Vriendin neemt nooit de telefoon op.

02-09-2020 22:36 486 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond,
Ik ben nogal nieuw in het prille relatie verhaal. Ik was jaren samen met mijn exvrouw, er was toen geen WhatsApp en ik had ook geen sociaal media. Ik weet dus niet wat vandaag de dag normaal is.
Het volgende :
Ik heb sinds 3 maanden een vriendin (exclusiviteit is uitgesproken, dat wilde zij en ik natuurlijk ook, anders ging ik niet akkoord).
Alles gaat goed wanneer we elkaar zien, we wonen zo'n 2 uur bij elkaar vandaan. We hebben elkaar echter nu een paar weken niet gezien ivm ziekte (ik moest in quarantaine). Maar daar gaat het niet om.
Vanaf het begin heb ik haar nooit kunnen bereiken als ik haar bel, ze neemt nooit op. Als we samen iets gaan doen laat ze meestal ook haar telefoon thuis liggen (als ze bij mij is bij mij dus). Soms neemt ze hem wel mee.
Ik vind het toch wel erg eigenaardig dat ze nooit de telefoon opneemt. Dit is dus niet opeens, maar al vanaf het begin.
Zij belt ook nooit terug. Vanavond wilde ik haar bellen, maar ze nam weer niet op. Toen ik op whatsapp keek, om haar dan maar een bericht te sturen kwam ze opeens online, dus ik dacht ik bel nog even.. Ze nam dit keer voor het eerst op, maar ze was aan het autorijden en zei dat ze zich moest concentreren op het autorijden, en ze zei dat ze straks wel terug zou bellen.. Dit is nu 3 uur geleden..
Nu ben ik eigenlijk wel een beetje klaar met dat bellen, en ik ga haar nu niet meer bellen. Ik vind het zeer eigenaardig. Het is niet zo dat we kinderen zijn. We zijn beiden 39 jaar. Ik krijg steeds meer het idee dat zij nog een telefoon heeft (weet niet waarom ik dat denk, maar dat gevoel heb ik).
Ze reageert ook heel traag op appjes, soms helemaal niet, soms een dag later. Terwijl zij wel altijd als eerste mij bericht. Ze leest vaak de appjes wel, maar reageert dan niet.
Bericht moest eerst goedgekeurd worden, inmiddels heeft ze gebeld.. Nog geen 5 minuten omdat ze zegt dat ze bij een vriendin voor het huis staat een daar even mee zou drinken.. En toen hing ze abrubt de telefoon op en klonk geërgerd 😵 ik heb haar gestuurd dat ik daar niet van gediend ben, dat zij zomaar de telefoon ophangt. Vind het nogal onbeschoft.

Door dat gedrag ga ik twijfelen aan haar verhaal, gaat ze wel naar een vriendin? Of misschien heeft ze nog meer mannen? Ik ben totaal niet jaloers, maar hier klopt gewoon iets niet.

De bedoeling was om haar te bellen om dit weekend af te spreken, maar dat heb ik dus niet kunnen doen. En ik heb er nu eerlijk gezegd ook geen zin meer in. Ik ga nu wel wat anders plannen, heb nu wel genoeg geprobeerd.
Knockknock schreef:
03-09-2020 23:15
Spreekt ze alleen doordeweeks af? Omdat ze vrije dagen opneemt om naar je toe te komen? En blijft ze ook slapen of moet ze savonds altijd weer naar huis?

Volgens mij klopt er helemaal niets van haar
Soms door de weeks, soms 's weekends.
Ja ze blijft ook slapen en wil nooit naar huis en doet dan wat moelijk als ik haar naar huis stuur (ik moet werken).

Ik weet nu, na dit topic vrijwel zeker dat er niets van klopt allemaal. Door dit topic ben ik eens kritisch gaan kijken en nadenken. En er klopt gewoon geen bal van haar verhalen!
pipootje schreef:
03-09-2020 23:08
Hoe kun je een relatie hebben en haar achternaam en adres niet hebben??
Dat kan, ik ben bar slecht in namen. Maar naar mijn weten heeft ze deze nooit verteld. Ik vergeet altijd namen. Sterker nog ik heb wel eens een relatie van 2, 5 jaar met iemand gehad en het eerste half jaar vergat ik vaak haar voornaam. Nu is dat gelukkig niet meer zo extreem, maar ik ben echt een ramp met namen.
Verder boeit een naam ook niet. Maar nu snap ik waarom ze deze niet gegeven heeft. Ik kan nergens checken of haar verhaal klopt. Haar voornaam komt duizenden keren voor in Nederland. Als de opgegeven voornaam al haar naam is.
RickyL schreef:
03-09-2020 22:54
Ze kwam toch elke keer bij mij. Vond ik wel makkelijk als ik heel eerlijk ben.
Denk je niet dat ze daar op afgeknapt kan zijn? Dat jij geen moeite deed haar op te zoeken? Zij heeft haar adres niet gegeven, maar jij hebt het waarschijnlijk ook nooit gevraagd?

Maar een vreemd verhaal is het wel, ook bij mij kwamen meteen deja-vu gevoelens boven met dat eerdere topic over die poolse vriendin.
Met name dat mogelijke dubbelleven, daar lijkt het dan wel wat op.
Maar ja we horen het verhaal natuurlijk maar van één kant
RickyL schreef:
03-09-2020 23:30
Dat kan, ik ben bar slecht in namen. Maar naar mijn weten heeft ze deze nooit verteld. Ik vergeet altijd namen. Sterker nog ik heb wel eens een relatie van 2, 5 jaar met iemand gehad en het eerste half jaar vergat ik vaak haar voornaam. Nu is dat gelukkig niet meer zo extreem, maar ik ben echt een ramp met namen.
Verder boeit een naam ook niet. Maar nu snap ik waarom ze deze niet gegeven heeft. Ik kan nergens checken of haar verhaal klopt. Haar voornaam komt duizenden keren voor in Nederland. Als de opgegeven voornaam al haar naam is.
Google Anna+beroep+vermoedelijke woonplaats, ze heeft wellicht linkedin.

Maar oke, dat is gewoon nieuwsgierigheid. Ik zou er.sowieso helemaal klaar mee zijn. Al dat gedoe, je nare gevoel als je een berichtje krijgt, haar aanvallende houding. Ik kan dat niet rijmen met je opmerking dat je prima zonder "relatie" zou kunnen.
nouzegtiswat schreef:
03-09-2020 23:39
Denk je niet dat ze daar op afgeknapt kan zijn? Dat jij geen moeite deed haar op te zoeken? Zij heeft haar adres niet gegeven, maar jij hebt het waarschijnlijk ook nooit gevraagd?

Maar een vreemd verhaal is het wel, ook bij mij kwamen meteen deja-vu gevoelens boven met dat eerdere topic over die poolse vriendin.
Met name dat mogelijke dubbelleven, daar lijkt het dan wel wat op.
Maar ja we horen het verhaal natuurlijk maar van één kant
Ik heb dat verhaal zojuist even gelezen en er zijn wel wat overeenkomsten inderdaad.

Het kan zijn dat ze afgeknapt is dat er veel van haar kant kwam. Maar gek genoeg stuurde zij mij vandaag nog dat ik veel voor haar beteken en dat ze mij graag wil zien.
Ik was ook heus wel van plan om bij haar langs te gaan. Maar moet dan eerst een auto kopen, en dat schud ik ook niet zo even uit m'n mouwen. Ik reis namelijk niet met het ov (heb daar een gruwelijke hekel aan).

Heb haar adres wel gevraagd maar deze heeft ze niet gegeven, ze zei dat ik dat wel kreeg als ik langs kwam. Dat is in mijn ogen wel vreemd. Alsof ze eerst haar man /vriend het huis uit moet werken als ik langs zou komen en ik dus niet als verrassing voor haar deur zou kunnen staan (heeft ze bij mij wel een paar keer gedaan, dat vond ik toen overigens wel wat raar).
RickyL schreef:
03-09-2020 23:30
Als je iemands naam en adres niet weet omdat die nooit verteld zijn en je noot bij iemand thuis bent geweest, heb je geen relatie maar ben je een of andere vage scharrel. Meer zal het ook niet worden. Ze heeft een echt leven waar jij niet in voorkomt.
.
Dit slaat toch nergens op van haar niet, maar ook de voornaam van je eigen vriendin vergeten en een auto moeten kopen om bij haar op bezoek te gaan. Terwijl je ook een auto van de zaak hebt.
zimi schreef:
04-09-2020 00:44
Dit slaat toch nergens op van haar niet, maar ook de voornaam van je eigen vriendin vergeten en een auto moeten kopen om bij haar op bezoek te gaan. Terwijl je ook een auto van de zaak hebt.
Nou inderdaad wat een bullshit allemaal.
.
zimi schreef:
04-09-2020 00:44
Ben haar naam niet vergeten. Ik haalde dat even aan, omdat ik zo slecht in namen ben, ging over iemand anders. (dat heeft een medische reden maar doet er niet toe).
De auto van de zaak mag ik daarvoor niet gebruiken, heb daar in het verleden nogal wat gedoe door gehad. Dus dat doe ik niet meer.

Heb dit natuurlijk ook direct aan haar verteld, dus dit weet ze. Ze zei toen dat het niets uitmaakte en dat zij wel langs kwam.
Mosterd.
Ik reageerde op het telefoonverhaal, maar lees nu dat er veel meer speelt.
Laat je niet zo opdraaien. Je wil niet naar haar toe dus waarom zou ze haar adres geven? Ze neemt initiatief, blijft slapen, door de weeks, in het weekend... ik zie geen enkel probleem.
Dat ze moeilijk telefonisch te bereiken is heb je zelf al verklaard. Ze laat haar telefoon zelfs bij jou thuis liggen wanneer jullie weg gaan. Ze is gewoon geen beller/apper.
Je zou beter met haar eens praten ipv je hier te laten opjutten.
RickyL schreef:
04-09-2020 00:04

Ik was ook heus wel van plan om bij haar langs te gaan. Maar moet dan eerst een auto kopen, en dat schud ik ook niet zo even uit m'n mouwen. Ik reis namelijk niet met het ov (heb daar een gruwelijke hekel aan).
Je reist niet met het OV?
En dan vind je háár moeilijk...

Zeker als je je auto niet 'mag' gebruiken, moet je toch een alternatief vervoersmiddel hebben voor privétrips over langere afstanden? In plaats van je over je onzinnige OV-hekel heen te zetten, ga je gewoon nergens heen of laat je je ophalen?

Dit verhaal wordt echt steeds gekker.
Quincy2 schreef:
04-09-2020 07:32
Je reist niet met het OV?
En dan vind je háár moeilijk...

Zeker als je je auto niet 'mag' gebruiken, moet je toch een alternatief vervoersmiddel hebben voor privétrips over langere afstanden? In plaats van je over je onzinnige OV-hekel heen te zetten, ga je gewoon nergens heen of laat je je ophalen?

Dit verhaal wordt echt steeds gekker.
ja inderdaad. Hoe doe je het met vervoer als je een dagje weg gaat, op vakantie gaat etc?

Heb je ook geen Facebook oid van haar?
Ik begrijp die focus op exclusiviteit niet zo. Het is toch veel belangrijker dat je de ander goed leert kennen voordat je een relatie met elkaar wil. Zo van nou wanneer ze alleen mij neukt dat is het verder allemaal wel goed.

Waarom wil je een relatie met iemand die haar hele privé achter houdt en die zich onbeschoft gedraagt, of ben je zo wanhopig dat wanneer iemand maar zegt dat zij het alleen met jou doet je denkt dat de rest ook wel goed komt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Indien iemand waar ik interesse in heb noodgedwongen thuis zit voor corona dan zou ik regelmatig bellen en appen, al houd ik niet van appen. Ik zou ook aanbieden om boodschappen te doen en die voor de deur zetten, ...etc. Je wil toch niet dat je date/scharrel eenzaam thuis zit 2 weken lang. Het feit dat het haar allemaal geen ruk boeit zegt toch al meer dan genoeg. Waarom wil je uberhaupt nog iets van haar?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Raar verhaal dit.
App dat je het weekend haar kant op komt en een auto huurt.

Als ze het prima vind doe het dan ook anders blijf je in de mist staan.

Kijk wat er uit rolt voor antwoord en hoe het zich ontwikkeld die vraag en eventueel het bezoek.
Attraverso schreef:
04-09-2020 07:21
Laat je niet zo opdraaien. Je wil niet naar haar toe dus waarom zou ze haar adres geven? Ze neemt initiatief, blijft slapen, door de weeks, in het weekend... ik zie geen enkel probleem.
Dat ze moeilijk telefonisch te bereiken is heb je zelf al verklaard. Ze laat haar telefoon zelfs bij jou thuis liggen wanneer jullie weg gaan. Ze is gewoon geen beller/apper.
Je zou beter met haar eens praten ipv je hier te laten opjutten.
Ik lette nooit op of ze online was etc (vond ik totaal niet boeiend)
Heb 2 weken thuis gezeten (ziek). Verveelde mij dan ook. En toen ging er mij van alles opvallen. Ze is heel veel online op whatsapp. Ook als ik tracht te bellen,ze neemt dan niet op en heeft altijd wel een smoesje (mijn verbinding is slecht, ben op bezoek, verjaardag, ik rij in de auto, etc, etc). Belt nooit terug. Leest berichten, maar reageert vaak niet. Krijg later altijd wel weer een berichtje van haar. Maar een vraag stellen kan ik niet, deze wordt vrijwel nooit beantwoord, wordt omheen gedraaid of ze gaat direct in de aanval (terwijl het gewoon een normale vraag is). Ze wil dat ik niemand heb, vraagt meermaals of er andere dames zijn. De vraag terug wordt omheen gedraaid, genegeerd en of aanvallend op gereageerd. Terwijl zij mij het vraagt en ik hier op antwoord en dan vraag en jij dan?
Het is soms net alsof ik met een robot app..
Ze stuurt o.a. schatje, ik mis je, wil je zien etc. Vrijwel elke dag. Dan denk je dat zit goed toch. Nee dus, ik krijg echt het idee dat die teksten bedoeld zijn voor een ander :bonk: want verder negeert ze vrijwel alles.

Waarom ze haar adres zou geven? Ik was aan het kijken om bij haar te komen. Kan eventueel wel een auto lenen. Dit gezegd, maar ze zei dat ze haar adres dan zou geven als ik er zou zijn, in haar stad. Vind dat echt mega bizar. Voordat ik in de auto stap en dik 2 uur moet rijden zou ik het toch prettig vinden waar ik moet zijn.
De vraag wat haar achternaam is wordt genegeerd en zelfs vijandig over gedaan. Ze zei de laatste keer "jij wilt alles weten, ik weet niks van jou". Zeer vreemd, aangezien ik de eerste maand voortdurend een politieverhoor van haar kreeg.
Face to face zegt ze ook dingen die totaal niet kloppen, dacht ik het begin al dat ze mij verward met anderen met wie ze schijnbaar ook contact heeft. Ze beweerde bijvoorbeeld dat ik had gezegd dat ik vanaf 14 augustus een week vakantie zou hebben (nooit gezegd), hiervan had ze bewijs dat ik het had gezegd, want volgens haar heb ik dat via app verteld. (klopt niet). Toen ik haar vroeg dat dan te laten zien kwam er niks en begon ze over weer heel iets anders. :facepalm:
Mijn leeftijd had ze ook elke keer fout, vraagt tig keer dezelfde dingen na een paar dagen weer vragen.
Een keer toen we uit eten waren moest ze opeens bellen. Terwijl we net eten besteld hadden. Uiteindelijk stond het eten voor mij neus en ben maar gaan eten.. Toen het op was kwam ze weer terug (geen idee waar ze heen was gegaan om te bellen). Toen ging ik naar het toilet, toen ik weer terug liep naar onze tafel zag ik haar wederom vertrekken :facepalm:
Ik heb daar bij elkaar meer dan een uur in m'n eentje gezeten. En had toen goed de p in.. Heb dit kenbaar gemaakt, haar gedag gezegd en ben naar huis gegaan. 1,5 uur later kreeg ik een berichtje van haar, boos, ze zei o.a. dat ik zonder iets te zeggen weg was gegaan en dat ik nu op date zou zijn met een andere vrouw (echt hoe verzin je het??).
Jezus wat een lang verhaal, zo kan ik nog wel uren doorgaan.
Er klopt gewoon totaal niets van haar verhaal. Mijn verhaal lijkt nu, of is nu ook zeer verwarrend, maar dat is het voor mij dus ook. Ik snap totaal niet wat ze met mij van plan was.
viva-amber schreef:
04-09-2020 07:41
Ik begrijp die focus op exclusiviteit niet zo. Het is toch veel belangrijker dat je de ander goed leert kennen voordat je een relatie met elkaar wil. Zo van nou wanneer ze alleen mij neukt dat is het verder allemaal wel goed.

Waarom wil je een relatie met iemand die haar hele privé achter houdt en die zich onbeschoft gedraagt, of ben je zo wanhopig dat wanneer iemand maar zegt dat zij het alleen met jou doet je denkt dat de rest ook wel goed komt?
Nee want heb een aantal vaste fwb, dus totaal niet wanhopig daarin. Deze fwb heb ik natuurlijk wel "stop" gezet.

Nee was ook totaal niet op zoek of zo, al jaren bewust heerlijk single.
Het begon dan ook allemaal casual en vond dat wel leuk. Maar ze haalde op 1 of andere manier een gevoel in mij los welke ik al jaren niet meer had gehad bij iemand. Kreeg na een poosje zelfs kriebels in m'n buik als ik haar zag. De laatste keer dat ik dat had was ik nog tiener.
Hoe ik dacht, wat ik zei, was zij volgens haar ook, ze dacht het zelfde over dingen, zei ze, etc. Ze leek met haar verhaaltjes de prefecte match. Totdat ze over exclusiviteit begon. Constant argwaan van haar kant, welke op den duur argwaan bij mij wekte.

Ik wil dan ook geen relatie meer met haar. Dit is nu wel duidelijk. Mede dankzij dit topic en de elle lange teksten die ik hier gedaan heb. Voor mij heeft dit goed geholpen en heb zo alles op een rijtje kunnen zetten.
Dit weekend ga ik mooi weer met een buddy een leuke avond nacht hebben. Geen drama.
To: het is gestoord om met deze vrouw door te gaan. Ik zou er echt geen enkele moeite meer insteken en appen dat je het contact verbreekt. Haar daarna overal blokkeren. Ik begrijp echt niet dat je dat niet meteen hebt gedaan na het achterhouden van achternaam, adres en het overige rare gedrag.
Mijn hemel wat een verhaal Ricky, maar wat ga je nu doen?
viva-amber schreef:
04-09-2020 08:58
To: het is gestoord om met deze vrouw door te gaan. Ik zou er echt geen enkele moeite meer insteken en appen dat je het contact verbreekt. Haar daarna overal blokkeren. Ik begrijp echt niet dat je dat niet meteen hebt gedaan na het achterhouden van achternaam, adres en het overige rare gedrag.
Klopt. Heb inmiddels dat appje al verstuurd (gisteravond al) en alles verwijderd etc.
Thank god for buddies.
Such fun!1
Abundance-of-Freedom schreef:
04-09-2020 09:02
Mijn hemel wat een verhaal Ricky, maar wat ga je nu doen?
Dit hopelijk zo snel mogelijk "vergeten". Wat een drama zeg. Ben er echt dood moe van geworden.
RickyL schreef:
04-09-2020 09:08
Dit hopelijk zo snel mogelijk "vergeten". Wat een drama zeg. Ben er echt dood moe van geworden.

Ik merk het ja, gelukkig heb je er een eind aan gebreid.
We zullen het nooit weten natuurlijk, maar ik zou eigenlijk wel eens heel graag 'het verhaal' achter zo een vrouw weten.

Wat drijft haar om dit zo te doen? Is ze misschien onderdeel van een 'netwerk' en moet zij (onschuldige, nietsvermoedende, goedgelovige, soms wanhopige (niet op jou bedoeld, Ricky), misschien zelfs rijke) mannen 'klaarstomen' voor iets wat we dus niet weten.

Zo ook het verhaal waar ik naar verwees van die Poolse vrouw, is soortgelijk, nauwelijks te bevatten, maar ik geloof het, net zoals dit verhaal. En dan telkens de bal terugkaatsen dat het niet aan haar (of bij haar) ligt. Het is de andere die raar doet. Vragen ze de andere partij misschien of hij nog andere dates heeft, om hem te isoleren? Want iemand die een sociaal netwerk heeft is minder kwetsbaar dan iemand die weinig contacten heeft.

Wat er ook van zij, Ricky, ik vind het goed dat je dit hier hebt verteld. Ten eerste om andere mensen te waarschuwen zodat zij bij soortgelijke ervaringen misschien de herinnering aan jouw verhaal krijgen en weten dat ze op moeten passen, ten tweede voor de vrouwen in kwestie. Dat ze niet moeten denken dat zij alleen 'slim' zijn. Wij kunnen ook nadenken. En ten derde, omdat het je heeft geholpen je gedachten op een rij te zetten en (volgens mijn bescheiden mening) de enige juiste conclusie te trekken.

Het ga je goed en pas de volgende keer (nog) beter op!

Mamme-zel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven