Mannen onbegrijpelijk [Geen OP]

zaterdag 26 september 2020 om 08:19
Omdat het een snoepwinkel is datingsites.
Waarom zouden ze.zich vast leggen als ze. alle smaken kunnen daten ,zoiets.
Als ze alles hebben gehad gaan ze serieus eens kijken.
Mannen na een bepaalde leeftijd en of huwelijk,gezin willen niet meer zorgen .
Vaak gehoorde teksten.
Ze hebben hun eigen fam, werk en vrijheid en in het weekend daten ze en hebben sex.
Tja zo werkt het dus.
Heeft niks met jou te maken.
Waarom zouden ze.zich vast leggen als ze. alle smaken kunnen daten ,zoiets.
Als ze alles hebben gehad gaan ze serieus eens kijken.
Mannen na een bepaalde leeftijd en of huwelijk,gezin willen niet meer zorgen .
Vaak gehoorde teksten.
Ze hebben hun eigen fam, werk en vrijheid en in het weekend daten ze en hebben sex.
Tja zo werkt het dus.
Heeft niks met jou te maken.

zaterdag 26 september 2020 om 08:20
ga je niet veel te makkelijk op date?
ik snap dat iemand irl spreken makkelijker is om te kijken of t klikt
maar ik moet wel heel makkelijk praten met iemand online over meer dan koetjes en kalfjes wil ik op date gaan.
nu heb ik zeer beperkt tijd dus ik ben zuinig met aan wie ik dat besteed maar toch.
Vorig jaar wel een paar maanden gescharreld met date toen. leuke vent maar ik werd niet verliefd,
verder niet echt date waardige exemplaren getroffen.
ik snap dat iemand irl spreken makkelijker is om te kijken of t klikt
maar ik moet wel heel makkelijk praten met iemand online over meer dan koetjes en kalfjes wil ik op date gaan.
nu heb ik zeer beperkt tijd dus ik ben zuinig met aan wie ik dat besteed maar toch.
Vorig jaar wel een paar maanden gescharreld met date toen. leuke vent maar ik werd niet verliefd,
verder niet echt date waardige exemplaren getroffen.
Been there, done that, got the T-shirt.

zaterdag 26 september 2020 om 08:23
Op tinder zitten vooral mannen die opzoek zijn naar seksdates, daarom hemelen ze je zo op en brengen ze je thuis met de hoop dat jij ze binnen uitnodigt. Hapje niet, dan is er altijd wel een dame te vinden die wel op de eerste date iemand al mee naar huis neemt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zaterdag 26 september 2020 om 08:30
Klinkt alsof er een 'maar' achter komt. Ik zou denken dat ze appen over dat ze het zo leuk hadden gehad en snel weer willen afspreken en geen analyse van jou als persoon.Yellowberrie schreef: ↑26-09-2020 08:13Mannen appen na de date en zeggen dat ik ze ontzettend lief lijk, intelligent, goede gesprekspartner, ook nog knap.

zaterdag 26 september 2020 om 08:37
Je denkt dat intelligente beleefde mensen geen seks hebben?Yellowberrie schreef: ↑26-09-2020 08:30Maar ze komen zo intelligent en beleefd over.
Hmmm, nu snap ik waarom ze misschien zo veel willen meelopen
Maar als ze echt om fysiek contact te doen is waarom dan niet meer dates proberen? Tja kan ook te veel geld kosten...
Ach ik ben ook hard geworden zoals mannen zijn. Dan heb ik tenminste op hun koste wat gedronken of gegeten.
Ik vermoed ook dat ze na een paar appjes wel door hebben dat het tijd en geld kost maar dat er de eerste tijd geen seks in zit. Daarnaast kom je ook niet over als iemand die zelf een leuke date voorstelt.
Waarom date je niet via een andere weg dan tinder?
Het doel een gratis maaltijd is toch net zo een doel als seks op de eerste date?
viva-amber wijzigde dit bericht op 26-09-2020 08:40
26.07% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zaterdag 26 september 2020 om 08:41
viva-amber schreef: ↑26-09-2020 08:37Je denkt dat intelligente beleefde mensen geen seks hebben?
Ik vermoed ook dat ze na een paar appjes wel door hebben dat het tijd en geld kost maar dat er de eerste tijd geen seks in zit.
anoniem_63efa6da6c38b wijzigde dit bericht op 27-09-2020 12:17
38.39% gewijzigd
zaterdag 26 september 2020 om 08:43
zaterdag 26 september 2020 om 08:44
Je hebt niet hetzelfde doel, dat heeft verder niets met jou te maken. Jij wil gratis eten en hem voor laten jagen en je wil geen seks...hij wil seks...geen match. Je kunt het steeds op jezelf betrekken en denken als ik een beetje anders doe dan is de uitkomst anders, maar dat is onzin. Je hebt die mannen niet te bieden wat ze zoeken. Als ik jou was dan zou ik via knuz gaan daten of via Lexa.
viva-amber wijzigde dit bericht op 26-09-2020 08:45
41.73% gewijzigd
zaterdag 26 september 2020 om 08:45
Ik denk dat dit het is. Tinder wordt niet gebruikt voor relaties.Yellowberrie schreef: ↑26-09-2020 08:41Ik bedoel dat het me geen type players lijken. Even 1e date seks mee hebben en dan dumpen.
Maar het kan best dat ze me zien en denken: dat gaat te veel tijd kosten eer er seks van komt. Want het kan gewoon niet anders, waarom mij dan zo snel dumpen? Ze kennen me niet eens goed genoeg of mijn uiterlijk staat ze echt niet aan.

zaterdag 26 september 2020 om 08:46
viva-amber schreef: ↑26-09-2020 08:37Je denkt dat intelligente beleefde mensen geen seks hebben?
Ik vermoed ook dat ze na een paar appjes wel door hebben dat het tijd en geld kost maar dat er de eerste tijd geen seks in zit. Daarnaast kom je ook niet over als iemand die zelf een leuke date voorstelt.
Waarom date je niet via een andere weg dan tinder?
Het doel een gratis maaltijd is toch net zo een doel als seks op de eerste date?
anoniem_63efa6da6c38b wijzigde dit bericht op 27-09-2020 12:18
41.76% gewijzigd
zaterdag 26 september 2020 om 08:49
Ik begrijp niet zo goed dat je steeds hetzelfde blijft doen met hetzelfde resultaat.
Het is wellicht een betere oplossing dan de voedselbank, maar het blijft een beetje vreemd.
Het is wellicht een betere oplossing dan de voedselbank, maar het blijft een beetje vreemd.
viva-amber wijzigde dit bericht op 26-09-2020 08:49
35.63% gewijzigd
zaterdag 26 september 2020 om 08:49
Zo wordt het zeker niets.Yellowberrie schreef: ↑26-09-2020 08:46Dat deed ik eerst wel. Leuke vervolgdates bedenken. Alle dates 50/50 betalen of iig aanbieden de helft te betalen. Ik ben daarmee gekapt omdat ik met dat gedrag bij geen enkele man extra punten krijg ofzo en levert ook geen vervolgdates op oid. Dus laat ze maar lekker betalen. Als zij seks willdn, dan zeggdn ze dat ook ongenegeerd in mijn gezicht. Ik weet nog dat ik zo in shock was dat ik gewoon wegliep endaarna had ik zeer veel spijt geen duurder gerecht te hebben genomen. Ik had maar een simpel patatje genomen en wilde hem niet te veel laten betalen. Hoe lief ik ook ben, het wordt toch niet gewaardeerd. Nu denk ik bij daten puur aan mijn eigen voordeel. Doen mannen ook.

zaterdag 26 september 2020 om 08:53
Met dat andere aanpak wordt het ook niets hoor. Dus wat maakt het uit?
zaterdag 26 september 2020 om 08:54
Mij niets, maar jij was op zoek naar een relatie toch?Yellowberrie schreef: ↑26-09-2020 08:53Met dat andere aanpak wordt het ook niets hoor. Dus wat maakt het uit?
zaterdag 26 september 2020 om 08:55
Zo... dat klinkt verbitterd! Je HOEFT niet te daten hè?Yellowberrie schreef: ↑26-09-2020 08:46Dat deed ik eerst wel. Leuke vervolgdates bedenken. Alle dates 50/50 betalen of iig aanbieden de helft te betalen. Ik ben daarmee gekapt omdat ik met dat gedrag bij geen enkele man extra punten krijg ofzo en levert ook geen vervolgdates op oid. Dus laat ze maar lekker betalen. Als zij seks willdn, dan zeggdn ze dat ook ongenegeerd in mijn gezicht. Ik weet nog dat ik zo in shock was dat ik gewoon wegliep endaarna had ik zeer veel spijt geen duurder gerecht te hebben genomen. Ik had maar een simpel patatje genomen en wilde hem niet te veel laten betalen. Hoe lief ik ook ben, het wordt toch niet gewaardeerd. Nu denk ik bij daten puur aan mijn eigen voordeel. Doen mannen ook.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...