Hoe veel/vaak appen jullie?

10-09-2020 13:56 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd hoe vaak en hoe veel jullie per dag met je partner appen? Mijn ex was behoorlijk claimerig en appte me bijna de gehele dag en als ik niet reageerde was ie vaak boos. Nu iemand die regelmatig tot vaak de gehele dag stil kan zijn.. best wel wennen, maar dit is normaal denk ik? Wonen niet samen.
Normaal maakt niet uit. Hoe vaak wil jij met je nieuwe partner appen?
Allen als er iets boeiends te melden is. Appen om het appen heb ik geen tijd voor en ook geen zin in. Maar goed, wij wonen samen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
15+ jaar samen en we appen iedere dag wel wat over en weer, maar hoeveel hangt af van de drukte van onze werkdag. Uiteraard wordt er dus ook niemand boos als reactie lang op zich laat wachten.
Beiden vallen we in de 35-45 jaar categorie.
saphira wijzigde dit bericht op 10-09-2020 19:18
Reden: Leeftijd toegevoegd
10.49% gewijzigd
Ligt veel aan de leeftijd denk ik. Ik ben oeroud dus ik app niet veel, vind bellen veel makkelijker. Ik hoef niet iedere minuut van de dag te weten wat mijn man doet en andersom heeft mijn man dat ook niet.
Niemand is onmisbaar
Haha ja ik zou de hele dag wel willen contacten, niet dat ik het doe hoor... maar heb zoiets van ja, andersom is het ook niet, dus doe ik dat ook maar niet.
>10 jaar samen, appen bijna voor 100% functionele dingen, soms een leuke emoticon, maar dat is het dan ook. En verder zo min mogelijk, het is vooral vaak erg irritant die grote hoeveelheid nietszeggende appjes. Ik kan ook lastig begrijpen dat er mensen zijn die meer dan 100 appjes per dag sturen, alsof je verder niets te doen hebt.....
MFLFL80 schreef:
10-09-2020 14:02
>10 jaar samen, appen bijna voor 100% functionele dingen, soms een leuke emoticon, maar dat is het dan ook. En verder zo min mogelijk, het is vooral vaak erg irritant die grote hoeveelheid nietszeggende appjes. Ik kan ook lastig begrijpen dat er mensen zijn die meer dan 100 appjes per dag sturen, alsof je verder niets te doen hebt.....
Dat is ook zo.. wij zijn beide ook gewoon aan het werk, dus niet altijd tijd voor
hooguit een paar keer week.

Wanneer we aan het werk zijn of sporten/hobbies ben ik daar mee bezig, niet met het appen van mijn partner. Er is niet zoveel belangrijks wat niet kan wachten tot dat we elkaar weer zien.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Om de twee dagen of zo, als het nodig is.
Zelden. Man vindt dat gepriegel op een scherm maar niks, met mazzel krijg ik een niet te veel uit de pas lopende emoticon terug.
Of een OK als ik vraag of hij nog even X wil halen bij de supermarkt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik app mijn man een paar keer per week, vooral functionele dingen. Ik heb even gekeken, we hebben maandag voor het laatst geappt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Wij wonen samen, dus de dag bespreken doen we als we beide thuis zijn. Bovendien kan mijn man zijn telefoon niet gebruiken onder werktijd, dus overdag spreken we elkaar niet.
Onze appjes zijn vaak iets van: Kun je straks ketjap meenemen als je in de supermarkt ben?

en

Ik heb 2 courgettes gekregen van een collega uit haar groentetuin. Zullen we courgettesoep eten vanavond?

Allemaal heel functioneel dus.
En in welke leeftijdscategorie zitten jullie? Hoef geen specifieke getallen, maar tussen 20-30, 25-35, 35-45???
45+
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Voltooid schreef:
10-09-2020 14:01
Haha ja ik zou de hele dag wel willen contacten, niet dat ik het doe hoor... maar heb zoiets van ja, andersom is het ook niet, dus doe ik dat ook maar niet.
Je lijkt je ex wel ;-D
35-45 ;-)
winkelfanaat schreef:
10-09-2020 14:10
Je lijkt je ex wel ;-D
HAHA ja echt he... naja het verschil is dat hij het daadwerkelijk deed en obsessief was.. Ik daarentegen dan weer niet.. Geef mijn partner absoluut zijn space
himalaya schreef:
10-09-2020 14:10
45+
Dan mag je hier niet meer meedoen himalaya, gaat maar tot de 45 :hihi:
# gaat weer verder met breien.
30+
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Voltooid schreef:
10-09-2020 14:12
HAHA ja echt he... naja het verschil is dat hij het daadwerkelijk deed en obsessief was.. Ik daarentegen dan weer niet.. Geef mijn partner absoluut zijn space

Als je huidige partner wel zou willen, zou je het dus wel de hele dag doen?
winkelfanaat schreef:
10-09-2020 14:12
Dan mag je hier niet meer meedoen himalaya, gaat maar tot de 45 :hihi:
# gaat weer verder met breien.
Hahaha jawel hoor! maar gaf even voorbeelden gewoon.. 45+ ook welkom :mrgreen:
sorry, te oud, je mag most negeren ;-)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Oke zo flauw... 45-55, 55-65, enzovoort... iedereen welkom.
Eigenlijk nooit, behalve als ze bijv. naar de supermarkt is en mij dan nog wat te binnen schiet: "Oh, neem ook nog even een pak melk mee".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven