en vindt zichzelf te dik als ik eerlijk ben is hij een beetje gezet maar ik vindt hem daar niet minder mooi door en hij heeft zoals bijna elke man een penis complex niettemin ik laat zien dat ik van zijn lichaam hou door complimentjes te geven en massages en door kusjes te geven maar op dit moment maakt het mij erg verdrietig dat hij zichzelf zo ziet.

Ik vraag mij af of ik hier überhaupt iets tegen kan doen? Ik kreeg het idee dat ik me minder mooi moest aankleden maar toen ik die gedachte had vondt ik het al meteen verkeerd.
Iemand tips? Ik denk persoonlijk dat ik zijn onzekerheid niet kan wegnemen en dit zijn eigen strijd is in zichzelf, Ik hoop alleen dat onze relatie niet kapot gaat door zijn onzekerheid.

Ik ben bereid om te reageren op serieuze berichten alles daar buiten vat ik niet persoonlijk op en ik blijf in mijn eigen positiviteit :)

Bedankt voor het lezen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-08-2020 14:12
ja joh, absurd gedrag
:hihi:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Wat is een penis complex?
sprankelend schreef:
31-08-2020 13:13
Voor mij zou dit een ontzettende rode vlag zijn. Sterker nog, ik zou de relatie er per direct om beëindigen.

Het zijn manipulerende opmerkingen. En de omslag van "je bent in mijn ogen niet aantrekkelijk meer" naar "jij bent veel aantrekkelijker dan ik daarom compenseer ik dat zo en zo" klopt niet. Zeker als jullie nog maar een paar maanden samen zijn hoor je tegen dit soort dingen helemaal niet aan te lopen.

Hoe meer je accepteert hoe meer je investeert. Als je veel hebt geïnvesteerd is het moeilijker om los te laten. Maak het jezelf niet te moeilijk.
Dit inderdaad. Het klinkt alsof hij een enorm complex heeft dat jij weg moet nemen en als je daarin tekort schiet kun je een paar rotopmerkingen om je oren krijgen. Ik zou daar absoluut geen trek in hebben.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Penis complex?
Is dat omdat je een penis wil, niet zo blij bent met je penis of juist wel?
Zoveel vragen.....

Ot: ik vind je een beetje raar TO. Erg oppervlakkig en je praat alsof je een vrouw van dik in de 60 bent.
stellar schreef:
31-08-2020 16:06
Penis complex?
Is dat omdat je een penis wil, niet zo blij bent met je penis of juist wel?
Zoveel vragen.....

Ot: ik vind je een beetje raar TO. Erg oppervlakkig en je praat alsof je een vrouw van dik in de 60 bent.
Oh grappig, vind haar juist ontzettend jong overkomen. Spelling, cijfers geven aan mensen...
vivautrecht85 schreef:
31-08-2020 16:13
Oh grappig, vind haar juist ontzettend jong overkomen. Spelling, cijfers geven aan mensen...
Dat is haar vriend.

Eigenlijk is het gekker dat ze niet afknapt op een volwassen man die niet tot 10 kan tellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven