Is het mogelijk?

09-09-2020 17:56 32 berichten
Op 15 augustus heb ik seks gehad , 21 augustus ben ik ongesteld geweest , sinds gisteren had ik wat steekjes bij me blinde darm ( niet pijnlijk ) her voelt als spierpijn , ik heb een test gedaan voor de zekerheid en de tweede streepje was heel licht ik had het niet met ochtends urine gedaan. Sinds vandaag voel ik bij me onderbuik bij me blaas ongeveer daarzo wat druk alsof ik ongesteld moet worden maar dat moet pas over 11 dagen onder me navel voel ik ook soort van spierpijn en me buik voelt wat hard aan en is ook gevoelig als ik er op druk . Zou ik zwanger kunnen zijn ?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je je ovulatie voelt, die voel ik tenminste wel altijd sterk, voelt als spierpijn. en 14 dagen na ovulatie word je ongesteld.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Dit denk ik eigenlijk ook. En het klopt op de tijdlijn.
..
Ik denk ook wat VGM zegt. Anders test je over een paar dagen nog een keer.
nee
VGM1980 schreef:
09-09-2020 18:01
Ik denk dat je je ovulatie voelt, die voel ik tenminste wel altijd sterk, voelt als spierpijn. en 14 dagen na ovulatie word je ongesteld.
Maar ik heb een lichte streep op de test
Multivitamine schreef:
09-09-2020 18:04

op de ovulatietest of zwangerschapstest?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
09-09-2020 18:08
op de ovulatietest of zwangerschapstest?
Zwangerschaps test
Multivitamine schreef:
Nou, dat lijkt me dan duidelijk... ze zeggen altijd ‘een streep is een streep’ :)
Ja kans is groot dat je zwanger bent, een streep is een streep. Test over 2 dagen even opnieuw en kijk of de streep dan donkerder is. Bij al mijn zwangerschappen leek het of ik ongesteld geworden was maar toch zwanger.
Multivitamine schreef:
Je menstruatie is net 2,5 weken geleden. Je ovuleert ná je menstruatie en 2 weken daarna zou je weer opnieuw menstrueren. Dit weet je he?
Je zou dan direct na je menstruatie je ovulatie hebben gehad en nu een hele gevoelige test gebruiken die hcg meet. Wat voor test heb je gebruikt en heb je deze wel binnen de gestelde tijd afgelezen?
..
Wil je graag zwanger worden of juist niet?
Was die streep er al snel of pas veel later? Want dan moet je je afvragen of het nog wel betrouwbaar is.

En kan het zijn dat je een blaasontsteking hebt?
Mijn buik..Mijn blaas en mijn darm....en please niet me buik :@@:

En nee, als je rond de 4 september een ovulatie hebt gehad, dan heb je nu toch nog geen positieve test??

Maar goed, ik ben van de generatie testen doe je een week nadat je ongesteld moet worden. Scheelt je bakken onrust en geld.
Indrooglijntje?
Ik denk dat je de test te laat hebt afgelezen, dan loopt het door, droogt het in
Heb je alleen op 15 augustus seks gehad of daarna ook nog? Want als het daarvan zou zijn zou die streep inmiddels wel donker moeten zijn.
Because schreef:
09-09-2020 19:06

Maar goed, ik ben van de generatie testen doe je een week nadat je ongesteld moet worden. Scheelt je bakken onrust en geld.

Dit!
Destijds kosten testen ook veel meer geld, lagen ze achter de toonbank en moest je er om vragen. Dus als er een bekende bij de Kruidvat liep dan ging je weer weg.... Op naar de Etos.
Als jij echt flink ongesteld geweest bent 21 aug en daarna geen sex meer gehad hebt zou t niet moeten kunnen. Sowieso zou je van 15-8 nu echt flink positief moeten testen!

Maar idd een streep komt alleen maar als je hcg hebt dus zwanger bent vreemde tijdlijn wel. Hoe licht is licht
where ever you go, go with your heart
Kan het innestelingsbloedding zijn?
Pluk de dag...
Wanneer was je voor 21-8 ongesteld? Heb je een regelmatige cyclus?
Was menstruatie net als gebruikelijk?
Heb je na 15-8 nog seks gehad?
21-8 zou ook innesteling kunnen zijn geweest.
Het kan ook dat je zwanger bent geweest en dat je ongesteldheid een miskraam was. Dat zou wel verklaren waarom je nu maar zo'n licht streepje hebt.
Skawa schreef:
09-09-2020 19:57
Als jij echt flink ongesteld geweest bent 21 aug en daarna geen sex meer gehad hebt zou t niet moeten kunnen. Sowieso zou je van 15-8 nu echt flink positief moeten testen!

Maar idd een streep komt alleen maar als je hcg hebt dus zwanger bent vreemde tijdlijn wel. Hoe licht is licht
Dat eerste is natuurlijk onzin.

Een bloeding is niet altijd een menstruatie, en een bloeding kan om allerlei redenen voorkomen vroeger of later in een zwangerschap.

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik nog drie keer semi-regelmatig ‘ongesteld’ geweest waardoor ik het pas wist met 12 weken.
Hebben jij en je vriend inmiddels een groter huis waar jullie kind ook zou kunnen wonen? En zorgt je vriend inmiddels al voor het zoontje dat hij al heeft? Of woont dat nog bij zijn moeder?
Daarom noem ik t flink ongesteld dat is in mijn ogen anders dan een bloeding. Je herkent meestal je eigen menstruatie wel als zodanig toch en als je echt ongesteld bent dan ben je niet zwanger.
where ever you go, go with your heart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven