Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
19-09-2020 13:26
:lol:

Ik zie nu bijv bij mijn nieuwe werkgever toch best wat aantrekkelijke mannen rondlopen. Maar ja das ook weer zo onhandig :facepalm:

Ik ga binnen afzienbare tijd van werklocatie veranderen, naar de 'grote stad' 🤣. Wie weet hoe dat gaat uitpakken.
wij slapen nooit.
Sabbieehhhh schreef:
19-09-2020 13:28
Jij hebt een hele leuke avond gehad dus :-)
nou,kun je wel zeggen
wij slapen nooit.
dido68 schreef:
19-09-2020 13:27
Waarom gaan mannen op de datingsite met hun kind op de foto staan ?
Ik vind met hond of kat al niks maar je kind ? Dat hoef ik toch niet gelijk te zien ?

Ik denk altijd arm kind. Sta je daar op Tinder.
Sowieso ben ik voor foto's zonder andere personen.

Jij wil op Tinder.
dido68 schreef:
Ik vind met hond of kat al niks maar je kind ? Dat hoef ik toch niet gelijk te zien ?
snap ik ook echt niet, of met een groep vrienden.
op laatste foto zie je dan eindelijk om wie het gaat....
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
19-09-2020 13:41

Of soms nog niet eens.

Enne, leuk dat je zo'n toffe date hebt gehad 😃
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
19-09-2020 13:41
En is het niet die ene leuke die er tussen staat 😆
Julia_20 schreef:
19-09-2020 14:00

Ook dat nog ja. Begrijp daar ook niks van. Of mss interesseert het sommige mannen gewoon niet zo. Net als karpers op een foto 😁.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
19-09-2020 13:54

Enne, leuk dat je zo'n toffe date hebt gehad 😃
ja, maar best verwarrend ook, ik ben toch wel zo,n beetje de koningin van de ons en....
wij slapen nooit.
Julia_20 schreef:
hahahahaha, precies.
wij slapen nooit.
Julia_20 schreef:
Precies dat inderdaad 😂 Dan denk ik; oh die ziet er wel leuk uit! Volgende foto, oh helaas..

Wellicht wat gemeen, maar snap dan niet dat ze zo’n foto dan ook als eerste neerzetten. Zat net weer even te swipen, blijf me weer verbazen over aantal onduidelijke foto’s, met kinderen/neefjes/nichtjes, doorgekraste mensen of alleen met zonnebril. Voor je het weet weer paar gesprekken lopen, is een leuke afleiding maar voorlopig even rustig aan!
Vivi3338 schreef:
19-09-2020 14:11
Precies dat inderdaad 😂 Dan denk ik; oh die ziet er wel leuk uit! Volgende foto, oh helaas..

Wellicht wat gemeen, maar snap dan niet dat ze zo’n foto dan ook als eerste neerzetten. Zat net weer even te swipen, blijf me weer verbazen over aantal onduidelijke foto’s, met kinderen/neefjes/nichtjes, doorgekraste mensen of alleen met zonnebril. Voor je het weet weer paar gesprekken lopen, is een leuke afleiding maar voorlopig even rustig aan!
en wat dacht je van mannen met teksten zoals:

,, Ben je niet dit of dat, swipe me dan maar naar links,,

of als profieltekst alleen een waslijst met wat ze niet zoeken.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
19-09-2020 14:08
ja, maar best verwarrend ook, ik ben toch wel zo,n beetje de koningin van de ons en....

Om er dan maar eens een cliché in te gooien, kijk hoe het gaat, een leuke sv is nooit weg.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
19-09-2020 14:13
Om er dan maar eens een cliché in te gooien, kijk hoe het gaat, een leuke sv is nooit weg.
daar heb je zeker een punt.
wij slapen nooit.
Ja of flauwe humor op de profielfoto.
Van die suffe teksten die ik vroeger op fb langs zag komen met kermit de kikker :facepalm:
Mannen, zet er een gewoon een paar leuke foto's van jezelf op met een duidelijke tekst wat je zoekt.
Ik hoef geen foto's van je auto te zien of de vuurkorf in je tuin.
En ja ik zit op Tinder. Zijn de foto's op Lexa of Relatieplanet beter dan ?
dido68 wijzigde dit bericht op 19-09-2020 14:24
1.07% gewijzigd
valentinamaria schreef:
19-09-2020 14:08
Heb je je bekeerd? :-D
Julus schreef:
19-09-2020 14:22
Heb je je bekeerd? :-D
daar ben ik nog over aan het denken...
date doet hard zijn best om dat te veranderen zei hij.
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
19-09-2020 12:04
Ook herkenbaar! Heb zeker een bepaald type, maar mijn exen/dates lopen vrij uiteen qua uiterlijk. Tatoeages en roken vond ik niks, maar keer verliefd geworden op iemand die dat had. Dit gebeurt dan overigens alleen als ik die persoon ‘in het wild’ ontmoet of eerst als vrienden. Bij dating apps vind ik het wat moeilijker om door dingen heen te kijken, dan wordt het toch allemaal wat kortzichtiger.

Na wat mislukte ervaringen zeggen vriendinnen dan wel eens; ga eens voor iemand die niet perse je type is etc. Maar dat vind ik via een app toch wat lastiger 😅 Probeer me maar voor van alles open te stellen! Maar voorlopig even geen dates. Net tweede nachtje gehad in m’n nieuwe huis, voelt fijn! Wel even wennen, hoop nieuwe geluiden ook etc en overal nog dozen.
Fijn dat het goed voelt. Je huis is je veilige basis. Rustig aan met acclimatiseren, stap voor stap eigen maken. En jij kunt niet willen daten maar misschien blijk je een hele leuke buurman te hebben :)
iceteapeach schreef:
19-09-2020 13:30
Ik ga binnen afzienbare tijd van werklocatie veranderen, naar de 'grote stad' 🤣. Wie weet hoe dat gaat uitpakken.
Who knows! Ik woon en werk in een stad maar dat zette ook geen zoden aan de dijk. Best bijzonder, als er zoveel mannen rondlopen. Maar er kan zomaar een leuke collega zijn.
valentinamaria schreef:
19-09-2020 14:24
daar ben ik nog over aan het denken...
date doet hard zijn best om dat te veranderen zei hij.
Niet denken maar doen dan. Hij mocht blijven slapen dus ergens is deze bijzonder genoeg om er je principes voor te laten varen.
Waar heb je hem opgeduikeld?
valentinamaria schreef:
19-09-2020 12:48
ik ben net thuis van mijn date met fantastisch leuke man die uiterlijk totaal mijn type niet is, maar hij is zo geweldig leuk.

normaal blijf ik nooit ergens slapen....
slapen?
Julus schreef:
19-09-2020 14:28
Niet denken maar doen dan. Hij mocht blijven slapen dus ergens is deze bijzonder genoeg om er je principes voor te laten varen.
ik ben bij hem blijven slapen.
wij slapen nooit.
dido68 schreef:
vrouwen idem. foto's van of met hun kinderen, of neefjes/nichtjes..
Julia_20 schreef:
als je dan toch met anderen op de foto staat zorg dan dat je de leukste op de foto bent haha
Julus schreef:
19-09-2020 14:29
Waar heb je hem opgeduikeld?
tinder.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven