online speeddating
vrijdag 4 september 2020 om 22:52
Beste dames, ik ben een vrouw van eind 30 die toch al een aantal keer online heeft gespeeddate. Gemiddeld spreek je 12 mannen en daarna krijg je te horen hoeveel mannen met je willen mailen daarna. Nu is het mij opgevallen dat vrijwel alle keren de helft van de mannen aangaf te willen mailen en de andere helft niet. Dus waren er 10 dan ongeveer 5 of 12,13 dan 6 ongeveer. Nu ken ik persoonlijk geen andere vrouwelijke singles die ook meedoen. Ik vroeg mij af wat een normale ‘score’ is om te hebben. Is het voor vrouwen echt zo makkelijk? Zijn er veel vrouwen die regelmatig meedoen en waarbij de mannen ze allemaal willen mailen/een ja aankruisen? Is de helft niet een lage score en heeft de gemiddelde vrouw meer matches bij speeddating?

vrijdag 4 september 2020 om 23:06
Een vriend van mij is gek op speeddaten en ik ging een keer mee. Wij hadden beiden maar 1 match en ongeveer drie personen die ons ook leuk vinden. Ik had ook maar drie mannen aangekruist en een daarvan wilde mij dus ook nog eens zien. Is overigens nooit gebeurd want al van te voren bleek het een zeur.
Die vriend van mij heeft in de Corona tijd drie keer on line gespeeddate, was heel goedkoop ivm echt speeddaten. Hij is echt een leuke man, maar had steeds maar een paar personen die hem kozen.
Ik vind de hoeveelheid mannen die jou willen dus indrukwekkend. Ben je heel mooi?
Die vriend van mij heeft in de Corona tijd drie keer on line gespeeddate, was heel goedkoop ivm echt speeddaten. Hij is echt een leuke man, maar had steeds maar een paar personen die hem kozen.
Ik vind de hoeveelheid mannen die jou willen dus indrukwekkend. Ben je heel mooi?

vrijdag 4 september 2020 om 23:18
hallo Waterman, wat jammer dat het speeddaten niets heeft opgeleverd voor jullie. Aardig van je om je ervaringen hier te delen. Ik heb maar een doorsnee uiterlijk en babbel. Ook mijn CV of hobbies springen niet in het oog. Deze ‘score’ vind ik voor mijzelf ook niet te laag maar ben dus benieuwd wat men over het algemeen scoort. Vind het wel weer laag als ik hoor dat andere vrouwen bv 8 uit 10 krijgen. Ook al zou dit teleurstellend zijn in vergelijking wat ik heb, toch zou ik dat willen weten.
vrijdag 4 september 2020 om 23:20
Daar ben ik het mee eens, maar hoeveel ja’s hebben die vrouwen dan dat zou ik willen weten. Zitten er vrouwen bij die zo iets bijzonders uitstralen dat ze bij speeddating nooit afwijzingen hebben?

vrijdag 4 september 2020 om 23:30
De keer dat ik meeging, ben ik in de pauzes ( die waren er veel vanwege te veel vrouwen) in gesprek geraakt met vrouwen. Ook hier hetzelfde beeld: een handjevol mannen dat hun naam opschreef. En het waren leuke vrouwen, wel ouder dan jij. Mensen nemen dat invullen van die lijstjes bloedserieus en als je bv niet dezelfde hobby hebt, val je al af. Die indruk kreeg ik ten minste. Ik moest heel veel lachen die avond (met mijn vriend) en kreeg de feedback dat ik voor een echte relatie niet serieus genoeg was. Nogmaals: ik heb het over vijftigers hier.glitterrosa schreef: ↑04-09-2020 23:20Daar ben ik het mee eens, maar hoeveel ja’s hebben die vrouwen dan dat zou ik willen weten. Zitten er vrouwen bij die zo iets bijzonders uitstralen dat ze bij speeddating nooit afwijzingen hebben?
Kortom: de helft is gewoon een hele mooie score.
anoniem_301963 wijzigde dit bericht op 04-09-2020 23:33
13.50% gewijzigd
vrijdag 4 september 2020 om 23:32
vrijdag 4 september 2020 om 23:40
Ik denk dat mannen op vele paarden inzetten. Veel minder kritisch zijn.
Ik heb één keer meegedaan aan speed daten (niet online) samen met vriendinnen. Ondanks leuke, ontspannen gesprekken had ik slechts bij één man een kruisje gezet bij 'ja'. Naar hem was ik wel nieuwsgierig (na één date was die nieuwsgierigheid overigens volledig weg)
Wat ik niet wist, is dat je een mail kreeg met het aantal matches én het aantal mannen dat bij jou een 'ja' had ingevuld. Van de 16 mannen, waren dat er 15 geweest. En ik ben echt niet mooi ofzo! Ik was echt stomverbaasd. Daarna nog paar keer mail ontvangen van de organisatie met het bericht dat er voor de volgende speeddate te weinig vrouwen waren en of ik met korting mee wilde doen. Geen behoefte aan en het voelde ook wat nep.
Online lijkt het me een veredelde Tinder, maar leuk dat het kan.
Ik heb één keer meegedaan aan speed daten (niet online) samen met vriendinnen. Ondanks leuke, ontspannen gesprekken had ik slechts bij één man een kruisje gezet bij 'ja'. Naar hem was ik wel nieuwsgierig (na één date was die nieuwsgierigheid overigens volledig weg)
Wat ik niet wist, is dat je een mail kreeg met het aantal matches én het aantal mannen dat bij jou een 'ja' had ingevuld. Van de 16 mannen, waren dat er 15 geweest. En ik ben echt niet mooi ofzo! Ik was echt stomverbaasd. Daarna nog paar keer mail ontvangen van de organisatie met het bericht dat er voor de volgende speeddate te weinig vrouwen waren en of ik met korting mee wilde doen. Geen behoefte aan en het voelde ook wat nep.
zaterdag 5 september 2020 om 07:54
Dit dus, ik heb het idee dat dit dus heel vaak gebeurt, dat mannen op meerdere paarden wedden en bij veel vrouwen iedereen aankruisen. Dan is de helft weer ineens heel weinig....Sterrenstof74 schreef: ↑04-09-2020 23:40Ik denk dat mannen op vele paarden inzetten. Veel minder kritisch zijn.
zaterdag 5 september 2020 om 08:09
Ik ben een keer naar een speeldate geweest samen met twee vriendinnen. Ik had dacht ik maar twee mannen aangekruist maar veel meer die mij positief hadden beoordeeld. Mijn vriendinnen hadden ook veel minder positieve beoordelingen. En ik ben echt niet knapper dan zij zijn.
Achteraf hebben we de mannen nog nabesproken en toen was dat verschil wel te verklaren. Ik had het vooral gehad over positieve dingen (werk, vrije tijd besteding) en zij waren wat kritischer geweest in het gesprek. De man die zo leuk gitaar kon spelen bleek bv, elke avond nog bij zijn ouders te gaan eten omdat dat zo makkelijk was. De man met een leuk beroep bleek extreem rechtse sympathieën te hebben. Mijn vriendinnen hadden veel meer boven tafel gekregen en hadden dus tijdens de gesprekken al veel eerder aangegeven dat het niets ging worden.
Achteraf hebben we de mannen nog nabesproken en toen was dat verschil wel te verklaren. Ik had het vooral gehad over positieve dingen (werk, vrije tijd besteding) en zij waren wat kritischer geweest in het gesprek. De man die zo leuk gitaar kon spelen bleek bv, elke avond nog bij zijn ouders te gaan eten omdat dat zo makkelijk was. De man met een leuk beroep bleek extreem rechtse sympathieën te hebben. Mijn vriendinnen hadden veel meer boven tafel gekregen en hadden dus tijdens de gesprekken al veel eerder aangegeven dat het niets ging worden.