Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Ik had een tijd geleden een quiz op Paiq gemaakt en daar kreeg ik heel veel reacties op. Dagenlang tientallen, en dat liep lang door. Men zei dat het een erg leuke was. Inmiddels zit ik er niet meer op maar het was leuk om te doen.
Ik had alleen niet de zin om met iemand te kletsen :-D

De (manier van) antwoorden zijn wel veelzeggend en zo kun je goed filteren.
Bosrozen schreef:
20-09-2020 19:37
Ze ging al wel naar vader, dus daar was ik al wel aan gewend. In het begin vond ik het inderdaad vreemd. Maar nu vind ik het heerlijk om alleen te zijn. Ik word weer een beetje de persoon die ik was voor deze relatie tijdens die tijd alleen.
Dat is positief. Jezelf hervinden heeft tijd nodig. Zeker na lange relatie.
Hart onder de riem voor Julia met haar 60 jarigen die toenadering zoeken..ik heb ook net een foto reactie van een 64 jarige binnen...serieus..ik stuur toch ook niet naar begin dertigers..wat denken die mensen?
haha en nu een 62 jarige op de quiz..jesus..i'm on a roll vanavond
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
20-09-2020 20:43
Hart onder de riem voor Julia met haar 60 jarigen die toenadering zoeken..ik heb ook net een foto reactie van een 64 jarige binnen...serieus..ik stuur toch ook niet naar begin dertigers..wat denken die mensen?
Och genoeg mannen van tussen de 50 en 70 die het proberen bij begin 30ers helaas. Geen idee wat die mensen denken, wie niet waagt wie niet wint misschien? :whistle:
echt? dus ik ben gewoon weer naief..story of my life..mijn eerste zoen toen ik twintiger was
Sabbieehhhh schreef:
20-09-2020 20:45
Och genoeg mannen van tussen de 50 en 70 die het proberen bij begin 30ers helaas. Geen idee wat die mensen denken, wie niet waagt wie niet wint misschien? :whistle:
hey Sabbieehh..wink wink..wijntje? :D (ik ben nog geen 50 hoor..piepjong..)
tomcat schreef:
20-09-2020 20:50
echt? dus ik ben gewoon weer naief..story of my life..mijn eerste zoen toen ik twintiger was
Hahaha blijkbaar wel 😉
Zondag avond is dus de paiq 60+ avond?
tomcat schreef:
20-09-2020 20:51
hey Sabbieehh..wink wink..wijntje? :D (ik ben nog geen 50 hoor..piepjong..)
:rofl: kom eraan!
Sabbieehhhh schreef:
20-09-2020 21:04
:rofl: kom eraan!
krijg je meteen 3 kinderen cadeau zonder je lijf te verkloten en zonder luiers te verschonen..have i got a deal for you :D
Sabbieehhhh schreef:
Ik ben 50 en ik heb ook een voorkeur voor een dame van begin 30, omdat ik op een of andere manier toch nog aan een kind wil beginnen.
WitteHaai schreef:
20-09-2020 21:17
Ik ben 50 en ik heb ook een voorkeur voor een dame van begin 30, omdat ik op een of andere manier toch nog aan een kind wil beginnen.
Heb je hier ook over nagedacht wat dit voor een kind betekend? Lijkt me voor een kind toch niet de beste ervaring in een vader. Daarnaast groot risico om vader op jonge leeftijd te verliezen....
tomcat schreef:
krijg je meteen 3 kinderen cadeau zonder je lijf te verkloten en zonder luiers te verschonen..have i got a deal for you :D
3 ook gewoon meteen O_O
tomcat schreef:
Wat een nare opmerking zeg, je lijf verkloten.
wij slapen nooit.
@ karrata: Ik zou in deze fase gewoon afgaan op je gevoel. Je krijgt een beetje 'kritiek' (weliswaar opbouwend bedoeld) dat je te ver door zou denken, maar eerlijk gezegd vind ik het juist énorm schattig. Mensen zeggen hier ''maar drie dates'', maar sommige mensen zijn na drie dates al helemaal verknocht aan elkaar. Ook hoe je zegt dat je met haar toekomstig goud in handen hebt. Als een date dat van mij zou zeggen (en niet alleen om te slijmen) ,dan zou ik (mits ik hém ook leuk vind) dat heel bijzonder vinden om te horen. Dat iemand écht weg van je is, en niet alleen maar om seks met je te hebben of je te versieren... Snap ook de opmerking niet zo goed dat je ''met andere vrouwen ook goud in handen kan hebben''. Jij bent gek op deze dame, dus wat doen andere vrouwen ertoe? Dat is net als zeggen : Ik vind deze man heel erg leuk, en dat iemand dan zegt : ja maar andere mannen zijn ook heel leuk. Zal best, maar die andere mannen interesseren me dan even niet :D
anoniem_390278 wijzigde dit bericht op 20-09-2020 21:37
6.14% gewijzigd
noumoe2019 schreef:
20-09-2020 15:49

Gewoonlijke modus operandi: 3 foto’s, twee met mijn grote passies eten/ koken/ borrelen en de racefiets, de andere een upclose foto. Geen tekst.
Mijn plan nu is om mijn foto’s een beetje vaag te houden maar wat meer tekst te gebruiken.
Tips anyone?
Wat is de reden om je foto op een dating profiel ''vaag'' te houden? Ik zie veel mensen (ook op tinder) die fout maken, dat ze zichzelf onbewust enorm overschatten.

Er zitten zo enorm veel profielen op die dating app-sites. Het is écht niet dat een potentiele match 10 minuten jouw profiel aan het bestuderen is, en daar zich allerlei vragen bij aan het stellen is. Nee daar nemen mensen helemaal niet de tijd voor ; op een app, ben jij voor niemand bijzonder, je bent maar één van de tienduizenden. Dus niemand neemt ook uitgebreid de tijd voor je, al denk je van wel. Nee; als de foto's vaag zijn, dan is het gewoon : next. En dan zijn er duizenden anderen. Kort gezegd : vage foto's lijkt me niet verstandig.

Wat ik zelf vaak mis (en dus op wegswipe) op een datingprofiiel is als er geen één duidelijke foto van het gezicht en het lichaam van de persoon te zien is. Dus gezicht alleen maar met rare schaduwen. En hooguit t/m het borstbeen. Vervolgens foto's van natuur / dieren (why, het gaat om jou?) , en vervolgens met een lading vrienden/vriendinnen erop. Zelf zou ik opteren voor 2 goede foto's van je gezicht (zodat er niet één een toevalstreffer kan zijn), één goede foto van je hele lijf, en dan nog twee waarop je bezig bent met je lievelings passie/activiteit, waarbij het dan weer wat minder belangrijk is of je gezicht/alle proporties goed zichtbaar zijn. Dat is i.m.o. een compleet profiel.
Sabbieehhhh schreef:
20-09-2020 21:23
Heb je hier ook over nagedacht wat dit voor een kind betekend? Lijkt me voor een kind toch niet de beste ervaring in een vader. Daarnaast groot risico om vader op jonge leeftijd te verliezen....
Hmmm. Dus je vindt dat ik dat beter niet kan doen?
WitteHaai schreef:
20-09-2020 21:45
Hmmm. Dus je vindt dat ik dat beter niet kan doen?
Het blijft natuurlijk altijd jouw keuze. Maar heb jij over 5 tot 10 jaar nog de energie om lekker met je kind te ravotten? Of samen te voetballen, skeeleren etc?
Daarnaast lijkt het mij lastig om een vrouw van 20 jaar jonger te vinden die hierin mee zou willen gaan.
[quote=tomcat post_id=31925215 time=1600627412 user_id=3997]
[/q]

Leuk he..Tomcat

Ik had nu eentje die bij de quiz een jongere leeftijd ingaf. Ik had een leeftijdsvraag gesteld om zo te filteren.

Als ik kijk via een extensie in Chrome wie mij leuk vind op tinder.......
Op tinder is ook nog de lastigheid dat je vanaf 55 jaar alles krijgt....dus ook de zeventigers, want die zien mij ook.

Ik hou het er maar op dat men een poging waagt en dat het niet aan mijn foto's ligt...hoop ik dan toch...snik
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-09-2020 22:05
0.00% gewijzigd
Sabbieehhhh schreef:
Ik kreeg ook veel reacties van vijftigers en zestigers.
valentinamaria schreef:
20-09-2020 21:28
Wat een nare opmerking zeg, je lijf verkloten.
is toch niet normaal wat een vrouwenlijf moet doorstaan om een kind te krijgen..dat mag je gerust verkloten noemen
Sabbieehhhh schreef:
20-09-2020 21:24
3 ook gewoon meteen O_O
maar wel een tweeling..soo cute :mrgreen:
maaarrrr dat vergeet ik bijna...een foto reactie van een 45 jarige op Paiq :puh:

echter woont op 95 km afstand hahaha
extensie in chrome? huh ? tell me more julia...
Sabbieehhhh schreef:
En die zijn tenminste nog eerlijk over hun leeftijd (mag je dan aannemen :confused: ).. Je hebt er ook nog een hoop die zich veel jonger voor doen omdat ze zich 'jong van geest' vinden en anders 'niet de matches krijgen die ze willen'. En met die reden leggen ze het dan later uit O_o
In het vorige topic was er een vrouw die dat was overkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven