Overdonderd

19-09-2020 07:59 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een date gehad via een datingapp. Na de nodige drankjes liep dit uit op seks. Dit was zeker niet de bedoeling, normaal zou ik dit nooit doen. Echter nu dus wel... de date gaf later meerdere keren aan dat hij het achteraf te vroeg had gevonden enz. het werd er erg ongemakkelijk door. Terwijl hij continu toenadering zocht/begon. Hij had besloten om toch te blijven slapen echter ging hij een uur later toch naar huis omdat het niet goed voelde. Helemaal ontdaan bleef ik achter. Niet omdat hij naar huis ging.. maar meer met het idee ‘was het dit?’ ‘Is het nu voorbij?’ Hij zei nog het ligt niet aan jou. Maar goed, dit is de meest bekende zin die uitgesproken wordt bij elke situatie.

Wat zouden jullie doen? Ik zou het heel erg vinden als ik niks meer hoor of als het over is. Dan voel ik me toch een beetje ‘gebruikt’. Alhoewel ik natuurlijk zelf ingestemd heb... zijn er forumleden die dit ook ooit meegemaakt hebben?
abracadabra schreef:
19-09-2020 14:52
Als ik sex heb op een eerste date dan ben ik zelf nooit heel serieus... Maar ik heb altijd gedate met " ik zie het wel" en ik wil echt wel weten of iemand lekker neukt voor ik een relatie begin of mijn hart investeer.

Ik ga er altijd vanuit dat ik niks meer hoor... dan voel ik me niet gebruikt want ik ging niet met een bepaalde intentie erin. Ik heb zelf genoten. Overigens hoorde ik volgens mik bijna altijd wel wat... mannen willen vaak wel vaker neuken :p
Ik kwam toch ook weleens terecht in van die toestanden met mannen die het hardt riepen geen relatie met een 'makkelijke' vrouw te willen.
Lwam dan goed uit want ik wilde eigenlijk alleen maar sex.
Nou kortsluiting in de hersentjes, dat ik na al hun gulle gaves niet hoteldebotel was.
Er was sex geweest en er kwam geen stalkactie waarin ik smeekte om respect, en ik was ook al niet veranderd in keetje tippel.
Van schrik dachten ze dat ze zelf verliefd waren.
Zag ik al van 20 km afstand dat dat niet het geval was, maar oei wat waren ze in de war.
Heel vermoeiend.
Na de nodige drankjes liep dit uit op seks. Dit was zeker niet de bedoeling, normaal zou ik dit nooit doen. Echter nu dus wel...

:facepalm: Next please.

Zucht!
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik begrijp het ergens wel, ik ben alweer 15 jaar samen met man, maar daarvoor
een aantal internet-dates gehad met de insteek: kijken of er een klik is. (en niet kijken of er een kut is). en 9 van de 10 x als er een kus kwam probeerde de man toch verder te gaan en na paar keer hand uit mn blouse halen toch doorgaan. Als ik dan zei dat het te ver ging werd het afgedaan als een grap 'je bent ook zo lekker'.
Kan mij voorstellen dat als je onzeker en naïef bent er misschien toch in mee gaat. en achteraf baalt dat het dus blijkbaar geen date was als in 'relatie-materiaal' maar date als in ONS. Terwijl je, net als velen hier op het forum.
Ik zou denken, zie het als een les voor een volgende date. Het is niet zo, vind ik, dat het een afknapper is als een vrouw op de 1e date ook seks wil. Wel weet je min of meer of iemand uit was op een ONS of dat hij ook wilde kijken of er een klik is als je even wacht.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
lilalinda schreef:
19-09-2020 17:11
je kreeg enkel commenteer op je slut shamen
hoe je het zelf doet, moet je zelf weten

Echt?
Dank voor jouw toestemming :kneel:
(Al was mijn laatste comment niet aan jou) toch fijn dat jij jouw licht erover wilde laten schijnen :idee:
;)
Pindakaasjes schreef:
19-09-2020 18:07
Echt?
Dank voor jouw toestemming :kneel:
(Al was mijn laatste comment niet aan jou) toch fijn dat jij jouw licht erover wilde laten schijnen :idee:
;)
wat bedoel je?
Susan schreef:
19-09-2020 17:13
Ik snap wel dat dit geen leuke ervaring is. Hij heeft haar niet gebruikt, maar hij gaat zelf over zijn grenzen, legt dat vervolgens bij haar neer en geeft haar eigenlijk een raar gevoel over wat er is gebeurd - bijna alsof ze hem heeft gebruikt, terwijl dat natuurlijk onzin is, want hij was er zelf bij. Ik zou dit ook niet prettig vinden.
Hij ging niet over zijn grenzen hoor, dat was hooguit een excuus om weg te kunnen nadat hij had gekregen waar hij voor kwam.
PatatasBravas schreef:
19-09-2020 23:34
Hij ging niet over zijn grenzen hoor, dat was hooguit een excuus om weg te kunnen nadat hij had gekregen waar hij voor kwam.

dit
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Jullie hebben het gezellig samen gehad, maar heel speciaal was het niet ( je omschrijft het als gewoon maar niet fantastisch) en hij ging na afloop naar huis omdat het niet helemaal goed voelde. Klinkt beetje sneu, en als zijn issue, ik zou dat ook niet waarderen, want hij kon wel even beter uitleggen wat het probleem is ( nog niet over ex heen? Wil liever thuis slapen?) Maar zou me er overheen zetten t.o. het klinkt niet echt of jij nou zo hoteldebotel van hem bent geworden, dus misschien handig om de reden in ieder geval niet bij jezelf te zoeken, is echt niet nodig.
Goh, wat zijn er een aantal forummers weer lekker vrouwonvriendelijk en ouderwets.

Balen TO. Maar je bent niet gebruikt. Je bent geen voorwerp maar een mens met een eigen wil.
Als je weet dat je je bij dit soort situaties niet prettig voelt, kan je voortaan het wat meer tijd geven. Maar ga alsjeblieft niet denken dat je wat fout hebt gedaan. Of dat hij jou gebruikt heeft. Blijkbaar had je daar toch zin in die avond en hij blijkbaar ook? Helemaal niks mis mee.

Ik heb ook het gevoel dat je ego nu eerder een deukje hebt opgelopen door zijn rare actie daarna, dan dat je hem daadwerkelijk heel erg ziet zitten.
Vervelend, zo'n rare avond. Ik ben bang dat het voor hem gewoon een smoesje was om weg te kunnen nadat hij had waar hij voor kwam. Maar je was er zelf bij.
Als je er een naar gevoel bij hebt, volgende keer niet meteen thuis afspreken.

Ik begrijp alleen niet zo goed wat er 'heel erg' aan is als het over is. Zo'n flapdrol wil je toch helemaal niet?
Ik zou mij niet al te druk maken TO. Dit soort ervaringen horen ook bij het daten tegenwoordig.
Een ex van mij heeft eens uitgelegd dat hij alles deed om vrouwen in bed te krijgen. Hij prees de vrouw de hemel in, regelde romantische dinertjes, ging op weekendjes weg enz. Hij wachten ook rustig een aantal dates af. Als hij ze uiteindelijk een paar keer geneukt had dan was de spanning er wel af en dan kwam hij met smoesjes als: “ik ben nog niet toe aan een relatie”, “ben toch niet over ex heen”, ligt niet aan jou maar aan mij” en bla bla bla.

Zelf 8 jaar lang gedate in de hoofdstad en wat ik daar heb meegemaakt, ik kan er denk ik een boek over schrijven.
Echt, hoe kritisch je ook bent, je komt er denk ik nooit helemaal zonder kleerscheuren vanaf.
Daten is gewoon trial and error.
Het beste is gewoon veel lol hebben en niet al teveel verwachtingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven