Is het mogelijk?

woensdag 9 september 2020 om 17:56
Op 15 augustus heb ik seks gehad , 21 augustus ben ik ongesteld geweest , sinds gisteren had ik wat steekjes bij me blinde darm ( niet pijnlijk ) her voelt als spierpijn , ik heb een test gedaan voor de zekerheid en de tweede streepje was heel licht ik had het niet met ochtends urine gedaan. Sinds vandaag voel ik bij me onderbuik bij me blaas ongeveer daarzo wat druk alsof ik ongesteld moet worden maar dat moet pas over 11 dagen onder me navel voel ik ook soort van spierpijn en me buik voelt wat hard aan en is ook gevoelig als ik er op druk . Zou ik zwanger kunnen zijn ?

woensdag 9 september 2020 om 18:08
op de ovulatietest of zwangerschapstest?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

woensdag 9 september 2020 om 18:19
Nou, dat lijkt me dan duidelijk... ze zeggen altijd ‘een streep is een streep’

woensdag 9 september 2020 om 18:39
Je menstruatie is net 2,5 weken geleden. Je ovuleert ná je menstruatie en 2 weken daarna zou je weer opnieuw menstrueren. Dit weet je he?
Je zou dan direct na je menstruatie je ovulatie hebben gehad en nu een hele gevoelige test gebruiken die hcg meet. Wat voor test heb je gebruikt en heb je deze wel binnen de gestelde tijd afgelezen?
..
woensdag 9 september 2020 om 19:06

woensdag 9 september 2020 om 19:27
Dit!
Destijds kosten testen ook veel meer geld, lagen ze achter de toonbank en moest je er om vragen. Dus als er een bekende bij de Kruidvat liep dan ging je weer weg.... Op naar de Etos.
woensdag 9 september 2020 om 19:57
Als jij echt flink ongesteld geweest bent 21 aug en daarna geen sex meer gehad hebt zou t niet moeten kunnen. Sowieso zou je van 15-8 nu echt flink positief moeten testen!
Maar idd een streep komt alleen maar als je hcg hebt dus zwanger bent vreemde tijdlijn wel. Hoe licht is licht
Maar idd een streep komt alleen maar als je hcg hebt dus zwanger bent vreemde tijdlijn wel. Hoe licht is licht
where ever you go, go with your heart
woensdag 9 september 2020 om 20:30
Dat eerste is natuurlijk onzin.Skawa schreef: ↑09-09-2020 19:57Als jij echt flink ongesteld geweest bent 21 aug en daarna geen sex meer gehad hebt zou t niet moeten kunnen. Sowieso zou je van 15-8 nu echt flink positief moeten testen!
Een bloeding is niet altijd een menstruatie, en een bloeding kan om allerlei redenen voorkomen vroeger of later in een zwangerschap.
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik nog drie keer semi-regelmatig ‘ongesteld’ geweest waardoor ik het pas wist met 12 weken.