Singles unite: ( deel 3)

zaterdag 19 september 2020 om 00:51
Ik geloof zoiezo in meer jezelf meebrengen dan je outfit..
Maar was wel amusant hoe alle stylistes to be in no time redenen hadden om ander commentaar te geven.
maar dan nog..serieus..de Jonge..vind iemand hier dat een aantrekkelijke man? Is media echt zo sterk? kan mij niet voorstellen dat en vrouw dat leuk vindt..echt zelfde kansloze hoek als stef blok of rutte in mijn boek.
Maar was wel amusant hoe alle stylistes to be in no time redenen hadden om ander commentaar te geven.
maar dan nog..serieus..de Jonge..vind iemand hier dat een aantrekkelijke man? Is media echt zo sterk? kan mij niet voorstellen dat en vrouw dat leuk vindt..echt zelfde kansloze hoek als stef blok of rutte in mijn boek.
zaterdag 19 september 2020 om 01:03
Tja, de Jonge..... als je valt op een pakken meneer die tien dito pakken in de kast heeft hangen. Persoonlijk word ik er niet warm van. Ik vind het belangrijk dat een man er netjes en verzorgt uitziet en lekker ruikt. Kledingstijl is persoonlijk. Hoeft niet mijn smaak te zijn. Leuk hoofd met inhoud en humor vind ik belangrijker dan het juiste merk broek of whatever. En dan het gezeur over budget (heb het toppic er even bijgepakt).....triest.
zaterdag 19 september 2020 om 01:24
tomcat schreef: ↑19-09-2020 00:51Ik geloof zoiezo in meer jezelf meebrengen dan je outfit..
Smaken verschillen. Ik kan erg gecharmeerd zijn van een man in pak maar het is de combinatie waarvan ik kan zeggen yummie. De Jonge loop ik niet warm voor.
wij slapen nooit.

zaterdag 19 september 2020 om 01:59
Datertje schreef: ↑18-09-2020 23:52Antoon ik vind het lastig om daar op in te gaan vanwege een stukje herkenbaarheid en best prive.
Ik ga een poging doen
Mijn ex legt moeilijk contact met mensen en hij heeft het ook een beetje verpest bij haar. Gelukkig was de band tussen zijn zoon en mijn dochter en mezelf altijd super.
Wij hebben in het begin afgesproken om ieder met onze eigen kind zijn opvoeding te bemoeien, bevalt het niet dan overleg je dat met elkaar.
Er is geen samengesteld gezin hetzelfde dus qua instelling ook niet. Ik ben erin gestapt met joh je hebt al een moeder en een vader en bij mij kan je lekker lullen over dat wat je niet wilt bespreken met je ouders. Kop thee uit school en lucht je hart idee.
Nee we konden niet bijelkaar blijven wel geprobeerd nog te latten, maar het is er gewoon niet meer.
Ik ben zo blij met de rust en mijn eigen stekkie en de switch qua werk. Dat het goed is zo. Wat had ik anders gedaan? Latten tot de kids uit huis zijn. Echt de beste manier om het vol te houden en je relatie spannend te houden.
Ik heb inmiddels best wat eissen en ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er nog een man in mijn leven past.
Dank voor je antwoord. Je hebt je in ieder geval niet afgesloten voor zijn zoon. Goed hoor.
Jammer dat jullie het uiteindelijk niet gered hebben samen.
zaterdag 19 september 2020 om 09:01
Ik ook niet echt. Ze zullen er misschien wel zijn, maar niet in het zicht.Sabbieehhhh schreef: ↑19-09-2020 08:58Sommige mannen zien er erg fijn uit in pak, sommige ook niet. Heb voor geen van beiden een voorkeur en kan me echt niemand in onze politiek bedenken wie ik als aantrekkelijk zou bestempelen.

zaterdag 19 september 2020 om 10:59
Het hangt bij mij van de man af. Doorgaans val ik niet op mannen in pak, of juist wel. Afhankelijk dus van welke man er in zit
Als je mijn exen op een rij zet dan waren het totaal uiteenlopende types. Dat vond iedereen dan grappig, omdat het verschil zo groot was. Bij mij weet je nooit met wie ik thuis kom

Als je mijn exen op een rij zet dan waren het totaal uiteenlopende types. Dat vond iedereen dan grappig, omdat het verschil zo groot was. Bij mij weet je nooit met wie ik thuis kom

zaterdag 19 september 2020 om 11:00
Hahaha dat laatste is dan weer zeer herkenbaarJulus schreef: ↑19-09-2020 10:59Het hangt bij mij van de man af. Doorgaans val ik niet op mannen in pak, of juist wel. Afhankelijk dus van welke man er in zit![]()
Als je mijn exen op een rij zet dan waren het totaal uiteenlopende types. Dat vond iedereen dan grappig, omdat het verschil zo groot was. Bij mij weet je nooit met wie ik thuis kom![]()

zaterdag 19 september 2020 om 11:29
Bij mij ook divers qua beroep.Julus schreef: ↑19-09-2020 10:59Het hangt bij mij van de man af. Doorgaans val ik niet op mannen in pak, of juist wel. Afhankelijk dus van welke man er in zit![]()
Als je mijn exen op een rij zet dan waren het totaal uiteenlopende types. Dat vond iedereen dan grappig, omdat het verschil zo groot was. Bij mij weet je nooit met wie ik thuis kom![]()
Maar er zaten geen pakken mannen bij..
Sluit het niet geheel uit. Ik tracht zo nu en dan bepaalde ideeën/wensen los te laten.
Verzorgde man in ieder geval met goed gebit
Maar weet ook niet of pakken mannen op mij vallen
Net zoals tattoos. Ik hou er niet van. Maar wat doe je als je al een paar keer hebt afgesproken, het klikt en hij trekt ineens zijn shirt uit...

zaterdag 19 september 2020 om 11:38
Precies! Als je een enorm goede chemie met iemand hebt maakt het zo weinig uit. Het wordt anders als hij een wietrokende of pillen slikkende man is. Of al heel lang werkloos ( niet wil werken), of in de schuldsanering zit. Ik heb mijn leven prima op orde en wil niet in een poel van ellende getrokken worden.
Ik knap niet snel af. Zolang ik me enorm aangetrokken en geintrigeerd voel is het goed.
Ik knap niet snel af. Zolang ik me enorm aangetrokken en geintrigeerd voel is het goed.
zaterdag 19 september 2020 om 12:04
Ook herkenbaar! Heb zeker een bepaald type, maar mijn exen/dates lopen vrij uiteen qua uiterlijk. Tatoeages en roken vond ik niks, maar keer verliefd geworden op iemand die dat had. Dit gebeurt dan overigens alleen als ik die persoon ‘in het wild’ ontmoet of eerst als vrienden. Bij dating apps vind ik het wat moeilijker om door dingen heen te kijken, dan wordt het toch allemaal wat kortzichtiger.
Na wat mislukte ervaringen zeggen vriendinnen dan wel eens; ga eens voor iemand die niet perse je type is etc. Maar dat vind ik via een app toch wat lastiger
Probeer me maar voor van alles open te stellen! Maar voorlopig even geen dates. Net tweede nachtje gehad in m’n nieuwe huis, voelt fijn! Wel even wennen, hoop nieuwe geluiden ook etc en overal nog dozen.
Na wat mislukte ervaringen zeggen vriendinnen dan wel eens; ga eens voor iemand die niet perse je type is etc. Maar dat vind ik via een app toch wat lastiger
zaterdag 19 september 2020 om 13:09
Exact. Wie weet wie je tegen komt als je de hoek om slaat

zaterdag 19 september 2020 om 13:15
Waar ik woon niet hoor
wij slapen nooit.
zaterdag 19 september 2020 om 13:26

Ik zie nu bijv bij mijn nieuwe werkgever toch best wat aantrekkelijke mannen rondlopen. Maar ja das ook weer zo onhandig

zaterdag 19 september 2020 om 13:28
Jij hebt een hele leuke avond gehad dusvalentinamaria schreef: ↑19-09-2020 12:48ik ben net thuis van mijn date met fantastisch leuke man die uiterlijk totaal mijn type niet is, maar hij is zo geweldig leuk.
normaal blijf ik nooit ergens slapen....