Vriendin neemt nooit de telefoon op.
woensdag 2 september 2020 om 22:36
Goede avond,
Ik ben nogal nieuw in het prille relatie verhaal. Ik was jaren samen met mijn exvrouw, er was toen geen WhatsApp en ik had ook geen sociaal media. Ik weet dus niet wat vandaag de dag normaal is.
Het volgende :
Ik heb sinds 3 maanden een vriendin (exclusiviteit is uitgesproken, dat wilde zij en ik natuurlijk ook, anders ging ik niet akkoord).
Alles gaat goed wanneer we elkaar zien, we wonen zo'n 2 uur bij elkaar vandaan. We hebben elkaar echter nu een paar weken niet gezien ivm ziekte (ik moest in quarantaine). Maar daar gaat het niet om.
Vanaf het begin heb ik haar nooit kunnen bereiken als ik haar bel, ze neemt nooit op. Als we samen iets gaan doen laat ze meestal ook haar telefoon thuis liggen (als ze bij mij is bij mij dus). Soms neemt ze hem wel mee.
Ik vind het toch wel erg eigenaardig dat ze nooit de telefoon opneemt. Dit is dus niet opeens, maar al vanaf het begin.
Zij belt ook nooit terug. Vanavond wilde ik haar bellen, maar ze nam weer niet op. Toen ik op whatsapp keek, om haar dan maar een bericht te sturen kwam ze opeens online, dus ik dacht ik bel nog even.. Ze nam dit keer voor het eerst op, maar ze was aan het autorijden en zei dat ze zich moest concentreren op het autorijden, en ze zei dat ze straks wel terug zou bellen.. Dit is nu 3 uur geleden..
Nu ben ik eigenlijk wel een beetje klaar met dat bellen, en ik ga haar nu niet meer bellen. Ik vind het zeer eigenaardig. Het is niet zo dat we kinderen zijn. We zijn beiden 39 jaar. Ik krijg steeds meer het idee dat zij nog een telefoon heeft (weet niet waarom ik dat denk, maar dat gevoel heb ik).
Ze reageert ook heel traag op appjes, soms helemaal niet, soms een dag later. Terwijl zij wel altijd als eerste mij bericht. Ze leest vaak de appjes wel, maar reageert dan niet.
Bericht moest eerst goedgekeurd worden, inmiddels heeft ze gebeld.. Nog geen 5 minuten omdat ze zegt dat ze bij een vriendin voor het huis staat een daar even mee zou drinken.. En toen hing ze abrubt de telefoon op en klonk geërgerd
ik heb haar gestuurd dat ik daar niet van gediend ben, dat zij zomaar de telefoon ophangt. Vind het nogal onbeschoft.
Door dat gedrag ga ik twijfelen aan haar verhaal, gaat ze wel naar een vriendin? Of misschien heeft ze nog meer mannen? Ik ben totaal niet jaloers, maar hier klopt gewoon iets niet.
De bedoeling was om haar te bellen om dit weekend af te spreken, maar dat heb ik dus niet kunnen doen. En ik heb er nu eerlijk gezegd ook geen zin meer in. Ik ga nu wel wat anders plannen, heb nu wel genoeg geprobeerd.
Ik ben nogal nieuw in het prille relatie verhaal. Ik was jaren samen met mijn exvrouw, er was toen geen WhatsApp en ik had ook geen sociaal media. Ik weet dus niet wat vandaag de dag normaal is.
Het volgende :
Ik heb sinds 3 maanden een vriendin (exclusiviteit is uitgesproken, dat wilde zij en ik natuurlijk ook, anders ging ik niet akkoord).
Alles gaat goed wanneer we elkaar zien, we wonen zo'n 2 uur bij elkaar vandaan. We hebben elkaar echter nu een paar weken niet gezien ivm ziekte (ik moest in quarantaine). Maar daar gaat het niet om.
Vanaf het begin heb ik haar nooit kunnen bereiken als ik haar bel, ze neemt nooit op. Als we samen iets gaan doen laat ze meestal ook haar telefoon thuis liggen (als ze bij mij is bij mij dus). Soms neemt ze hem wel mee.
Ik vind het toch wel erg eigenaardig dat ze nooit de telefoon opneemt. Dit is dus niet opeens, maar al vanaf het begin.
Zij belt ook nooit terug. Vanavond wilde ik haar bellen, maar ze nam weer niet op. Toen ik op whatsapp keek, om haar dan maar een bericht te sturen kwam ze opeens online, dus ik dacht ik bel nog even.. Ze nam dit keer voor het eerst op, maar ze was aan het autorijden en zei dat ze zich moest concentreren op het autorijden, en ze zei dat ze straks wel terug zou bellen.. Dit is nu 3 uur geleden..
Nu ben ik eigenlijk wel een beetje klaar met dat bellen, en ik ga haar nu niet meer bellen. Ik vind het zeer eigenaardig. Het is niet zo dat we kinderen zijn. We zijn beiden 39 jaar. Ik krijg steeds meer het idee dat zij nog een telefoon heeft (weet niet waarom ik dat denk, maar dat gevoel heb ik).
Ze reageert ook heel traag op appjes, soms helemaal niet, soms een dag later. Terwijl zij wel altijd als eerste mij bericht. Ze leest vaak de appjes wel, maar reageert dan niet.
Bericht moest eerst goedgekeurd worden, inmiddels heeft ze gebeld.. Nog geen 5 minuten omdat ze zegt dat ze bij een vriendin voor het huis staat een daar even mee zou drinken.. En toen hing ze abrubt de telefoon op en klonk geërgerd
Door dat gedrag ga ik twijfelen aan haar verhaal, gaat ze wel naar een vriendin? Of misschien heeft ze nog meer mannen? Ik ben totaal niet jaloers, maar hier klopt gewoon iets niet.
De bedoeling was om haar te bellen om dit weekend af te spreken, maar dat heb ik dus niet kunnen doen. En ik heb er nu eerlijk gezegd ook geen zin meer in. Ik ga nu wel wat anders plannen, heb nu wel genoeg geprobeerd.
maandag 14 september 2020 om 17:21
En dat kan niet zonder beschuldigingen aan 't adres van TO?
Apart wel?
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB

maandag 14 september 2020 om 22:18
Nou ja, erin zwelgen....dat vind ik wel meevallen. Vind het wel jammer voor hemzelf dat hij nog de urgentie voelt om de smsjes te lezen. Dat betekent dat hij er nog wat te veel in zit, maar dat gaat wel weer over. Wat overblijft, zal een wijze les zijn.Sjaantje37 schreef: ↑14-09-2020 17:44Begrijp dat gejank van TO gewoon niet, hij heeft haar schijnbaar door en herken de rode vlaggen en toch blijft hij erin zwelgen.
maandag 14 september 2020 om 22:48
Sjaantje37 schreef: ↑14-09-2020 17:44Begrijp dat gejank van TO gewoon niet, hij heeft haar schijnbaar door en herken de rode vlaggen en toch blijft hij erin zwelgen.
Nou, als dit mij gebeurde, dan zat ik ook met een hoop vraagtekens nog hoor. Ik lees nergens een soort van zwelgen
dinsdag 15 september 2020 om 12:24
Ik leg het nog één keer uit.
Ik ben in mijn leven hooguit 1 keer verliefd geweest. Ik ben totaal niet snel verliefd.
De vrouw in het topic was ik ook niet op verliefd, het was casual en ik vond het wel leuk. Verder boeide het mij vrij weinig, daarom altijd de rode vlaggen genegeerd. Maar na zo'n 2 maanden begon ik verliefd te worden, totaal onverwacht. Toen ik mij dingen ging afvragen en haar naar dingen ging vragen ging het mis. Ik de zin van dat ze ontwijkend antwoord. Het heeft gewoon te lang geduurd voordat ik verliefd werd. En zij was de eerste tijd heel erg verliefd. Totdat ik dus haar vragen begon te stellen (en nee geen bevestiging of zo).
De rode vlaggen waren er dus al en had niet verwacht dat ik verliefd zou worden, vooral omdat dat bijna niet voor komt.
Ik heb het contact dus gestopt omdat er teveel rode vlaggen zijn. Maar zij dit op 1 of andere manier niet kan accepteren. Hierdoor wordt loslaten bemoeilijkt.
Dit is wellicht niet voor iedereen te begrijpen. Voor mensen die vaak en of snel verliefd zijn is het wellicht makkelijker (meer evaring in verliefd zijn).
Als ik verliefd ben is dit in principe voor altijd, terugkijkend naar het verleden duurt dit jaren tot altijd. De eerste vrouw waarop ik verliefd was heeft nog steeds deze plek in mijn hart. Ook al is dit meer dan 20 jaar geleden. En ook van haar weet ik dat ik dat plekje nog in haar hart heb, ook al is ze al lang getrouwd en laten we elkaar op dat gebied met rust, in alle respect. Zij heeft dit ook meermaals uitgesproken, zelfs vorig jaar nog.
Ik heb zat ervaring met vrouwen en relaties. En nooit drama gehad als hoe het nu gaat. Wel de stalkerige dames, maar dat heeft iedereen wel meegemaakt neem ik aan.
Dat ik niet snel verliefd word is voor mij een "probleem" vooral als ik dat wel word. In verliefdheid negeer ik schijnbaar alle rode vlaggen en of boeie mij deze niet.
Ik weet hoe je vrouwen moet behandelen, en heb ik totaal geen moeite om een vrouw aan te trekken (nee dit is geen ego boost, maar voor de beeldvorming).
Rationeel weet ik heus wel dat ik heel ver weg moet blijven van dit soort vrouwen. Maar het gevoel is in dit geval een nogal overtreffende trap. En zij laat mij ook niet in mijn waarde om dit voor mij af te sluiten.
Haar negeren doet haar niet stoppen met contact op te nemen (mega rode vlag). Ik denk toch echt dat een nieuw telefoonnummer de enige optie is. De verliefdheid gaat misschien niet (direct) weg, maar tijd en ruimte geeft mijn rationele kant de overhand. Dit topic is dan ook voeding voor mij rationele kant, en niet zoals sommige mensen impliceren: Voor aandacht.
Bij mijn vrienden hoef ik niet aan te komen want zij zouden haar wel willen (zeggen ze elke keer) , ze ziet er echt heel goed uit. En zeggen mij dan ook "vasthouden" en gewoon neuken (ja ik heb vrienden die alles pakken wat los en vast zit, zolang het maar een vrouw is, mijn close kameraad heeft zo'n 10 vaste "maatjes") .
Ik ben in mijn leven hooguit 1 keer verliefd geweest. Ik ben totaal niet snel verliefd.
De vrouw in het topic was ik ook niet op verliefd, het was casual en ik vond het wel leuk. Verder boeide het mij vrij weinig, daarom altijd de rode vlaggen genegeerd. Maar na zo'n 2 maanden begon ik verliefd te worden, totaal onverwacht. Toen ik mij dingen ging afvragen en haar naar dingen ging vragen ging het mis. Ik de zin van dat ze ontwijkend antwoord. Het heeft gewoon te lang geduurd voordat ik verliefd werd. En zij was de eerste tijd heel erg verliefd. Totdat ik dus haar vragen begon te stellen (en nee geen bevestiging of zo).
De rode vlaggen waren er dus al en had niet verwacht dat ik verliefd zou worden, vooral omdat dat bijna niet voor komt.
Ik heb het contact dus gestopt omdat er teveel rode vlaggen zijn. Maar zij dit op 1 of andere manier niet kan accepteren. Hierdoor wordt loslaten bemoeilijkt.
Dit is wellicht niet voor iedereen te begrijpen. Voor mensen die vaak en of snel verliefd zijn is het wellicht makkelijker (meer evaring in verliefd zijn).
Als ik verliefd ben is dit in principe voor altijd, terugkijkend naar het verleden duurt dit jaren tot altijd. De eerste vrouw waarop ik verliefd was heeft nog steeds deze plek in mijn hart. Ook al is dit meer dan 20 jaar geleden. En ook van haar weet ik dat ik dat plekje nog in haar hart heb, ook al is ze al lang getrouwd en laten we elkaar op dat gebied met rust, in alle respect. Zij heeft dit ook meermaals uitgesproken, zelfs vorig jaar nog.
Ik heb zat ervaring met vrouwen en relaties. En nooit drama gehad als hoe het nu gaat. Wel de stalkerige dames, maar dat heeft iedereen wel meegemaakt neem ik aan.
Dat ik niet snel verliefd word is voor mij een "probleem" vooral als ik dat wel word. In verliefdheid negeer ik schijnbaar alle rode vlaggen en of boeie mij deze niet.
Ik weet hoe je vrouwen moet behandelen, en heb ik totaal geen moeite om een vrouw aan te trekken (nee dit is geen ego boost, maar voor de beeldvorming).
Rationeel weet ik heus wel dat ik heel ver weg moet blijven van dit soort vrouwen. Maar het gevoel is in dit geval een nogal overtreffende trap. En zij laat mij ook niet in mijn waarde om dit voor mij af te sluiten.
Haar negeren doet haar niet stoppen met contact op te nemen (mega rode vlag). Ik denk toch echt dat een nieuw telefoonnummer de enige optie is. De verliefdheid gaat misschien niet (direct) weg, maar tijd en ruimte geeft mijn rationele kant de overhand. Dit topic is dan ook voeding voor mij rationele kant, en niet zoals sommige mensen impliceren: Voor aandacht.
Bij mijn vrienden hoef ik niet aan te komen want zij zouden haar wel willen (zeggen ze elke keer) , ze ziet er echt heel goed uit. En zeggen mij dan ook "vasthouden" en gewoon neuken (ja ik heb vrienden die alles pakken wat los en vast zit, zolang het maar een vrouw is, mijn close kameraad heeft zo'n 10 vaste "maatjes") .
dinsdag 15 september 2020 om 12:30
Misschien heb je een verkeerd idee van verliefdheid. Zeker na je eerste liefde, als je al wat ouder bent, zijn dat soort verwarrende en sterke gevoelens juist meestal helemaal geen goed teken. In een ander topic werd gezegd dat dit soort onrustige gevoelens eigenlijk een waarschuwingssignaal van je lichaam zijn, dat er iets niet klopt en je je uit de voeten zou moeten maken. Ik denk zelf dat dat klopt. In jouw geval zou het ook kloppen.
.

dinsdag 15 september 2020 om 14:00
Ja ze zouden ermee doorgaan, inclusief het gestalk? Dat moet je dan maar voor lief nemen omdat ze zo lekker neukt?RickyL schreef: ↑15-09-2020 12:24Ik leg het nog één keer uit.
dinsdag 15 september 2020 om 21:01
Nee inderdaad. Normaal zou ik dan ook direct afstand nemen. Maar het viel in het begin wel mee, ze stond elke keer voor m'n neus, en was wel makkelijk in dat opzicht , en ik had het wel naar mijn zin. De rest negeerde ik gewoon omdat ik er totaal niet mee zat (geen gevoelens, nou ja ik vond haar natuurlijk wel leuk(aantrekkelijk vooral) anders duik ik er niet mee de koffer in).vivautrecht85 schreef: ↑15-09-2020 14:00Ja ze zouden ermee doorgaan, inclusief het gestalk? Dat moet je dan maar voor lief nemen omdat ze zo lekker neukt?

dinsdag 15 september 2020 om 21:08
Nee ik bedoelde meer dat je vrienden in deze situatie alsnog zouden doorgaan met haar...omdat je zegt dat je bij je vrienden niet met dit verhaal hoeft aan te komen want ze zouden haar vasthouden.RickyL schreef: ↑15-09-2020 21:01Nee inderdaad. Normaal zou ik dan ook direct afstand nemen. Maar het viel in het begin wel mee, ze stond elke keer voor m'n neus, en was wel makkelijk in dat opzicht , en ik had het wel naar mijn zin. De rest negeerde ik gewoon omdat ik er totaal niet mee zat (geen gevoelens, nou ja ik vond haar natuurlijk wel leuk(aantrekkelijk vooral) anders duik ik er niet mee de koffer in).
dinsdag 15 september 2020 om 21:31
Oh zo, ja die gaan eindeloos door in drama. Echt nog 10 keer erger dan dit!vivautrecht85 schreef: ↑15-09-2020 21:08Nee ik bedoelde meer dat je vrienden in deze situatie alsnog zouden doorgaan met haar...omdat je zegt dat je bij je vrienden niet met dit verhaal hoeft aan te komen want ze zouden haar vasthouden.

dinsdag 15 september 2020 om 22:44
dinsdag 15 september 2020 om 23:37
Ik heb geen idee. Ik zeg zo vaak tegen een kameraad van mij dat het beter is om met bepaalde dames te stoppen.
Onlangs ook weer een date die 3 keer afzegd. Dat zelf nog nooit gehad, maar dat zou voor mij exit zijn.
Maar goed, hij heeft dan zoveel backups dus kan het heel weinig schelen. Zo extreem doe ik het niet, k moet ook nog tijd voor mezelf over houden =P

vrijdag 18 september 2020 om 09:56
Lafaard, had haar gewoon te woord gestaan. Had je haar in de ogen kunnen kijken en duidelijk maken dat je haar niet meer wilt. Door er voor weg te lopen maak je het alleen maar erger. Wil je echt dat ze op jouw werk verschijnt en een scène schopt?
Echt grow some balls.
Ik geloof ook niet dat je 39 bent, als dat wel zo is dan kom je ontzettend onvolwassen over om over je vrienden maar niet te spreken.

vrijdag 18 september 2020 om 10:28
Zeker geloof ik dat wel. Echter als je zijn berichten goed leest, dan besef je vanzelf dat zijn gedrag niet strookt met de hunk en alfaman die hij denkt en zegt te zijn. Ik heb nog niets gelezen wat hem aantrekkelijk maakt.. wat zeg ik, zijn gedrag is zo kinderlijk dat ik er spontaan van op zou drogen.
Je kon de klok er op gelijk zetten, dat TS het verhaal steeds sapperiger zou gaan maken. badum tss. En let maar op: straks komt t verhaal dat ze dreigt met zelfmoord, zwanger is, gaat smeken, stalken, ze haar adres toch geeft.. kies maar alvast een uit. Zal vanzelf wel komen..

vrijdag 18 september 2020 om 11:08
Ik vind dit fascinerend: Ik ken geen groepen mannen van gemiddeld 39 die allemaal vrijgezel zijn en desondanks hele groepen vrouwen hebben die ze kunnen bellen voor een paar uurtjes. Ik ken ook geen vrouwen die op afroep beschikbaar zijn als een van de velen. Natuurlijk is er wel een enkele leuke man van rond die leeftijd die niet aan de vrouw is, maar over het algemeen zijn de vrijgezellen toch wel overblijfsels. Dat de overblijfsels vrienden zijn met andere overblijfsels, ja, dat kan ik me voorstellen. Dat die overblijfsels allemaal een kudde oproepdames hebben, nee. De overblijfselmannen die ik ken die uiteindelijk boven de 40 nog aan de vrouw zijn geraakt, deden dat met een overblijfselvrouw.Sjaantje37 schreef: ↑18-09-2020 09:56
Ik geloof ook niet dat je 39 bent, als dat wel zo is dan kom je ontzettend onvolwassen over om over je vrienden maar niet te spreken.