Ik ben date op.

29-08-2020 02:48 84 berichten
Hallo allemaal,

Was hier vroeger al lid, maar inloggegevens helemaal kwijt, dus even nieuw aangemaakt :).

Het is half 3, heb een date gehad is een uur weg, leuke avond gehad, mee drankje thuis, wilde nog een dagje met me weg.

En hij is thuis en ik krijg het appje, ik vind je echt een hele leuk meid, maar ik heb niet het bepaalde verlangende gevoel wat ik nodig heb, dan is het meer voor de leuk als je snapt wat Ik bedoel.

Nou we laten het hier dus bij, want ik vind hem wel leuk en kan dan niet scharrelen, dan speel ik met mijn eigen gevoelens en ga ik toch een hoop creeeren dat die toch wat gaat voelen.

En nu..? Ik voel me echt weer even shit en zit te janken, nee niet om hem als persoon, er zijn meer leuke mannen :)

Maar waarom wel? Ik ben al 5 jaar single, en niemand geen enkele man ( en ik date regelmatig), ben ik leuk genoeg voor.. of ze liegen en bedriegen, of het is voor seks of ze voelen het niet..

En ik kan die afwijzing niet meer aan, ik ben gewoon nooit leuk genoeg, interessant genoeg... en ik voel me er echt vreselijk door, waarom wil niemand mij? Is er iets mis met mij? Doe ik iets zo verkeerd?..

Ik twijfel zo aan mezelf, en ben bang dat ik gewoon nooit goed genoeg zal zijn, leuk..maar niet leuk genoeg.

Over mezelf, ik ben zeker niet lelijk, maar ook geen wauw, ik heb veel aandacht dat is het ook niet, maar zo oppervlakkig.. ik vind mezelf leuk, gezellig, loyaal lief en heb echt genoeg te bieden.

Waarom word ik dan toch aaaaaltijd afgewezen :(.

Ik was een tijd klaar met daten, dit is na maanden weer is een date gweest, wat ook echt vooraf al goed voelde..maar ik zie het meteen alweer niet meer zitten.
Alle reacties Link kopieren
Is het ook niet een beetje de tijd waarin we leven? Ik heb zelf een theorie ontwikkeld dat het ook een soort door de opkomst van social media en online dating komt. Het idee dat je toegang hebt tot 'leuker, mooier en beter' en dat 'echt' contact eigenlijk vrij moeilijk is aan te gaan. Alsof we telkens naar iets opzoek zijn, iets najagen, wat alleen in ons hoofd bestaat ofzo. Terwijl vroeger leerde je iemand bij de kerk (bijv.) kennen en was je daarmee voor altijd samen.

In andere woorden.. in hoeverre ligt het aan jou denk je?
Isabella98765 schreef:
15-09-2020 17:51
Een vriendin van me ervaart hetzelfde. Ze willen altijd met dr op date, vinden haar “lekker”, maar geen relatiemateriAal. Ik vermoed dat dit misschien wel komt omdat ze op haar 49 e nog rookt en best wat wijn drinkt.. En zich op stelt als “One of the Guys.. “..

Oeh, die rakker!
Henk-en-Roelie schreef:
15-09-2020 19:11
Oeh, die rakker!
Nou idd, geen man die zo'n vrouw wil 😂😂😂😂😂😂
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
15-09-2020 19:13
Nou idd, geen man die zo'n vrouw wil 😂😂😂😂😂😂
Ze moeten een dubbele leeftijdsbeperking leggen op drank en tabak; vanaf 18 jaar tot 40 jaar. Dus ID laten zien en een geriatrische test ( memory of zo).
Henk-en-Roelie schreef:
15-09-2020 19:18
Ze moeten een dubbele leeftijdsbeperking leggen op drank en tabak; vanaf 18 jaar tot 40 jaar. Dus ID laten zien en een geriatrische test ( memory of zo).
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
wij slapen nooit.
Wat een reacties ineens weer, even paar antwoorden :),

* ik denk niet dat ik out of my league date, ik vind de mannen aantrekkelijk, maar ik kan ook zien dat ze niet de 'aller knapste" zijn, wil ook weer niet te negatief overkomen of arrogant.. ik denk wel dat we vaak gelijkwaardig zijn.

* dat ik nu achter elkaar aantal dates heb, is echt super toevallig...er heeft echt tijden tussen gezeten voorheen.

* misschien dat one of the guys wel ja, ik rook niet, drink amper maar kan wel goed kletsen, en ben heel begripvol met veel dingen.

Ik flirt ook wel, en kleed me ook goed.. dus ik weet niet zo goed hoe ik daar dan op moet letten, maar ik ga het ij mijn achterhoofd houden.

Heel eerlijk, ben ik wel beetje tja bang is een groot woord, maar ja alsof ik weer te horen ga krijgen dat ik wel leuk ben, maar niet het..

Al is deze man wel wat meer van het rustig aan opbouwen, en beter leren kennen etc, maar we zullen zien.

Nogmaals ik neem de mannen niks kwalijk! Ik ben heel blij dat ze het gewoon gezegd hebben, geen ghostinf en straight to the point.. het is meer iets waar ik zelf mee worstel.

Trouwens, ik stuur wel nog voor de date selfies zonder filters, make up etc..( wel uit goede hoek natuurlijk), zodat ze ook wel een beeld hebben hoe ik echt ben, en niet dat neppe gedoe soms online.
DoryNemo91 schreef:
29-08-2020 02:48
Hallo allemaal,

Was hier vroeger al lid, maar inloggegevens helemaal kwijt, dus even nieuw aangemaakt :).

Het is half 3, heb een date gehad is een uur weg, leuke avond gehad, mee drankje thuis, wilde nog een dagje met me weg.

En hij is thuis en ik krijg het appje, ik vind je echt een hele leuk meid, maar ik heb niet het bepaalde verlangende gevoel wat ik nodig heb, dan is het meer voor de leuk als je snapt wat Ik bedoel.

Nou we laten het hier dus bij, want ik vind hem wel leuk en kan dan niet scharrelen, dan speel ik met mijn eigen gevoelens en ga ik toch een hoop creeeren dat die toch wat gaat voelen.

En nu..? Ik voel me echt weer even shit en zit te janken, nee niet om hem als persoon, er zijn meer leuke mannen :)

Maar waarom wel? Ik ben al 5 jaar single, en niemand geen enkele man ( en ik date regelmatig), ben ik leuk genoeg voor.. of ze liegen en bedriegen, of het is voor seks of ze voelen het niet..

En ik kan die afwijzing niet meer aan, ik ben gewoon nooit leuk genoeg, interessant genoeg... en ik voel me er echt vreselijk door, waarom wil niemand mij? Is er iets mis met mij? Doe ik iets zo verkeerd?..

Ik twijfel zo aan mezelf, en ben bang dat ik gewoon nooit goed genoeg zal zijn, leuk..maar niet leuk genoeg.

Over mezelf, ik ben zeker niet lelijk, maar ook geen wauw, ik heb veel aandacht dat is het ook niet, maar zo oppervlakkig.. ik vind mezelf leuk, gezellig, loyaal lief en heb echt genoeg te bieden.

Waarom word ik dan toch aaaaaltijd afgewezen :(.

Ik was een tijd klaar met daten, dit is na maanden weer is een date gweest, wat ook echt vooraf al goed voelde..maar ik zie het meteen alweer niet meer zitten.
Ik heb dus hetzelfde meegemaakt afgelopen jaar.

En weet ook wel dat dat niet alles is in life ,liefde. Maar mis het erg in leven.
Hoi ik heb het zelfde mee gemaakt een leuke vrouw gevonden dacht ik lekker samen leuk gehad. na die avond dacht ik laat het niet opdringerig doen, en dacht eens na een week haar eens te bellen en vragen of ze mee uit wou gaan.
toen zei ze nee gaat niet lukken en ik voelde dat het niet goed zat. Ik ben toen naar haar thuis gereden om dit uit te praten toen bleek dat zij een ander had. ik vond het vervelend en zei als jij gelukkig bent, dan ben ik nu weg. Daar na een paar scharreltjes gehad. Leo.
Het hoeft niet zo zeer aan jou te liggen. Misschien past de persoom waarmee je date niet bij je. Je moet jezelf kunnen zijn. Op iedere potje past een deksel.

Komt goed meid. Niet teveel achter zoeken. Hierdoor praat je jezelf onzekerheid dat nergens voor nodig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven