Au
zondag 6 september 2020 om 10:03
Ik heb het net uitgemaakt met mijn vriend. Het ging niet meer, te verschillend, te veel ruzies en elkaar niet begrijpen. Het was al 2 x eerder bijna uit maar toch nog wel gek op elkaar dus toch nog een kans gegeven.
Nu is de koek écht op, van mijn kant. Hij wil nog wel verder, ook al weet hij dat het niet werkt. Hij is nog hartstikke gek op me. Van mijn kant is door al het geruzie de liefde verminderd. Mag hem nog graag maar een relatie werkt niet (meer).
En ondanks dat het mijn keuze is, en de beste, doet het toch best veel pijn.
We woonden samen en nu lig ik hier alleen in bed en heb ik het toch wel zwaar.
Ik weet dat ik het alleen kan, dat het zelfs beter is. Ik heb (niet veel) een paar lieve mensen in mijn omgeving die er voor me zijn.
Maar toch moet ik zelf even door die pijn heen. En dat is moeilijk.
Ik wil hem niet terug, want we zijn gewoon te verschillend en dat zal in ons geval altijd blijven botsen.
Alleen hoop ik dat de pijn snel overgaat...
Ook heb ik zelf nauwelijks familie en weinig vrienden, van zijn kant juist veeeeeeel familie en grote vriendengroep. En die ga ik ook wel missen.
Geen echte vraag of dringend tips nodig (Ik weet: eet chocola, doe wat leuks met vrienden, zoek afleiding, denk aan de negatieve kanten) maar misschien gewoon even wat steun en lieve woorden nodig. Voel me een beetje eenzaam in mijn gevoel. Alvast dank.
Nu is de koek écht op, van mijn kant. Hij wil nog wel verder, ook al weet hij dat het niet werkt. Hij is nog hartstikke gek op me. Van mijn kant is door al het geruzie de liefde verminderd. Mag hem nog graag maar een relatie werkt niet (meer).
En ondanks dat het mijn keuze is, en de beste, doet het toch best veel pijn.
We woonden samen en nu lig ik hier alleen in bed en heb ik het toch wel zwaar.
Ik weet dat ik het alleen kan, dat het zelfs beter is. Ik heb (niet veel) een paar lieve mensen in mijn omgeving die er voor me zijn.
Maar toch moet ik zelf even door die pijn heen. En dat is moeilijk.
Ik wil hem niet terug, want we zijn gewoon te verschillend en dat zal in ons geval altijd blijven botsen.
Alleen hoop ik dat de pijn snel overgaat...
Ook heb ik zelf nauwelijks familie en weinig vrienden, van zijn kant juist veeeeeeel familie en grote vriendengroep. En die ga ik ook wel missen.
Geen echte vraag of dringend tips nodig (Ik weet: eet chocola, doe wat leuks met vrienden, zoek afleiding, denk aan de negatieve kanten) maar misschien gewoon even wat steun en lieve woorden nodig. Voel me een beetje eenzaam in mijn gevoel. Alvast dank.
zondag 6 september 2020 om 21:31
Lief dat je ernaar vraagt. Het ophalen van de spullen was zeer pijnlijk, hij was er zelf niet bij en ze kregen niet alles in 1 x mee dus ben even meegereden. Gelijk doorgereden dus hem niet gezien maar ik wilde écht niet naar huis. Dus doorgereden maar mijn ouders, daar gepraat en gehuild en wat gegeten. Daarna was ik het even zat, ging weg en toen ik in mijn auto stapte wilde ik nog steeds niet naar een leeg huis. Heb hem gebeld en langs gegaan. Even gepraat en van uitmaken zijn we nu naar een time out gegaan waarin we keihard aan onszelf gaan werken de komende weken en daarna kijken of het nog goed kan komen.
Ik weet dat het beter is om alle banden gelijk te verbreken maar moet zeggen dat dit voor mij nu even meer rust geeft. Ik ga goed nadenken en tot mezelf komen, maar wel met het idee dat ik hem niet echt kwijt ben.
Dus voor nu gaat het wel oké. Nog steeds lastig om zo alleen te gaan slapen maar ik weet in mijn hart is hij er nog steeds en dat voelt fijn.

zondag 6 september 2020 om 23:15
ja dat en dikke knuffelsCateautje schreef: ↑06-09-2020 10:14Je bent vrijijijijijij!!!
Je kan je vleugels weer uitslaaaaaaaaaan!
De wereld ligt weer voor je opèèèèèèèèn!
Eventjes door het loslatingsproces heen en dan diep ademhalen, de koelkast plunderen en jezelf oprichten.
Ik wens je een gelukkige toekomst toe, zonder negativiteit of ruzies.![]()

maandag 7 september 2020 om 08:53
Ik vind het niet zo aardig naar je semi-ex toe, dat je nu weer instemt met 'on a break' terwijl je het gewoon uit wil maken.
Vast een onpopulaire mening. Maar laat die jongen gewoon los. Je kunt niet met hem blijven omdat jij bang bent om alleen te zijn. Dat is eigenlijk best gemeen.
Ga gewoon alleen leven. Een spin vang je met de stofzuiger.
Vast een onpopulaire mening. Maar laat die jongen gewoon los. Je kunt niet met hem blijven omdat jij bang bent om alleen te zijn. Dat is eigenlijk best gemeen.

maandag 7 september 2020 om 09:02
Ik krijg ook een beetje een “pleistergevoel”.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑07-09-2020 08:53Ik vind het niet zo aardig naar je semi-ex toe, dat je nu weer instemt met 'on a break' terwijl je het gewoon uit wil maken.
Daarom was ik ook benieuwd naar hoe het de andere 2x ging.
maandag 7 september 2020 om 16:34
Dat klopt. Die keren waren zeker anders, dan had ik in een gesprek aan dat ik het niet meer zag zitten en bleven we praten totdat we toch tot een andere conclusie kwamen inclusief nieuwe afspraken en beloftes.
Nu gebeurde het in een ruzie en vrij resoluut.
maandag 7 september 2020 om 16:37
Ik snap dat je het zo ziet hoor! Maar er is nog steeds veel liefde. Heb voor mezelf nagedacht of ik hém mis of gewoon iemand om me heen. En ik mis toch echt hem. Door alle ruzies ben ik wel minder gaan voelen maar er zit nog steeds liefde in mij voor hem en als we aan een aantal punten werken en dit zou lukken, dan kan er echt een geweldige relatie ontstaan. Maar dan is het nu eerst loskomen van elkaar, keihard werken en dan opnieuw een basis opbouwen.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑07-09-2020 08:53Ik vind het niet zo aardig naar je semi-ex toe, dat je nu weer instemt met 'on a break' terwijl je het gewoon uit wil maken.
En ze kunnen uit de stofzuiger kruipen dus nee